152 0 3 موبایل موبایل موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد فروشگاه اینترنتی دیجی یزد : موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد موبایل,Mobile Main Page,موبایل,Mobile موبایل
152 0 3 موبایل موبایل موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد فروشگاه اینترنتی دیجی یزد : موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد موبایل,Mobile Main Page,موبایل,Mobile موبایل 0 0 0 0 0 0 0
10 37
10:37-1403/1/10 1403 1 10 1403/1/10
152 0 0 0 3 موبایل موبایل موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد فروشگاه اینترنتی دیجی یزد : موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد موبایل,Mobile Main Page,موبایل,Mobile موبایل
-- --

گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A2CORE -قرمز - ویتنام

Samsung Galaxy A2 CORE -RED - VIETNAM*

ویژگی های محصول

دوربین اصلی : 5.0 مگاپیکسل

دوربین سلفی : 5.0 مگاپیکسل

اندازه صفحه نمایش : 5.0 تا 5.5 اینچ

پردازنده : Octa-core 1.6 GHz Cortex-A53

توضیحات : باطری 2600 میلی آمپر ساعت

حافظه داخلی : 16 گیگابایت

مقدار رم : 1 گیگابایت

دسته بندی : موبایل سامسونگ
رنگ : قرمز


ناموجود

توضیح محصول
گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A2CORE -قرمز - ویتنام

سیری کوتاه در دنیای  Samsung Galaxy A2 Core

 

کمپانی سامسونگ یکی دیگر از محصولات مقرون به صرفه خود را به بازار گوشی های هوشمند دنیا معرفی کرد.

این گوشی کره ای تبار، با وزن 142 گرم و ابعاد 141.6*71*9.1 میلی متر روانه بازار شد. A2 Core اندازه ای بسیار جمع و جور دارد و حمل آن نسبت به گوشی های غول پیکر هوشمند بازار، بسیار راحت است.

وظیفه ی جلوه نمایی این گوشی ، به عهده نمایشگر 5 اینچی با رزولوشن 960*540 پیکسل است. که حس خوب دیدن تصاویر با کیفیت مطلوب را ، برای کاربران به ارمغان می آورد.

A2 Coreدوست داشتنی مجهز به دوربین 5 مگاپیکسلی در پنل پشتی است. با یگانه لنز این گوشی، خاطراتتان را در قابی سراسر جذابیت به تصویر بکشید. البته که اگر از گرفتن عکس های سلفی لذت می برید، لنز 5 مگاپیکسلی سلفی در انتظار شماست!

این گوشی دوسیم کارته، از حافظه داخلی با ظرفیت 16 گیگابایت و رم 1 گیگابایت بهره می برد که برای این رده از گوشی ها با چنین برچسب قیمتی، چندان هم دور از انتظار نیست.

در A2 Core شاهد منبع سوخت با ظرفیت 2600 میلی آمپر ساعت هستیم. که این ظرفیت برای چنین رده ای با برچسب قیمتی مناسب، چندان هم دور از انتظار نیست.

دنیای Galaxy A2 Core در انتظار شماست...

 

نقد و بررسی تخصصی

 

شرکت سامسونگ برای جذب مخاطب و کسب رضایت بیشتر مشتریانش تصمیم به بروزرسانی و بهبود گوشی های قدیمی خود کرده است از این رو در آوریل 2019 گوشی Galaxy A2 Core که برگرفته از مدل های قدیمی و موفق سامسونگ است را به بازار جهانی عرضه کرد.

طراحی این گوشی به گونه ایست که کارکردن با آن را بسیار آسان کرده و بیشتر مناسب افرادیست که قصد دارند هزینه کمتری برای گوشی خود پرداخت کنند که در عین حال از گوشی با کیفیت و برند معتبری استفاده کنند.

با ما همراه باشید در ادامه به بررسی قسمت های مختلف گوشی می پردازیم...

کیفیت ساخت و طراحی

جنس بدنه این گوشی از پلاستیک است . پلاستیک قاب پشتی تا حدی براق است و باعث بهتر نمایان شدن گوشی می شود. نگران لیز خودن گوشی به دلیل استفاده از قاب پلاستیکی براق نباشید چرا که این مدل اندازه ی کوچکی دارد و به آسانی در دستتان جای میگیرد.

این مدل از طراحی ساده و کلاسیکی برخوردار است و صفحه نمایش بدون حاشیه و ناچ در آن وجود ندارد. لازم به ذکر است این گوشی شباهت زیادی به مدل J2 Core دارد.

در قاب پشت گوشی دوربین و فلش به صورت عمودی در کنار هم قرار گرفتند و در قسمت پایین گوشی درگاه جک 3.5 میلی متری و پورت شارژ MicroUSB v2.0 تعبیه شده است.

صفحه نمایش

همان طور که می دانید معمولا گوشی های سامسونگ در زمینه کیفیت صفحه نمایش نسبت به سایر رقبا عملکرد بهتری دارند. در این مدل به دلیل قرار گرفتن آن در مرز بین گوشی های پایین رده و میان رده و با توجه به قیمت آن می توان گفت کیفیت صفحه نمایشِ قابل قبولی را دارد. ابعاد کوچک این گوشی باعث شده تا صفحه نمایش 5 اینچی داشته باشد.

میزان روشنایی صفحه نمایش این گوشی نسبتا خوب است و به دلیل مجهز نبودن گوشی به حسگر سنجش نور محیط، به صورت خودکار میزان نور صفحه کنترل نمی شود و شما باید به صورت دستی آن را تنظیم کنید.

 

 

دوربین

مسلما نمیتوان از گوشی های پایین رده انتظار دوربین قوی داشت. این گوشی دارای دوربین اصلی و سلفی می باشد که هر دو از لنز 5  مگاپیکسلی میزبانی می کند. در نور خوب و کافی می توانید تصاویر قابل قبولی را ثبت کنید.

عکاسی و فیلمبرداری در روز عملکرد خوبی دارد و در شب نویز زیادی دارد که ممکن است از جزئیات آن کاسته شود.

همچنین با دوربین اصلی می توانید فیلم های 1080 پیکسلی ضبط کنید. این دوربین از قابلیت HDR به خوبی پشتیبانی می کند.

 

بیشتر بخوانید...

اگر به دنبال گوشی دیگری در این بازه قیمتی هستید و یا گوشی با مشخصات نزدیک به Galaxy A2 Core را جستجو می کنید به شما پیشنهاد می کنیم مقاله های گوشی Galaxy A01 و Galaxy A01 Core را بخوانید.

می توانید با کلیک روی این متن وارد صفحه ی Galaxy A01 شوید.

همچنین با کلیک روی این متن وارد صفحه ی Galaxy A01 Core می شوید و می توانید به مقایسه گوشی ها بپردازید.

 

باتری

ظرفیت باتریِ تعبیه شده در این گوشی 2600 میلی آمپر ساعت است که این میزان شاید کم به نظر برسد اما به دلیل وجود تراشه و صفحه نمایشی که در این مدل قرار دارد باعث می شود تا این مقدار ظرفیت برای شما مشکلی به وجود نیاورد. لازم به ذکر است شما با استفاده عادی از گوشی می توانید تقریبا 1 روز را بدون نیاز به شارژ از آن استفاده کنید.

 

عملکرد

با توجه به قیمت گوشی، سخت افزار های خوبی در آن تعبیه شده که رم 1 گیگابایتی آن در کنار تراشه اگزینوس 7870 هشت هسته ای (فناوری 14 نانومتری) عملکرد قابل قبولی را نشان می دهد. استفاده از اندروید Go در این گوشی باعث شده تا برنامه ها سبک تر شوند و اجرای نرم افزار ها راحت تر شود.

این گوشی برای استفاده های روزمره مناسب است و به آسانی می توانید برنامه ها را اجرا کنید. و در آخر توجه داشته باشید که نمیتوان انتظار داشت این گوشی بازی های سنگین مثل پابجی را بتواند اجرا کند.

 

جمع بندی

گوشی Galaxy A2 Core از بهترین گوشی های پایین رده محسوب میشود که در کنار قیمت بسیار ارزان آن می تواند نیاز افرادی که به دنبال گوشی مقرون به صرفه و با کیفیت در این رده هستند را برطرف کند.

عملکرد مطلوب و باتری خوبی که نسبت به طراحی گوشی در آن تعبیه شده است باعث شده تا ارزش خرید بالایی داشته باشد. ممکن است بخواهید در کنار گوشی اصلی خودتان یک گوشی دوم جمع و جور و ارزان و با کیفیتی داشته باشید، پیشنهاد ما به شما گوشی Galaxy A2 Core است.

ادامه مطلب

فیلم محصول
Label

70,986,000
68,918,000
تومان