152 0 3 موبایل موبایل موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد فروشگاه اینترنتی دیجی یزد : موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد موبایل,Mobile Main Page,موبایل,Mobile موبایل
152 0 3 موبایل موبایل موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد فروشگاه اینترنتی دیجی یزد : موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد موبایل,Mobile Main Page,موبایل,Mobile موبایل 0 0 0 0 0 0 0
11 8
11:8-1403/1/10 1403 1 10 1403/1/10
152 0 0 0 3 موبایل موبایل موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد فروشگاه اینترنتی دیجی یزد : موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد موبایل,Mobile Main Page,موبایل,Mobile موبایل
-- --

گوشی موبایل نوکیا مدل 7.2 TA ظرفیت 128 گیگابایت - مشکی

Nokia 7.2 TA 128GB - BLACK

ویژگی های محصول

اندازه صفحه نمایش : 6.3 اینچ

پردازنده : Quad-core Kryo 260 Gold + Quad-core Kryo 260 Silver CPU

توضیحات : باتری با ظرفیت 3500 میلی آمپر ساعت

حافظه داخلی : 128 گیگابایت

دوربین اصلی : دارای سه دوربین در پشت گوشی | دوربین 48 مگاپیکسل + 8 مگاپیکسل + 5 مگاپیکسل

دوربین سلفی : 20 مگاپیکسل

سیستم عامل : اندروید 9.0 (Pie)

مقدار رم : 6 گیگابایت

تعداد سیم کارت : دو سیم کارته (نانو سیم)

دسته بندی : موبایل نوکیا
رنگ :


گارانتی: رجیستر شده با 18 ماه گارانتی اصل شرکتی

ناموجود

توضیح محصول
گوشی موبایل نوکیا مدل 7.2 TA ظرفیت 128 گیگابایت - مشکی

نقد و بررسی تخصصی 7.2  Nokia

 

سیری کوتاه در دنیای Nokia 7.2

Nokia 7.2  180 گرمی با قامتی کشیده در ابعاد 159.9*75.2*8.3  میلی متر، در قالب ظاهری فوق العاده و کاربر پسند در دنیای سراسر تنوع اسمارتفون های بی نظیر، جلوه نمایی می کند.

در این نوع اقتصادی نوکیا، مسئولیت جلوه نمایی بر عهده نمایشگر 6.3 اینچی با رزولوشن 2280*1080 پیکسل است.

از طراحی خاص و منحصر به فرد Nokia 7.2، که بگذریم به سراغ دوربین عکاسی دوست داشتنی آن می رویم. دنیای دوربین سه گانه 48، 8 و 5 مگاپیکسلی این اسمارت فون شما، را در عکاسی دلنشین و لذت بخش در کنار عزیزانتان همراهی خواهد کرد. البته اگر طرفدار عکس‌های سلفی هستید، لنز 20 مگاپیکسلی که در پنل شیشه ای جلویی حکمرانی می کند، می تواند گزینه ای عالی، پیش روی شما باشد.

در Nokia 7.2، شاهد حافظه داخلی 64/128 گیگابایت رم 6 هستیم، که نوکیای با اصالت به پیروانش هدیه داد.

منبع حیات بخش این گوشی فلاوندی تبار، ظرفیت 3500 میلی آمپر ساعت را به خود اختصاص داده است. البته که این منبع لیتیوم یونی امکان شارژ 10 واتی را دارد.

 دنیای Nokia 7.2 در انتظار شماست...

 

درباره 7.2  Nokia

نوکیا، نوستالژی نخستین سازه های هوشمندی است که امروزه به یکی از ابزارهای جدایی ناپذیر زندگی بشر تبدیل شده اند. برند با اصالتی که هم چنان پیروان بسیاری در سراسر جهان را به سوی خود جذب می کند.

در میان سبک معمول و آشنای نوکیا، در سپتامبر 2019 نسخه ای با نام Nokia 7.2 با ظاهری متفاوت و جذاب معرفی شد. گوشی هوشمندی که دریچه ای نو به سوی طراحی این همراهان مدرن خلق کرده است.

در گشت و گذاری به دنیای درونی Nokia7.2 با ما همراه شوید.

 

کیفیت ساخت و طراحی

آدمی شیفته ی زیبایی هاست. این عنصر روح نواز در بستر تکنولوژی نیز تجلی یافته است. فناوری هوشمندی چون تلفن های همراه نیز برای جذب نظر کاربرانشان به زیبایی طراحی شده اند. زیبایی ظاهری که کیفیت را در بر می گیرد تا از گوشی های هوشمند، همراهی خواستنی تر به ارمغان بیاورد. و اینک نوکیا با سال ها تجربه در نسخه ای مدرن و منحصر به فرد با نام Nokia 7.2، تفاوت را خلق می کند.

Nokia 7.2 در ابعاد 159.9*71.2*8 میلی متربه بازار روز گوشی های هوشمند قدم نهاد. گستره ی جلو و پشتی این گوشی 160 گرمی به طور یکپارچه با شیشه پوشانده شده است. این دو پنل صیقلی توسط فریم پلاستیکی با کیفیتی به یکدیگر پیوند می خورند. نسل سوم از گوریلا گلس مقاوم در برابر خط و خش از این پوشش شیشه ای جذاب محافظت می کند. بر پنل مقابل Nokia7.2 دوربین سلفی در طراحی مدرن ناچ استایل ظاهر شده تا درحد امکان کمترین فضای ممکن از نمایشگر را اشغال کند. اما شکوه این طراحی خاص، در پنل پشتی گوشی نمایان می گردد. ماژول دوربین Nokia 7.2 در چیدمانی منحصر به فرد و خیره کننده، در قابی دایره ای شکل بر پهنه ی قاب پشتی گوشی حکمرانی می کنند. 3 دوربین و یک فلش روشنایی بخش در این دایره ی هیجان انگیز به همسایگی یکدیگر درآمده اند. اطراف این دایره ی زیبا با حلقه ای آلومینیومی احاطه شده است.کمی پایین تر از این ماژول، حسگر امنیتی تشخیص اثر انگشت با دقت و سرعت بسیار مناسبی حاضر شده است. جک دوست داشتنی 3.5 میلی متری هدفون نیز در طراحی این نسخه ی مدرن و اصیل به کار گرفته شده است.

یک طراحی خاص و باشکوه برای شمایی که متفاوت زندگی می کنید!

 

صفحه نمایش

صحنه ی شکوفایی تکنولوژی گوشی های هوشمند، صفحه ای تماشایی است که بر پهنه ی پنل مقابل آنها گسترده می گردد. صفحه ای که دریچه ی نگاه شما به دنیای مجازی است.

نمایشگر Nokia 7.2 از نوع IPS LCD در نظر گرفته شده است. صفحه ای که فیلم های مورد علاقه تان را با رنگ هایی نزدیک به واقعیت به جریان می اندازد. این نمایشگر 6.3 اینچی با رزولوشن 1080*2280 پیکسل و با تراکم بالای 400 پیکسل در هر اینچ کیفیت را به تصویر می کشد. قابلیت جذاب Always-On display  نیز برای این نسخه ی با اصالت در نظر گرفته شده است تا بدون نیاز به روشن کردن صفحه نمایش بتوانید به اطلاعاتی چون تاریخ و ساعت و نوتیفیکیشن های دریافتی دسترسی داشته باشید. صفحه ای با نوار های حاشیه ای باریک در اطراف که لذت اجرای بازی های هیجان انگیزتان را دو چندان می کند.

حس ناب غوطه وری در جهان تکنولوژی!

 

دوربین

پستی ها و بلندی های روزگار، سرشارند از لحظات ناب و تکرار نشدنی که  سختی ها را به جریان روان سرزندگی خود می سپارند.

یک مهمانی دسته جمعی با خانواده و عزیزانتان ، یک سفر خاطره انگیز برای کشف زیبایی هایی که به انتظارتان نشسته اند و یا حتی قدم زدن در خیابانی که برگ ریزان خزان، جامه ی رنگارنگی است برتن خیس شده از نم بارانش، همگی غنیمتی از مسیر زندگی است؛ و تکنولوژی در ثبت این همه زیبایی چه خوش درخشیده است!

گوشی هوشمند خود را بردارید و از دریچه های جذاب عکاسی آن، به جهان نگاهی بیندازید، عکاسی کنید و با این فناوری دوست داشتنی زمان را در قابی ماندگار، به توقف وادارید.

لذت عکاسی با گوشی مادامیکه طراحی متفاوت دوربین، خود به تنهایی مسحور کننده است، به نهایت می رسد. شاهکار طراحی Nokia 7.2 بر پنل پشتی می درخشد. ماژول دایره ای شکل دوربین ها در انتظار شماست تا زیبایی ها را کشف کنید.

این ماژول متشکل از 3 دوربین 48 مگا پیکسلی wide، 8 مگاپیکسلی Ultra wide با گشودگی دیافراگم f/2.2 و 5 مگاپیکسلی تشخیص عمق  است تا افکت هنری بوکه را برای جذابیت هر چه بیشتر تصاویر شما به کار بگیرد.

قابلیت هایی همچون عکاسی پانوراما، HDR و لنز زایس، گرچه شاید ساده به نظر بیایند اما تأثیر بسزایی در پروسه ی یک عکاسی بی نظیر خواهند داشت.

امکان فیلم برداری 2160p@30fps و 1080p@30fps نیز مهیاست تا دوربین شما برای ثبت خاطراتی سرشار از روح سرزندگی مجهز باشد.

به همراهی این ماژول، دوربین سلفی 20 مگا پیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.0 و با قابلیت عکاسی HDR نیز، بی شک طرفداران عکس های سلفی را به وجد می آورد. 

دوربین این بار خود به تنهایی، زیبایی را به تصویرکشیده است.

 

باتری

پس از هر بار سوخت گیری، همراهی یک گوشی هوشمند به ظرفیت باتری تعبیه شده در دل آن  بر می گردد.

منبع سوخت Nokia 7.2، باتری غیر قابل تعویض 3500 میلی آمپر ساعتی لیتیوم پلیمری است. منبع سوختی که نیروی کافی برای همراهی گوشی در طی یک روز کامل کاری را به آسانی برایتان فراهم خواهد کرد.

پشتیبانی این باتری از شارژ سریع 10 واتی نیز از قابلیت های این باتری غیر قابل تعویض لیتیوم پلیمری است.

با یک بار سوخت گیری، کابردی روزانه را با خیالی آسوده در اختیار بگیرید!

 

عملکرد

نحوه ی عملکرد گوشی های هوشمند، وابسته به ساختار نرم افزاری و سخت افزاری آنهاست.

Nokia7.2 بر پایه ی جدید ترین نسخه ی اندروید با نام اندروید 9pie بنا شده است.

تراشه ی Qulcomm SDM660 Snapdragon 660 مرکب پردازنده ی 8 هسته ای متشکل از4 هسته ی 2.2 گیگا هرتزی از نوع Kryo 260 و 4 هسته ی 1.8 گیگا هرتزی از نوع Kryo 260. پردازنده ای که قلب تپنده ی Nokia 7.2  را به شماره می اندازد. به همراهی این سیستم پردازنده ی مرکزی، Adreno512  عملیات پردازشی گرافیکی گوشی را برعهده گرفته است.

Nokia 7.2 در سه نسخه با میزان حافظه ی ذخیره سازی متفاوت ارائه شده است. حافظه ی داخلی و حافظه ی موقت برابر با 64/6 GB و 128/6 GB که گرچه فضای گسترده ای را فراهم کرده است اما در صورت نیاز می توانید با استفاده از microSD تا سقف 512 گیگا بایت این فضا را گسترش دهیم. خبر خوب اینکه حافظه ی جانبی، درگاهی اختصاصی در ساختار Nokia 7.2 داشته تا ناچار به حذف یکی از سیم کارت های خود نباشید.

تجربه ای روان ازیک کابری لذت بخش!

 

جمع بندی

نوکیا با خلق Nokia 7.2 دریچه ای نو به سمت یک طراحی متفاوت گشوده است.

اصالت نوکیا این بار در جامه ای مدرن به بار نشسته است. قابلیت های دلپذیر این گوشی از آن نسخه ای با ارزش خرید بالا می سازد.

اگر به دنبال تفاوت هستید، به گشت و گذاری در دنیای درونی Nokia 7.2 بپردازید.

انتخاب آگاهانه، همراه مناسبی را به ارمغان می آورد.

ادامه مطلب

فیلم محصول
Label

70,986,000
68,918,000
تومان