152 0 3 موبایل موبایل موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد فروشگاه اینترنتی دیجی یزد : موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد موبایل,Mobile Main Page,موبایل,Mobile موبایل
152 0 3 موبایل موبایل موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد فروشگاه اینترنتی دیجی یزد : موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد موبایل,Mobile Main Page,موبایل,Mobile موبایل 0 0 0 0 0 0 0
22 35
22:35-1403/1/9 1403 1 9 1403/1/9
152 0 0 0 3 موبایل موبایل موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد فروشگاه اینترنتی دیجی یزد : موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد موبایل,Mobile Main Page,موبایل,Mobile موبایل
-- --

گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A50S -رم 6 گیگابایت-ظرفیت 128گیگابایت-سفید

Samsung Galaxy A50S - 128G - Ram 6G - WHITE *

ویژگی های محصول

دوربین اصلی : 48 مگاپیکسل

دوربین سلفی : 32 مگاپیکسل

اندازه صفحه نمایش : 6.4 اینچ

پردازنده : Quad-core Cortex-A73 + Quad-core Cortex-A53 CPU

توضیحات : باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 4000 میلی آمپر ساعت

حافظه داخلی : 128 گیگابایت

مقدار رم : 6 گیگابایت

دسته بندی : موبایل سامسونگ
رنگ : سبز


ناموجود

توضیح محصول
گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A50S -رم 6 گیگابایت-ظرفیت 128گیگابایت-سفید

نقد و بررسی تخصصی Samsung Galaxy A50s

 

سیری کوتاه در دنیای Samsung Galaxy A50s

شرکت سامسونگ در آگوست 2019، یکی دیگراز محصولات خود را، از سری A با نام Galaxy A50s رونمایی کرد.

Galaxy A50s 169 گرمی، با ابعاد 158.5*74.5*7.7 میلی متر یکی دیگر از اسمارتفون های سریA  است که وقتی این گوشی دوست داشتنی را در دست می گیرید، باریک بودن آن حس خوبی را به شما القا خواهد کرد. وزن 169 گرمی این گوشی کره ای تبار، وزن مناسبی برای یک میان رده مجهز به نمایشگر 6.4 اینچی با رزولوشن 2340*1080 پیکسل است، البته که بدنه پلاستیکی Galaxy A50s منجر به سبک تر شدن آن شده است.

علارغم اینکه بدنه این گوشی زیبا و مدرن از پلاستیک ساخته شده است، براق و شبیه شیشه به نظر می رسد. به طور کلی این بدنه خاص و فوق العاده در کنار فریم آلومینیومی باعث شده تا مخاطبان زیادی را مجذوب خود کند.

به سراغ  دوربین های این اسمارتفون با برچسب قیمتی متعادل می رویم. دنیای دوربین سه گانه  Galaxy A50s با رزولوشن 48 ،8 ،5 مگاپیکسل که در پنل پشتی حکمرانی می کند، شما را در ثبت به یاد ماندنی ترین لحظات در کنار عزیزانتان همراهی خواهند کرد. در پنل مقابل هم، دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی تعبیه شده است، بدون شک عکس هایی که با دوربین های این گوشی کره ی تبار می گیرید، کیفیت بسیار خوبی خواهند داشت.

یکی از پارامتر هایی که هر کاربری در انتخاب گوشی همراه به آن توجه می کند، باتری است. این باتری قدرتمند لیتیوم پلیمری با ظرفیت 4000 میلی آمپر ساعت که در قلب Galaxy A50s سکنی گزیده است، علاوه بر ماندگاری بالا از قابلیت شارژ سریع 15 واتی هم پشتیبانی می کند.

کمپانی سامسونگ برای این سری از گوشی های خود، رم 4/6 گیگابایت و حافظه داخلی با ظرفیت 128گیگابایت را در نظر گرفته است. حال اگر به دنبال گوشی همراه از برند سامسونگ هستید، این اسمارتفون میان رده با قابلیت های نزدیک به بالا رده را به شما پیشنهاد می کنیم.

 دنیای Galaxy A50s در انتظار شماست...

 

درباره A50s

نام سامسونگ به عنوان برندی معتبر و با کیفیت در تمامی زمینه های فعالیتش از جمله طراحی و ساخت گوشی های هوشمند، از نخستین سال های تولد این اپیدمی همراه تا کنون، در اذهان مردم می درخشد. این کمپانی کره ای تبار اینک به یک برند جهانی پرطرفدار تبدیل شده که نه تنها در ساخت گوشی های هوشمند پرچم دار و گران قیمت، بلکه در زمینه ی تولید میان رده هایی جذاب نیز بسیار موفق عمل کرده است.

سامسونگ در اوت 2019، عضوی از خانواده ی میان رده های مدرن خود با نام Galaxy A50s را معرفی کرد. A50s دوست داشتنی در سپتامبر 2019 قدم به عرصه بازار روز گوشی های نهاد. نسخه ای با امکانات بسیار مطلوب در یک طراحی مدرن!

در گشت و گذاری به دنیای درونی Galaxy A50s دوست داشتنی با ما همراه شوید.

 

کیفیت ساخت و طراحی

زیبایی در سادگی است! میان رده های دوست داشتنی سامسونگ چون A50s نیز از این عامل مسحور کننده غافل نمانده اند. در واقع اعتبار سامسونگ تنها در نام آن خلاصه نمی شود. بلکه کیفیت ساخت و طراحی محصولات این برند در تمامی رده های قیمتی، بر این اعتبار اصیل و ماندگار معنا می بخشد. تا جایی که نه تنها پرچم داران این ابر کمپانی محبوب، که دنیای اقتصادی ها  و میان رده ها ی گوشی های هوشمند آن نیز با کیفیتی در خور در هم تنیده شده است.

در ساخت و طراحی A50s دوست داشتنی، این ادعا به اثبات می رسد. A50s در ابعاد 158.5*74.5*7.7 میلی متر ارائه گشت. بدنه ی باریک 7.7 میلی متری این سازه ی هوشمند، علاوه بر عطای ظاهری مدرن، آرگونومی مطلوبی را برای آن به ارمغان آورده است. این نسخه ی 169 گرمی سبک وزن، در طول یک استفاده ی طولانی مدت نیز شما را دچار خستگی نمی کند. نمای مقابل A50s به صورت یکپارچه شیشه ایست. پنلی که توسط نوار مرزی پلاستیکی اطراف بدنه به پنل پلاستیکی خوش رنگ و لعاب پشتی منتهی می شود. تلفیق این پلاستیک با شیشه در مقایسه با ستارگان شیشه ای، چندان هم خالی از لطف نیست. این پلاستیک در قیاس با شیشه در برابر خطرات احتمالی چون سقوط گوشی از ارتفاع، شکنندگی کمتری داشته؛ علاوه بر آنکه این جنس پوشاننده ی بدنه وزن سبک تر و ضخامت کمتری را به ارمغان آورده است.  

سامسونگ در طراحی پنل پشتی سبک متفاوتی را بکار گرفته است. علاوه بر ایجاد رنگین کمانی زیبا بر پهنه ی پشتی در مواجهه با تابش نور، از اشکال هندسی نیز استفاده شده است تا A50s در قالبی مدرن و چشم نواز به بار بنشیند. جالب تر اینکه هر کدام از این شکل های منظم، نور را با شدت متفاوتی انعکاس می دهد.

A50s گرچه در برابر آب و گرد و غبار مقاوم نیست، با این حال می توانید برای محافظت از این گوشی زیبا از یک گارد محافظتی استفاده کنید، اگر بتوانید از ظاهر بکر A50s بگذرید.

فناوری و سبک طراحی اصیل سامسونگ مرزها را در نوردیده تا تبلور نسخه ای مقرون به صرفه در جامه ای مدرن به بار بنشیند!

 

صفحه نمایش

صحنه ی شکوفایی تکنولوژی گوشی های هوشمند، صفحه ای تماشایی است که بر پهنه ی پنل مقابل آنها گسترده می گردد. صفحه ای که دریچه ی نگاه شما به دنیای مجازی است.

سامسونگ همواره در زمینه ساخت صفحه نمایش گوشی های خود زبانزد بوده است و اینک در نسخه ی اقتصادی و زیبای Galaxy A50s، در محدوده ی مرزهای قیمتی آن، صفحه نمایش با کیفیتی را ارائه می دهد.

A50s از صفحه نمایش مدرن Super AMOLED بهره برده است.هدیه ای از سامسونگ که در کمتر میان رده ای خواهیم دید. صفحه ای روشن با کیفیتی حیرت آور!

 این نمایشگر 6.4 اینچی حدوده 85.1 درصد از وسعت پنل جلویی گوشی را به انحصار خور درآورده است. رزولوشن 1080*2340 پیکسل و تراکم بالای پیکسلی 403 پیکسل در هر اینچ شما را به تماشای محتوای دلخواهتان در نهایت جذابیت دعوت می کند.

دوربین سلفی A50s در طراحی U شکل بر فراز نمایشگر حکمرانی می کند. بر پهنه ی این صفحه نمایش، حسگر اپتیکال اثر انگشت برای تأمین امنیت در دنیای درونی گوشی شما مستقر شده است. گرچه سنسورهای اپتیکال نسبت به اولتراسونیک ها سرعت پایین تری دارند، با این حال هم چنان ایمنی محتوای شخصی شما را ضمانت می کنند.

زندگی در جهان مجازی بر صفحه ی نمایش Galaxy A50s شما جاریست!

 

دوربین

جهان سرشار از دیدنی هاست. از شب های پرستاره ی کویر که گویی چراغانی شادمانی هستی است تا انبوه جنگل های بکری که روح آدمی را به پرواز در می آورد. از عظمت دریایی با شکوه تا جوانه زدن شاخه ای روییده از دل سنگ! آری، جهان مالامال از شگفتی هاست.شاهکاری که در انتظار کشف شدن، فصل ها را به سفیدی برف و سرخی پاییز و سبزی بهار و سخاوت تابستان پشت سر می گذارد؛ و تکنولوژی در ثبت این همه زیبایی چه خوش درخشیده است.

حتی میان رده ای چون Galaxy A50s دوست داشتنی نیز شما را از امکان به تصویر کشاندن مناظر روح بخش پیش رویتان بی بهره نمی گذارد. کافیست گوشی هوشمند خود را بردارید و از دریچه های جذاب عکاسی آن به جهان نگاهی بیندازید. فاصله ها را از میان برداشته و درست از همان جایی که ایستاده اید، با عزیزانتان گرچه فرسنگ ها دورتر از شما، لحظات مسرت بخش حیات را به اشتراک بگذارید.

سه لنز دوربین A50s در نیمه ی سمت چپ پنل پشتی گوشی در چیدمانی برخط به همسایگی فلش روشنایی بخش LED درآمده اند.

جایگاه اصلی این جمعیت سه گانه متعلق به دوربین 48 مگا پیکسلی Wide گوشی با گشودگی دیافراگم f/2.0 و با قابلیت فوکوس خودکار با تشخیص فاز است.

لنز Ultra wide 8 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.2 و دوربین تشخیص عمق 5 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.2 نیز به خدمت گرفته شده اند.  اگر از طرفداران عکاسی پرتره هستید، Depth Camera تصاویر شما را با اثر هنری Bukeh در می آویزد تا با محو پس زمینه، سوژه شما درمرکز توجه بدرخشد، قابلیتی که سامسونگ آن را با اصلاح Live Focus نام گذاری می کند.

تصاویر ثبت شده توسط دوربین A50s درطی روز و یا در مکان هایی با روشنایی کافی سرشار از جزئیاتی است که با کیفیت بالایی به بار نشسته اند. گرچه عملکرد این دوربین در نور کم کمی با کاهش واجه می گردد اما تصاویر همچنان تماشایی و مطلوب اند.

امکان فیلم برداری 2160p@30fps و 1080p@30fps نیز مهیاست تا خاطرات شما سرشار از روح زندگی جاودانه شوند. خبر خوب اینکه امکان فیلم برداری 4K نیز توسط دوربین A50s فراهم شده است. تصاویر ثبت شده توسط این مجموعه، در رنگ های سرزنده با کنتراست و گستره ی داینامیکی مناسب خلق خواهند شد.

دوربین 32 مگاپیکسلی سلفی نیز با گشودگی دیافراگم f/2.0 طرفداران عکس های سلفی را فرا می خواند. امکان فیلم برداری 1080p@30fps نیز توسط این دوربین مهیاست تا بتوانید در دورهمی های دسته جمعی، به یک خاطره سازی سرزنده بپردازید.

خلاقیت خود را به کار بگیرید و به یاری این مجموعه ی خاطره ساز، زمان را در لحظه متوقف کنید.

 

باتری

پس از هر بار سوخت گیری، همراهی یک گوشی هوشمند به ظرفیت باتری تعبیه شده در دل آن  بر می گردد.

Galaxy A50s از منبع سوخت4000  میلی آمپر ساعتی برای تداوم حیات خود بهره می برد. این باتری غیر قابل تعویض لیتیوم پلیمری به احتمال زیاد با هر بار شارژ، برای حیات بی وقفه ی A50s در طول یک روز کاری کفایت خواهد کرد.

علاوه بر دوام عمر گوشی که مرهون این منبع مناسب نیروست، پشتیبانی از شارژ سریع 15 واتی نیز برای سوخت گیری مجدد وقت کمتری از شما را خواهد گرفت.

روی همراهی Galaxy A50s حساب کنید!

 

عملکرد

نحوه ی عملکرد گوشی های هوشمند، وابسته به ساختار نرم افزاری و سخت افزاری آنهاست.

Galaxy A50s مجهز به تراشه ی مدرن Exynos 9611 است. این چیپست، مرکب پردازنده ای 8 هسته ای متشکل از 4 هسته ی 2.3 گیگا هرتزی از نوع Cortex-A73 و 4 هسته ی 1.7 گیگاهرتزی با هسته های Cortex-A53 است. به همراهی این سیستم پردازنده ی مرکزی، Mali-G72MP3 عملیات پردازش گرافیکی A50s را بر عهده دارد.

این نسخه ی دوست داشتنی از سری Galaxy A، در سه نسخه با میزان حافظه ی 64/4 GB ، 128/4 GB و 128/6 GBارائه می شود.با وجود این فضای وسیع برای ذخیره سازی، امکان ارتقا با استفاده از micro SD تا سقف 1 ترابایت همچنان فراهم است.

فونداسیون نرم افزاری A50s نیز بر پایه اندروید 9 بنا می شود. رابط کاربری دوست داشتنی One UI نیز به عنوان بهترین و ساده ترین رابط کاربری سامسونگ شما را به دنیای درونی A50s پیوند می دهد.

A50s شما را به یک تجربه ی کاربری روان دعوت می کند.

 

جمع بندی

A50s سرشار از نقاط قوتی است که ارزش خرید بالایی را بدان بخشیده است. کیفیت بالای صفحه نمایش، طراحی مدرن و چشم نواز با سبکی متفاوت در پنل پشتی، دریچه های جذاب عکاسی و نمایشگر با کیفیت از این نسخه یک سازه ی هوشمند دوست داشتنی ساخته است.

گرچه شاید ایرای چون کیفیت نه چندان بالای اسپیکر را بتوان بدان نسبت داد.

آگاهی، انتخاب درستی را به ارمغان می آورد.

 

 

ادامه مطلب

فیلم محصول
Label

70,986,000
68,918,000
تومان