152 0 3 موبایل موبایل موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد فروشگاه اینترنتی دیجی یزد : موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد موبایل,Mobile Main Page,موبایل,Mobile موبایل
152 0 3 موبایل موبایل موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد فروشگاه اینترنتی دیجی یزد : موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد موبایل,Mobile Main Page,موبایل,Mobile موبایل 0 0 0 0 0 0 0
19 34
19:34-1403/1/9 1403 1 9 1403/1/9
152 0 0 0 3 موبایل موبایل موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد فروشگاه اینترنتی دیجی یزد : موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد موبایل,Mobile Main Page,موبایل,Mobile موبایل
-- --

گوشی موبایل سامسونگ Galaxy S20 Ultra ظرفیت 128 گیگابایت -4G - خاکستری

Samsung Galaxy S20 Ultra - 128GB - 4G - Cosmic Gray

ویژگی های محصول

دوربین اصلی : دارای چهار حسگر دوربین | دوربین‌هایی با رزولوشن 108، 48، 12 مگاپیکسل و TOF سه بعدی

دوربین سلفی : دارای دو حسگر دوربین | دو دوربین‌ با رزولوشن 40 مگاپیکسل

اندازه صفحه نمایش : 6.9 اینچ

پردازنده : Dual-core Mongoose M5 + Dual-core Cortex-A76 + Quad-core Cortex-A55 CPU

توضیحات : باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با قابلیت شارژ سریع

حافظه داخلی : 128 گیگابایت

مقدار رم : 12 گیگابایت

دسته بندی : موبایل سامسونگ
رنگ :


ناموجود

توضیح محصول
گوشی موبایل سامسونگ Galaxy S20 Ultra ظرفیت 128 گیگابایت -4G - خاکستری

  نقد و بررسی تخصصی  SamSung Galaxy S20 Ultra 

 

سیری کوتاه در دنیای   S20 Ultra

با دیجی یزد همراه باشید تا به نقد وبررسی گوشی همراه  Galaxy S20 Ultra  بپردازیم.

Galaxy S20 Ultra، آن دسته از اسمارتفون های اندرویدی است که از پتانسیل بسیار بالایی برخوردار بوده و به ساختار سخت افزاری قدرتمندی مجهز شده است. این گوشی با ابعاد 8.8*76*166.9 میلی متر و وزن 222 گرم و نمایشگر عظیم، می توان به آن لقب غول اندرویدی داد. این پرچم دار، دارای حسگر اثر انگشت، از نوع اولتراسونیک در زیر صفحه نمایش است که باعث کاربری راحت پیروانش می شود.

شرکت سامسونگ این گوشی را با سیستم عامل Android 10، روانه بازار کرد. این عضو بزرگ از خانواده S20، دارای صفحه نمایش بزرگ و چشم نواز با رزولوشن 3200*1440 پیکسل است.

Galaxy S20 Ultra  ضد آب، بدنه ای شیشه ای و فریمی فلزی دارد. اجازه بدهید سراغ دوربین های کاملا متفاوت این غول جذاب برویم. دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی، دوربین تله فوتوی پریسکوپی با حسگر 48 مگاپیکسلی، دوربین اولتراواید 12 مگاپیکسلی و ماژول عمق سنج سه بعدی TOF به همراه دوربین سلفی 40 مگاپیکسلی، از مشخصات نامی دوربین چهارگانه پشتی و دورببین جلویی Galaxy S20 Ultra  به شمار می آید.

طبیعتا یکی از مهم ترین بخش های هر گوشی تلفن همراه مربوط به رم و حافظه داخلی آن است، که Galaxy S20 Ultra هم دارای حافظه داخلی 128گیگا بایت و رم 12 گیگابایت است.

از این گوشی بی نظیر، برخورداری از یک باتری با قابلیت فوق العاده 5000 میلی آمپر ساعتی،  که از فناوری شارژ سریع  PD پشتیبانی می کند، نیز انتظار می رود. البته که وجود درگاه USB Type-C امکان شارژبی سیم، با سرعت بالا را به این گوشی هدیه داده است.

 دنیای Samsung Galaxy S20 Ultra در انتظار شماست...
 

درباره ی S20 Ultra

در فوریه سال 2020، سامسونگ نسخه ای حیرت انگیز را به بازار روز گوشی های هوشمند معرفی کرد. عضو جدیدی متعلق به خانواده ی دوست داشتنی S20 که بی شک، از بهترین های دنیای شگفت آور اسمارت فون های مدرن به حساب می آیند. S20 Ultra مقتدرانه، در قالب یک طراحی با شکوه در 6 مارس سال 2020 در آسمان پرچم داران این برند با اصالت درخشید.

گرچه تمامی اعضای سری S20  سامسونگ، برای تجربه ی عکاسی حرفه ای و هیجان انگیز، علاقه مندان به این دریچه های جذاب را به وجد آوردند، با این حال می توان گفت که نسخه ی Ultra، به عنوان متفاوت ترین مدل، در اوج قله ی موفقیت ساخت و طراحی این سری هیجان انگیز قرار گرفته است.

این گوشی دوست داشتنی سرشار از دانستنی هایی است که شما را به یک تجربه ی کاربری دلنشین دعوت می کند.

در این گوشی هوشمند خوش نام و زیبا و مجهز، برای نخستین بار سنسور 108 مگاپیکسلی HM1 سامسونگ به خدمت گرفته شده این لنز فوق العاده قدرتمند، که با ترکیب 9 پیکسل در یک پیکسل، خاطراتتان را به هنگام ثبت در محیط هایی با نور کم، به درخششی دلچسب می آمیزد، گویی در دستان شما چون یک دوربین تخصصی عکاسی ایفای نقش می کند. لنزی در ماژول دوربینی مجهز برای آنکه یک استدیوی شخصی را در جیب شما شبیه سازی کرده باشد!

پس از آنباکسینگ آنچه در انتظار شماست، علاوه بر S20 Ultra باشکوه، قابی منعطف، هدست سیمی با نشان AKG، دفترچه ی راهنما، سوزن دسترسی به اسلات های سیم کارت ها و کارت حافظه جانبی و در نهایت کابل  USB – C است.

این شاهکار تکنولوژی، در رنگ های مشکی و خاکستری عرضه می گردد.

با ما در گشت و گذاری تماشایی، به دنیای S20 Ultra همراه شوید. پهنه ای وسیع مجهز به هرآنچه که دوست دارید.

 

کیفیت ساخت و طراحی

آدمی شیفته ی زیبایی است. عظمت حیرت آور آفرینش، راز آرامش بخشی به روح انسان است در گشت و گذاری به یک طبیعت بکر! امروزه، که تکنولوژی ساخت دست بشر، جزو جدایی ناپذیر زندگی در عصر فناوری اطلاعات به شمار می آید، اعجاز زیبایی، سبب شده تا طراحان گوشی های هوشمند، این همراهان همیشگی نسل امروز، تولیدات خود را آمیخته با دید بصری دلنشینی معرفی کنند. البته که زیبایی ظاهری به تنهایی کافی نیست!

این عنصر دل انگیز، زمانی اسمارت فون های دوست داشتنی را در دنیای سراسر تنوع این اپیدمی همراه، ارزشمند تر جلوه خواهد داد که کیفیت در ساخت اجزای آن نیز در نظر گرفته شود.

ستارگان درخشان دنیای ابر قدرت های موبایل، کیفیت ساخت و طراحی بالایی را در برگرفته اند. S20 Ultra نیز از این مهم غافل نبوده است.

این گوشی 220 گرمی، در ابعاد 166.9*76*8.8 میلی متر در میان پرچم داران شگفت آور رخ نمایی می کند. نسخه ای با وسعت بالا در پنل های پشتی و جلویی که پوشش شیشه ای با کیفیتی را برتن کرده اند. پنل جلویی گوشی با خمیدگی متعادل توسط نوار مرزی آلومینیومی به قاب پشتی S20 Ultra منتهی می شود.

پنل پشتی گوشی نیز با انحنای متمایل به پهنه ی پشتی درخشان جلو، علاوه بر به بار نشاندن آرگونومی دلنشین، ضخامت بدنه ی این نسخه ی جذاب از خانواده ی S20  را کمتر جلوه می دهد تا زیبایی در اوج خود بر طراحی S20 Ultra جاری گردد.

دوربین سلفی پانچی در مرکز صفحه نمایش پهناور گوشی، کمترین فضای ممکن را اشغال کرده است.

این در حالیست که ماژول مجهز دوربین های S20 Ultra، با برآمدگی در حدود 2 میلی متر، بر کرانه ی شیشه ای پشتی ، فرمانروایی می کند.

S20 Ultra دوسیم کارته ی هیبریدی ( نانو-سیم، همزمان یکی فعال)، دارای گواهینامه ی IP 68 است. این قابلیت ، نوید بخش مقاومت گوشی در برابر ذرات آب و گرد و غبار خواهد بود. سامسونگ مدعی است که این نسخه ی پرچم دار شگفت آور، تا حدود 30 دقیقه در عمق 1.5 متری آب دوام می آورد، بی آنکه با خطر مرگ مواجه شود.

طراحان S20 Ultra برای نخستین بار در خانواده ی S20 سنت شکنی کرده اند. در این نسخه دکمه ی دوگانه ی تغییر صدا از لبه ی سمت چپ گوشی، به کناره ی سمت راست مهاجرت کرده است و کمی بالاتر از پاور، به همسایگی آن می نشیند.

گرچه شاید این تغییر، با توجه به عظیم الجثه بودن این گوشی، کمی چالش برانگیز شود. همانطور که بدنه ی شیشه ای S20 Ultra، آن را در جذب جای لکه و اثر انگشت به خصوص در نسخه ی مشکی رنگ، مستعد می کند. البته که اگر این برایتان حس ناخوشایندی است، قاب انعطاف پذیر تعبیه شده در جعبه ی گوشی، راه گشای مناسبی است. اگر بتوانید از زیبایی S20 Ultra بگذرید!

 

صفحه نمایش

سامسونگ، سر آمد ساخت و طراحی نمایشگر های با کیفیت و ستودنی است. نمایشگر هایی که لبالب سرشار از محتوای دلخواهتان، شما را غرق در صفحه ای پهناور و جذاب خواهد کرد. این برند با اصالت به عنوان رهبر نمایشگر های مدرن OLED سایز کوچک نیز شناخته شده است.

بدیهی است که این شاهکار تماشایی، در دنیای پرچم داران این برند دوست داشتنی بیشتر می درخشد. به طور نمونه صفحه نمایش 6.9 اینچی ستاره ای چون S20 Ultra، به عنوان بزرگترین نمونه در میان خانواده ی بزرگ و جذاب سری S، شما را مسحور مشاهده ی محتوای مورد نظرتان خواهد کرد.

این نمایشگر  Dynamic AMOLED 2X، تصاویر با رزولوشن 3200*1440 پیکسل و تراکم پیکسلی فوق العاده ی 511 پیکسل در هر اینچ به نمایش می گذارد. این در حالیست که بیشترین فضای مقابل گوشی به انحصار این صفحه در آمده است. نوار مرزی باریک حواشی این نمایشگر، تلاقی وسعت پهناوری است با فریمی غنی از کیفیت.

در قسمت بالایی نمایشگر، حفره ای کوچک، جایگاه فرمانروایی دوربین سلفی است. لنز قدرتمند و محبوبی که سخاوتمندانه با تسخیر اندک فضایی برای حکومتش، حدود 90 درصد از گستره ی پنل جلویی S20 Ultra را به صفحه ی نمایش بخشیده است.

فیلم های مورد علاقتان را در سینمای شخصی خود با وضوح بالای WQ HD + به نظاره بنشینید. اگر از کناره ها به این نسخه ی جذاب نگاهی بیندازیم، ته رنگ سبز  OLED ها را این بار نیز احساس خواهیم کرد. این حائل سبز رنگ، در تلاقی با یک صفحه ی سفید، به خوبی نمایان می گردد.

در هیجان بازیهای مورد علاقتان غرق شوید و گذران لحظات سخت زندگی را به جریان روان یک تجربه ی کاربری دلنشین بسپارید. S20 Ultra شاهکاریست برای لبریز شدن از حس ناب غوطه وری در جهان تکنولوژی!

 

دوربین

در یک روز بارانی، مادامیکه صدای خش خش برگ های پائیزی، شکوه خلقتی خارق العاده را فریاد می زنند، و به طراوت قطرات ناب باران سخاوتمند در می آمیزند، تکنولوژی زمان را متوقف خواهد کرد. اگر بخواهید!

S20 Ultra ی حیرت انگیز را بردارید و از دریچه های جذاب دوربین های خارق العاده ی عکاسی آن، به جهان نگاهی بیندازید. زیبایی را ثبت کنید و نگران قطرات باران نشسته بر پیکر این گوشی مقاوم نباشید.

ماژول دوربین های چهارگانه ی S20 Ultra، مقتدرانه از این گوشی شگفت انگیز، یک استودیوی شخصی مجهز خلق کرده اند.

لنز اصلی 108 مگاپیکسلی این ماژول، انقلابی در دوربین های گوشی های هوشمند به حساب می آید. این حسگر مدرن موسوم به  ISOCELL Bright HM1  با گشودگی دیافراگم  f/1.8  مجهز به فناوری های  Smart – ISD و لرزشگیر اپتیکال، تصاویری با کیفیت فوق العاده را به آلبوم دیجیتالی خاطرات ماندگارتان هدیه می دهد. سامسونگ اصطلاح  Nonacell را برای این سنسور قدرتمند برگزیده است.  Nona در لاتین به معنای عدد 9 می باشد. به کارگیری این اصطلاح برای لنز  wide S20 Ultra بدان معناست که، هر 9 پیکسل در همسایگی یکدیگر، 1 پیکسل بزرگتررا تشکیل می دهند. این عملکرد جالب و مدرن، سبب ارائه ی عملکردی بهتر در ثبت تصاویری شارپ و تماشایی، با میزان نویز کمتر خواهد شد. با این سنسور حیرت انگیز، ویدئو های  8K را در شفافیت و سرزندگی کم نظیری جاودانه کنید. خاطراتی سرشار از روح زندگی! این لنز آمده است تا شما بتوانید بارها و بارها بزرگنمایی کنید و هم چنان جزئیات بی شماری را مشاهد کنید. تجربه ی یک عکاسی حرفه ای در یک قاب مستطیل شکل هوشمند!

عضونیرومند دیگر، دراین مجموعه ی جذاب، لنز 48 مگاپیکسلی تله فوتوی است. وقتی که در بسیاری از میان رده های با کیفیت، برای سنسور اصلی در نظر گرفته شده است . حسگر تله فوتوی S20 Ultra از جمله لنز های پریسکوپی است. لنز های پریسکوپی با کنار هم قرار گرفتن روی صفحه ای عمود بر گوشی، و تابیده شدن نور از طریق یک منشور بر روی آن، فضای لازم برای قرار گرفتن لنزهای بزرگتر را فراهم می کنند. تفاوت سنسور تعبیه شده در S20 Ultra با دیگر پریسکوپی های موجود، برخورداری از لنز بزرگتر است که ایفای نقش آن در این نسخه درخشان، برگ برنده ای است برای ماژول دوربین های قدرتمندش! این سنسور مجهز به قابلیت لرزش گیر اپتیکال، ثبات لازم برای بالا بردن سطح کیفی تصاویر ثبت شده را به ارمغان می آورد.

اما حضور لنز 12 مگاپیکسلی Ultrawide  این گوشی نیز، با خود شگفتی های فراوان به همراه دارد. با وجود این سنسور، برای نخستین بار پیکسل هایی با اندازه ی 1.4 میکرومتر توسط یک لنز فوق عریض به کار گرفته شده در یک گوشی هوشمند، به ثبت خواهند رسید! این حسگر با قابلیت فوکوس خودکار، بخش وسیع تری از مناظر پیش رویتان را، در وضوح و کیفیتی تماشایی و دلچسب، به ثبت می رساند. توقف زمان در پهنه ی یک جنگل بکر!

سنسور بعدی در این ماژول، حسگر عمق سنج سه بعدی  TOF دوربین S20 Ultra است. وجود این لنز، نوید بخش یاری رساندن به کیفیت عکس های جذاب Bukeh که در دنیای سامسونگ به   Live Focus شهره اند، و البته افزایش دقت واقعیت افزوده (AR) خواهد بود.

به همراهی این ماژول سرشار از شگفتی، S20 Ultra طرفداران ازعکس های سلفی را مسحور لنز قدرتمند 40 مگاپیکسلی جلویی خود خواهد کرد. سنسوری  wide با دقت خارق العاده که چهره ی زیبایتان را در نهایت جذابیت به ثبت می رساند. این لنز با گشودگی دیافراگم f/2.2  ، مجهز به قابلیت فوکوس خودکاربا تشخیص فاز، در انتظار خاطره سازی های شماست در لحظاتی پراز شور و زندگی!

امکان فیلم برداری با رزولوشن 2160 پیکسل و با سرعت 30/60 فریم بر ثانیه و هم چنین دقت 1080 پیکسل و با نرخ 30 فریم بر ثانیه با این لنز سلفی دوست داشتنی فراهم شده است.

دوربین S20 Ultra، شاهکاریست برای خلق یک تجربه ی عکاسی شگفت آور.

ثبت تصاویری که هریک با میلیون ها پیکسل جان گرفته اند. با این ماژول، تا 10 برابر زوم اپتیکال دوگانه و 100 برابر زوم با رزولوشن فوق العاده و تقویت شده با هوش مصنوعی، امکان پذیر است، مادامیکه هم چنان جزئیات کشف نشده ای را پیش رویتان می گذارد. قابلیت جذاب  SK Vidio Snap، سبک ثبت ویدئو و البته تصاویر را زیرورو کرده است است. از ویدئو های هیجان انگیز خود، عکس های 33 مگاپیکسلی را بیرون بکشید. با این حساب می توانید هر لحظه از ویدئوهای را که می خواهید، در قاب تصویری به یادماندنی جاودانه کنید، قابی که کیفیت در آن جاریست.

قابلیت لرزش گیر با پشتیبانی هوش مصنوعی، ویدئو های شمارا هم چون یک دوربین  action ثابت می کند. وجود یک حسگر بزرگتر و البته کم لرزش تر، به متعادل نگه داشتن دوربین کمک می کند. به این ترتیب ویدئو های شما عاری از هرگونه محوی و ناپایداری، در یک جریان فوق روان، مرور خاطره ای روح نواز را به لحظاتتان هدیه می دهد. به کارگیری نسخه ی مدرن فناوری  QUAD Bayer ، سایز پیکسل ها را به 0.8 میکرومتر می رساند تا عکس های شما در یک سطح کیفی فوق العاده جاودانه شوند. اندازه فیزیکی بزرگترلنزها، آنهارا در جمع آوری نور توانمند تر می کند تا در یک میدان با عمق کمتر، جداسازی سوژه از پس زمینه به بهترین شکل ممکن اتفاق بیفتد.

حکایت شیرین عکاسی با S20 Ultra اما همچنان باقیست!

این گوشی، تاج عکاسی در تاریکی حیرت آور شب های به یادماندنیتان را بر سر نهاده است.

عکاسی در استدیوی اختصاصی S20 Ultra به هنگامه ی شب، به ثبت همزمان چندین عکس و سپس ادغام آنها و در نهایت ادغام آنها و در نهایت خلق تصویری خیره کننده با میزان نویز و تاری کمتر منجر خواهد شد. وجود حسگر های تصویر بیشتر، به همراهی فناوری مدرن هوش مصنوعی در جابه جایی  Night Mode، نوید بخش ثبت لحظاتی است که در زیبایی شب های به یادماندنی شما ، می درخشند.

امکان فیلم برداری با رزولوشن 4320 p و با سرعت 24 فریم بر ثانیه، هم چنین فیلم برداری 2160 p @ 30/60 fps ،  1080 p @ 30/60/240 fps ، 720 p @ 960 fps با دوربین های شگفت انگیز S20 Ultra فراهم شده است.

زیبایی شب در انتظار شماست تا لحظه ها به رنگ زندگی و به سبک مورد علاقتان جاودانه شوند.

 

باتری

در طول یک سفر طولانی و یا یک روز پر مشغله ی کاری که امکان دسترسی به شارژدهی تلفن همراهتان، به راحتی میسر نیست، دوام باتری نقش بسزایی را ایفا می کند.

S20 Ultra با مجهز شدن به باتری قدرتمند 5000 میلی آمپر ساعتی، ضامن یک همراهی وفادارانه با شماست. این باتری غیر قابل تعویض لیتیوم – پلیمری ، تعبیه شده در نسخه ای با دوربین فوق العاده، نوید بخش امکان ثبت مناظری است که در مسیر سفر های لذت بخشتان چشم نوازی می کند.

قسمت تنظیمات باتری، امکان تغییر پروفایل  مصرف انرژی را فراهم کرده است. با ارائه ی تغییراتی می توان به عملکرد بهتر و عمر بیشتر باتری دست یافت. از برگزیدگان این آیتم های کاربردی میتوان به موارد ذیل اشاره کرد.

High performance: وضوح WQHD+  (قابل تغییر) افزایش 10 درصدی روشنایی بدون ایجاد محدودیت در سرعت  CPU، صفحه نمایش همیشه روشن و سرعت سیستمی بالاتر

Medium power Saving: وضوح FHD+ (قابل تغییر ) کاهش 10 درصدی روشنایی نمایشگر در حالیکه سرعت 70 درصدی  CPU را در اختیار داشت. Data و رهگیری موقعیت پس زمینه ای غیر فعال

Optimized: وضوح FH+ (قابل تغییر )، سرعت سیستم عادی

Maximum power Saving: وضوح  HD+ (قابل تغییر ) تنظیمات مشابه  medium power Saving

با منبع سوخت عظیم S20 Ultra، ساعت ها فیلم ببینید، به موزیک های مورد علاقه تان گوش جان بسپارید، به گشت و گذاری در وب بپردازید، بازی های هیجان انگیز را اجرا کنید، تصاویر و ویدئوهای شگفت انگیزی در تمام طول سفرهای خاطره انگیزتان ثبت و با عزیزانتان به اشتراک بگذارید بدون آنکه به سوخت گیری مجدد نیازمند شوید.

علاوه بر این حضور وفادارانه، قابلیت شارژ سریع 25 واتی هدیه دیگری است از این باتری به کاربران S20 Ultra ی دوست داشتنی.

این قابلیت پس از یک کارکرد طولانی مدت و بی وقفه زمانی که شارژ باتری گوشی، آن را با خطر خاموشی مواجه می کند، وارد صحنه می شود! احیای مجدد S20 Ultra در رساندن آن به شارژ 83 در صد تنها 30 دقیقه از وقت شما را خواهد گرفت.

باتری S20 Ultra، هنگامی که گوشی دوستتان با خطر مرگ مواجه باشد، به خوبی نقش یک ناجی را ایفا می کند . با قابلیت شارژ بی سیم معکوس 9 واتی، در مواقع نیاز S20 Ultra در نقش یک پاور بانک ظاهر می گردد تا احیای گوشی تلفن همراه دوستانتان، در گرو دسترسی به امکان شارژدهی مستقیم نباشد.

فناوری مدرن هوش مصنوعی نیز به سبک استفاده شما از S20 Ultra تمرکز کرده تا با توجه به عاداتتان، استفاده از انرژی را در این قاب سراسر تکنولوژی بهینه کند. با این حساب با یک بار سوخت گیری، گوشی شما بیشتر دوام خواهد آورد.

با منبع سوخت عظیم S20 Ultra ، روی همراهی وفادارانه ی این سازه ی هوشمند جذاب  حساب کنید.

 

عملکرد

نحوه ی عملکرد گوشی های هوشمند، این اپیدمی همراه، بر پایه ی فونداسیون سخت افزاری و نرم افزاری آن معنا پیدا می کند.

ساختار سخت افزاری S20 Ultra بسته به بازاری که در آن عرضه می گردد، مجهز به تراشه ی  Snapdragon 865 ساخت کوالکام
(در امریکا) و یا چیپست  Exynos 990 سامسونگ (نسخه جهانی) خواهد بود.

تراشه ی اسنپدراگون 865 مرکب پردازنده ی 8 هسته ای متشکل از 2 هسته ی 2.73 گیگاهرتزی  Mongoose، 2 هسته ی 2.6 گیگاهرتزی  Cortex – A76 و 4 هسته ی 2.5 گیگاهرتزی از نوع  Cortex – A55 است.

قلب نسخه ی مجهز به تراشه ی  Exynos 990  را پردازنده ای 8 هسته ای متشکل از 1 هسته ی 2.84 گیگاهرتزی از نوع  Keryo 585، 3 هسته ی 2.43 گیگاهرتزی از نوع  Keryo 585  و 4 هسته ی 1.8 گیگاهرتزی keryo 585 ، به شماره می اندازد.

در کناراین سیستم پردازنده ی مرکزی، در نسخه جهانی  Mali-G77MP11 و Adreno 650  در نسخه ی امریکایی، عملیات پردازشی گرافیکی را در دنیای S20 Ultra ی دوست داشتنی به ثمر می رساند.

طراحان این ستاره ی زیبا، برای پاسخگویی به نیاز های کاربران به میزان فضای ذخیره سازی در سطوح مختلف، آن را در 3 نسخه با فضای ذخیره سازی داخلی حافظه ی موقت متفاوت 12/128 GB، 12/256 GB ، 16/512 GB را ارائه کرده اند. S20 Ultra از نخستین گوشی های هوشمند دنیا با رم LPDDR 5  به حساب می آید، سرعت بیشتر در عملکرد و بهینه سازی فضا نسبت به نمونه ی  LPDDR 4X ، از دستاوردهای این اسمارتفون سرشار از شگفتی است.

اما فونداسیون نرم افزاری گوشی، بر پایه ی سیستم عامل اندروید 10 بنا شده است. رابط کاربری  One UI 2.1 به عنوان نسخه جهش یافته و بهینه شده ی نمونه ی پیشین در S20 Ultra به کار گرفته شده است. بنابراین اگر تا به حال تجربه ی استفاده از دیگر پرچم داران سامسونگ را داشته اید، با S20 Ultra به محیط نا شناخته ای قدم نمی گذارید!

شاید بتوان از مهم ترین تغییرات اعمال شده در این رابط تکامل یافته، به موارد زیر اشاره کرد:

- ژست های حرکتی بهبود یافته اند

- قابلیت صفحه ی Lock Screen پویا

- تم تیره ی فراگیر

- اصلاحات کاربری با هدف افزایش میزان بهره وری

S20 Ultra نسخه ی تمام عیار از هر آنچه می خواهید، به شمار می آید.

بازیهای هیجان انگیز خود را بدون لگ و تاخیر، اجرا کنید و در دنیای پر شور آن غرق شوید. فیلم های مورد علاقتان را تماشا کنید، اپلیکیشن ها، موزیک ها و محتوای دلخواهتان را دانلود کنید و از وظیفه ای که به دستان توانمند S20 Ultra سپرده اید، آسوده خاطر بمانید.

بگذارید جهان مجازی شما، در شاهکاری به نام S20 Ultra به واقعیت بپیوندند.

 

جمع بندی

با S20 Ultra جهان در انتظار شماست.

ماژول دوربین خارق العاده ی این پرچم دار سامسونگ، فراتر از مرزهای  لنز های گوشی های هوشمند، شما را به خلق آلبوم دیجیتالی خیره کننده ای از خاطرات ماندگار و بی نظیرتان دعوت می کند. بی شک این نسخه از خانواده ی S20  دوست داشتنی، علاقه مندان به عکاسی را در مرکز توجه خود قرار داده و به خوبی توانسته آنها را مسحور مهارت خود در ثبت لحظات شگرف زندگی کند.

این گوشی با شکوه، در بدنه ای با کیفیت و مقاوم، نمایشگری به وسعت یک سینمای شخصی قابل حمل را به شما هدیه می دهد تا محتوای دلخواهتان، پنل جلویی گوشی را به انحصار جریان روان و تماشایی خود در آورد.

باتری S20 Ultra، منبع عظیم تامین سوخت کافی برای همراهی وفادارانه ی این ستاره ی درخشان ، باشمایی است که مایلید بیشتر وقت خود را صرف استفاده از گوشی هوشمند خود کنید، بی آنکه مدت ها منتظر سوخت گیری مجدد بمانید!

عملکرد این سازه ی جذاب هوشمند، جاری هر آنچه می خواهید را از توقف باز می دارد. وسعت فضای ذخیره سازی تعبیه شده  در هر سه نسخه  نیز، به احتمال زیاد شما را از بکارگیری  micro SD در جایگاه سیم کارت دوم بی نیاز خواهد کرد.

شاید جای لکه و اثر انگشت باقی مانده برظاهر این گوشی، برایتان کمی ناخوشایند بوده و استفاده از یک قاب محافظ را ضروری جلوه دهد، با این حال به همراه داشتن دستمالی نرم به همراه کمی چاشنی حوصله، به حفظ ظاهر بکر و با شکوه S20 Ultra کمک خواهد کرد.

با S20 Ultra، تاج فرمانروایی بر جهان با عظمت مجازی را بر سر نهید.

 آگاهی، انتخاب درستی را به ارمغان می آورد.

ادامه مطلب

فیلم محصول
Label

70,986,000
68,918,000
تومان