152 0 3 موبایل موبایل موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد فروشگاه اینترنتی دیجی یزد : موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد موبایل,Mobile Main Page,موبایل,Mobile موبایل
152 0 3 موبایل موبایل موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد فروشگاه اینترنتی دیجی یزد : موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد موبایل,Mobile Main Page,موبایل,Mobile موبایل 0 0 0 0 0 0 0
13 45
13:45-1403/1/10 1403 1 10 1403/1/10
152 0 0 0 3 موبایل موبایل موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد فروشگاه اینترنتی دیجی یزد : موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد موبایل,Mobile Main Page,موبایل,Mobile موبایل
-- --

گوشی موبایل سامسونگ Galaxy M30S ظرفیت64 گیگابایت-مشکی

Samsung Galaxy M30S - 64G - BLACK*

ویژگی های محصول

دوربین اصلی : 48 مگاپیکسل

دوربین سلفی : 16 مگاپیکسل

اندازه صفحه نمایش : 6.4 اینچ

پردازنده : هشت هسته ای (4x2.3 GHz Cortex-A73 & 4x1.7 GHz Cortex-A53)

توضیحات : باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 6000 میلی آمپر ساعت

حافظه داخلی : 64 گیگابایت

مقدار رم : 4 گیگابایت

دسته بندی : موبایل سامسونگ
رنگ : مشکی


ناموجود

توضیح محصول
گوشی موبایل سامسونگ Galaxy M30S ظرفیت64 گیگابایت-مشکی

نقد و بررسی تخصصی Samsung Galaxy M30s

 

سیری کوتاه در دنیای Samsung Galaxy M30s

با بررسی یکی دیگر از گوشی های سری M برند سامسونگ، همراه دیجی یزد باشید. طراحان Galaxy M30s نیز، با بکارگیری روش های نوین و خلاقانه ای، این گوشی خوش ساخت و دوست داشتنی را خلق کرده اند.

Galaxy M30s 188 گرمی، در ابعاد 159*75.1*8.9 میلی متر با قامت کشیده و طراحی مدرن، سعی کرده است که دنیای سامسونگ با اصالت را زیباتر کند. جنس فریم این گوشی کره ای تبار و هم چنین پنل پشتی از پلاستیک است. تلفیق این بدنه پلاستیکی با پوشش شیشه ای پنل جلویی، باعث شده تا این گوشی دوست داشتنی، طراحی به روز و مدرنی داشته باشد و پیروان زیادی را مجذوب خود کند.

در پنل شیشه ای، شاهد نمایشگر 6.4 اینچی با رزولوشن 1080*2340 پیکسل هستیم که کاربرانش را به تجربه کاربری دلنشینی دعوت کرده است. یکی از بزرگترین پیشرفت های Galaxy M30s نسبت به نسل قبلی خود، در زمینه دوربین می باشد. دوربینی سه گانه با سنسور های  48،8و5 مگا پیکسلی!

البته که در پنل جلویی هم، دوربینی سلفی با سنسوری 16 مگا پیکسلی تعببیه شده است که از نظر کیفیت خوب و قابل قبول هستند، گرچه شاید نتواند به خوبی رقبایش را پشت سر بگذارد. فضای ذخیره سازی این نسخه از سامسونگ فضایی معادل 4 گیگا بایت و 64 گیگابایت حافظه داخلی داخلی است.

به سراغ باتری لیتیوم پلیمری Galaxy M30s می رویم. یک باتری 6000 میلی آمپر ساعتی در این اسمارتفون میان رده قرار گرفته است که از قابلیت های شارژ سریع 15 واتی، پشتیبانی می کند. تست های گرفته شده از باتری این گوشی نشان می دهد که، Galaxy M30s به طور متوسط کاربرانش را در استفاده عادی، تا 2 روز یاری خواهد کرد. همین طور، منبع سوخت این گوشی می تواند 49 ساعت مکالمه تلفنی با دوستان و یا 131 ساعت پخش موسیقی روح نواز را به ارمغان بیاورد.

 دنیای Galaxy M30s در انتظار شماست...

 

درباره M30s

پس از M30s، سامسونگ در مسیر پیشبرد ساخت و طراحی اعضای جدیدی از خانواده سری M، M30s دوست داشتنی را در سپتامبر 2019

به طرافدارنش معرفی کرد. تجربه ای غنی از تکنولوژی که به گشت و گذاری در دنیای درونی آن می پردازیم.

 

کیفیت ساخت و طراحی

در دست گرفتن شاهکاری خلاقانه از طراحی، شروع ماجرای هیجان انگیز همراهی با M30s دوست داشتنی است. نسخه ای در ابعاد 8.9*75.1*159 میلی متر که ساختار بدنه ی آن تلفیقی است از شیشه و پلاستیکی با کیفیت. بدنه ی براق این گوشی 188 گرمی در تلاقی با رنگ های جذاب مشکی، سفید و آبی، زیبایی خیره کننده ای را به ارمغان آورده است.

انحنای متعادل گوشه های بدنه، بر آرگونومی M30s زیبا افزوده است. در پهنه ی گسترده ی پنل پشتی، ماژولی مملوء از دریچه های جذاب عکاسی حکمرانی می کند. دوربین سه گانه ای که نوید بخش امکان خلق یک آلبوم دیجیتالی از خاطرات به یاد ماندنی شماست، سرشار از طراوت و روح سرزندگی!

گارد امنیتی حسگر اثر انگشت نیز بر گستره ی این پنل، با یک دسترسی محلی آسان مستقر شده است! کافیست این سنسور مدرن را لمس کنید تا به دنیای درونی گوشی شخصی خود وارد شوید، سریع و بی وقفه!

بیشترین وسعت قاب جلویی گوشی، به صفحه نمایش M30s اختصاص یافته است. نمایشگری که از دامن زدن به حواشی تا حد بالایی خودداری کرده است تا توسط نوار مرزی باریکی در اطراف، تجربه ای تماشایی را به شما هدیه دهد. دوربین پرطرفدار سلفی نیز در طراحی ناچ استایل، بخش کوچکی از سرزمین پهناور نمایشگر را تسخیر کرده است.

یک طراحی مدرن و زیبا در جامه ای با کیفیت!

 

صفحه نمایش

M30s تجربه ای دلنشین از مشاهده را در لحظاتتان خلق می کند. صفحه ای 6.4 اینچی از نوع Super AMOLED مدرن که وضوح و سرزندگی را در محتوای دلخواهتان به بار می نشاند. نوارهای مرزی حاشیه ای اطراف نمایشگر به قدری باریک اند که گویی تمام وسعت پنل مقابل M30s به انحصار نمایشگر درآمده است. طراحی Infinity_U نیز علاوه بر ظاهری مدرن، کمترین فضای ممکن از نمایشگر را به عنوان قلمرو فرمانروایی دوربین سلفی برگزیده است تا نمایشگر، تا حد امکان از محتوای مورد نظر شما لبریز شود. این صفحه نمایش وسیع با رزولوشن 2400*1080 و تراکم بالای 411 پیکسل در هر اینچ، نوید بخش نمایش فیلم های مورد علاقه ی شماست، در کیفیتی بالا و تماشایی!

جمعیت 16 میلیونی رنگ ها در تلاقی با این صفحه ی تماشایی، محتوا را به صورت خیره کننده ای رنگ آمیزی می کند.

M30s مجهز به نمایشگری است که در گستره ی با کیفیت خود، به طور سحر آمیزی شما را با جریان فیلم های مورد علاقه تان پیوند می دهد. غرق در بازی های هیجان انگیز خود شوید تا برای ساعاتی از دوران سخت زندگی در امان بمانید!

با حس ناب غوطه وری در جهان تکنولوژی!

 

دوربین

بر گستره ی پنل پشتی M30s، ماژول سه گانه ی دوربین حکمرانی می کند. سمت چپ این مستطیل جذاب به جمعیت سه گانه ی دوربین ها اختصاص یافته است. لنزهایی که در چیدمانی برخط به همسایگی فلش روشنایی بخش LED درآمده اند.

صدر نشین این ماژول، Depth Camera ی 5 مگا پیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.2 است. به یاری این عمق سنج هیجان انگیز، پس زمینه ی عکس های خود را تار کنید تا سوژه، در مرکز توجه بدرخشد. می توانید عمق میدان را قبل و یا پس از عکاسی تنظیم و نویز ناخواسته ی پس زمینه را از بین ببرید تا بدون نیاز به حرفه ای شدن بتوانید تصاویری حرفه ای را به ثبت برسانید!

در مرکز این چیدمان، Main Camera ی قدرتمند 48 مگا پیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.0 در انتظار شکار لحظه های ناب شماست تا یک خاطره سازی شگرف در بستر تکنولوژی جاودانه شود. وضوح و طراوت در تصاویری که در طی روز خلق می شوند ستودنی است.

اما آخرین دوربین در این چیدمان، Ultra wide Camera ی 8 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.2 است. در ساحلی زیبا بنشینید و از غروب حیرت آور خورشید در فضایی وسیع تر عکاسی کنید. به یاری این دوربین فوق عریض، امکان پانورامای بزرگتر نیز مهیا می گردد.

علاوه بر عکاسی، امکان فیلم برداری 1080 p@ 30 fps و 2160 p@ 30 fps شما را به ثبت خاطراتی دعوت می کند که سرشار از روح زندگی برای همیشه ماندگار خواهند شد.

به همراهی این ماژول، دوربین 16 مگاپیکسلی سلفی با گشودگی دیافراگم f/2.0 در جایگاه ناچ استایل، بر فراز نمایشگر پهناور M30s می نشیند. به یاری فوکوس سلفی، به تدریج پس زمینه ی عکس محو می گردد تا خود را متفاوت از همیشه و در نهایت جذابیت ببینید.

زمان را در همان لحظه ای که می خواهید متوقف کنید.

 

باتری

اگر به دنبال یک همراه وفادارید، از M30s غافل نشوید!

باتری حجیم 6000 میلی آمپر ساعتی این گوشی، منبع سوخت عظیمی است که به این زودی ها M30s را با خطر خاموشی مواجه نمی کند.

در مسیر یک سفر طولانی، با خیالی آسوده از مناظر اطراف عکاسی کنید، به موزیک های دلخواهتان گوش جان بسپارید، با خانواده و یا دوستانتان مکالمه کنید، از مناظر چشم نواز اطراف جاده عکاسی کنید، به اشتراک بگذارید و نگران مواجه شدن با کمبود شارژ نباشید.

این باتری غیر قابل تعویض لیتیوم یونی، به شارژ سریع 15 واتی نیز مجهز است تا پس از یک کاربرد طولانی مدت، برای سوخت گیری مجدد وقت زیادی از شما نگیرد.

با وجود این منبع بزرگ نیرو، روزت را همانگونه که می خواهی بگذران!

 

عملکرد

نحوه عملکرد گوشی های هوشمند، وابسته به ساختار سخت افزاری و نرم افزاری است که بر اساس آن معماری شده اند.

فونداسیون نرم افزاری M30s بر پایه ی اندروید 9.0 Pie بنا شده است. رابط کاربری دوست داشتنیCore  One UI نیز با محیطی آشنا برای طرفداران اندروید، شما را به دنیای درونی گوشی پیوند می دهد.

فونداسیون سخت افزاری M30s نیز بر پایه تراشه ی Exynos 9611 پی ریزی شده، چیپستی 10 نانومتری که مرکب پردازنده ی 8 هسته ای متشکل از 4 هسته ی 2.3 از نوع Cortex-A73 و 4 هسته ی 1.7 گیگا هرتزی از نوع  Cortex-A53 است. این پردازنده، قلب تپنده ی M30s را به شماره می اندازد. به همراهی این سیستم پردازنده ی مرکزی،    Mali-G72 MP3 عملیات پردازشی گرافیکی گوشی را بر عهده گرفته است. M30s در دو نسخه با میزان حافظه ی متفاوت ارائه شده است. دو نسخه با میزان رم و حافظه ی داخلی 128/6 GB و 64/4 GB که فضای گسترده ای برای استریم محتوا، دانلود و ارسال محتوا را فراهم می آورد. با وجود این حافظه ی وسیع، امکان ارتقای حافظه تا سقف 1 ترابایت با استفاده از micro SD هم چنان مهیاست.

دو گارد امنیتی اثر انگشت و سنسور تشخیص چهره نیز در ساختار جذاب M30s مستقر شده اند تا گوشی شما گنجینه ای امن از اسرار شما باشد!

جریان کاربری روانی که تجلی بخش جهان مجازی شماست!   

 

جمع بندی

M30s شاهکاریست از تکنولوژی که لذت یک کاربری دلنشین را به شما هدیه می دهد. نمایشگری با کیفیت و کم حاشیه، طراحی مدرن و باشکوه، ماژول 3 گانه ی دوربین برای یک عکاسی شگرف و خلاقانه، منبع سوخت عظیم نیرو برای یک همراهی وفادارانه و البته ساختار نرم افزاری و سخت افزاری مطلوب برای عملکردی دلنشین، ازM30s پیکجی جذاب ساخته است. به گشت و گذاری در خانواده ی بزرگ سری M بپردازید تا نسخه ی مورد نظر خود را بیابید.

انتخاب آگاهانه، همراه مناسبی را به ارمغان می آورد.

 

 

ادامه مطلب

فیلم محصول
Label

70,986,000
68,918,000
تومان