152 0 3 موبایل موبایل موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد فروشگاه اینترنتی دیجی یزد : موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد موبایل,Mobile Main Page,موبایل,Mobile موبایل
152 0 3 موبایل موبایل موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد فروشگاه اینترنتی دیجی یزد : موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد موبایل,Mobile Main Page,موبایل,Mobile موبایل 0 0 0 0 0 0 0
17 23
17:23-1403/1/9 1403 1 9 1403/1/9
152 0 0 0 3 موبایل موبایل موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد فروشگاه اینترنتی دیجی یزد : موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد موبایل,Mobile Main Page,موبایل,Mobile موبایل
-- --

گوشی موبایل نوکیا مدل 210 دو سیم‌ کارت - مشکی

Nokia 210 Dual Sim - BLACK

ویژگی های محصول

اندازه صفحه نمایش : 2.4 اینچ

توضیحات : مجهز به فلش LED

حافظه داخلی : 16 مگابایت

دوربین اصلی : 0.3 مگاپیکسل

رزولیشن صفحه نمایش : 240*320 پیکسل

سیستم عامل : فاقد سیستم عامل

مقدار رم : 16 مگابایت

تعداد سیم کارت : دو سیم کارت

صفحه نمایش لمسی : خیر

دسته بندی : موبایل نوکیا
رنگ : مشکی


گارانتی: رجیستر شده با 18 ماه گارانتی اصل شرکتی

ناموجود

توضیح محصول
گوشی موبایل نوکیا مدل 210 دو سیم‌ کارت - مشکی

نقد و بررسی تخصصی Nokia 210 Dual Sim

 

سیری کوتاه در دنیای Nokia 210

نوکیای با اصالت، در فوریه 2019 یکی دیگر از محصولات کلاسیک و مقرون به صرفه خودرا به بازار گوشی های ساده معرفی کرد. اگر علاقه مند به گوشی های ساده و کلاسیک هستید، بدون شک مجذوب این گوشی 90 گرمی با ابعاد 13.8*53.5*120.8 میلی متر، خواهید شد.

بدنه ی Nokia 210، از جنس پلی کربنات ساخته شده که دوام بالایی دارد. البته که صفحه نمایش 2.4 اینچی با رزولوشن 320*240 پیکسل، لبه های گرد و صفحه کلید این پایین رده، حس نوستالوژی گوشی های قدیمی را به کاربر منتقل می کند.

از دیگر امکانات اصلی این گوشی مقرون به صرفه، باتری لیتیوم یونی 1020 میلی آمپر ساعتی قابل تعویض آن است، که با هر بار فول شارژ کردن آن شما را برای مدت ها همراهی خواهد کرد. در Nokia 210، شاهد حافظه داخلی با ظرفیت 16 مگابایت و رم 16 مگابایت هستیم.

این گوشی سبک وزن و کلاسیک، مجهز به دوربین اصلی 0.3 مگاپیکسلی است، که برای چنین گوشی پایین رده و مقرون به صرفه ای، دور از انتظار نیست.

اگر به دنبال گوشی سبک وزن با طراحی کلاسیک هستید و می خواهید به عنوان گوشی مکمل در کنار گوشی همراه هوشمند خود داشته باشید، Nokia 210، گزینه ای پیش روی شماست.

 دنیای Nokia 210 در انتظار شماست...

 

درباره Nokia 210

نوکیا نوستالژی لحظه هاییست که گوشی های تلفن همراه، نخستین گام های خود را در عرصه ی جدیدی از زندگی انسان برداشتند.

گرچه جمعیت گوشی های هوشمند همواره رو به افزایش اند، اما هم چنان گوشی های دکمه دار و ساده طرفداران خاص خود را دارند.

نوکیا علاوه بر طراحی وساخت نسخه های مدرن و شگفت انگیزش، برگوشی های کلاسیک نیز توجه داشته است.

Nokia 210 از جمله این سازه های اصیل و دوست داشتنی است که در فوریه 2019 توسط این کمپانی معرفی و در مارس 2019 پا به عرصه متنوع گوشی های تلفن همراه نهاد. نوکیا کوشیده است تا علاوه بر زنده نگه داشتن عناصر کلاسیک، طراحی این سری از گوشی های خود را به سبکی مدرن و امروزی آراسته کند.

ازسادگی به سبک کلاسیک لذت ببرید!

 

کیفیت ساخت و طراحی

زیبایی در سادگی است! نسخه ای چون Nokia 210 نمونه ی بارز این سادگی دلنشین و با اصالت است. بدنه ی پلاستیکی این نسخه از نوکیا با پوششی با کیفیت و متفاوت، در حالیکه که گوشه های گرد بدنه بدان آراسته شده اند، حس خوب در دست داشتن یک گوشی سبک وزن و زیبا را در عین سادگی تداعی می کند.

نمایشگر بزرگ  Nokia 210نسبت به هم رده ها یش، رنگ های متنوع و سرزنده، کلیدهای فیزیکی که فاصله مناسب و و چیدمان مطلوب آنها به تسهیل روند تایپ کمک می کند، ابعاد کوچکتر و حمل آسان، در نگاه اول به Nokia 210 هویت می بخشد.

این گوشی در ابعاد 120.8*53.5*13.8  میلی متر عرضه شد. با توجه به اینکه تنها انتظار کاربران از این سبک، امکان مکالمه و ارسال پیامک است، کیفیت بالای مکالمه و برخورداری از کیبردی خوش دست، ارزش خرید Nokia 210 را بالا برده است.

زیبایی Nokia 210 در سادگی معنا می یابد.

 

صفحه نمایش

آنچه در دنیای درونی گوشی تلفن همراه شما می گذرد، بر پهنه ی صفحه نمایش به جریان می افتد. نمایشگر Nokia 210 از نوع TFT است. جمعیت 16 هزار نفری رنگ ها تصاویر جاری بر این صفحه را رنگ آمیزی می کند!

صفحه نمایش این نسخه ی دوست داشتنی از نوکیا، 2.4 اینچ است. رزولوشن این نمایشگر 240*320 پیکسل و تراکم پیکسلی در حدود 167 پیکسل در هر اینچ است.

این صفحه نمایش حدود 27.6 درصد از فضای پنل مقابل گوشی را به انحصار خود درآورده است.

صفحه ای برای مشاهده ی هر آنچه که اراده کنید!

 

دوربین

جهان سرشار از دیدنی هاست. از شب های پرستاره ی کویر که گویی چراغانی شادمانی هستی است تا انبوه جنگل های بکری که روح آدمی را به پرواز در می آورد. از عظمت دریایی با شکوه تا جوانه زدن شاخه ای روییده از دل سنگ! آری، جهان مالامال از شگفتی هاست.شاهکاری که در انتظار کشف شدن، فصل ها را به سفیدی برف و سرخی پاییز و سبزی بهار و سخاوت تابستان پشت سر می گذارد؛ و تکنولوژی در ثبت این همه زیبایی چه خوش درخشیده است.

حتی پایین رده ای چون Nokia 210 نیز شما را از لذت عکاسی بی بهره نمی گذارد. گرچه به قدر وسع یک دوربین 0.3 مگا پیکسلی که به همراهی یک فلش روشنایی بخش LED، عکاسی را برایتان امکان پذیر خواهد کرد. گرچه این نسخه ی با اصالت از دوربین سلفی بی بهره است، اما با بکارگیری خلاقیت خود می توانید تصاویر دلنشینی را جاودانه کنید. Nokia 210 در طی یک سفر طولانی همراه مناسبی است، اگر دوربین مجزا و یا MP3 Player برای گوش سپردن به موزیک های دلخواهتان را در اختیار داشته باشید.

به سادگی، زمان را در لحظه متوقف کنید!

 

باتری و عملکرد

ساختار درونی Nokia 210 با وجود منبع سوخت 1020 میلی آمپر ساعتی گوشی، دوام مناسبی را برای آن به ارمغان آورده است.

تراشه ی Mediatek MT6260A ساختار سخت افزاری Nokia 210 را تشکیل می دهد.

حافظه ی داخلی 16 مگابایت فضای ذخیره سازی نهفته در دل Nokia 210 را تشکیل می دهد. امکان ارتقای این میزان از حافظه با استفاده از microSD فراهم نیست.

یک کاربری معمولی در نسخه ای کلاسیک!

 

جمع بندی

نوکیا در ساخت و طراحی نسخه های کلاسیک خود همچنان زبانزد است. اگر از تلفن همراه خود انتظار زیادی ندارید و یا به دنبال نسخه ای کلاسیک هستید که گوشی هوشمند شما را همراهی کند، Nokia 210 گزینه ی مناسبی است.

تکنولوژی در راستای رفع نیازهای انسان خلق می گردد. در دنیای سراسر تنوع این سازه های مدرن، آنچه اهمیت دارد تنها میزان نیاز مندی های شماست.

انتخاب آگاهانه، همراه مناسبی را به ارمغان می آورد.

 

ادامه مطلب

فیلم محصول
Label

70,986,000
68,918,000
تومان