152 0 3 موبایل موبایل موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد فروشگاه اینترنتی دیجی یزد : موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد موبایل,Mobile Main Page,موبایل,Mobile موبایل
152 0 3 موبایل موبایل موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد فروشگاه اینترنتی دیجی یزد : موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد موبایل,Mobile Main Page,موبایل,Mobile موبایل 0 0 0 0 0 0 0
13 15
13:15-1403/1/10 1403 1 10 1403/1/10
152 0 0 0 3 موبایل موبایل موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد فروشگاه اینترنتی دیجی یزد : موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد موبایل,Mobile Main Page,موبایل,Mobile موبایل
-- --

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi 8 ظرفیت32 گیگابایت - مشکی

Xiaomi Redmi 8 - 32GB - RAM 3GB-BLACK

ویژگی های محصول

اندازه صفحه نمایش : 6.22 اینچ

تعداد سیم کارت : دو سیم کارته (نانو سیم)

توضیحات : باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با قابلیت شارژ سریع

حافظه داخلی : 32 گیگابایت

دوربین اصلی : دارای 2 دوربین در پشت گوشی | دوربین 12 مگاپیکسل + 2 مگاپیکسل

دوربین سلفی : 8 مگاپیکسل

سیستم عامل : اندروید 9.0 (Pie)

مقدار رم : 3 گیگابایت

پردازنده : Octa-core Cortex-A53 CPU

دسته بندی : موبایل شیائومی
رنگ : مشکی


گارانتی: رجیستر شده با 18 ماه گارانتی اصل شرکتی

ناموجود

توضیح محصول
گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi 8 ظرفیت32 گیگابایت - مشکی

نقد و بررسی تخصصی Xiaomi Redmi 8

 

درباره ی Redmi 8

شیائومی با سیاست مبتنی بر تولید گوشی های هوشمند  با کیفیت و قیمت رقابتی، میان رده های با شکوه و خوش ساخت را به بازار روز دنیا معرفی کرده است.

تا کنون فاصله ی سنی زیادی میان نسخه های به روز رسانی شده ی خود قائل نشده و با جمعیت رو به افزایش خود، تنوع  دلچسبی را برای در برگرفتن سلیقه ها و نیازمندی های مختلف به همراه آورده است، بدین ترتیب این شرکت چینی تبار خوش فکر، خیلی زود توانسته بخش بزرگی  از بازار جهانی گوشی های هوشمند، این اپیدمی جذاب همراه را به انحصار خود در آورد و در رقابت تنگاتنگ با رقبای اصیلی چون سامسونگ محبوب، حرف های بسیاری برای گفتن داشته باشد.

شیائومی، دراکتبر سال 2019 ، نسخه ای جدید با نام Redmi 8، را به خانواده بزرگ و خوشنام Redmi  افزود. ظهور این عضو جدید در حالی به وقوع پیوست که نسخه پیشین شیائومی کمتر از یک ماه پیش متولد شده بود.

Redmi 8 میان رده، گرچه میراث دار شباهت های فراوانی با برادرش Redmi 8A است، اما در مواردی توانست برتری خود را به اثبات برساند، در حالیکه  حقیقتی جذاب را در بر گرفته است.

در سیر به دنیای Redmi 8 با ما همراه شوید.

 

کیفیت ساخت و طراحی

آدمی شیفته ی زیباییهاست تا جایی که همواره کوشیده است در محصولات ساخت دست خود، این عنصر روح بخش و مجذوب کننده را به کار گیرد و هر بار در جهت افزایش آن، ایده های خلاقانه ای خلق و بر آنها جامه ی عمل بپوشاند.

طراحان گوشی های هوشمند نیز، از این مهم غافل نبوده اند. شرکت های مختلف سازنده، هریک به سبک خاص خود، دید بصری کاربران را تحت تاثیر قرار داده و در نخستین نگاه آنهارا شیفته ی محصولات با شکوه خود قرار داده اند.

گرچه بی شک، این زیبایی ظاهری، در کنار کیفیتمناسب در ساخت، معنا پیدا کرده و ارزشمند خواهد شد.

Redmi 8 نیز میراث دار سبک طراحی جذاب شیائومی است. این گوشی 188 گرمی ، در ابعاد 9.4*75.4*156.5 میلی متر، در رنگ های چشم نواز قرمز (Ruby Red)، آبی (Blue Sapphire) و مشکی (Onyx Black) دنیای میان رده شیائومی را تماشایی تر کرده است. جنس پنل پشتی از پلی کربنات تعبیه شده است که درخشش جذابش در نخستین نگاه، سبب می شود که این قاب خوش رنگ و لعاب شیشه ای به نظر برسد.

نسخه های قرمزو آبی Redmi 8، در پهنه ی پشتی با فناوری مدرن Aura Mirror Desing  طراحی شده اند تا با پوششی براق و آیینه ای ، درتلاقی با پرتوهای شگفت آنگیز آفتاب ، رقص رنگی با شکوهی  را برپا کند. اما اگر از طرفداران سادگی هستید، نگران نباشید! نسخه ی مشکی رنگ Redmi 8، در ظاهری ساده و مات ظاهر شده تا زیبایی را در سادگی تعریف کند. نمای جلویی تمام صفحه ی این گوشی اما، پوشیده شده با گوریلاگلس 5 است.

Redmi 8، با گواهینامه ی مقاومت در برابر پاشش آب، شما را کاربری اسوده خاطر، زیر قطرات احتمالی آب، هنگام قدم زدن در یک روز زیبای بارانی، مطمئن خواهد کرد. جک 3.5 میلی متری دوست داشتنی هدفون درگاه اختصاصی کارت حافظه ی جانبی و گارد امنیتی حسگر اثر انگشت در این  گوشی هوشمند مقرون به صرفه، در نظر گرفته شده اند. اما آنچه  در دنیای  درونی Redmi 8 می گذرد، در پیش روی شماست.

 

صفحه نماش

اجزای درونی گوشی های هوشمند، دست به دست هم می گذارند تا عملیات پردازشی مورد نیاز شما به ثمر برسد. محتوای مورد علاقتان را در وسعت حافظه ی Redmi 8، ذخیره کنید، یک آلبوم  دیجیتالی خاطره خلق کنید، بازیهای هیجان انگیز دلخواهتان را نصب و اجرا کنید، اپلیکیشن های کاربری را دانلود کنید تا هر آنچه می خواهید در صفحه نمایش پهناور Redmi 8 دوست داشتنی به بار بنشیند. نمایشگری 6.22 اینچی که حدود 81.8 درصد از فضای مقابل گوشی را به انحصار خود در آورده و تا حد ممکن از دامن زدن به حواشی خودداری کرده است، تا شما را غرق در محتوای دلخواهتان کند.

تنها در قسمت پایینی نمایشگر، حاشیه محسوس خواهد بود. طراحان Redmi 8 اما نام Redmi  را در این حاشیه ی نسبی درج کرده اند تا از آن به عنوان فضایی برای قدرت نمایی این خانواده دوست داشتنی استفاده کند.

این صفحه نمایش IPS LCD، تصاویر را با رزولوشن 720*1520 مگا پیکسل و تراکم پیکسلی تقریبی 270 پیکسل در هر اینچ، بر پهنه ی خود جاری  میکند.

دوربین سلفی گوشی نیز در طراحی مدرن ناچ استایل، در فضای اندکی از نمایشگر حکمرانی می کند تا تماشای وسعت صفحه نمایش سرشار از حس لذت بخش باشد. حس ناب غوطه وری در جهان تکنولوژی!

 

دوربین

جهان سرشار از دیدنی هاست. فصل به فصل حیرت و زیبایی .

صدای خش خش برگ های خزان به هنگامهی قدم زدن در خیابانی که درختان  سرو قامت آن در آغوش گرفته اند، تا زمستانی که جامه ی سفید خارق العاده اش را بر پیکره ی بی جان آن درختان بلند قامت با اصالت، می پوشاند تا اگر دستانتان از سرمای آن روزها آزرد، چشمانتان مسحور زیبایی های زاده ی آن سرمای سخت دوستان گرم به حضور آسانی در دل سختی ها بماند. از جوانه زدن تنه ای خشکیده در بهاری شگفت آور، نوید بخش گذر از سختی ها در مسیری منتهی به شکوفه های روز های نیک، تا تابستانی که در پناه پرتوهای آفتابش، شما را به سفری با خانواده و عزیزانتان دعوت می کندن. آری ! زندگی مسیریست که شاید روان سخاوتمندانه اش، شکر گذاری آدمی را بدهکار است!

مسیری سرشار از شکوه و عظمت، و تکنولوژی، در پشت این همه زیبایی، چه شاهکار بزرگیست!

حتی میان رده ای چون Redmi 8 نیز، شما را از لذت ثبت تصاویری از لحظات ناب تکرار نشدنی زنگیتان بی بهره نمی گذارد.

سوار بر پهنه ی زیبای پشتی این گوشی، منطبق بر محور تقارن، ماژول دوگانه ی دوربین، به همراهی یک گارد امنیتی قدرتمند، در چیدمانی عمودی بر خط شده اند. در همین راستا، کمی بالاتر از این مستطیل جذاب مشکی رنگ، فلش روشنایی بخش LED، برای عکاسی در نور کم به یاری این دریچه های دوست داشتنی می شتابد.

صدر نشین این جایگاه محبوب، لنز اصلی 12 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.8  بر ماژول دوربین فرمانروایی می کند. این سنسور پیشرفته ی  IMX 363 ساخت سونی، مجهز به قابلیت فوکوس خودکار تشخیص فاز  Dual- PD است. کمی پایین تراز این حسگر، لنز 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق تعبیه شده است.

این Depth Camera برای پیوستن عکس های شما به افکت فوکه و محو کردن جذاب پس زمینه ، بکار گرفته می شود.

قابلیت های فراوان این دوربین چون قابلیت پانوراما HDR نیز در نظرگرفته شده اند تا لحظه ها به رنگ زندگی و به سبک مورد علاقه ی شما جاودانه شود. امکان فیلم برداری با رزولوشن 1080 پیکسل و با سرعت 30 فریم بر ثانیه مهیاست تا در پشتخاطراتتان، روح زندگی به جریان بیفتد.

به همراهی این دوربین پشتی، لنز 8 مگا پیکسلی سلفی با گشودگی دیافراگم  f/2.0  در جایگاه ناچ استایل، بر صفحه نمایش اوج گرفته است. بنابراین اگر از طرفداران عکس های سلفی هستید، خلاقانه زیبایی های منحصر به فرد خود را در قابی جذاب به ثبت برسانید، در دور همی های دوستانه و خانوادگی، سلفی های به یاد ماندنی دسته جمعی بگیرید و یا در طبیعتی بکر و یا ساحلی که در تلالو پرتوهای طلوع خورشیدی حیرت آور، به زیبایی نشسته است، شاهکاری از یک سلفی تماشایی خلق کنید. امکان فیلم برداری با رزولوشن 1080 پیکسل و با سرعت 30 فریم بر ثانیه فراهم شده تا سلفی هایتاندر خاطره ای ماندگار، جای بگیرند.

از عکاسی لذت ببرید.

 

باتری

اینک، نقطه ی درخشان کارنامه ی Redmi 8، باتری منبع عظیم و حیاتی نیرو که در یک همراهی وفادارانه، شمارا به ساعت ها استفاده متوالی و دلخواه از این گوشی دعوت می کند، بدون آنکه سوخت گیری مجدد نیازمند شود.

باتری قدرتمند غیر قابل تعویض لیتیوم پلیمری 5000 میلی آمپر ساعتی Redmi 8، نوید بخش کاربری طولانی مدت در مواقعی است که دسترسی به امکان شارژ گیری به راحتی فراهم نخواهد بود. درمسیر سفری خاطه انگیز، همراهی این نسخه از خانواده ی دوست داشتنی Redmi  به شما امکان می دهد که هر اندازه که می خواهید از زیبایی های چشم نواز مسیرتان عکاسی کنید.

موزیک گوش دهید، با خانواده خود مکالمه و آنها را از حال خودتان آسوده خاطره نگه دارید و نگران مواجه شدن با کمبود شارژ باتری نباشید چرا کهRedmi  مدعی است این منبع سوخت نیرومند، تا 219 ساعت پخش موزیک، 215 ساعت پخش ویدئو ، 11 ساعت فیلم برداری و تا 34 ساعت مکالمه را دوام می آورد. این همراهی حیرت آور،تا حدودی نیز مدیون وضوح متوسط تصاویر نمایشگر و البته پردازنده ی تعبیه شده در ساختار Redmi 8 نیز خواهد بود.

وزن نسبتا سنگین گوشی نیز تا حدود زیادی متعلق به این باتری حجیم و البته ارزشمند است که به وفاداری جذابش می ارزد.

بر اساس ادعای شیائومی، Redmi 8 تا 27 روز در حالت Stand By بدون تیاز به شارژ مجدد زنده می ماند.

خبر خوب اینکه، پس از یک استفاده طولانی مدت، پشتیبانی از شارژسریع 18 واتی، برای احیای گوشی در رساندن آن به حداکثر میزان شارژ، وقت چندان زیادی از شما نخواهد گرفت. آن را از طریق در کاه  Type – C شارژ کنید و به سفر خود ادامه دهید.

Redmi 8 ، یک همراه همیشگی است!

 

عملکرد

فوندانسیون سخت افزاری و نرم افزاری گوشی های، نحوه یعملکرد آنها راتعیین خواهد کرد. عملکردی که در صورت روان بودن، تجربه کاربری دلنشینی را به کاربران خواهد داد.

ساختار سخت افزاری Redmi 8 برگرفته از تراشه ی  12 نانومتری Qulcomm SD M439 Snapdragon 439 است.

چیپستی که مرکب پردازنده قدرتمند 8 هسته ایCortex A53  شده تا قلب Redmi 8 را به شماره بیندازد. به همراهی این سیستم پردازنده مرکزی، Adreni 505 ، وظیفه عملیات پردازشی گرافیکی این سازه ی هوشمند عهده گرفته است.

اما پلتفرم این نسخه از خانواده دوست داشتنیRedmi ، از اندروید نسخه 9 Pie پشتیبانی می کند. ساختار نرم افزاری مدرنی که به رابط کاربری اختصاصی Redmi  با نام MIUI 10  مجهز شده است. گرچه میزان رضایت کاربر از یک رابط کاربری کاملا وابسته به سلیقه شخصی است، با این حال MIUI 10  دوست داشتنی، توانسته اغلب کاربران را کجذوب کاربری آسان خود کرده و پیروان شیائومی را بیشتر و بیشتر کند.

Redmi 8 در دو نسخه با میزان حافظه داخلی و رم 32/3 و 64/4 گیگابایت عرضه شده است. بی شک نسخه 64 گیگابایتی سرعت دلپذیرتری به همراه داشت.

این دستگاه مجهز به جک 3.5 میلی متری هدفون و قابلیت لغو کننده نویز صدا از طریق میکروفون اختصاصی است که گوش دادن به موسیقی های دلخواهتان را دلنشین تر خواهد کرد.

 گارد امنیتی اثر انگشت نیز بر پنل پشتی به همسایگی مازول دوربین در آمده تا با خیالی آسوده محتوای شخصی خو را به Redmi 8 بسپارید و هر زمانی که نیازمندید به یاری حسگر تشخیص اثر انگشت منحصر به فردتان به دنیای درونی گوشی خود راه یابید.

خبر خوب اینکه در گاه محتوای کارت حافظه ی جانبی در ساختار Redmi 8 تعبیه شده تا اگر فضای بیشتری برای ذخیره سازی نیاز داشته باشید با وسعت بخشیدن به حافظه تا سقف 512 گیگابایت بپردازد.

 

 جمع بندی

طراحی مدرن Redmi 8 در کنار باتری قدرتمند و بادوامش ارزش خرید بالایی برای دستگاه هایی با این رنج قیمتی به همراه آورده است. نمایشگر گوشی گرچه در حد ستارگان اسمارتفون های با کیفیت نخواهد بود اما تا حد ممکن وسیع رضایت بخش ظاهر شده است. عملکرد Redmi 8 تا حد مطلوبی کاربران را از خو راضی نگه داشته است. این در حالیست که برای یک گوشی میان رده ، ساختار سخت افزاری و نرم افزاری مناسبی در بر گرفته است.

دوربین Redmi 8 با دو لنز اصلی تشخیص عمق نیز شما را به لذت یک عکاسی خلاقانه دعوت کرده است.

اگر دوام باتری از اولویت های شما در انتخاب گوشی هوشمندتان است، Redmi 8 با خیالی آسوده حساب کنید چرا که در دنیای میان رده ها کمتر نسخه ای به چنین منبع سوخت قدرتمندی مجهز شده است.

آگاهی، انتخاب درستی را به ارمغان می آورد.

 

ادامه مطلب

فیلم محصول
Label

70,986,000
68,918,000
تومان