152 0 3 موبایل موبایل موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد فروشگاه اینترنتی دیجی یزد : موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد موبایل,Mobile Main Page,موبایل,Mobile موبایل
152 0 3 موبایل موبایل موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد فروشگاه اینترنتی دیجی یزد : موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد موبایل,Mobile Main Page,موبایل,Mobile موبایل 0 0 0 0 0 0 0
9 46
9:46-1403/1/10 1403 1 10 1403/1/10
152 0 0 0 3 موبایل موبایل موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد فروشگاه اینترنتی دیجی یزد : موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد موبایل,Mobile Main Page,موبایل,Mobile موبایل
-- --

گوشی موبایل هوآوی مدل P30 Lite ظرفیت 128 گیگا بایت -رم 6 - آبی

Huawei P30 Lite 128GB - Ram 6G - Blue

ویژگی های محصول

اندازه صفحه نمایش : 6.15 اینچ

پردازنده : Quad-core Cortex-A73 + Quad-core Cortex-A53 CPU

توضیحات : باتری لیتیوم-پلیمر با ظرفیت 3340 میلی‌آمپرساعت

حافظه داخلی : 128 گیگابایت

دوربین اصلی : 24.0 مگاپیکسل

دوربین سلفی : 32 مگاپیکسل

مقدار رم : 6 گیگابایت

دسته بندی : موبایل هوآوی
رنگ : آبی


گارانتی: رجیستر شده با 18 ماه گارانتی اصل شرکتی

ناموجود

توضیح محصول
گوشی موبایل هوآوی مدل P30 Lite ظرفیت 128 گیگا بایت -رم 6 - آبی

بررسی تخصصی Huawei P30 Lite 

 

درباره P30 Lite

Huawei سال هاست که با سیاست مبنی بر تولید محصولات مقرون به صرفه و در عین حال باکیفیت و مدرن، توانسته بخش بزرگی از بازار گوشی های تلفن همراه را تسخیر کند. البته که پرچم داران قدرتمند این برند نیزحرف های بسیاری برای گفتن دارند، با این حال هم چنان در دنیای این برند پرطرفدار، جمعیت میان رده ها غالب اند.

هوآوی با معرفی سری P گوشی های خود، جذابیت عکاسی را برای کاربرانش به اوج رساند. این شرکت کره ای بیشتر تمرکز خود را متوجه سری دوربین های این خانواده ی دوست داشتنی کرده است. بنابراین اگر از طرفداران عکاسی هستید می توانید با خیالی آسوده روی هر کدام از 3 عضو این سری جذاب به عنوان یک گزینه ی مطلوب حساب کنید.

 

کیفیت ساخت و طراحی

P30 Lite تا حد بالایی میراث دار طراحی باشکوه پرچم داران خانواده ی P30 است. ظرافت بدنه ی این گوشی دوست داشتنی 159 گرمی آرگونومی آن را تا حد بسیار مطلوبی ارتقا داده است. P30 Lite در ابعاد 72.7*152.9*7.4 میلی متر، با طراحی شیشه ای جذابی در هر دو بخش جلویی و پشتی، نسخه ای مقرون به صرفه از پرچم داران برند خود محسوب می شود. فریم بکار رفته در طراحی بدنه ی این گوشی کمی لکه ها را به خود جذب می کند و شاید این حس ناخوشایندی را برای کاربران ایجاد کند. اما زیبایی های چشم نواز آن بی شک بر ایرادات جزئی غالب است. بکار گیری رنگ گرادیانی از مشخصه های بارز هوآوی مبدل شده است. به گونه ای که می توان در نسخه های P30 نیز شاهد آن بود. P30 Lite نیز در رنگ های جذابی روانه ی بازار شده که این طراحی گرادیانی را می توان در قاب آبی رنگ گوشی، در سیر به طیف رنگی فوق العاده ای از بنفش تا آبی به خوبی دید. طیفی که با تابش مستقیم نور رنگین کمان خوش رنگ و لعابی را به ارمغان می آورد.

 گوشه ی سمت چپ پنل پشتی براق این گوشی را، ماژول سه گانه ی دوربین های P30 Lite درچیدمانی عمودی، به تسخیر خود درآورده است. لوگوی Huawei نیز هم راستای این مجموعه دوربین جذاب، به پیروی از دیگر اعضای خانواده P30 در نیمه پایینی حک شده است. کناره ی سمت راست گوشی به انحصار دکمه های کنترل صدا و پاور در آمده، دکمه های پلاستیکی که گرچه دسترسی به آنها به سادگی امکان پذیر است اما شاید فشردن آنها چندان هم حس جالبی را به کاربر منتقل نکند. کناره ی بالایی این بدنه ی زیبا، به درگاه سیم کارت اول و سیم کارت دوم/کارت حافظه مجهز شده است. گوشه ی پایینی بدنه نیز میزبانی جک دوست داشتنی هدفون، اسپیکر تک کاناله و پورت Type-C مبتنی بر USB 2.0 را به عهده گرفته است. این اسپیکر حجم صدای متوسطی را ارائه می دهد که البته با توجه به تعلق P30 Lite به دنیای پرطرفدار و مقرون به صرفه ی آن، نمی توان بر این کیفیت نه چندان بالا خرده گرفت.

اما باید اعتراف کنیم که این نسخه ی جذاب از خانواده ی P30 از زیباترین ها در دنیای سراسر تنوع میان رده های حال حاضر جهانی است.

 

صفحه نمایش

امروزه زندگی نسل بشر با تکنولوژی های معمولی چون گوشی های تلفن همراه عجین شده است. همراهانی که با نمایشگر های رو به پیشرفت خود همواره لذت تماشای محتوای دلخواه کاربران را دوچندان کرده اند.

سامسونگ در سال 2018 با تولید Galaxy S8 قامت کشیده و چشم نواز صفحه نمایش این محصولات همگانی را به ارمغان آورد. دیری نپایید که تمامی شرکت های سازنده ی موبایل از این طراحی جذاب در نمایشگر های محصولات خود بهره بردند و به این ترتیب S8 سردمدار تحولی در صنعت گوشی های همراه شد. Huawei نیز این خلاقیت دوست داشتنی را در تولیدات خود پیاده سازی کرد. امروزه میان رده های این برند نیز دارای نمایشگرهای خیره کننده ای هستند. میان رده های پرطرفداری مانند P30 Lite نیز با بهره بردن از پنل IPS LCD 6.15 اینچی، حداکثر فضای قاب جلویی خود را به انحصار نمایشگر با شکوه خود در آورده است. سیاست مبتنی بر اقتصادی بودن هوآوی، گویا هنوز هم دست طراحان این برند را برای استفاده از پنل های آمولد بسته است. گرچه IPS LCD نیز محتوا را با وضوح بسیار خوبی به نمایش می گذارد اما بی شک نمی توان عمق بالا و سرزندگی موجود در نمایشگر های آمولد را از آن انتظار داشت. P30 Lite از لحاظ صفحه نمایش پهناور، چیزی از ستارگان مدرن امروزی کم ندارد. این نمایشگر با رزولوشن 2312 *1080  و تراکم پیکسلی فوق العاده ی 415 پیکسل در هر اینچ، با جاری شدن هر محتوایی بر سطح بی کران خود، لذت استفاده از P30 Lite را بارها دلنشین تر خواهد کرد. تصاویر و فیلم های مورد علاقه تان را در این صفحه نمایش وسیع با شارپ بالا مشاهده کنید. ایده خلاقانه ی طراحان این گوشی در تعبیه بریدگی بسیار ظریف Dewdrop نیز در وسعت بخشیدن به پهنه ی دید کاربرانش نقش مؤثری را ایفا کرده است. این بریدگی گرچه بسیار کوچک است اما همچنان امکان پنهان کردن آن با نواری مشکی رنگ مهیاست تا سلیقه ی کاربر را تا حد ممکن اعمال کرده باشد.

P30 Lite با دو پروفایل رنگ پای به عرصه ی میان رده های هوآوری نهاد. Vivid که پروفایل پیش فرض این گوشی دوست داشتنی است با فضای گسترده ی رنگی DCI P3 و پروفایل  رنگی Normal با گستره ی رنگی SRGB.

صفحه نمایش جذاب P30 Lite دارای گواهی TUV Rheinland است که طراحی زیبای آن را با مهیا کردن بستر مناسبی برای دیدی راحت تر فراهم کرده است.

بکارگیری نمایشگری وسیع در قاب مستطیل شکلی محدود، بی شک از نقاط قوت این گوشی دوست داشتنی است.اما ماجرا به اینجا ختم نمی شود. سیر در دنیای P30 Lite هم چنان شگفتی های گفتنی فراوان دارد. در ادامه به گشت و گذار در دریچه های جذاب این نسخه از هوآوی خواهیم پرداخت.

 

دوربین

جهانی سراسر شگفتی همواره در انتظار ماست تا زیبایی های خارق العاده ی پهنه ی بی کرانش را کشف کنیم. ظهور عصر فناوری اطلاعات در این مسیر چندان هم خالی از لطف نیست. دریچه هایی که به جاودانگی تمامیت این زیبایی ها همت کرده اند.

خانواده ی Huawei P30 تا حد بسیار بالایی توانمندی های طراحان دوربین برند خود را بکار گرفته اند تا بتوانند در تمامی نسخه های خود در زمینه ی عکاسی حرف های بسیاری برای گفتن داشته باشند. ماژول 3 گانه ی دوربین که سوار بر پنل پشتی براق و چشم نواز P30 Lite درچیدمانی عمودی خود را برای ثبت هر آنچه دیدنی است به خوبی مهیا کرده اند، دنیایی است که پرسه زدن در آن با همراهی شما گوارا تر خواهد بود.

لنز 8 مگا پیکسلی Ultra wide این دوربین سه گانه ی جذاب با زاویه ی دید 120 درجه پهنه ی وسیعی از مناظر مورد نظرتان برای عکاسی را در خود جای داده است. این دوربین با لنز F/2.4 به شما امکان می دهد عکس هایی با کیفیت مطلوب و دلنشین را در آلبوم دیجیتالی خاطراتتان به یادگار بگذارید. لنز 24 مگاپیکسلی این دوربین شما را به عکاسی در سفر های دور و به اشترک گذاری تصاویر خلاقانه ی ثبت شده از زاویه ی منحصر به فرد نگاه خود، میان دوستانستان دعوت مس کند. اما برای پیاده سازی جلوه ی جذاب بوکه در عکس ها، لنز تشخیص عمق هر گونه اطلاعات لازم را جمع آوری و به کمک آنها به یاری دو لنز دیگر می شتابد تا لذت عکاسی را برایتان تا حد امکان بالا ببرد.

به همراهی این ماژول سه گانه، دوربین 32 مگاپیکسلی قدرتمند سلفی، طرفداران این عکاسی هیجان انگیز را به خوبی غافلگیر کرده است. هوآوی در این نسخه از خانواده ی  p30 خود تمرکز بالایی بر این دوربین داشته و آن را منصوب به لقب  AI Selfie Superstar کرده است. این لنز F/2.0 به یاری قابلیت هوش مصنوعی جذابیت خود را به اوج می رساند. این دوربین قادر است خطوط چهره شما را تشخصیص داده و الگوریتمی منطبق بر ان طراحی کند. بدین ترتیب شما را از بهترن سمت صورت برای خلق یک پرتره خارق العاده آگاه خواهد کرد. البته که کلیدی برای فعال/غیر فعال سازی این قابلیت در صفحه ی اصلی دوربین P30 Lite تعبیه شده است تا بار دیگر احترام به سلیقه کاربر را به معرض نمایش بگذرد.

در کنار سخت افزار نیرومند دوربین های این نسخه ی پرطرفدار، امکانات نرم افزاری تا حد زیادی میراث دار دیگر اعضای دنیای میان رده های هوآوی است. حالات مختلف و متنوعی در منوی تنظیمات این گوشی فراهم شده تا بتوانید با جابه جایی میان آنها لذت یک عکاسی فوق العاده را تجربه کنید. از هیجان انگیز ترین این حال ها می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

Night: عکاسی در شب با نوردهی بالا و طولانی مدت

عکاسی پرتره

Photo: عکاسی به صورت خودکار

Pro: عکاسی به صورت حرفه ای.تا بتوانید استدیوی شخصی خود را در جیبتان داشته باشید. مثل یک دوربین عکاسی تنظیمات را به صورت دستی انجام دهید و لذت ببرید.

البته در دنیای دوربین های P30 Lite از لرزش گیر اپتیکال خبری نیست.

سامسونگ مدعی است که که وجود فناوری تشخیص سوژه در نرم افزار این دوربین، قادر است در لحظه 8 دسته بندی با دوربین سلفی و 22 دسته بندی با دوربین پشتی را تشخیص داده و سپس  و رنگ و نوردهی را به صورت اتوماتیک تنظیم کند.

امکان فیلم برداری با رزولوشن Full HD نیز مهیاست تا بتوانید لحظات تکرار نشدنی زندگیتان را بارها و بارها به گونه ای که روح زندگی بر آن جاریست، تماشا کنید.

 

باتری و عملکرد

اگر بتوانیم در تمام مدت روز گوشی خود را در اختیار داشته باشیم و بتوانیم بدون نگرانی از اتمام شارژ، کارکردهای متدوال خود را اجرا کنیم بی شک گزینه ی مناسبی را انتخاب کرده ایم. در دنیای میان رده ها برخورداری از ابر باتری های موجود حال حاضر، به لحاظ اقتصادی برای سازندگان این سری محصولات مقدور نخواهد بود. با این حال برخی از میان رده ها با برخورداری از باتری های قدرتمندی توانسته اند همراهان مناسبی برای کاربران خود محسوب شوند.

Huawei P30 Lite برای سوخت گیری حجم 3340 میلی آمپر ساعتی باتری را در اختیار دارد. این میزان سوخت لازم برای کارکرد معمول از گوشی را برای کاربران فراهم می کند، با این حال در برابر استفاده ی سنگین دوام نیاورده و نیازمند سوخت گیری مجدد است. اما نگران نباشید! در صورت مواجه شدن با کمبود سوخت،  قابلیت شارژ سریع 18 واتی، ناجی دوست داشتنی است که در مدت زمان کوتاهی گوشی شما را احیا می کند. هوآوی با در نظر گرفتن این ویژگی محبوب، کاربران بسیاری را به خرید P30 Lite خوش دست و با کیفیت ترغیب کند.

ساختار نرم افزاری این گوشی پرطرفدار بر رابط کاربری ایموشن روی اندروید Pie متکی است . امروزه Huawei هواداران بی شماری در سراسر جهان داشته و این بدان معناست که بسیاری از پیروان این برند در کار با این رابط کاربری روان خواهند بود.  اما اگر همیشه از نسخه هایی از دنیای سراسر تنوع گوشی های موبایل استفاده کرده اید که بر پایه ی اندروید خالص بنا شده اند با کمی صبوری از کار کردن با رابط کاربری P30 Lite لذت خواهید برد.

پردازنده کرین 710 قلب تپنده ی این گوشی دوست داشتنی است. این تراشه متشکل از 4 هسته ی 2.2 گیگا هرتزی Cortex A73 و پردازشگر 4 هسته ای 1.7 گیگا هرتزی Cortex A53 است. این قلب تپنده جریان زندگی را در دنیای P30 Lite به خوبی به جریان می اندازد. رم 4 گیگا بایتی تعبیه شده در این گوشی در کنار این پردازنده، در کنار حافظه ی داخلی 128  گیگا بایت، گویای میزان بالایی از حافظه است که به خوبی فضای کافی برای ذخیره برنامه ها و محتوای مورد نیاز کاربران را پاسخگوست. شرکت های سازنده موبایل با فراهم کردن فضای کافی برای ذخیره سازی در برخی نسخه های خود، توانسته اند بر بسیاری از جمعیت میان رده ها حکمرانی کنند. البته که انکان ارتقای این میزان از حافظه هم چنان با کارت حافظه microcard مهیاست. با این حال فضای کافی موجود، کمتر کاربری را به تهیه کارت حافظه ی مجزا وادار می کند و این می تواند دلیلی باشد بر اشتراک میان درگاه سیم کارت دوم و کارت حافظه.

پردازنده ی گرافیکی Mali G51 نیز این پردازنده ی 8 هسته ای قدرتمند را به تکامل می رساند تا کاربر P30 Lite بتواند با کاربردی روان در استفاده ی طولانی مدت از گوشی خود لذت ببرد.

 

جمع بندی

P30 Lite عضو میان رده ی خانواده ی پرطرفدار P30 است. Huawei توانسته با ارائه ی این گوشی جذاب، با قیمتی متعادل تر از پرچم داران محصولی کاربردی و زیبا را به دنیای میان رده ها معرفی کند. گرچه ممکن است باتری 3340 میلی آمپری گوشی سوخت کافی برای استفاده ی سنگین در یک روز کامل را نداشته باشد، اما قابلیت شارژ سریع می تواند این ضعف را جبران کند. اما برای میان رده ای با این رنج قیمتی دنیای دوربین های P30 Lite ستودنی است. طراحی زیبا و ظریف این گوشی با صفحه نمایشی وسیع و کم حاشیه آرگونومی بسیار خوبی را برای این مدل رقم زده است.

آگاهی، انتخاب درستی را به ارمغان می آورد.

 

ادامه مطلب

فیلم محصول
Label

70,986,000
68,918,000
تومان