152 0 3 موبایل موبایل موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد فروشگاه اینترنتی دیجی یزد : موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد موبایل,Mobile Main Page,موبایل,Mobile موبایل
152 0 3 موبایل موبایل موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد فروشگاه اینترنتی دیجی یزد : موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد موبایل,Mobile Main Page,موبایل,Mobile موبایل 0 0 0 0 0 0 0
2 0
2:0-1403/1/10 1403 1 10 1403/1/10
152 0 0 0 3 موبایل موبایل موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد فروشگاه اینترنتی دیجی یزد : موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد موبایل,Mobile Main Page,موبایل,Mobile موبایل
-- --

گوشی موبایل سامسونگ Galaxy S10 ظرفیت128 گیگابایت-نقره ای

Samsung Galaxy S10 - 128G -SILVER

ویژگی های محصول

دوربین اصلی : 16.0 مگاپیکسل

دوربین سلفی : 10 مگاپیکسل

اندازه صفحه نمایش : 6.1اینچ

پردازنده : Dual-Core Monogoose M4 + Dual-Core Cortex-A75 + Quad-Core Cortex-A55

توضیحات : باتری لیتیوم یون با ظرفیت 3400 میلی‌آمپرساعت

حافظه داخلی : 128 گیگابایت

مقدار رم : 8 گیگابایت

دسته بندی : موبایل سامسونگ
رنگ : آبی


ناموجود

توضیح محصول
گوشی موبایل سامسونگ Galaxy S10 ظرفیت128 گیگابایت-نقره ای

نقد و بررسی تخصصی Samsung Galaxy S10

 

سیری کوتاه در دنیای Samsung Galaxy S10

در سیر به دنیای Samsung Galaxy S10 با ما همراه باشید.

در نگاه اول، این گوشی کره ای تبار، دارای فریمی آلومینیومی و بدنه ای تمام شیشه ای است. این گوشی 157 گرمی، دارای ابعاد 7.8*70.4*149.9 میلی متری است. شرکت سامسونگ گوشی Galaxy S10 را با صفحه نمایش 6.1 اینچی با رزولوشن +QHD روانه بازارکرد که باعث شد یک سر و گردن نسبت به رقبای خودش بالاتر باشد.

صفحه نمایش با رزولوشن 1440*3040 پیکسل یک نقطه عطف و ویژگی ممتاز دیگر Galaxy S10نسبت به سایر رقبای خود در بازاراست. از دیگر امکانات خیره کننده این گوشی هوشمند، مقاومت در برابر آب تا عمق 1.5 متر به مدت 30 دقیقه است.

حسگر اثر انگشت این اسمارتفون بی نظیر، در زیر نمایشگر سکنی گزیده است.

ظرفیت حافظه داخلی این گوشی مجهز به حسگر تشخیص چهره، 128/512 گیگابایت است و رم 8 گیگابایت برای آن در نظر گرفته شده است.

باتری که در قلب این گوشی دوست داشتنی بکاررفته است، 3400 میلی آمپر ساعت است. خوشبختانه، شرکت سامسونگ با مجهز کردن این نسخه از سری S، به پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 15 واتی و امکان شارژ شدن سریع بی سیم آن، گوشی بی نظیری را به پیروانش هدیه داده است.

اگر از ثبت لحظات فوق العده در کنار عزیزانتان ، لذت می برید، دوربین سه گانه اصلی (16+12+12 مگاپیکسلی) و دوربین سلفی 10 مگاپیکسلی به شما امکان گرفتن عکس های بی نظیر را خواهد داد.

بنابراین اگر به دنبال محصولی خوش ساخت و فوق العاده از برند کره ای سامسونگ هستید، Galaxy S10 را به شما پیشنهاد می کنیم!

 دنیای Samsung Galaxy S10 در انتظار شماست...

 

 درباره ی S10

سامسونگ از جمله برند های اصیلی است که در زمینه ساخت و طراحی گوشی های هوشمند نیز از گذشته تا به امروز، طرفداران بسیاری را در سراسر جهان مجذوب خود کرده است. این شرکت کره ای در سال 2019 با معرفی خانواده ی جدیدی از سری شگفت انگیز Galaxy S با نام Galaxy S10، بار دیگر پیروان خود را به وجد آورد. چهارعضو این خانواده ی دوست داشتنی، با نام های Galaxy S10، Galaxy S10 5G ، Galaxy S10 Plus ، Galaxy S10 e به دنیای این گوشی های کره ای تبار جان دوباره ای بخشیدند.

Galaxy S10 در 20 فوریه سال 2019 به بازار روزگوشی های هوشمند معرفی شد. سپس در مارس 2019 در شکوه و کیفیتی فوق العاده قدم به عرصه ی جهان سراسر تنوع این اپیدمی جذاب همراه گذاشت تا دوست داران برندش را، شیفته ی سبک مدرن و آرگونومی بالای خود کند.

در گشت و گذاری به دنیای این عضو هیجان انگیز از خانواده ی  S10 با ماهمراه شوید.

 

کیفیت ساخت و طراحی

آدمی، شیفته ی زیبایی است. از طبیعتی بکر در گوشه ای از کره ای سراسر شگفتی، تا سازه های دست بشر الهام گرفته از خلقت حیرت انگیز هستی، در برگیرنده ی سلایق متفاوت و زیبا پسند آدمیانند.

تکنولوژی، گرچه امروزه به یک ضرورت در زندگی عصر فناوری اطلاعات تبدیل شده است، با این حال همواره کوشیده تا برای جلب نظر کاربران بدین عنصر مجذوب کننده توجه داشته باشند.

از این رو طراحان گوشی های هوشمند نیز، از این مهم غافل نمانده اند و کیفیت را به زیبایی در این قاب مستطیل شکل هوشمند گنجانده اند.

Galaxy S10، نمونه ایست از یک سازه ی جذاب در ابعاد 7.8*70.4*149.9 میلی متر. این گوشی 157 گرمی، با وزنی سبک و متعادل، ظرافت بدنه ی خود را تماشایی تر نیز می کند. در دست گرفتن یک گوشی با وزنی ایده آل که ساعت ها بدون ایجاد احساس خستگی در دستانتان، شمارا به دنیای مجازی دعوت خواهد کرد، حس خوشایندی است که Galaxy S10 به کاربرانش هدیه می دهد.

پهنه ی پنل پشتی و جلویی گوشی، از جنس شیشه ساخته شده تا علاوه بر کیفیت، بدنه ای صیقلی و درخشان را در S10 خلق کند.

این پوشش شیشه ای توسط گوریلا گلس۶ در برابر خط و خش های احتمالی به خوبی محافظت می گردد.

علاوه بر انحنای پنل پشتی گوشی، خمیدگی جذاب پنل جلویی نیز، گویی آبشاری از محتوا را به درون فریم آلومینیومی اطراف بدنه سرازیر می کند، انحنایی که زیبایی S10 را دوچندان کرده است.

صفحه نمایش پهناور گوشی، بجز نوار مرزی بسیار باریک اطراف، تقریبا تمام وسعت قاب جلویی را به انحصار خود در آورده است.

دوربین سلفی در قسمت بالایی نمایشگر و در سمت راست آن، در حفره ای کوچک فرمانروایی می کند. جایگاهی که سامسونگ نام Infinity_O را برای آن برگزیده است.

در حالیکه حسگر اثر انگشت قفل گشا در اغلب گوشی های اندروید بر قاب پشتی قرار گرفته اند، این بار سنسور اثر انگشت اولتراسونیک در قسمت پایینی نمایشگرمستقر شده است. شرکت کوالکام مدعیست که این حسگر نسبت به سنسور های تشخیص اثر انگشت اپتیکال، با سرعت و دقت بیشتری از محتوای شخصی شما محافظت خواهد کرد.

پنل پشتی گوشی اما، با خمیدگی جذابش، میزبان ماژول دوربینی است که در چیدمانی افقی، به همراه فلش  LED ، سنسور ضربان قلب و سنسور SP02، زیبایی را در سادگی معنا می کند.

در کناره ی سمت راست گوشی، دکمه ی پاور در نیمه بالایی مستقر شده است. لبه ی سمت چپ اما میزبانی دکمه تنظیم صدا و کلید دستیار Bixby را پذیرفته، در کنار ی پایینی درگاه شارژ  Type-C ، جک 3.5 میلی متری  دوست داشتنی هدفون، اسپیکر و میکروفون تعبیه شده اند.

کناره ی بالایی فریم فلزی Galaxy S10  نیز، میکروفون دوم برای جذب صداهای اضافه و البته ضبط استودیو و درگاه سیم کارت اول و دوم /کارت حافظه را در گستره ی خود جای داده است.

Galaxy S10 زیبا، تلفیقی است از رنگ های چشم نواز که با بدنه ی شیشه ای با شکوهش صیقل خورده اند. گرچه شاید جای لکه و اثر انگشت باقی مانده بر این شیشه ی درخشنده، برای برخی کاربران نا خوشایند باشد، اما در این صورت استفاده از یک گارد محافظ راه گشاست، اگر بتوانید از زیبایی بکر Galaxy S10 بگذرید.

 

صفحه نمایش

می توان یک سینمای شخصی را به عنوان هدیه ای از دنیای تکنولوژی پذیرفت، سینمای قابل حملی که فیلم های مورد علاقه تان را هر زمان که بخواهید ارائه می کند بی آنکه شما را محدود به مکانی چون سینمای فیزیکی و کلاسیک کند. تنها کافیست گوشی Galaxy S10 زیبای خود را بردارید و در نمایشگر وسیع و چشم نواز آن، به نظاره ی محتوای دلخواهتان بنشینید.

این صفحه نمایش Dynamic AMOLED ، با روشنایی و شارپ فوق العاده ای رنگ های با طراوت و سرزنده ای را به محتوای مورد نظرتان می بخشد. نمایشگری 6.1 اینچی که حدود 88.3 درصد از پهنه ی شیشه ای جلویی گوشی را به انحصار خود در آورده است. رزولوشن این صفحه 3040*1440 پیکسل با تراکم بالای پیکسلی 550 پیکسل در هر اینچ است. شاهکاری از شفافیت تصاویری که جریانی تماشایی را خلق خواهند کرد.

شاید بتوان تفاوت این نوع نمایشگر پویا را با نمونه ی  AMOLED، در قابلیت HDR دانست.

گوریلاگلس 6 مقاوم در برابر خط و خش از این سینمای شخصی جذاب محافظت می کند. سینمایی که روشنایی بالای صفحه ی نمایش آن، در تلاقی با پرتوهای زیبای خورشید نیز، تماشای فیلم های مورد علاقه تان را از شما دریغ نخواهد کرد.

قابلیت Always on Display در این نمایشگر به شما این امکان را می دهد تا بدون روشن کردن صفحه ، به اطلاعاتی چون تاریخ، ساعت و نوتیفیکیشن های دریافتی دست یابید. قابلیتی جذاب برای یک دسترسی سریع و آسان!

در قسمت پایینی نمایشگر، گارد امنیتی تشخیص اثر انگشت مستقرشده است تا Galaxy S10 دوست داشتنی را به گنجینه ی اسرار شما تبدیل کند.

کافیست این سنسوردقیق را لمس کنید تا اثر انگشت منحصر به فردتان را شناسایی و شما را به دنیای درونی Galaxy S10 شخصیتان وارد کند، سریع و بی وقفه!

دوربین سلفی  punch-hole نیز، در سمت راست نمایشگر براوج نشسته است. خبر خوب اینکه اگر این سبک طراحی سلفی را نمی پسندید، Galaxy S10 به شما احترام می گذارد و در قسمت تنظیمات، گزینه ی hide camera را در نظر می گیرد تا اگر مایلید، با فعال سازی آن، حفره ی سلفی را مخفی کنید . بدین صورت که قسمت بالایی نمایشگر، به رنگ مشکی در می آید و سنسور سلفی را در تاریکی خود پنهان می کند.

البته با این کار، قسمت بالایی نمایشگر، مانند حاشیه ی مرزی ظاهر می گردد که از عظمت و شکوه صفحه نمایشی لبالب سرشار از محتوا، کم خواهد کرد. انتخاب با شماست!

جمعیت 16 میلیونی رنگ ها از محتوای جاری بر صفحه نمایش Galaxy S10 ، صفحه ای جذاب برای تجربه ی نمایشی یکپارچه و سرزنده خلق می کند. کیفیت را نظاره کنید، با حس ناب غوطه وری در جهان تکنولوژی!

 

دوربین

پستی ها و بلندی های روزگار، سرشارند از لحظات ناب و تکرار نشدنی که  سختی ها را به جریان روان سرزندگی خود می سپارند.

یک مهمانی دسته جمعی با خانواده و عزیزانتان ، یک سفر خاطره انگیز برای کشف زیبایی هایی که به انتظارتان نشسته اند و یا حتی قدم زدن در خیابانی که برگ ریزان خزان، جامه ی رنگارنگی است برتن خیس شده از نم بارانش، همگی غنیمتی از مسیر زندگی است؛ و تکنولوژی در ثبت این همه زیبایی چه خوش درخشیده است!

گوشی هوشمند خود را بردارید و از دریچه های جذاب عکاسی آن، به جهان نگاهی بیندازید، عکاسی کنید و با این فناوری دوست داشتنی زمان را در قابی ماندگار، به توقف وادارید.

سامسونگ با اصالت، که به عنوان سرآمد ساخت و طراحی نمایشگرهای با کیفیت و چشم نواز در گوشی های هوشمند خود شناخته شده، از توجه به دوربین های عکاسی تعبیه شده در اسمارتفون های خود غافل نمانده است. تا جایی که در طراحی پرچم داران سری S خود، جهشی خارق العاده در زمینه ی این سنسور های خاطره ساز به ارمغان آورده است، بکارگیری دوربین های سه گانه را حتی میتوان به عنوان نقطه ی عطفی در دنیای ستارگان این برند کره ای تبار دانست.

برگستره ی قاب پشتی شیشه ای Galaxy S10، ماژول سه گانه ی دوربین این گوشی، درچیدمانی افقی فرمانروایی می کند.

لنز اصلی این ماژول، سنسور 12 مگاپیکسلی  wide، با دیافراگم دوگانه ی  f/1.5و f/2.4 است. این مکانیسم نوید بخش ثبت تصاویری است که در نور کم، در کیفیتی مطلوب به بار می نشیند. این لنز مدرن، به قابلیت لرزش گیر اپتیکال مجهز شده است. هم چنین امکان فوکوس خودکار با تشخیص فاز را نیز مهیا می کند.

لنز تله فوتوی 12 مگاپیکسلی، عضودیگری از این مجموعه ی تکامل یافته به شمار می آید. سنسوری با قابلیت فوکوس خودکار، لرزش گیر اپتیکال تصویر و ثبت تصاویری با زوم دو برابراست. بزرگنمایی که با حفظ جزئیات فراوان جذابیت عکس ها را حفظ می کند.

سنسور 16 مگاپیکسلی  Ultra wide، با گشودگی دیافراگم  f/2.2 ، در این ماژول به کار گرفته شده تا بتوانید فضای بیشتری از منظره ی چشم نواز پیش رویتان را در قاب یک تصویر تماشایی، جاودانه کنید. سامسونگ مدعی است که این لنز تا زاویه ی 123 درجه را پوشش می دهد.

در دوربین Galaxy S10، عملکرد فناوری مدرن هوش مصنوعی ارتقا یافته است. با این حساب دوربین قادر خواهد بود حدود 30صحنه را شناسایی و بهترین بهینه سازی ممکن را بر تصویر پیاده سازی کرده و عکس هایی با کیفیت بسیار مطلوب را خلق کند.

لنز های ماژول جذاب دوربین Galaxy S10 ، سرشار از قابلیت های مدرن و فوق العاده ای در قسمت تنظیمات دوربین، گزینه های فراوانی برای تجربه ی بی نظیر یک عکاسی خلاقانه، در نظر گرفته شده است . از جمله آنها می توان به واقعیت افزوده برای ساخت ایموجی های سرگرم کننده و مهیج و یا حالت  Best Shot اشاره کرد. تنظیمات مجهز این دوربین ، از آن یک دوربین حرفه ای عکاسی ساخته است.

قابلیت پانوراما، HDR و فلش روشنایی بخش  LED،  یاری رسان ثبت تصاویری چشم نوازند. به دستان توانمند ماژول سه گانه ی دوربین Galaxy S10 مدرن فیلم برداری با دوربین این گوشی حرف های بسیاری برای گفتن دارد. ضبط ویدئوی Slow motion با رزولوشن 720 پیکسل و با نرخ 960 فریم بر ثانیه ، فیلم برداری با دقت و سرعت 1080 p @ 240 fps ، 2160 p @ 30/60 fps و ضبط ویدئوهای دوگانه، قابلیت های جذابی  است که خاطرات شمارا سرشار از روح زندگی جاودانه خواهد کرد.

به همراهی این ماژول، دوربین 10 مگاپیکسلی سلفی با گشودگی دیافراگم  f/1.9 و قابلیت فوکوس خودکار با تشخیص فاز، در انتظارثبت سلفی های خلاقانه ایست که هیجان لحظه هایتان را  به تصویر خواهند کشید. امکان فیلم برداری  1080 p@ 30fps  و  2160 p @ 30 fps نیز فراهم شده تا جریان زندگی در سلفی هایتان برقرار باشد. پردازش های مدرن نرم افزاری و قابلیت هایی چون واقعیت افزوده برکیفیت فوق العاده سلفی های جذاب شما صحه می گذارند.

تثبیت کننده ی تصویر به جز کیفیت 2160 p @ 60 fps ، برای تمامی کیفیت ها در دسترس خواهد بود. هم چنین در شرایطی با تکان های فراوان، حالت  Super Steady فعال و لنز فوق عریض برای فیلم برداری به کار گرفته می شود. Galaxy S10 در دستان شماست تا لحظه ها به رنگ زندگی و به سبک مورد علاقتان جاودانه شوند.

 

باتری

منبع سوخت Galaxy S10، باتری غیر قابل تعویض 3400 میلی آمپر ساعتی لیتیوم یونی است که بر اساس ادعای شرکت سامسونگ ، تا 115 ساعت در حالت آماده به کار گوشی شما را زنده نگه می دارد، تا 17 ساعت مکالمه دلنشین ، تا 15 ساعت وب گردی، تا 10 ساعت پخش ویدئو و تا 4 ساعت ضبط ویدئو را دوام می آورد، بی آنکه سوخت گیری مجدد نیازمند شود.

پس از یک کاربرد طولانی مدت، قابلیت شارژ سریع 15 واتی ، به سرعت Galaxy S10 را احیا خواهد کرد.

Power share بی سیم 15 واتی نیز،  برجذابیت های این منبع نیروی مدرن افزوده است.

Galaxy S10 در مواقعی که گوشی در دستانتان رو به خاموشی است، با شارژ معکوس 9 واتی از جان  باتری خود می بخشد تا گوشی دیگری را نجات دهد!

 با باتری سخاوتمند Galaxy S10، یک همراه وفادار داشته باشید!

 

عملکرد

عملکرد گوشی های هوشمند بر پایه ی فونداسیون سخت افزاری و نرم افزاری بکار گرفته شده در معماری آنها ، تعیین می گردد.

Galaxy S10 بسته به منطقه عرضه شده، مجهز به تراشه ی  Exynos 9820 سامسونگ و یا  Snapdragon 850  کوالکام است.

در نسخه ای با چیپست  Exynos ، قدرت بالا و مصرف بهینه ی باتری را شاهد خواهیم بود. این تراشه ، مرکب پردازنده ی 8 هسته ای متشکل از 2 هسته ی  Mongoose M4  ، 2 هسته ی  Cortex – A75 ، و 4 هسته ی Cortex – A55 است. در حالیکه قلب نسخه ی مجهز به  تراشه ی اسنپدراگون 850 را، پردازنده ی 8 هسته ای با هسته های  Keryo 485 به شماره می اندازد. به همراهی این سیستم پردازنده ی مرکزی، Mali – G76 MP12 عملیات  پردازشی گرافیکی Galaxy S10 را بر عهده دارد.

علاوه بر این از لحاظ حافظه نیز،  Galaxy S10  در دو نسخه با میزان رم و حافظه داخلی8/128 و 8/512 گیگابایت عرضه می گردد. این میزان رم نوید بخش تجربه ی چند وظیفگی روانه است که کار با این نسخه ی دوست داشتنی را لذت بخش تر خواهد کرد.

پلتفرم Galaxy S10 ، بر پایه ی نسخه ی pie (9.0) اندروید بنا گشته و رابط کاربری سفارشی و مدرن  one UI از آن پشتیبانی می کند . این پوسته سرشار از امکانات مختلف و جذابی است که از آن رقیبی برای اندروید خالص  می سازد.

Galaxy S10، گوشی هوشمندی است که با شما هماهنگ می شود. هوش سرشار و سخت افزار پیشرفته ی این نسخه، بسته به عادات شما، بهترین عملکرد را در طولانی ترین زمان ممکن ارائه می دهد.

وظیفه ی مربوط به بخش صدا، به عهده ی بلندگوی استودیوی گوشی است. قابلیت هایی چون پشتیبانی از تکنولوژی صدای  bit/384 KHZ audio-32  ، Dolby Atmos AIK 6 و برخورداری از میکروفون جداگانه ای برای کاهش نویز، صدایی بلندتر و شفاف تر را به ارمغان می آورد.

قابلیت   Bixby Routinesنیز، برای ارائه ی یک تجربه ی هوشمند شیرین، بر اساس زمان و یا مکان، برنامه ها و کاربرد های متداول را پیشنهاد می دهد.

با Galaxy S10 ، تکنولوژی در دستان شماست!

 

جمع بندی

نسخه ای چون Galaxy S10، مجموعه ای کامل است از هر آنچه که به دنبال آنید!

طراحی زیبا و با کیفیت، نمایشگری وسیع با وضوح بالا، ماژول دوربینی سه گانه مجهز به امکانات فراوان، باتری مجهز به شارژ سریع و شارژ معکوس نجات بخش، با عملکردی مطلوب و دلنشین، در این سازه ی هوشمند جذاب نهفته است. Galaxy S10 را بشناسید.

چرا که آگاهی، انتخاب درستی را به ارمغان می آورد.

 

 

ادامه مطلب

فیلم محصول
Label

70,986,000
68,918,000
تومان