152 0 3 موبایل موبایل موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد فروشگاه اینترنتی دیجی یزد : موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد موبایل,Mobile Main Page,موبایل,Mobile موبایل
152 0 3 موبایل موبایل موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد فروشگاه اینترنتی دیجی یزد : موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد موبایل,Mobile Main Page,موبایل,Mobile موبایل 0 0 0 0 0 0 0
19 1
19:1-1403/1/9 1403 1 9 1403/1/9
152 0 0 0 3 موبایل موبایل موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد فروشگاه اینترنتی دیجی یزد : موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد موبایل,Mobile Main Page,موبایل,Mobile موبایل
-- --

گوشی موبایل سامسونگ Galaxy NOTE 10 ظرفیت256 گیگابایت-مشکی

Samsung Galaxy NOTE 10 - 256G - BLACK*

ویژگی های محصول

دوربین اصلی : سه لنز مجزا ، 12 و 12 و16 مگا پیکسل

دوربین سلفی : 10 مگاپیکسل

اندازه صفحه نمایش : 6.3 اینچ

پردازنده : هشت هسته ای (2x2.73 GHz Mongoose M4 & 2x2.4 GHz Cortex-A75 & 4x1.9 GHz Cortex-A55)

توضیحات : باتری از نوع لیتیوم یونی با ظرفیت 3500 میلی‌ آمپر ساعت

حافظه داخلی : 256 گیگابایت

مقدار رم : 8 گیگابایت

دسته بندی : موبایل سامسونگ
رنگ : مشکی


ناموجود

توضیح محصول
گوشی موبایل سامسونگ Galaxy NOTE 10 ظرفیت256 گیگابایت-مشکی

نقد و بررسی تخصصی  Samsung Galaxy Note 10

 

سیری کوتاه در دنیای Samsung Galaxy Note 10

به سراغ یکی دیگر از اسمارتفون های زیبای کمپانی سامسونگ با نام Galaxy Note 10 می رویم که از لحاظ آرگونومی، در سطح عالی قرار دارد.

اولین گوشی از سری نوت، با ابعاد 151*71.8*7.9 میلی متر و وزن 168 گرم که در عین خوش دست بودن ، به راحتی در جیب جا می شود. جالب است بدانید که این نسخه با حافظه داخلی 256 گیگا بایتی و رم 8 گیگا بایتی ، روانه بازار شد.

از حیث نمایشگر، با یک صفحه نمایش 6.3 اینچی با رزولوشن 2280*1080 پیکسل در این گوشی کره ای تبار، طرف هستیم که بزرگترین اندازه نمایشگر در کوچکترین اندازه بدنه را دارد. وقتی این پرچم دار را در دستان خود می گیرید، حس یک کالای با کیفیت و مدرن به شما پیروان Galaxy Note 10 القا خواهد شد؛ به طوریکه وقتی نمایشگر آن را روشن می کنید، وضوح و کیفیت فوق العاده آن، شمارا شگفت زده خواهد کرد.

از دیگر امکانات این گوشی همراه، فریم آلومینومی و بدنه شیشه ای، مقاومت آن در برابر آب به مدت 30 دقیقه تا عمق 1.5 متر است.

یکی از اصلی ترین پارامتر هایی که برای هر کاربری در انتخاب یک گوشی مهم است، کیفیت دوربین آن است. دوربین اصلی Galaxy Note 10 از سه لنز 16 و 12 و 12 مگاپیکسلی تشکیل شده که همکاری این سه سنسور شما را در ثبت به یادماندنی ترین  لحظات همراهی خواهد کرد.

سلفی Galaxy Note 10 با رزولوشن 10 مگاپیکسل، از کیفیت خوب و مناسبی  برخوردار است، اما می توان گفت همچنان به پای بسیاری از پرچم دارن روز دنیا نمی رسد. از این موارد که بگذریم نوبت به باتری لیتوم – یونی با ظرفیت 3500 میلی آمپر ساعت Galaxy Note 10 می رسیم که از قابلیت شارژ سریع 25 واتی پشتیبانی می کند.

خبر خوب اینکه، این گوشی به قابلیت شارژ بی سیم مجهز شده و بدین ترتیب در صورت نیاز، به خوبی نقش یک پاوربانک را ایفا می کند.

 دنیای Galaxy Note 10 در انتظار شماست...

 

درباره ی Note 10

خانواده ی مدرن و شگفت انگیز Note هر بار طرفداران این سبک از طراحی گوشی های هوشمند را شیفته ی قابلیت های هیجان انگیز خود  می کنند. خانواده ای که عضوی از آنها در اوت 2019 معرفی شد. نسخه ای دست به قلم، که این بار از خاندان با اصالت سامسونگ برخاسته تا پیروان این برند محبوب را به تجربه ای متفاوت دعوت کند.

Note 10 در اوت 2020 پا به عرصه ی بازار گوشی های هوشمند نهاد. در حالیکه مانند بسیاری از نسخه های سری Note ، میراث دار شباهت های فراوانی با خانواده ی پرچم دار سری S سامسونگ به حساب می آید. شاید پررنگ ترین تفاوت میان این دو سری، در اندازه ی بزرگتر و قلم به دست بودن سری Note باشد.

Note 10 همزمان با برادر خود Note 10 plus معرفی شد. دوقلوهای غیر هم سانی که تفاوت اندازه نمایشگر ها، تعداد دوربین ها، حجم باتری و اسلات حافظه از وجوه تمایز میان آنهاست.

با Note 10 تجربه ای تازه از یک کنسول بازی ، یک دوربین عکاسی، یک قلم هوشمند و استفاده از کامپیوتر، در قاب مستطیل شکل تلفن همراهتان به بار می نشیند تا هم نشینی مجموعه ای سرشار از تکنولوژی را به آسانی در جیب خود حمل کنید!

 

کیفیت ساخت و طراحی

آدمی شیفته ی زیبایی است. زیبایی که در نگاه هر انسانی متفاوت از دیگری معنا پیدا می کند.

در عصر فناوری اطلاعات، انسانها کوشیده اند تا سازه های دست خود را در بازه ای گسترده از سبک طراحی ، برای در بر گرفتن سلایق مختلف  عرضه کنند.

در این میان کیفیت ساخت و طراحی سازه ی هوشمندی چون Note 10، کمترسلیقه ای را مسحور زیبایی خود نخواهد کرد. طراحی با شکوه این نسخه ی بلند قامت 168 گرمی، که در ابعاد 151*171.8*7.9 میلی متر، با بدنه ای باریک چشم نوازی می کند، شاهکاریست از نهادینگی زیبایی پسندی آدمی، تجلی یافته در یک تکنولوژی همراه!

تمامی وسعت پنل های مقابل و پشتی گوشی، از جنس شیشه و محافظت شده با Gorilla Glass 6 مقاوم در برابر خط و خش طراحی شده است. انحنای جذاب این دو پنل صیقلی، محتوا را چون آبشاری به سمت فریم آلومینیومی اطراف بدنه، سرازیر می کند. خمیدگی زیبایی که نوار مرزی حاشیه ای اطراف نمایشگر را به حداقل ممکن رسانده تا آرگونومی بالایی را برای Note 10 دوست داشتنی به ارمغان بیاورد.

در قسمت بالای نمایشگر، دوربین سلفی در حفره ای کوچک پانچ شده است و بدین ترتیب کوشیده تا کم حاشیه ترین سامسونگ بدون ناچ حال حاضر را خلق کند!

در پنل پشتی Note 10 ماژول دوربین، با ترکیبی متفاوت از Note 10 plus حکمرانی می کند. این مجموعه ی سه گانه، در نیمه سمت چپ قاب پشتی سکنی گزیده اند. با پرسه زدن در اطراف بدنه، اثری از جک دوست داشتنی 3.5 میلی متری هدفون به چشم نمی خورد. سامسونگ کمک به دوام باتری و بهبود سیستم لرزشی گوشی را از مهم ترین دلایل این حذف دور از انتظار می خواند.

دستیار Bixby در Note 10 کلید فیزیکی اختصاصی نداشته و به یاری دکمه ی  power می توان بدان دست یافت.

در قسمت بالایی Note 10 میکروفون دوم برای حذف صداهای اضافه و ضبط استریوی صدا، به همسایگی درگاه سیم کارت ها در آمده است. Micro SD نیز قابل استفاده در این قلم به دست زیبا نخواهد بود که البته با وجود حافظه ی وسیع گوشی، احتمالا نبود آن را کمتر احساس خواهید کرد.

در لبه ی پایینی گوشی اسپیکر، میکروفون اصلی و درگاه شارژ Type-C مستقر شده اند . لبه ی سمت راست گوشی نیز میزبان دکمه ی  POWER و تنظیم صداست که احتمالا به جز چپ دست ها برای سایر کاربران دسترسی به آنها آسان خواهد بود.

گرچه بدنه ی شیشه ای Note 10، احتمال لیز خوردن آن را بالا می برد، اما برخورداری از گواهینامه ی IP68، نوید بخش مقاومت بالای گوشی در برابر آب و گرد و غبار خواهد بود؛ تا جایی که سامسونگ مدعی است که Note 10 به مدت 30 دقیقه در عمق 1.5 متری آب دوام می آورد تا در صورت بروز چنین حادثه ای، فرصت کافی برای نجات آن را داشته باشید.

کیفیت ساخت و طراحی این گوشی، زیبایی ظاهری آن را به تکامل رسانده است.

Note 10 با تلفیقی ماهرانه از شیشه و فلز، یک طراحی زیبا و ستودنی را به ثمر می رساند.

 

صفحه نمایش

می توان گفت در تمامی گوشی های سری Note، صفحه نمایش نقطه ی درخشانی است که در Note 10 نیز، توجه کاربران بسیاری را به خود جلب کرده است.

صفحه ای که محتوای مورد علاقتان را در گستره ای تماشایی، به نمایش می گذارد.

نمایشگرDynamic AMOLED این نسخه از خانواده ی جذاب Note با انحنای جذاب کناره هایش، مرزهای اطراف را باریک و باریک ترجلوه می دهد تا محتوا در فضای بیشتری پیش رویتان قرار بگیرد.

این صفحه نمایش حدود 90.9 درصد از وسعت پنل جلویی Note 10 را به انحصار خود در آورده، تا بتوانید  سینمای شخصی خود را در جیبتان نگهداری کنید!

جمعیت 16 میلیونی رنگ ها در این نمایشگر 6.3 اینچی، در تلاقی با کیفیت  FHD+ تصاویر جاری بر صفحه ای با رزولوشن 1080*2280  پیکسل و تراکم فوق العاده 401 پیکسل در هر اینچ ، شگفتی می آفریند. این صفحه نمایشAlways – on display  با گوریلا گلس 6 محافظت می گردد.

دوربین سلفی در حفره ای کوچک، در قسمت بالای نمایشگر بدون ایجاد بریدگی حکمرانی می کند.

Galaxy S8  و Galaxy S8+ ، بنیانگذاران این سبک مدرن از طراحی سلفی بوده اند که اینک با بکارگیری آن برفراز نمایشگر Note 10، صفحه نمایشی ساخته اند که همواره بر پهنه ای گسترده ای می درخشد.

سامسونگ برای نخستین بار در طراحیGalaxy S8  از ایجاد انحنا در کناره های نمایشگر بهره برد. سبکی مدرن و خیره کننده که اینک در Note 10 دوست داشتنی نیز به چشم می خورد. مرز میان سری Note  و  S سامسونگ، روز به روز باریک تر می گردد.

تراز مناسب رنگ سفید در صفحه نمایش Note 10، روشنایی کافی برای سهولت در استفاده  زیر پرتوهای درخشان خورشید و تراکم بالای پیکسلی برای مشاهده ی جزئیات بیشتر، همگی از نقاط قوتی است که به لطف آن ها فیلم های دلخواهتان را جاری بر نمایشگر پهناور Note 10، تماشایی تر خواهد کرد.

صفحه ای برای تجربه ی حس ناب غوطه وری در جهان تکنولوژی!

 

 S-pen

قلم در جامه ی تکنولوژی نیز، شگفتی می آفریند.

ابزاری که می توان  از آن به عنوان اصلی ترین تفاوت خانواده ی Note و سری S یاد کرد.  

قلم جذاب Note 10، در یک رنگ آمیزی یکدست، به بالا بردن ویژگی های تولید محتوا  (productivity) کمک می کند. این قلم دارای باتری است که طبق ادعای سامسونگ با 6 دقیقه شارژ حدود 10 ساعت در حالت stand by دوام می آورد. گرچه این کمپانی اطلاعاتی در مورد قطر قلم  ارائه نداده، اما می توان اینگونه حدس زد که نوک قلم Note 10 نیز هم چون نسل پیشین آن یعنی Note 9 ، 0.7 میلی متر و دقت آن با سطح فشاری برابر با 4.096 در نظر گرفته شده است.

این قلم مجهز به امکانات فراوانی چون بلوتوث، شتاب سنج و ژیروسکوپ است. با قابلیت مدرن Air Action میتوان بدون تماس مستقیم  با نمایشگر عکس برداری کرده، عکس های گالری را ورق زده و یا حجم صدا را تغییر دهید. سامسونگ  در جهت ارتقای این تکنولوژی  جذاب، کیت توسعه نرم افزاری این قابلیت را به صورت باز در اختیار توسعه دهندگان قرار داده  تا هرروز منتظر ایجاد جهش و ارتقای نوینی در این فناوری مدرن باشیم.

 با  S-pen روی هر قسمت از نوشتارخود زوم کنید، دست خط خود را در جامه ی  word رسمی کنید. بازی حیرت آور واژه های درون ذهنتان را بی درنگ بر قلم جاری کنید، نقاشی کنید و طراحی های خلاقانه ای خطور کرده بر ذهن خود را پیاده سازی کنید، بی آنکه به روشن کردن صفحه نمایش و یا باز کردن  اپلیکیشن خاصی نیاز داشته باشید.

کافیست قلم سحر آمیز خود را بردارید و پایکوبی واژه ها را بر گستره ی تاریک  و درخشان صفحه نمایش Note 10  برپا کنید!

 

دوربین

دوربین، دریچه های جذابی که فاصله ها را از میان بر می دارد. شاهکاری برای ثبت زیبایی های خارق العاده ی جای جای هستی، اینک با حضور خود در دل گوشی های همراه هوشمند، به راحتی در دسترس همگانند. کافیست در طی سفرهای به یادماندنی و یا یک جشن کوچک و صمیمانه ی خانوادگی، گوشی هوشمند خود را بردارید و به یاری دوربین های آن خاطره سازی کنید.

در Note 10 مجموعه ی مجهزی، این عکاسی دلپذیر را به شما هدیه می دهد. در کناره ی سمت چپ پنل پشتی، ماژول سه گانه ی دوربین در چیدمانی برخط، در انتظار کشف مناظر زیبای جهان اطراف شماست.

صدر نشین این جایگاه، لنز 16 مگاپیکسلی Ultra wide  گوشی است. این لنز فوق عریض، با گشودگی دیافراگم  f/2.2 ، تا زاویه ی 123 درجه را پوشش می دهد تا سطح وسیع تری از منظره ی پیش رویتان بر قاب عکسی که با آن خلق خواهید کرد، بنشیند. در مرکز این ماژول، لنز 12 مگاپیکسلی wide دوربین با گشودگی متغیر دیافراگم f/2.4   و f/1.5 مجهز به  OIS و فوکوس خودکار دوال پیکسل با تشخیص فاز، سکنی گزیده است. در قسمت پایینی این چیدمان منظم، لنز 12 مگاپیکسلی تله فوتو مجهز به فوکوس خودکار و لرزش گیر اپتیکال با زوم دو برابری، جزئیات را در نگاه نزدیک تری به بار می نشاند.

به همراهی این ماژول، دوربین 10 مگاپیکسلی سلفی با گشودگی دیافراگم  F/2.2 و با قابلیت فوکوس خودکار دوال پیکسل با تشخیص فاز، پیروان عکس های سلفی را مجذوب ثبت تصاویری خیره کننده می کند.

امکان فیلم برداری 720p@960fps، 1080p@240fps و 2160p@60fps با استفاده از ماژول  سه گانه ی دوربین Note 10 مهیاست تا خاطراتتان  سرشار از روح زندگی جاودانه شوند.

این نسخه از سری شگفت انگیز Galaxy Note  جهش چشم گیری  نسبت به نسل پیشین خود داشته، جهشی که در بخش ویدئو پررنگ تر می گردد. از جمله این موارد می توان به قابلیت های زیر اشاره کرد:

 Zoom-In Mic: می توان با زوم کردن صدا روی یک نقطه از ویدئو اشاره کرد. بدین ترتیب در طی  zoom، صدای بهتری از نقطه ی مورد نظر به گوش می رسد.

 AR Doodle:  به کمک این قابلیت، خطوط، افکت و یا طراحی هایی خلاقانه با دست و یا قلم، به صورت  Live روی سوژه ی خود اضافه کنید. از این پس با حرکت سوژه ، هر آنچه افزوده اید به صورت سه بعدی و در همان محل کشیده شده بر روی سوژه حرکت خواهد کرد. بنابراین به راحتی یک بار خلق و سپس ویدئو های سرگرم کننده و خلاقانه ای ضبط کنید.

Super Steady: به کمک ژیروسکوپ، لرزش دستان شما در ویدئو با کیفیت مطلوب تری مهار می گردد.

حداکثر وضوح فیلم برداری در این اجتماع مدرن 4K است که البته بسیار هم مناسب خواهد بود. هم چنین می توانید در حین فیلم برداری افکت هنری بوکه را اعمال و ویدئوهایی تماشایی به آلبوم دیجیتالی خاطراتتان اضافه کنید، میزان وضوح را تغییر و ویدئو ها را به شگفتی عکس های دوربین بیافرینید.  S-pen نیز دست به کار می شود تا به کمک آن به یک ویرایشگر ویدئویی پیشرفته دسترسی داشته باشید.

نسخه ی رایگان  Adobe premier Rush نیز به صورت اختصاصی در نظر گرفته شده تا به گزینه های ویرایش حرفه ای تری، در استودیوی شخصی مستطیل شکل خود، دست یابید.

همه چیز مهیاست تا لحظه ها به رنگ زندگی و به سبک مورد علاقتان جاودانه شوند.

 

باتری

همراهی Note 10 در یک روز کاری طولانی، وام دار باتری غیر قابل تعویض لیتیوم یونی  3500 میلی آمپر ساعتی است که حیات را در این سازه ی هوشمند دوست داشتنی به جریان می اندازد. گرچه این منبع نیرو، حجم عظیمی از سوخت مورد نیاز گوشی را در خود جای نخواهد داد، اما به لطف پردازنده ی مدرن Note 10، مصرف باتری بهینه سازی می گردد. با این حال با وجود رزولوشن بالای نمایشگر، نباید از این باتری دوام بیش از یک روز را انتظار داشته باشیم.

با این حال قابلیت های باتری Note 10، چشم گیر و قابل توجه است. شارژ سریع 25 واتی برای احیای مجدد گوشی به هنگام خاموشی، وقت زیادی از شما نخواهد گرفت.

پشتیبانی از شارژ بی سیم 9 واتی  Qi /PMA نیز، از Note 10 برای هر گوشی و یا وسیله ی مجهز به این قابلیت یک ناجی خواهد ساخت.

روی همراهی Note 10 سخاوتمند حساب کنید.

 

عملکرد

 عملکرد گوشی های هوشمند وابسته به معماری سخت افزاری و نرم افزاری آنهاست. علاوه بر ارتقای نرم افزاری، تلاش شرکت های سازه ی این اپیدمی همراه بر بهبود سخت افزار نیز قابل چشم پوشی نبوده است.

پایه ی سخت افزاری که  اینک در Note 10 Galaxy، بر تراشه ی  Exynos 9825 استوار است. چیپستی 7 نانومتری که با قدرت بالای خود در جهت  بهینه سازی مصرف باتری نیز کوشیده است. این تراشه ، مرکب پردازنده ی 8 هسته ای متشکل از 2 هسته ی 2.73 گیگاهرتزی از نوع  Mongoose M4 ، 2 هسته ی 2.4 گیگاهرتزی  Cortex –A75 و 4 هسته از نوع Cortex-A53، و در نسخه ای دیگر مرکب پردازنده ی 8 هسته ای متشکل از یک هسته ی 2.8 گیگاهرتزی kryo 485 ، 3 هسته ی 2.4 گیگاهرتزی kryo485  و 4 هسته ی 1.7 گیگاهرتزی  kryo 485 است.

پردازنده های گرافیکی  Mali – G76MP12و Adreno 640 نیز به ترتیب عملیات پردازشی گرافیکی در دو نسخه ی ذکر شده را بر عهده گرفته اند.

Note 10 با حافظه ی داخلی وسیع 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت، علاوه بر فراهم آوردن فضای کافی ذخیره  سازی، خطر خاموشی در طی استفاده ای سنگین را از Note 10 دور می کند.

با وجود این مقدار از رم، در حالیکه سخت افزار گوشی برای کارهایی چون پردازش واقعیت افزوده، تشخیص چهره و کاربرد هایی این چنین سنگین توانمند است، بی شک از پس اجرای بازیهای هیجان انگیز دلخواه شما و یا برنامه هایی که مقدار اندکی از فضای رم را تصرف خواهد کرد نیز به آسانی بر می آید.

Note 10 از سیستم عامل اندروید  9.0 pie بهره برده که با پشتیبانی از رابط کاربری دوست داشتنی  One UI، کاربران سامسونگ را به فضای نا شناخته ای دعوت نخواهد کرد!

گارد امنیتی حسگر اثر انگشت نیز، زیر نمایشگر مستقر شده تا Note 10 را به گنجینه ای از اسرار شما تبدیل کند! سنسوری که هرزمان که بخواهید، شما را به دنیای درونی گوشیتان وارد می کند، دقیق و بی وقفه!

از همکاری سامسونگ با ماکروسافت، دستاورد های کاربردی فراوانی، جذابیت های Note 10 را احاطه کرده اند.

از جمله کاربردی ترین آنها می توان به   Samsung Dexبرای اتصال به نمایشگرهای خارجی با استفاده از یک USB ؛Link  to windows  که با آن می توان به صورت بی سیم و بدون معطلی، نوتیفیکیشن ها، پیام ها و عکس های ذخیره شده در حافظه ی داخلی را بر صفحه ی کامپیوترشخصی مشاهده کرد و یا  play Galaxy Link برای ادامه بازیهای هیجان انگیز گوشی بر روی کامپیوتر، اشاره کرد. این همکاری منجر به تجهیز Note 10 به اپلیکیشن هایی چون  Office، One drive، Skype شده است. با قطب نمای این گوشی سفر کنید و جهت های لازم را تشخیص دهید، فشار سنج، شتاب سنج و انبوهی از امکانات کاربردی و جذاب را در یک گوشی، یکجا داشته باشید.

به Note 10 خود اعتماد کنید و با خیالی آسوده کارهایتان را بدان بسپارید!

 

جمع بندی

Note 10 سرشار از مزیت است. کیفیت بالای ساخت و طراحی در پوششی با شکوه ، برخورداری از نمایشگر مدرن  AMOLED گسترده بر سطح بدنه ای باریک با انحنای تماشایی،  S-pen  مملوء از قابلیت های خاص و اسپیکری با بلندی صدای مسحورکننده و صدای استریو، از بر جسته ترین نقاط قوت  این گوشی دوست داشتنی هستند.

گرچه می توان ایراداتی چون عدم وجود جک 3.5 میلی متری هدفون و یا لیز بودن  گوشی به دلیل پوشش شیشه ای و یا باتری 3500 میلی آمپر ساعتی را بر آن وارد دانست. گرچه گواهینامه IP68 کمی از نگرانی برای به خطر افتادن سلامت گوشی کاسته و باتری، به یاری پردازنده ی مدرن Note 10 بهینه سازی مصرف خود را به غنیمت برده است. اگر از طرفداران گوشی های بزرگ هستید، Note 10 زیبا را بیشتر بشناسید.

آگاهی انتخاب درستی را به ارمغان می آورد.

ادامه مطلب

فیلم محصول
Label

70,986,000
68,918,000
تومان