152 0 3 موبایل موبایل موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد فروشگاه اینترنتی دیجی یزد : موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد موبایل,Mobile Main Page,موبایل,Mobile موبایل
152 0 3 موبایل موبایل موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد فروشگاه اینترنتی دیجی یزد : موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد موبایل,Mobile Main Page,موبایل,Mobile موبایل 0 0 0 0 0 0 0
16 38
16:38-1403/1/10 1403 1 10 1403/1/10
152 0 0 0 3 موبایل موبایل موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد فروشگاه اینترنتی دیجی یزد : موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد موبایل,Mobile Main Page,موبایل,Mobile موبایل
-- --

گوشی موبایل شیاومی مدل Redmi Note 8T ظرفیت 64 گیگابایت - آبی

Xiaomi Redmi Note 8T 64GB Mobile Phone - BLUE*

ویژگی های محصول

اندازه صفحه نمایش : 6.3 اینچ

توضیحات : باتری 4000 میلی آمپر ساعتی با قابلیت شارژ سریع

حافظه داخلی : 64 گیگابایت

دوربین اصلی : دوربین 48 مگاپیکسل + 8 مگاپیکسل + دو دوربین 2 مگاپیکسل

دوربین سلفی : 13 مگاپیکسل

مقدار رم : 4 گیگابایت

پردازنده : Quad-Core Kryo 260 Gold + Quad-Core Kryo 260 Silver CPU

دسته بندی : موبایل شیائومی
رنگ :


ناموجود

توضیح محصول
گوشی موبایل شیاومی مدل Redmi Note 8T ظرفیت 64 گیگابایت - آبی

نقد و بررسی تخصصی Xiaomi Redmi Note 8T

 

درباره ی Note 8T

در اوایل سال 2019، نسخه جهش یافته از سری با کیفیتRedmi Note  دنیای گوشی‌های هوشمند شیائومی را گسترده‌ تر کرد. نسخه ای که با پسوند T معرفی شد، تا بیانگر ایجاد اصلاحاتی نسبت به نسل پیشین خود یعنی Note 8T باشد میان رده های خوش ساخت شیائومی با ظهور Note 8T، بار دیگر پیروان این برند محبوب چینی تبار را مجذوب خود کرد. وجود قابلیتNFC  در دل این نسخه ز بروزرسانی شده، شاید بزرگ‌ترین تفاوت و برتری این مدل نسبت به نسخه پیشین آن به شمار آید.

شیائومی با ساخت خانواده جذاب Redmi، که برخلاف نام خوش آهنگی که شاید تداعی‌کننده قیمت نجومی این سری از محصولات است، میان رده های خوش ساخت و البته مقرون به صرفه را به طرفداران خود هدیه داد، گوشی‌های هوشمند با کیفیتی که عملکرد حصری و باتری هایی با دوام شان، آوازی خوشی در دنیای مقرون به صرفه های مدرن بر آنان بخشید.

در ادامه به سیر سیاقی در آنچه Note 8T، به ارمغان آورده است، می پردازیم.

 

کیفیت ساخت و طراحی

سری Note 8T خوشنام، به کیفیت بالا در ساخت و طراحی نسخه های خود شهر اند. با در دست گرفتن Note 8T، به عنوان عضوی ازاین خانواده دوست داشتنی بدین سطح کیفی مناسب و درخور میان‌ رده‌ی خویش ساخت پی می بریم.

Note 8T، در ابعاد 8.6*75.4*161.1 میلی متر معرفی شد یک اسمارتفون بزرگ و پهناور که تمامی گستره ی پنل جلو و پشتی آن، باGORILLA GLASS  پوشیده شده است.

این بدنه شیشه‌ ای به جذاب از دوام گوشی در برابر بسیاری از آسیب‌های احتمالی خبر می آورد این در حالی است که اکثر میان رده های رقیب بدنه از جنس پلاستیک را به اختیار گرفته اند این نقطه درخشانNote 8T ، با طراحی افکت های رنگی چشم نوازی در پهنه جذاب و مدرنش، بیشتر درخشید.

تنها فریم این بدنه ی با کیفیت پلاستیکی است که طراحی هماهنگ آن با سایر بخش‌های بدنه هارمونی دلنشینی برای Note 8T، به همراه آورد این نسخه دوست داشتنی در قالب رنگ‌های کاربر پسند و زیبایی به بازار روز اسمارت فون های متنوع ارائه شد در حالی که فرم آن از لحاظ رنگی با بدنه کاملا هماهنگ در نظر گرفته شده است.

این گوشی هوشمند حدود 200 گرمی، از نمایشگری +FHD با رزولوشن بالای 6.3 اینچی برخوردار است جنس این صفحه نمایش IPS LCD است که می‌توان گفت باید از آن انتظار نمایشی غنی از رنگها داشته‌ باشیم.

روشنایی این نمایشگر در بالاترین حد خود نیز برای کارکرد زیر نور مستقیم خورشید شما را با کمی مشکل مواجه خواهد کرد با نگاهی به Note 8T، احتمالاً حاشیه‌ های زیاد اطراف نمایشگر کمی توجه ما را جلب خواهد کرد این حاشیه ها مخصوصاً در قسمت پایین کمی بیشتر هم می شود حاشیه ای که نام Redmi را بر پهنه خود جای داده است این دامن زدن به حواشی سبب شده تا ابعاد گوشی از نمایشگر به طور محسوسی بزرگتر به نظر برسد در نتیجه کاربر را بر آن می دارد که برای استفاده از Note 8T، از دو دست خود استفاده کند.

اما در قسمت بالای نمایشگر دوربین پرطرفدار سلفی در طراحی بدون ناچ استایل حکمرانی می کند تا در حد امکان، فضای صفحه نمایش گوشی را اشغال نکرده باشد بریدگی باریکه اسپیکر در قسمت بالای نمایشگر به سختی دیده می‌شود این طراحی و کیفیت در صفحه نمایش شاید به اندازه ستاره گان شیائومی خارق العاده نباشد اما باید این داد نظر داشته باشیم که با نسخه میان رده مواجه هستیم که به نوبه خود از سطح کیفی مطلوبی برخوردار شده است سمت راست گوشی میزبان کلید های پاور و تنظیم صدا است.

سنسورIR  در کناره بالای گوشی تعبیه شده است پرجمعیت‌ ترین لب کناره پایینی گوشی است که اسپیکر جک 3.5 میلیمتری دوست‌ داشتنی هدفون، میکروفون و پورت شارژ را در گستره خود پذیراست در لبه سمت چپ درگاه سیم کارت های اول و دوم به همسایگی درگاه اختصاص کارت حافظه جانبیmicro SD  درآمده‌اند.

بر پنل پشتی چشم نواز Note 8T، هیجان انگیزترین بخش گوشی‌های هوشمند در قالب ماژوله چهارگانه دوربین در جایگاهی با مقداری برآمدگی فرمانروایی می کند. فلش LED، در سمت راست این دوربین روشنایی بخش تصاویری است که در نور کم به ثبت می‌رسد حسگر اثر انگشت نیز در این قاب، کمی پایین تر از ماژول جذاب دوربین به چشم می‌ خورد گارد امنیتی که به دلیل ابعاد بزرگ گوشی شاید اگر کمی پایینتر مستقر شده بود برای برخی کاربران سهولت بیشتری در هنگام استفاده به همراه داشت.

Note 8T، با اینکه از نسخه پیشین خود بزرگتر است از چراغ LED  اعلانات بی‌ بهره مانده است! با این حال کیفیت ساخت و طراحی این گوشی در حد و اندازه ی یک میان رده جذاب مطلوب و رضایت بخش است.

اگر Note 8T، را انتخاب کنید پس از آنباکسینگ شارژ سری 18 واتی کابلType-C  و قاب ژله ای شفافی را خواهید داشت که برای محافظت از بدنه شیشه خیره کننده گوشی در نظر گرفته شده است.

در برخی کشورها، Note 8T با یک پوشش پلاستیکی معمولی مجهز شده که روی آن چسبانده شده است. در این جعبه Note 8T، شما را به یک همراهی وفاداران و لذت بخش دعوت می کند به دنیای درونی این نسخه دوست داشتنی از خانواده Note 8T خوش آمدید.

 

صفحه نمایش

هر آنچه در دنیای درونی گوشی‌های هوشمند می‌گذرد در پهنه وسیعی نمایشگرهای آنها جاری خواهد شد نمایشگرهایی که در جلب توجه کاربران نقش به سزایی را ایفا می‌ کند.

نمایشگر Note 8T، از نوعIPS LCD ، در نظر گرفته شده است این صفحه نمایش 6.3 اینچی با رزولوشن 2240*1080 پیکسل و تراکم پیکسلی بالای 409 پیکسل در هر اینچ مشخصات چشمگیری را برای خود رقم می‌زند گرچه شاید مهاجرت نکردن شیائومی در این نسخه به سمت و سوی نمایشگرهای مدرن امولد از نظر اقتصادی قابل توجیه باشد اما باید پذیرفت که سبب شده رنگ های چشم گیری بر صفحه ی Note 8T، به جریان نیفتد.

طراحان این گوشی با دامن زدن به حواشی، منجر شده‌اند که ابعاد آن نسبت به نمایشگر به طور محسوسی بزرگتر به نظر برسد این در حالی است که دوربین دوست داشتنی سلفی تمام سعی اش را به کار گرفته تا از وسعت این نمایشگر کم نکند و با طراحی مدرن ناچ در شکافی باریک لذت عکاسی سلفی را بدون اشغال فضای زیادی از صفحه نمایش به کاربران Note 8T، هدیه دهد.

IPS LCD سبب شده تا روشنایی نمایشگر حتی در بیشترین میزان خود نیز برای مشاهده واضح محتوای جاری کفایت نکند با این حال سطح بالای رزولوشن و تراکم پیکسلی موجود در تلاشند تا کیفیت مناسب در خوری برای آنچه در Note 8T، خواهید دید به ارمغان بیاورد.

اگر از علاقه مندان به عکاسی هستید، دنیای دوربین‌های Note 8T، در انتظار شماست.

 

دوربین

جهان سرشار از دیدنی هاست، مناظر شگفت انگیز و حیرت آوری که در جای جای هستی ازعظمت خلقتی خارق العاده را به نمایش می‌گذارد، همه در انتظارند تا شما آنها را کشف کنید، از گذران اوقات ارزشمند زندگیتان در طبیعتی شگرف لذت ببرید و اینک با عصر فناوری اطلاعات، تکنولوژی را برای از میان برداشتن فاصله ها به فرمت می گیرد تا تمامی آن زیبایی های روح نواز را با دوستان و خانواده خود به اشتراک بگذارید.

تکنولوژیکی که به زعم بعضی، انسانها را از یکدیگر دور می‌کند. اینک در جهت نزدیک‌تر شدن آنها به هم از هیچ کوششی دریغ نکرده است! امروزه، اغلب جمعیت فراوان و سراسر تنوع امکانات گوشی های هوشمند، این اپیدمی جذاب همراه، به دریچه هایی مجهز هستند که به جاودانگی لحظات ناب عمر گذران آدمی، کمر همت بسته اند. دریچه‌ هایی رو به سوی جهان شگفت انگیز!

دوربین های عکاسی، امروزه برای ثبت تصاویری از دورهمی های ارزشمند و به یاد ماندنی، لزوما نیازی به دوربین های تخصصی عکاسی نخواهیم داشت. کافیست گوشی تلفن همراه را انتخاب کنیم، که به میزان علاقه و نیازمندی‌های ما به عکاسی از لحاظ دوربین تجهیز شده باشد.

 با اینکه در بسیاری از ستارگان گران‌ قیمت هوشمند دوربین های حرفه ای حس داشتن یک استودیوی شخصی در جیبتان را به شما هدیه خواهد داد دنیای میان رده های مقرون  به صرف نیز از این حیث بهره فراوان برده است.

در این میان Redmi Note 8T، با به کارگیری ماژول چهارگانه دوربین علاقه مندان به عکاسی را به برند خود فرا می خواند.

بر پهنه وسیع و زیبای پنل گرادیانی پشتی جایگاه دوربین های گوشی با برآمدگی مخصوص خود قدرت نمایی می کند. این لنز های دوست داشتنی در چیدمان ای عمودی سمت چپ این قاب را به عنوان قلمرو فرمانروایی خود برگزیده اند.

 صدرنشین این جایگاه لنزUltra Wide  8 مگاپیکسلی دوربین است. سنسوری با گشودگی دیافراگم f/2.2 که تا زاویه 119 درجه را پوشش می دهد، با این حساب می توانید گستره وسیع‌ تری از منزل یه پیش روی تان را ثبت کنید در این سنسور امکان فعال سازی لرزش گیر خودکار نیز فراهم شده است عمل کرده بسیار مناسبه این لنز فوق عریض تصاویری با جزئیات کافی، کنتراست بالا و امّا رنج داینامیکی محوری را به ثبت خواهد رساند.

لنز قدرتمند 48 مگاپیکسلی اصلی پس از سنسور Ultra wide در این جایگاه جذاب رخ نمایی می کند این حسگرهاعریض ساخت سونی با گشودگی دیافراگمf/1.8  عکس هایی با جزئیات فراوان نویز اندک رنج داینامیکی قابل قبولی ارائه خواهد داد تصاویری که سرشار از رنگ‌ها طبیعی و سر زنده اند .

حسگر 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق نیز در سومین ردیف از این چیدمان برخط قرار گرفته است قدرت این لنز چندان بالا نیست اما با این حال بی شک یاری رسان شما در یک عکاسی خلاقانه خواهد بود لنز دو مگاپیکسلی ماکرو این  مجموعه تمام عیار با کمی ابتکار و تنظیم فاصله ای مناسب شاهکاری از توانایی های شما در یک عکاسی خلق خواهد کرد در این جمعیت اثری از لنز تله فوتو نیست با این حال می توان به صورت دیجیتالی عکس هایی با دو برابر زوم با کیفیتی بسیار مترو به ثبت رساند تعداد فراوان حالت های موجود در تنظیمات دوربین کارهای بیشتری را به این ماژول متنوع بخشیده است.

کیفیت عکس های پرتره اما رابطه مستقیمی با شرایط نورپردازی موجود خواهد داشت بنابراین با یک نورپردازی ایده‌آل در محیطی با روشنایی کافی پرتره‌های آمیخته را با جزئیات کافی به ثبت خواهد رسید.

سمت راست این ماژول فلش روشنایی بخش LED، نویدبخش بهبود کیفیت تصاویری است که به نور بیشتری نیازمندند.

به همراهی این دوربین مجهز پشتی لنز 13 مگاپیکسلی سلفی شما را به یک عکاسی دلنشینی دعوت می‌کند این سنسور با گشودگی دیافراگمf/2.0  مجهز به سه گزینه زیباسازی دوست داشتنی است تا زلفی های جذابی که به ثبت می رسانید در صورت تمایل دست‌خوش تغییراتی قرار گیرد این عناصر عبارتند از:

1) بهبود رنگ پوست خود

2) بزرگ کردن چشمها

3) کوچک کردن چهره

اگر از علاقه مندان به عکس‌های سلفی هستید، این لنز نوید بخش تصاویری با کیفیت کنتراست بالا و جزئیات مناسب برای شماست تا سلفی ‌های دسته جمعی به خاطر انگیزه خود را به آلبوم دیجیتالی خاطراتتان بی افزایید.

تصاویر ثبت شده توسط دوربینهای Redmi Note 8T، نسبت به بسیاری از رقبایش از کیفیت بالاتری برخوردار شده و سخاوتمندانه فراوانی لینک هایش را برای خدمتگزاری به کار گرفته است. امکان فیلم برداری و ضبط ویدئو 4K سرعت 30 و 60 فریم بر ثانیه فراهم است تا بتوانیم خاطراتتان را سرشار از روح زندگی جاودانه کنید. از عکاسی لذت ببرید.

 

باتری

امروزه که نیاز به گوشی های تلفن همراه برای اغلب افراد به یک ضرورت تبدیل شده است دوام باتری از اهمیت بیشتری برخوردار شده چرا که بیانگر مدت زمانی خواهد بود که گوشی شما بدون نیاز به سوخت گیری مجدد با شما همراهی خواهد کرد.

Redmi Note 8T، مجهز به باتری قدرتمند 4000 میلی آمپر ساعتی است منبع سوخت عظیمی که برای یک گوشی با این برچسب قیمتی کاملا مطلوب خواهد بود.

شاید نوع نمایشگر ال سی دی، و یا پرچمدار نبودن پردازنده برای برخی کمی ناخوشایند باشد اما نوید بخش همراهی طولانی مدت گوشی نیز هست. شیائومی مدعی است که در کارکردهای معمول این نسخه تا دو روز شما را از شارژدهی مجدد بی نیاز خواهد کرد. خبر خوب این که Redmi Note 8T، مجهز به تکنولوژی شارژ سریع 18 واتی کوالکام موسوم به Quick charge است بدین ترتیب در صورت مواجه شدن با کمی سوخت برای رسیدن به شارژ از صفر تا حدود 45 درصد تنها حدود 30 دقیقه زمان ،نیازمند است.

 عملکرد این باتری به قدری مطلوب است که Redmi Note 8T را به یک همراهی وفادارانه تبدیل می کند.

 

عملکرد

ساختار سخت افزاری و نرم افزاری گوشی های هوشمند، عملکرد آن را تعیین می‌ کند.

تراشه ‌ی اسنپدراگون 655 ساخت کوالکام، چیپستی میان رده است که نحوه عملکرد گوشی را بخصوص در انجام کارهایی مانند اجرای بازی های مورد علاقه تان و یا پردازش تصویر مدیریت می‌کند. این تراشه مرکب پردازنده‌ی 8 هسته ای متشکل از چهار هسته 2 گیگاهرتزی kryo 260 Gold، چهار هسته ای 1.8 گیگاهرتزی kryo 260 silver، است که قلب تپنده Redmi Note 8T را تشکیل می دهد.

این گوشی رابط کاربری MIUI Xiaomi بر پایه اندروید 9 پای را به خدمت گرفته است. رابطی که وجودش هم از برنامه اضافه ای دارد که به صورت پیش فرض روی گوشی نصب شده اند.

دو گارد امنیتی نیرومند در Redmi Note 8T، به خدمت گرفته شده اند تا با خیالی آسوده محتوایی شخصی خود را به گوشیتان بسپارید.

حسگر اثر انگشت در پنل پشتی گوشی مستقل شده است تا در صورت نیاز شما را به دنیای درونی Redmi Note 8T، شخصیتتان وارد کند. سریع، دقیق و بی وقفه این سنسور، از بهترین نمونه های حال حاضر محسوب می شود.

اما گارد امنیتی تشخیص چهره ممکن است در همه کشورها در دسترس کاربران قرار نگیرد اما در ضرورت وجود، در حالیکه با برداشتن گوشی نمایشگر روشن و اقدام به شناسایی چهره می‌ کند سریع تر از پیش عمل خواهد کرد البته دقت و امنیت این اسرار قفل گشایی به اندازه حسگر اثر انگشت بالا نخواهد بود.

به همراه سیستم پردازنده مرکزی تعبیه شده در قلب Redmi Note 8T،Adreno 610  نیز عملیات پردازش گرافیکی گوشی را به انجام می رساند.

عملکرد Redmi Note 8T، کاربران این نسخه چینی تبار خویش ساخت را به حس رضایت ای دلنشین دعوت کرده است.

 

جمع بندی

Redmi Note 8T، نیز مانند دیگر اعضای Redmi Note از باتری با دوام ای برخوردار است که شما را در یک زمان طولانی همراهی می کند. دنیای دوربین های این گوشی به عنوان یک میان رده عکاسی را برای کاربرانش لذت بخش تر خواهد کرد.

طراحی مدرن Redmi Note 8T، در رنگ های چشم نواز بدنه ای که جز فریم سراسر پوشیده از شیشه است. حس در دست گرفتن یک پرچمدار را تداعی می‌کند.

گرچه حواشیه اطراف نمایشگر کمی زیاد به نظر می‌رسد با این حال وسعت صفحه نمایش چندان هم کم نیست و کیفیت تصاویر بر این IPS LCD خارق العاده نه، اما مطلوب و رضایت بخش است.

Redmi Note 8T، مجهز به یکی از بهترین های تشخیص اثر انگشت است تا از امنیت محتوایی شخصی خود آسوده خاطر باشید. چرا که این گوشی گنجینه اسرار امنی است. قدرت پردازشی گوشی نیز نه به اندازه ستارگان، اما به نوبه خود مطلوب خواهد بود.

آگاهی، انتخاب درستی را به ارمغان می آورد.

 

ادامه مطلب

فیلم محصول
Label

70,986,000
68,918,000
تومان