152 0 3 موبایل موبایل موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد فروشگاه اینترنتی دیجی یزد : موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد موبایل,Mobile Main Page,موبایل,Mobile موبایل
152 0 3 موبایل موبایل موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد فروشگاه اینترنتی دیجی یزد : موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد موبایل,Mobile Main Page,موبایل,Mobile موبایل 0 0 0 0 0 0 0
13 28
13:28-1403/1/9 1403 1 9 1403/1/9
152 0 0 0 3 موبایل موبایل موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد فروشگاه اینترنتی دیجی یزد : موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد موبایل,Mobile Main Page,موبایل,Mobile موبایل
-- --

گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A30S ظرفیت 32گیگابایت-سفید

Samsung Galaxy A30S- 32G WHITE *

ویژگی های محصول

دوربین اصلی : 25.0 مگاپیکسل

دوربین سلفی : 16 مگاپیکسل

اندازه صفحه نمایش : 6.4 اینچ

پردازنده : Dual--Core Cortex-A73 + Hexa-Core Cortex-A53 CPU

توضیحات : باتری از نوع لیتیوم پلیمری با ظرفیت 4000 میلی‌ آمپر ساعت

حافظه داخلی : 32 گیگابایت

مقدار رم : 3 گیگابایت

دسته بندی : موبایل سامسونگ
رنگ : سفید


ناموجود

توضیح محصول
گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A30S ظرفیت 32گیگابایت-سفید

نقد و بررسی تخصصی Samsung Galaxy A30S

 

سیری کوتاه در دنیای  Samsung Galaxy A30S

کمپانی سامسونگ با اصالت کهن خود، یکی دیگر از گوشی های هوشمند و میان رده خود را، روانه بازار کرد.  !Galaxy A30S

این گوشی دوسیم کارته ی 166 گرمی با ابعاد 158.5*74.7*7.8 میلی متر، با ظاهری زیبا و کاربرپسندش به تنهایی هر کاربری را مجذوب خود و حس کالای با کیفیت را در پیروانش القا خواهد کرد.

این روزها اغلب کاربران از صفحه نمایش های بزرگ استقبال بی نظیری می کنند و مجهز شدن گوشی های هوشمند امروزی هم به صفحه نمایش های بزرگ شایع شده است، اینک Galaxy A30S هم از این قاعده مستثنی نیست. صفحه نمایش 6.4 اینچی با رزولوشن 1560*720 پیکسل!

دوربین سه گانه 25/8/5 مگاپیکسلی Galaxy A30S در پنل پشتی حکمرانی می کند. تصاویر ثبت شده با لنز های سه گانه از کیفیت مطلوبی برخوردارند. لیکن اگر دوربین این گوشی همراه کره ای تبار، در حد پرچم داران نیست، اما می توانید با این گوشی دوست داشتنی عکس هایی با کیفیت قابل قبول را در آلبوم خاطراتتان ثبت کنید. اگر هم از گرفتن عکس های سلفی لذت می برید، یگانه لنز 16 مگاپیکسلی در پنل جلویی در انتظار شماست! با سلفی گرفتن های جذاب لذت ببرید و خاطره سازی کنید.

فضای ذخیره سازی Galaxy A30S، فضایی معادل 128/64/32 گیگابایت حافظه داخلی و 3/4 گیگابایت رم است. اما خوشبختانه با استفاده از یک کارت حافظه جانبی، قابلیت افزایش حافظه داخلی تا 1 ترابایت وجود دارد.

وظیفه ی تامین انرژی این دستگاه، بر عهده ی منبع سوخت 4000 میلی آمپر ساعتی است. خبرخوب اینکه این منبع لیتیوم – پلیمری از قابلیت شارژ سریع 15 واتی هم پشتیبانی می کند. منبع سوختی که در Galaxy A30S تعبیه شده است، برای چنین گوشی میان رده ای عالی است.

 

درباره ی Samsung Galaxy A30S

هنگامی که شرکت سامسونگ متوجه طرفداران و علاقه مندان به گوشی های سری A شد تصمیم گرفت در تولید گوشی های سری A تنوع بیشتری داشته باشد. سری A از گوشی های میان رده این شرکت هستند و ویژگی ها و تجملات گوشی های سری S را ندارند.

شرکت سامسونگ با تولید گوشی A30s سعی داشته بار دیگر سهم خود را در بین گوشی های میان رده حفظ کند. با ساخت و تولید گوشی های سری A ، رقیب خوبی برای شرکت های مثل شیائومی و هواوی در بین گوشی های میان رده محسوب می شود.

در ادامه قسمت های مختلف این گوشی را بررسی می کنیم...

 

کیفیت ساخت و طراحی

جنس بدنه این گوشی از پلاستیک است و فریم آن فلزی است که وجود یک فریم فلزی برای یک گوشی میان رده مزیت بزرگی محسوب می شود. طراحی خاص و رنگ بندی قاب پشتی از جذاب ترین ویژگی های ظاهری این گوشی به حساب می آیند.

صفحه نمایش 6.4 اینچی و حاشیه ی بسیار کم لبه ها و وجود ناچ قطره ای V شکل روی نمایشگر این گوشی، باعث شده نسبت به طراحی پرچم داران سامسونگ اختلاف زیادی نداشته باشد.

لبه های گوشی به صورت گرد طراحی شده اند و قاب پشتی کمی براق و لیز است و هم چنین اثر انگشت و کثیفی روی آن باقی می ماند.

لنز های دوربین در قاب پشتی به صورت زیر هم در یک قاب جداگانه از قاب پشتی قرار گرفته اند و کمی بیرون زدگی در آن ها دیده می شود. بیرون زدگی قاب دوربین در حدی نیس که موجب آزار شود و شما می توانید روی یک سطح صاف به راحتی با آن کار کنید.

گوشی A30s را می توانید بدون هیچ مزاحمتی با خود حمل کنید چرا که اندازه و وزن متعادلی دارد اما خیلی کوچک و جمع و جور نیست.

در بالای ناچ قطره ای، یک خروجی برای صدای مخاطب را مشاهده می کنید که البته وجود آن، باعث افزایش حاشیه های صفحه نمایش نشده است. در سمت راست گوشی، دکمه های پاور و تنظیم صدا مشاهده می شود که کاملا مشابه اند و تنها در اندازه تفاوت دارند. در سمت چپ گوشی، درگاه سیم کارت و حافظه جانبی دیده می شود که می توان به صورت هم زمان از دو سیم کارت و حافظه جانبی استفاده کرد.

در قسمت پایین گوشی، درگاه ارتباطی Type-C و جک 3.5 میلی متری در کنار میکروفون اصلی و اسپیکر تعبیه شده است.

 

صفحه نمایش            

این گوشی از صفحه نمایش سوپر امولد 6.4 اینچی با کیفیت HD بهره می برد. حدود 85 درصد از قاب جلویی را نمایشگر گوشی در بر می گیرد. وجود صفحه نمایش امولد در بین گوشی های میان رده با این گستره ی قیمت، بسیار شگفت انگیز است.

تراکم پیکسلی این صفحه نمایش 268 پیکسل در هر اینچ می باشد که به دلیل پایین بودن این عدد، کیفیت صفحه نمایش زیاد جالب نیست و چنگی به دل نمی زند.

نور صفحه نمایش از شدت خوبی برخوردار است و برای مشاهده محتوا در محیط باز و یا پر نور مانند زیر نور خورشید مشکلی را ایجاد نمی کند. طبق انتظاری که از صفحه نمایش امولد داریم رنگ ها به خوبی نمایش داده می شوند و کاملا نزدیک به واقعیت هستند. رزولوشن نمایشگر در این گوشی 720*1560 پیکسل می باشد که در مقایسه با سری قبلی خود یعنی A30 کمتر شده است.

 

دوربین

در قاب پشتی سه لنز دوربین اصلی تعبیه شده است. این لنز ها در قابی با فریم فلزی قرار دارند که مقداری بیرون زدگی دارد.

دوربین اول، لنز اصلی دوربین (عریض) می باشد که سنسور 25 مگاپیکسلی دارد با دریچه دیافراگم F/1.7 و قابلیت فوکوس خودکار (PDAF).

تصاویری که با این لنز در نور روز به ثبت می رسند رنگ های خوبی دارند و روشنایی عکس ها مناسب است. میزان نمایش جزئیات در این تصاویر کاملا قابل قبول است اما شارپی مطلوبی ندارد و زمانی که روی سوژه زوم می شود مقداری از جزئیات عکس ها از بین می روند. رنج دینامیکی تصاویر هم در این بخش قابل قبول است.

و اما در شب، به طرز باور نکردنی عملکرد خوبی دارد. رنگ ها به خوبی ثبت می شوند اما شارپی نسبتا ضعیفی دارد. جزئیات در این حالت به خوبی ثبت می شوند و روشنایی تصاویر خوب است. وجود نویز در عکس ها احساس می شود اما در کل نویز تصاویر بسیار کم است.

دوربین بعدی، لنز فوق عریض (اولترا واید) 8 مگاپیکسلی می باشد با دریچه دیافراگم F/2.2 که این دوربین نیز تصاویر قابل قبولی را ثبت می کند.

رنگ تصاویر در سوژه هایی که از دوربین دور هستند خوب است اما سوژه های نزدیک به دوربین رنگ های نسبتا کم رنگ تری دارند. در لبه های تصویر، به هم ریختگی زیادی مشاهده نمی شود.

لنز بعدی، سنسور تشخیص عمق 5 مگاپیکسلی می باشد.  در این بخش هم عملکرد خوب دوربین را شاهد هستیم و می توانید عکس های پرتره خوبی بگیرید.

دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی هم در ناچ بالای صفحه نمایش قرار گرفته است.

 

باتری

شرکت سامسونگ باتری 4000 میلی آمپر ساعتی را برای این گوشی به کار برده است. این گوشی برای استفاده های سنگین می تواند تا 1 روزِ کامل و در صورت استفاده سبک، می تواند تا یک و نیم روز بدون نیاز به شارژ، مورد استفاده شما قرار بگیرد. گوشی A30s از قابلیت شارژ سریع 15 واتی بهره می برد که شما می توانید در مدت زمان 51 دقیقه تا 50% باتری را شارژ کنید و برای فول شارژ شدن باید 114 دقیقه صبر کنید.

 

عملکرد

شرکت سامسونگ برای گوشی A30s از تراشه (خودش) اگزینوس 7904 و پردازنده گرافیکی Mali G71 MP2 استفاده کرده است. این تراشه با فناوری 14 نانومتری ساخته شده است و روی خودش 2 هسته قدرتمند Cortex-A73 و 6 هسته کم مصرف Cortex-A53 دارد. در استفاده روز مره هیچ مشکلی با گوشی نخواهید داشت و به سرعت به تمامی فرمان های شما پاسخ می دهد.

همچنین در اجرای بازی ها عملکرد خوبی را از خود نشان می دهد برای مثال شما می توانید بازی آسفالت 9 را خیلی نرم و روان اجرا کنید و از بازی لذت ببرید.

ادامه مطلب

فیلم محصول
Label

70,986,000
68,918,000
تومان