152 0 3 موبایل موبایل موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد فروشگاه اینترنتی دیجی یزد : موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد موبایل,Mobile Main Page,موبایل,Mobile موبایل
152 0 3 موبایل موبایل موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد فروشگاه اینترنتی دیجی یزد : موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد موبایل,Mobile Main Page,موبایل,Mobile موبایل 0 0 0 0 0 0 0
22 14
22:14-1403/1/9 1403 1 9 1403/1/9
152 0 0 0 3 موبایل موبایل موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد فروشگاه اینترنتی دیجی یزد : موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد موبایل,Mobile Main Page,موبایل,Mobile موبایل
-- --

گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A10S -ظرفیت32گیگابایت -آبی

Samsung Galaxy A10S - 32G- BLUE

ویژگی های محصول

دوربین اصلی : 13.0 مگاپیکسل

دوربین سلفی : 8 مگاپیکسل

اندازه صفحه نمایش : 6.2 اینچ

پردازنده : Octa-core Cortex-A53 CPU

توضیحات : باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 4000 میلی آمپر ساعت

حافظه داخلی : 32 گیگابایت

مقدار رم : 2 گیگابایت

دسته بندی : موبایل سامسونگ
رنگ : ابي


ناموجود

توضیح محصول
گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A10S -ظرفیت32گیگابایت -آبی

نقد و بررسی تخصصی Samsung Galaxy A10S

 

سیری کوتاه در دنیای Samsung Galaxy A10S

Galaxy A10S، از سری گوشی های مقرون به صرفه و مدرن امروزی است که در 12 آگوست 2019 به بازار اسمارتفون های هوشمند جهان، معرفی شد.

این گوشی 168 گرمی با ابعاد 155.6*75.8*7.8 میلی متر از جمله گوشی هایی است که سبک طراحی آن، مدرن و کاربر پسند است.

A10S دوسیم کارته، از نظر رم شامل دو نسخه مختلف خواهد بود که به ترتیب ظرفیت های 2،3 گیگابایتی را ارایه می کنند.

در A10S ، صفحه نمایش 6.2 اینچی با رزولوشن 1520*720 پیکسل تعبیه شده است که از کیفیت مطلوب و قابل قبولی برخوردار است، البته که نباید انتظار زیادی در حد صفحه نمایش یک پرچم دار را، از آن داشته باشید.

به سراغ دوربین این گوشی دوست داشتنی می رویم. دوربین با دو حسگر 13، 8 مگاپیکسل در پنل پلاستیکی پشتی سکنی گزیده است . همچنین یگانه لنز سلفی 8 مگاپیکسلی وظیفه ی ثبت تصاویر با کیفیت مطلوب را برعهده دارد.

یکی ازامکانات خیره کننده یک گوشی میان رده از جمله A10S،   ظرفیت بالای منبع انرژی آن است که کاربران زیادی را به تنهایی ، مجذوب خود می کند. وظیفه ی تامین انرژی این دستگاه بر عهده ی منبع لیتیوم – پلیمری است. منبعی با ظرفیت 4000 میلی آمپر ساعت!

 

درباره ی  Samsung Galaxy A10S

شرکت سامسونگ با هدف بهبود عملکرد گوشی A10، محصول جدیدی را که از نظر کلی شباهت زیادی به نسل قبلی خود دارد را به نام A10s تولید کرد. این گوشی خوش قیمت و پایین رده با مشخصات پرقدرتی که در مقایسه با دیگر هم رده هایش دارد، از بهترین گوشی های این رده محسوب می شود.

در ادامه به بررسی بهتر گوشی A10s می پردازیم...

 

کیفیت ساخت و طراحی

شرکت سامسونگ مشابه مدل قبلی این گوشی، یعنی A10  بدنه و فریم این گوشی را از جنس پلاستیک قرار داده است که با توجه به براق بودن آن زیبایی خاصی به گوشی بخشیده است.

دو عدد دوربین به همراه یک فلش LED در قاب پشتی قرار گرفته که در عکاسی با یک دست بسیار کارامد است. علاوه بر آن، حسگر اثر انگشت با طراحی بیضی شکل در قاب پشتی مشاهده می شود که در جای مناسبی قرار گرفته و همچنین عمق مناسبی هم دارد. قاب دوربین بیرون زدگی زیادی ندارد و روی یک سطح صاف به راحتی قرار می گیرد.

وزن پایین گوشی و ضخامت کم آن از مهم ترین مشخصه های این گوشی به حساب می آید جوری که شما در حمل و نقل آن هیچ مشکلی نخواهید داشت.

نمایشگر گوشی A10s اندازه متوسطی دارد و حاشیه های نسبتا زیادی در مقایسه با گوشی های امروزی دارد. بالای این صفحه نمایش یک دوربین سلفی در ناچ قطره ای دیده می شود. با این حال حدود 81 درصد قاب جلویی را صفحه نمایش گوشی در بر گرفته است.

در سمت چپ گوشی دکمه های تنظیم صدا و در سمت راست دکمه پاور قرار دارد. در قسمت پایینی گوشی درگاه MicroUSB و جک 3.5 میلیمتری هدفون تعبیه شده است. اسپیکر و میکروفون اصلی نیز در همین قسمت قرار دارند که البته جایگاه اسپیکر این گوشی در مقایسه با گوشی A10 که گاها با قرار گیری دست روی آن مشکل پخش صدا به صورت خفه و ناخوشایندی ایجاد می شد، تغییر کرده است و در سمت چپ قرار گرفته است. در قسمت بالای قاب جلویی نیز، میکروفون دوم مشاهده می شود.

 

صفحه نمایش

گوشی A10s از صفحه نمایش مقرون به صرفه LCD IPS با اندازه 6.2 اینچی بهره می برد و از کیفیت Full HD با تراکم پیکسلی 271 ppi استفاده می کند. نباید انتظار زیادی از پنل IPS این گوشی داشت چرا که نور متوسطی دارد و در فضای باز، نمی توانید به خوبی تمام محتوای نمایشگر را مشاهده کنید.

این مدل نیز مانند گوشی A10 نمایشگر Infinity-V دارد که دلیل نام گذاری آن، ناچ V شکلی است که در قسمت بالای صفحه نمایش قرار دارد.

رنگ ها هم در صفحه نمایش به خوبی نشان داده می شوند اما خیلی شفاف و پویا نیستند. در کل، کیفیت صفحه نمایش برای یک گوشی پایین رده، کاملا مقرون به صرفه می باشد.

وجود حالت نایت مود در این گوشی باعث می شود بتوانید در محیط های کم نور، محتوای صفحه نمایش را بهتر مشاهده کنید. توجه داشته باشید که در نمایشگر های LCD IPS امکان مصرف کمتر باتری در این حالت وجود ندارد و برخلاف گوشی هایی با نمایشگر سوپر امولد که برای نمایش رنگ مشکی پیکسل ها را خاموش می کنند، این صفحه نمایش، رنگ مشکی را ایجاد می کند.

اما در نظر داشته باشید که صفحه نمایش های IPS باعث عمر بیشتر باتری و هم چینن کمتر مصرف شدن آن می شوند.

 

دوربین

در قاب پشتی دو لنز دوربین وجود دارد. یکی دوربین اصلی با رزولوشن 13 مگاپیکسل و دیگری سنسور تشخیص عمق با رزولوشن 2 مگاپیکسل می باشد که در زیر هم چیده شده اند. دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی هم بالای صفحه نمایش در ناچ قطره ای قرار گرفته است.

عکس هایی که در روز و یا نور کافی گرفته می شوند نسبت به یک گوشی پایین رده و مقرون به صرفه، بسیار خوب به نظر می رسند. این تصاویرِ با کیفیت و پرجزئیات، رنگ و شارپ مناسبی هم دارند. در نور کم (مخصوصا شب)، تصاویر نویز زیادی دارند و عکس ها معمولا تار می شوند. در کل عملکرد دوربین در نور کم مورد پسند نیست.

توانایی گرفتن عکس های پرتره هم در این گوشی فراهم شده است. عکس های گرفته شده در این حالت به خوبی سوژه را از پس زمینه جدا می کند اما رنگ های این تصاویر نسبتا پر رنگ هستند و شارپی پایین تری نسبت به دوربین اصلی دارند.

دوربین سلفی در دو حالت می تواند عکاسی کند یکی حالت معمولی و دیگری حالت گروهی که در این حالت می توانید عکس هایی با زاویه دید و جزئیات بیشتری را ثبت کنید. با دوربین سلفی نیز می توانید عکس های پرتره با پس زمینه مات بگیرید که دوربین در این حالت هم عملکرد مطلوبی دارد و برش سوژه از پس زمینه به خوبی انجام می گیرد.

 

باتری

شرکت سامسونگ باتری با ظرفیت بالایی برای این مدل در نظر گرفته است که در بین گوشی های میان رده و پرچمدار استفاده می شود. ظرفیت این باتری، 4000 میلی آمپر ساعت است که در صورت استفاده سبک از گوشی، حدودا تا 2 روز به شارژ کردن آن نیاز پیدا نخواهید کرد.

همان طور که انتظار داشتیم، متاسفانه در این گوشی قابلیت شارژ سریع وجود ندارد و برای فول شارژ شدن، حدود 2 ساعت و 30 دقیقه به زمان نیاز دارد.

 

عملکرد

تراشه ی استفاده شده در این گوشی Helio P22 نام دارد. این گوشی با فناوری 12 نانومتری توسط مدیا تک ساخته شده است و روی خودش پردازنده ی 8 هسته ای دارد.

وجود سیستم عامل اندروید 9 (Pie) در این گوشی باعث شده تا از لحاظ نرم افزاری کاملا به روز باشد. بازی ها و برنامه های مختلفی را می توانید روی این گوشی نصب کنید اما توجه داشته باشید که پردازنده ی نه چندان قدرتمند گوشی A10s، نمی تواند برای انجام بازی های سنگین مناسب باشد برای مثال شما می توانید بازی Subway Surfers را بدون هیچ گونه مشکلی اجرا کنید اما در اجرای بازی با گرافیک سنگین مثل آسفالت 9 به مشکل برخورد می کنید.

بازی آسفالت 9 را می توانید در کیفیت پایین اجرا کنید که باز به دلیل لگ و کندی زیاد لذتی از اجرای این بازی نمی برید.

این گوشی برای انجام کار های روزانه مثل تماشای فیلم، گوش دادن موسیقی، وب گردی و استفاده از چند برنامه به صورت همزمان عملکرد خوبی دارد.

 

جمع بندی

یکی از پرطرفدارترین و پرفروش ترین گوشی های سامسونگ در سال 2020 گوشی A10s می باشد. اگر شما بین گوشی A10 و A10s شک دارید قطعا بهترین انتخاب برای شما گوشی A10s خواهد بود.

این گوشی تمام انتظارات شما را از یک گوشی متوسط بر آورده می کند که به دلیل به صرفه بودن و کاربردی بودن گوشی ارزش خرید بالایی را در بین کاربران داشته است.

ادامه مطلب

فیلم محصول
Label

70,986,000
68,918,000
تومان