152 0 3 موبایل موبایل موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد فروشگاه اینترنتی دیجی یزد : موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد موبایل,Mobile Main Page,موبایل,Mobile موبایل
152 0 3 موبایل موبایل موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد فروشگاه اینترنتی دیجی یزد : موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد موبایل,Mobile Main Page,موبایل,Mobile موبایل 0 0 0 0 0 0 0
17 51
17:51-1403/1/9 1403 1 9 1403/1/9
152 0 0 0 3 موبایل موبایل موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد فروشگاه اینترنتی دیجی یزد : موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد موبایل,Mobile Main Page,موبایل,Mobile موبایل
-- --

گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A20S ظرفیت 32 گیگابایت آبی

Samsung Galaxy A20S - 32G BLUE

ویژگی های محصول

دوربین اصلی : دارای 3 دوربین در پشت گوشی | 3 دوربین 13 مگاپیکسل + 8 مگاپیکسل + 5 مگاپیکسل (Triple Camera)

دوربین سلفی : 8 مگاپیکسل

اندازه صفحه نمایش : 6.5 اینچ

پردازنده : Octa-core Cortex-A53 CPU

توضیحات : باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 4000 میلی‌آمپر بر ساعت

حافظه داخلی : 32 گیگابایت

مقدار رم : 3 گیگابایت

دسته بندی : موبایل سامسونگ
رنگ : ابي


توضیحات : داراي حسگر اثر انگشت

گارانتی: گارانتي 18 ماه شركتي

ناموجود

توضیح محصول
گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A20S ظرفیت 32 گیگابایت آبی

نقد و بررسی تخصصی  Samsung Galaxy A20S

 

 

سیری کوتاه در دنیای  Samsung Galaxy A20S

سامسونگ با اصالت، که در سراسر جهان طرفداران بی شماری در زمینه ی گوشی های هوشمند دارد، در 24 سپتامبر 2019 یکی دیگر از گوشی های هوشمند خود را به جهان معرفی کرد.

A20S  183 گرمی، با ابعاد 163.3*77.5*8 میلی متر پا به عرصه ی میان رده های اصیل سامسونگ نهاد. این گوشی هوشمند با یک طراحی زیبا، کاربران بسیاری را مجذوب قابلیت های مطلوب خود کرد.

جنس بدنه ی A20S تلفیقی است از پلاستیک و شیشه. قاب پشتی پلاستیکی گوشی در قالب رنگ های خیره کننده، حس دلنشینی را برای کاربرانش به ارمغان می آورد.

وظیفه ی جلوه نمایی این گوشی دوسیم کارته، بر عهده ی صفحه نمایش 6.5 اینچی با رزولوشن 1560*720 پیکسل است که کیفیتی سرشار از رنگ های سرزنده را ارائه خواهد کرد.

دوربین سه گانه 13،8،5 مگاپیکسلی این اسمارتفون دوست داشتنی، در پنل پشتی مامن گزیده است. اما دوربین سلفی 8 مگا پیکسلی در پنل جلویی در انتظار شماست و طرفداران عکس های سلفی را به حضور مقتدرانه اش نوید داده است.

A20S در نسخه ای با رم 3 و حافظه ی داخلی 32 گیگابایت وارد بازار روز دنیا شد.

حضورارزشمند منبع لیتیوم-پلیمری با ظرفیت 4000میلی آمپر ساعت بیانگر وجود منبع بزرگی از انرژی است. خبر خوب اینکه این باتری قدرتمند از قابلیت شارژ سریع با توان 15 وات هم پشتیبانی می کند. پس با خیالی آسوده روی همراهی وفادارانه ی A20S حساب کنید.

دنیای Samsung Galaxy A20S در انتظار شماست...

 

درباره ی Samsung Galaxy A20S

گوشی A20s از سری گوشی های نسبتا ارزان و پرفروش سامسونگ به حساب می آید. این گوشی از سری های A20 این بار با کمی بروزرسانی وارد بازار شد. قیمت پایین تر و سخت افزار ضعیف ترِ این گوشی نسبت به گوشی A20 باعث نشده تا بی کیفیت ساخته شود. گوشی A20s یک عضو ارزان قیمت از خانواده گوشی های سری A محسوب می شود و با ظاهر زیبای خود، سعی کرده با قیمت نه چندان گران، نظر کاربران را جلب کند.

در ادامه به بررسی دقیق تر این گوشی می پردازیم...

 

کیفیت ساخت و طراحی

ظاهر این گوشی شباهت زیادی به گوشی A20 دارد. جنس بدنه این گوشی از پلاستیک است. بدنه پلاستیکی و براق این گوشی کثیفی زیادی به همراه دارد که برای تمیز نگه داشتن آن، باید یک قاب محافظ برای آن تهیه کنید. اندازه صفحه نمایش 6.5 اینچ است و در بالای نمایشگر لنز دوربین سلفی داخل ناچ قطره ای قرار گرفته است.

در لبه پایینی حاشیه بیشتری وجود دارد و  در سمت چپ و راست هم حاشیه های باریکی دیده می شود. در قاب پشتی، حسگر اثر انگشت در وسط و سه لنز دوربین زیر هم قرار گرفته اند و در پایین آن، یک فلش LED نیز وجود دارد. در لبه سمت راست دکمه پاور و در سمت چپ دکمه های تنظیم صدا وجود دارد. در لبه پایینی درگاه پورت USB-C و جک 3.5 میلی متری هدفون تعبیه شده است.

 

 صفحه نمایش             

همانطور که گفته شد اندازه صفحه نمایش این گوشی 6.5 اینچ می باشد. این صفحه نمایش یک ناچ قطره ای کوچکی در بالای خودش دارد که در آن، لنز دوربین سلفی قرار گرفته است. حدود 82 درصد از قاب جلویی را صفحه نمایش این گوشی در بر گرفته است.

شرکت سامسونگ برای این گوشی از صفحه نمایش IPS LCD استفاده کرده است. رزولوشن این صفحه نمایش 720*1560 پیکسل می باشد. این نمایشگر در فضای باز و در زیر نور خورشید روشنایی خوبی دارد البته اگر میزان روشنایی را به حداکثر خودش برسانید می توانید به راحتی از آن استفاده کنید.

صفحه نمایش این گوشی، در نمایش رنگ ها عملکرد خوبی دارد و از درخشندگی مناسبی برخوردار است. عدم استفاده از صفحه نمایش امولد در این گوشی باعث افت کیفیت عکس ها و بازی شده است. با این حال ویدیو ها در این نمایشگر با کیفیت خوبی پخش می شود و نوشته ها هم به راحتی قابل خواندن هستند.

 

دوربین

در قاب پشتی، 3 لنز دوربین اصلی قرار دارد. دوربین اول همان دوربین اصلی (عریض) می باشد که به سنسور 13 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم F/1.8 مجهز شده است. دوربین بعدی لنز اولترا واید می باشد که سنسور 8 مگاپیکسلی دارد و می توانید با زاویه خیلی باز عکاسی کنید. دوربین سوم، لنز تشخیص عمق می باشد با سنسور 5 مگاپیکسلی که برای گرفتن عکس های پرتره به کار می رود. زیر قاب دوربین هم، فلش LED قرار گرفته است.

عکس هایی که توسط هر دو دوربینِ پشت و جلو ثبت می شوند تصاویر با کیفیتی هستند و جزئیات را به خوبی نشان می دهند. همچنین رنگ ها نیز به حالت طبیعی نشان داده می شوند.

زمانی که شما در حالت پیش فرض گوشی عکاسی می کنید، تصاویر خوب و واقعی را مشاهده می کنید. همچنین شما می توانید با افکت ها و فیلترهای دوربین گوشی A20s تصاویر بهتری را ثبت کنید. عکاسی در شب با دوربین ها نیز کیفیت خوبی ندارد و دارای نویز زیادی هستند. عکس های پرتره ای که با دوربین این گوشی گرفته می شوند کیفیت خوبی ندارند و جزئیات را به خوبی ثبت نمی کنند.

 

عملکرد و باتری

شرکت سامسونگ از تراشه اسنپ دراگون 450 که برای گوشی های پایین رده استفاده می شود را برای این گوشی در نظر گرفته است. این تراشه با فناوری 14 نانومتری ساخته شده است و داخل آن یک پردازنده 8 هسته ای Cortex-A53 و پردازنده گرافیکی Adreno 506 تعبیه شده است. حافظه داخلی 32 گیگابایت و رم 3 گیگابایتی در کنار تراشه این گوشی عملکرد خوبی برای انجام کار های سبک دارد.

مسلما نمی توان انتظار داشت این گوشی بتواند کار های سنگینی را انجام دهد اما شما می توانید بازی های سبک مثل Subway را روی گوشی به راحتی اجرا کنید و لذت ببرید. لازم به ذکر است می توانید حافظه داخلی دستگاه را با یک کارت حافظه جانبی تا سقف 1 ترابایت افزایش دهید.

این گوشی برای تماشای فیلم، گوش دادن به موسیقی، وب گردی، چک کردن شبکه های اجتماعی و انجام بازی های سبک بسیار مناسب است و می توانید بدون کاهش سرعت، با گوشی کار کنید. انجام کار های سبک به صورت همزمان در صورتی که به گوشی فشار زیادی وارد نشود به خوبی انجام می گیرد و گاهی اوقات شاهد کاهش سرعت گوشی می شوید.

باتری استفاده شده برای گوشی A20s ظرفیت 4000 میلی آمپر ساعتی دارد. هم چنین این گوشی از قابلیت شارژ سریع با توان 15 واتی بهره می برد.

شما می توانید در روز به تماشای فیلم تا 11 ساعت بپردازید و همچنین اگر استفاده سبکی از گوشی می کنید می توانید 1 روز کامل را بدون شارژ کردن گوشی سپری کنید.

ادامه مطلب

فیلم محصول
Label

70,986,000
68,918,000
تومان