152 0 3 موبایل موبایل موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد فروشگاه اینترنتی دیجی یزد : موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد موبایل,Mobile Main Page,موبایل,Mobile موبایل
152 0 3 موبایل موبایل موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد فروشگاه اینترنتی دیجی یزد : موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد موبایل,Mobile Main Page,موبایل,Mobile موبایل 0 0 0 0 0 0 0
13 26
13:26-1403/1/10 1403 1 10 1403/1/10
152 0 0 0 3 موبایل موبایل موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد فروشگاه اینترنتی دیجی یزد : موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد موبایل,Mobile Main Page,موبایل,Mobile موبایل
-- --

گوشی موبایل هوآوی مدل Nova 7i ظرفیت 128 گیگا بایت - رم 8 گیگابایت - مشکی

Huawei Nova 7i - 128GB - Ram 8GB - BLACK

ویژگی های محصول

اندازه صفحه نمایش : 6.4 اینچ

پردازنده : Dual-Core Cortex-A76 + Hexa-Core Cortex-A55 CPU

توضیحات : لیتیوم-پلیمر با ظرفیت 4200 میلی آمپر ساعت

حافظه داخلی : 128 گیگابایت

دوربین اصلی : دارای چهار دوربین در پشت گوشی | چهار دوربین 48 مگاپیکسل + 8 مگاپیکسل + 2 مگاپیکسل + 2 مگاپیکسل

دوربین سلفی : 16 مگاپیکسل

مقدار رم : 8 گیگابایت

دسته بندی : موبایل هوآوی
رنگ : مشکی


گارانتی: رجیستر شده با 18 ماه گارانتی اصل شرکتی

ناموجود

توضیح محصول
گوشی موبایل هوآوی مدل Nova 7i ظرفیت 128 گیگا بایت - رم 8 گیگابایت - مشکی

بررسی تخصصی Huawei Nova 7i

درباره Nova 7i

ما در عصر فناوری اطلاعات و تکنولوژی به سر می بریم. روزگاری که شرکت های بزرگ ارائه دهنده ی خدمات نوین را بر آن داشته تا تمام خلاقیت و مدرنیته را در طراحی و ساختار محصولات خود بکار گیرند و در مسیر پیشرفت مداومتی بی وقفه داشته باشند. از بزرگترین این شرکت ها، Huawei است که زادگاهش از چین و اما خدماتش به حدود 140 کشور دنیا رسیده است. شرکتی که در زمینه گوشی های موبایل نیز توانسته مخاطبان زیادی را در سراسر دنیا به سوی خود جذب کند. هوآوی در راستای از بین بردن محدودیت فاصله ها در ایجاد ارتباط، در حال ارتقا بخشیدن به اتصال خود به یاری فناوری شگفت انگیز هوش مصنوعی است. از آنجا که شبکه های هوشمند نیازمند بستری چون پهنای باند مناسب برای ارائه ی تجربه ای مداوم به کاربران خواهند بود، هوآوی از این اصل غافل نبوده و در تلاش است که با برخورداری از باند پهن با سرعت فوق العاده، این قابلیت مدرن را به بهترین شکل ممکن در محصولات جذاب خود به نمایش بگذارد. Huawei همیشه طرفدارانش را با محصولات جدید و جهش یافته اش غافلگیر کرده است. از هیجان انگیز ترین میان رده های ساخته شده توسط این شرکت، Nova 7i زیبا و سرشار از امکانات دوست داشتنی است. این نسخه از هوآوی در سال 2020 پا به عرصه ی بازار روز گوشی های موبایل گذاشت و با آمدنش بی شک دنیای میان رده های برندش را زیباتر کرد.

با ما در سیر به جهان هیجان انگیز Nova 7i همراه شوید.

 

کیفیت ساخت و طراحی

Nova 7i زیبا و دوست داشتنی از شکل و شمایل چشم نواز پرچم داران Huawei در طراحی خود بی بهره نبوده است. طراحان این گوشی خوش دست و خوش امکانات، گرچه آب و تاب زیادی در ظاهر آن ایجاد نکرده و می توان گفت طراحی منطقی را پیاده سازی کرده اند، اما هر آنچه که ضروری است دقیقا در همان جایی که باید، و با یک طراحی زیبا به بار نشسته است. انحنای بکار رفته در گوشه های Nova 7i، بهره مندی از یک صفحه نمایش وسیع و زیبا، نحوه تعبیه دوربین جلو در داخل نمایشگر Punch Full view که سبب شده هیچ فضایی به هدر نرود، از مواردی هستند که به زیبایی این گوشی خوش ساخت کمک می کنند. هم چنین طراحی بدنه ی گوشی که گرچه از جنس پلاستیک است اما با کیفیت بوده و در برابر خش مقاوم است. در پنل پشتی این گوشی دوربین 4 گانه ی Nova 7i در یک قاب فلزی نازک با کمی برجستگی پهلو گرفته است. در نخستین نگاه، احساس می شود بدنه ی این گوشی گلس است چرا که طراحان آن با بکارگیری روشی نوین در طراحی این نسخه ی جذاب، سبب خلق درخشش و انعکاسی چشم نواز در بدنه ی Nova 7i شده اند. 

دوربین سلفی، این بار در قسمت بالای صفحه نمایش و در چپ ترین کناره ی آن، شما را به گرفتن سلفی های بی نظیری دعوت می کند. در کناره ی سمت راست، دکمه های تنظیم صدا و پاور تعبیه شده اند که به عنوان حسگر اثر انگشت نیز عمل کرده و با لمس آن می توان Nova 7i را آنلاک کرد. گوشه سمت چپ، میزبان درگاه دو گانه ی سیم کارت هاست که از کارت های نانو مموری هوآوی پشتیبانی می کند. کناره ی پایینی گوشی نیز، به جک هدفون، درگاه USB-C و اسپیکر اختصاص یافته است. اسپیکر دوم نیز به صورت انحصاری کناره ی بالایی بدنه Nova 7i را تصاحب می کند.

هوآوی با ساخت و طراحی دوست داشتنی این میان رده ی نو ظهورش، با تفاوت هایی که در ادامه خواهیم گفت، توانسته محصولی خاص به جمعیت متنوع میان رده های پرطرفدار خود معرفی کند.

در ادامه صفحه نمایش Nova 7i را بیشتر می شناسیم.

 

صفحه نمایش

شاید برای برخی از کاربران، صفحه نمایش بزرگ نیاز به استفاده از هر دو دست برای کار با گوشی را تداعی کند، اما بی شک بسیاری نمایشگر های بزرگ را ترجیح داده و حس غرق شدن در ویدئو و تصاویر و بازی ها و شبکه های اجتماعی با صفحه نمایشی وسیع و زیبا، آنها را به وجد می آورد. Nova 7i 183 گرمی در ابعاد 76.3*159.2*8.7 میلی متر، 73.6 میلی متر از پهنه ی عرضی خود در پنل جلویی را به انحصار صفحه نمایش 6.4 اینچی پهناورش در آورده است. نمایشگری که همان گونه که انتظار می رود حاشیه هایش به اندازه ی پرچم داران بازار کم نیست، اما در مقام یک میان رده ی خوش دست، کم حاشیه و زیباست. حاشیه ی پایینی Nova 7i نیز همچنان از حواشی دیگر زوایای این گوشی کمی بیشتر است. نمایشگر LCD این گوشی با رزولوشن 2310*1080 و تراکم پیکسلی 398ppi تصاویر شارپی با رنگ های شفاف و پویا را به کاربرانش هدیه می دهد. خبر خوب اینکه، نمایشگر  Nova 7iمجهز به رزولوشن هوشمند است، بدین ترتیب رزولوشن صفحه به صورت خودکار روی حالت HD قرار گرفته و در نتیجه در مصرف انرژی صرفه جویی می شود. بدین ترتیب می توانید برای مدت زمان بیشتری روی استفاده از گوشی خود حساب کنید.

 

دوربین

جهان سرشار از دیدنی هاست. زیبایی های شگفت آوری که در انتظار ما نشسته اند تا آن ها را کشف کنیم؛ تکنولوژی رو به پیشرفتی که فاصله ها را کوتاه و کوتاه تر کرده تا در هر جای دنیا که باشید بتوانید این زیبایی های چشم نواز را با دوستان و عزیزانتان به اشتراک بگذارید تا آن ها را شریک لذت تماشای روح بخش این کره ی شگفت انگیز کرده باشید.

Nova 7i نیز با دوربین 4 گانه ی دوست داشتنی خود، دراین راستا به یاری شما می شتابد. 4 لنز این دوربین بر روی پنل پشتی گوشی در گوشه ی سمت چپ آن، در یک قاب مربع شکل نازک فلزی تعبیه شده اند. لنز اصلی دوربین Nova 7i 48 مگاپیکسلی است که این بدان معنی است که تصاویر ثبت شده به وسیله ی این دوربین تا حد خیلی خوبی شفاف و جذاب و واضح اند. لنز های 8 مگا پیکسلی Ultra wide، 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق و 2 مگاپیکسلی ماکرو تسخیر کنندگان ماژول دوربین این هوآوی خوش ساخت اند. لنز بوکه نوید بخش ثبت پرتره هایی جذابند در حالیکه لنز ماکرو برای به تصویر کشیدن طبیعتی که در سفرهای  شگفت انگیزتان روح نوازی می کنند یاری بخش سری لنز های این دوربین 4 گانه است. در شرایطی که عکس ها در نور روز و یا شرایط پرنور به ثبت برسند، می توانیم کیفیت خیلی خوبی را از دوربین این گوشی انتظار داشته باشیم. در این شرایط دوربین در رنگ ها دقیق است و آنها را پویا و جذاب به تصویر می کشد. اما شب هنگام و در عکاسی با نور کم این دوربین تنها برای 8 ثانیه قادر به نور پردازی است که البته این امکان در شرایط کاملا تاریک فراهم نیست.

خبر خوب اینکه اگر از طرفداران عکاسی پرتره هستید، این دوربین عملکرد بسیار مطلوبی را به هنگام پرتره در جداسازی سوژه از پس زمینه نشان می دهد، تنها نکته ای که ممکن است حس ناخوشایندی را ایجاد کند، تاری پس زمینه است که دوربین Nova 7i چندان طبیعی آن را به تصویر نمی کشد. به همراهی این دوربین 4گانه، دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی گوشی در اختیار علاقه مندان به سلفی قرار می دهد. این دوربین سلفی که به فناوری هوش مصنوعی مجهز شده، به خوبی منظره پشت سرتان را تشخیص داده، نور و سایه های اطراف شما را می شناسد و با تناسب آن سلفی های جذابی را به شما هدیه می دهد. افکت های جذابی که برای این دوربین پرطرفدار در نظر گرفته شده اند، در کنار Night Mode و حالت پرتره، هر آنچه به زیبا ترشدن سلفی های جذاب کمک می کند را فراهم کرده اند.

به طور کلی با دوربین Nova 7i می توانید در پهنه ای وسیع تر عکس های واضح تر و با جزئیات فراوان داشته باشید. بنابراین برای ساختن یک آلبوم دیجیتالی فوق العاده، از لحظات ناب و دلنشین و مناظر شگفت انگیزی که پیش رو خواهید داشت، Nova 7i می تواند همراه مناسبی است. یک گوشی خوش ساخت و خوش قیمت با آرگونومی مناسب که با آن همیشه یک استدیوی حرفه ای در جیب خود خواهید داشت!

از عکاسی لذت ببرید.

 

باتری

اگر Nava 7i را انتخاب کرده اید، با خیالی آسوده هر چقدر که می خواهید با گوشی خود کار کنید و به این زودی ها نگران خاموش شدن گوشیتان نباشید. باتری 4200 میلی آمپری تعبیه شده در قلب این گوشی ضامن همراهی Nova 7i با شما برای یک روز کامل خواهد بود. Huawei نوید داده که این باتری با دوام امکان تماشای ویدئو برای 17 ساعت و 45 دقیقه را برای کاربرانش فراهم می کند بدون آنکه خاموش شود. خبر خوب اینکه اگر شب قبل از خواب یادتان رفت که گوشیتان را به شارژ بزنید و صبح با خاموش بودنش مواجه شدید، نگران نباشید.قابلیت شارژ سریع Nova 7i راه گشای شماست. به لطف TUV Rheinland دارای گواهینامه Huawei SuperCharge 40W، تا صبحانه تان را میل کنید، گوشی شارژ کافی را در دسترستان قرار می دهد. به همین زودی! هوآوی مدعی است که این نسخه ی محبوبش، برای رسیدن به شارژ تا 70 درصد تنها به زمانی معادل 30 دقیقه نیازمند است. بنابراین در زمانی کمتر از یک ساعت گوشی خاموش شما به شارژ کامل مجهز خواهد شد.

 

عملکرد

رابط کاربری دوست داشتنی  EMUI 10همان رابطی است که در Nova 7i انتظار دارید. این گوشی مجهز به چیپست Hisilicon Kirin 810 است. پردازنده ی 8 هسته ای نشسته بر این چیپست، متشکل از 2 پردازنده ی Cortex-A76 با فرکانس 2.27 گیگاهرتز و 6 پردازنده ی 1.88 گیگاهرتزی از نوع Cortex-A55 استپردازنده ی گرافیکی Mali-G52 MP6 GPU و GPU Turbo نیز به کمک سیستم پردازشی این گوشی آمده است. بنابراین می توانید از اجرای بازی های سنگین نیز بدون هیچ لگ و تأخیری لذت ببرید. خبر خوب اینکه Nova 7i در عین عملکرد مناسبش، به طور شگفت انگیزی در مصرف انرژی بهینه است و این یعنی با خیالی آسوده مدت زمان بیشتری را بازی کن!

Nova 7i در دنیای میان رده ها عملکرد خوبی را بر جای گذاشته است. با این گوشی اپلیکیشن ها را با سرعت مطلوبی باز کنید و خیلی سریع بین آنها جا به جا شوید و وقفه را به دست فراموشی بسپارید.

حسگر اثر انگشت نیز از این سرعت بی بهره نمانده و خیلی زود می توانید گوشی خود را آنلاک کنید. با داشتن دوربین سطح بالای این گوشی در دنیای میان رده ها، نیاز به حافظه ی بیشتری برای ایجاد خاطرات احساس می شود. هوآوی با تعبیه رم 8 گیگابایتی و حافظه ROM 128 گیگابایتی، Nova 7i را به فضای ذخیره سازی وسیعی مجهز کرده است. بنابراین هر چقدر که دوست دارید عکس بگیرید و آلبوم دیجیتالیتان را سرشار از عکس های هیجان انگیز کنید. علاوه بر آنکه حافظه ی عالی این گوشی دوست داشتنی، به شما امکان می دهد که تمام برنامه های مورد علاقه تان را دانلود کنید، به طور همزمان برنامه های بیشتری اجرا کنید و نگران پایین آمدن سرعت اجرا نباشید. اسپیکر تعبیه شده در Nova 7i نیز گرچه Base ندارد اما کیفیتش هنگام تماشای ویدئو و گوش کردن به موسیقی بسیار مطلوب و لذت بخش خواهد بود.

یکی از وجوه تمایز Nova 7i با بسیاری از گوشی های موجود در بازار، تغییر رویه ی شرکت هواوی در پشتیبانی از سرویس های گوگل است. این شرکت بوتیک اختصاصی برنامه های خود را در قالب Huawei App Gallery در Nova 7i پیاده سازی کرده و این گوشی را از Google play بی بهره گذاشته است. با این پلتفرم رسمی توزیع برنامه Huawei می توانید به جستجوی برنامه های مورد علاقه تان بپردازید، بارگیری کنید و برنامه های تلفن همراه را به اشتراک بگذارید. گرچه جای خالی Google play، فقدان برنامه های محبوبی چون فیسبوک و توتیتر و اسپاتیفای را تداعی می کند اما در صورت نیاز کافیست به وسیله ی یک App store واسطه این برنامه را دانلود کنید. هم چنین می توانید از اپلیکیشن های خود Huawei و یا اپ های جایگزینی که در گالری نوین هوآوی موجود است برای ایمیل و تقویم بهره مند شویم. باید گفت که این حرکت هوآوی در توسعه اکوسیستم برنامه های جهانی چشم گیر و دیدنی است که تجربیات امنی را به کاربرانش هدیه می دهد.

 

جمع بندی

هوآوی در تلاش است که گوشی های میان رده ی پرطرفدارش را هر روز بهتر و کاربردی تر و جذاب تر ارائه دهد. نسخه ی جدید سری Nova نیز توانسته با نقاط قوتی که بر ضعف های اندکش غلبه می کند، خود را به سلیقه بسیاری از کاربرانش نزدیک کند. نقاط قوتی مانند صفحه نمایش وسیع و چشم نواز، دوربین های قوی که شما را به تجربه حس ناب عکاسی دعوت می کنند، عملکرد عالی که در جمعیت میان رده ها حرف های بسیاری برای گفتن دارد، باتری قدرتمندی که خیالتان را در تمام مدت روز از همراهی گوشی آسوده خواهد کرد، در کنار تکنولوژی شارژ سریع کاربردی که در مدت زمان کوتاهی قلب تپنده ی گوش خاموش شده شما را احیا می کند، دلایل محبوبیت Nova 7i را روشن می کند. البته که نقاط ضعفی مانند عدم پشتیبانی از Google play ممکن است برای برخی کاربران ناخوشایند باشد، در حالیکهApp Store  های واسطه به هنگام نیاز راه گشای این فقدان از روی عمد و سیاست منشانه ی هوآوی است. علاوه بر آنکه گالری برنامه های موجود در اپ اختصاصی این گوشی، بسیاری از نیازهای کابران را پاسخگو خواهد بود. ایراد بعدی که می توان بر Nova 7i وارد دانست، درگاه کارت نانو مموری است که ممکن است برای دارندگان  micro SDمشکل ساز شود.

اما به طور کلی با توجه به قیمت این گوشی محبوب میان رده، اگر با این موارد مشکلی نداشته باشید، Nova 7i انتخاب مناسبی خواهد بود.

بررسی هر آنچه در دنیای این نسخه از Huawei می گذرد هدیه ما به شماست. چرا که آگاهی، انتخاب درستی را به ارمغان می آورد.

 

ادامه مطلب

فیلم محصول
Label

70,986,000
68,918,000
تومان