152 0 3 موبایل موبایل موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد فروشگاه اینترنتی دیجی یزد : موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد موبایل,Mobile Main Page,موبایل,Mobile موبایل
152 0 3 موبایل موبایل موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد فروشگاه اینترنتی دیجی یزد : موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد موبایل,Mobile Main Page,موبایل,Mobile موبایل 0 0 0 0 0 0 0
16 46
16:46-1403/1/10 1403 1 10 1403/1/10
152 0 0 0 3 موبایل موبایل موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد فروشگاه اینترنتی دیجی یزد : موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد موبایل,Mobile Main Page,موبایل,Mobile موبایل
-- --

گوشی موبایل شیائومی مدل Xiaomi Mi 9T ظرفیت 64 گیگابایت - رم 6 گیگابایت- قرمز

Xiaomi Mi 9T - 64GB - 6G RAM - RED*

ویژگی های محصول

اندازه صفحه نمایش : 6.39 اینچ

تعداد سیم کارت : دو سیم کارته (نانو سیم)

توضیحات : باتری 4000 میلی آمپر ساعتی با قابلیت شارژ سریع

حافظه داخلی : 64 گیگابایت

دوربین اصلی : سه دوربین 48 مگاپیکسل + 8 مگاپیکسل + 13 مگاپیکسل

دوربین سلفی : 20 مگاپیکسل

سیستم عامل : اندروید 9.0 (Pie)

مقدار رم : 6 گیگابایت

پردازنده : Dual-core Kryo 470 Gold & Hexa-Core Kryo 470 Silver CPU

دسته بندی : موبایل شیائومی
رنگ : قرمز


ناموجود

توضیح محصول
گوشی موبایل شیائومی مدل Xiaomi Mi 9T ظرفیت 64 گیگابایت - رم 6 گیگابایت- قرمز

نقد و بررسی تخصصی Xiaomi Mi 9T

 

درباره Mi 9T

برند جذاب شیائومی، با اقتدار نام خود را در تولید گوشی های هوشمند مدرن و با شکوه، در دنیای سراسر تنوع و تکنولوژی امروزی، به درجه اعتباری والا رساند.

این برند چینی تبار، توانست با ساخت میان رده هایی که ارزش خرید بالایی دارند، رقابت با برند های اصیل و محبوب را نیز به چالش بکشد. از نیمه دوم سال 2019، طراحان متفکر و خلاق ساخت اسمارتفون های شگفت آور، راهکار جذاب برای وسعت بخشیدن هر چه تمام تر به نمایشگرهای این اپیدمی همراه خلق کردند. ایده مدرن دوربین مکانیکی که سنسور پر طرفدار سلفی را در دل خود جای داده است تا طراحی ناچ را نیز پشت سر گذاشته و حتی به اندازه ی یک بریدگی نیز از وسعت صفحه نمایش کم نکند.

طراحان Mi 9T نیز در ساخت این نسخه از سری Mi، از این ابتکار به روز بی بهره ماندند و 4 ماه پس از ظهور Mi 9، Mi 9T را مجهز به دوربین سلفی پاپ آپ، به عرصه ی میان رده های قدر شیائومی، معرفی کردند. این نسخه به روز شده، علاوه بر طراحی باشکوه و مدرن خود، ویژگی های سخت افزاری هیجان انگیزی در خود جای داد و بدین ترتیب، آسمان میان رده های پرطرفدار و شگفت انگیز را درخشان تر خواهد کرد.

پس از آنباکسینگ این گوشی جذاب، کابل شارژType-C ، قابی برای محافظت از بدنه زیبای Mi 9T، آدابتور شارژر پشتیبانی از شارژ سریع 18 واتی و دفترچه راهنمای گوشی، درانتظار شماست. همانند دیگر شیائومی های حال حاظر، از هدفون خبری نیست!

در سیر به دنیای چشم نواز Mi 9T با ما همراه شوید.

 

کیفیت ساخت و طراحی

Mi 9T تلفیقی است از شیشه و فلز، هر آنچه برای یک طراحی شکوهمند لازم خواهد بود پوششی که در دست گرفتن این نسخه از سری Mi شیائومی را، به هدایت ستارگان این برند می رساند، در نخستین نگاه، آنچه در ظاهر Mi 9T چشم نوازی می کند، پوشش شیشه ای پنل پشتی است.

جنسی که علاوه بر زیبایی بخشی خارق العاده اما، کمی لیز بودن گوشی را به همراه خواهد داشت. به طوری که اگر گوشی خود را روی سطحی با کمی شیب قرار دهید، به احتمال زیاد، سلامتی آن را به خطر انداخته اید! این پوشش شیشه ای خوش رنگ و لعاب خیره کننده، جای لکه و اثر انگشت را به خود جذب می کند.

بنابراین اگر این برایتان حس ناخوشایندی ایجاد خواهد کرد، به شما پیشنهاد می کنیم از یک گارد مطابق با سلیقه تان برای محافظت از Mi 9T در برابر لیز خوردن و یا جای اثر انگشت استفاده کنید. اگر می توانید از زیبایی شیشه این بدن جذاب بگذرید!

Mi 9T ۱۹۱ گرمی با ابعاد 156.7*74.3*8.8 و با انحنای متعادلی بر لبه های قاب پشتی، آرگونومی دلنشینی برای خود رقم زده است. گرچه شاید از نگاه برخی کاربران، این گوشی ضخیم به نظر برسد، اما وزن متعادل آن، دلیل مناسبی برای چشم پوشی از این ضخامت نسبی خواهد بود. پنل جلویی و پشتی شیشه ای، مرزی فلزی، به نام فریم و با رنگی یکسان بارنگ بدنه را میان خود قائل شده اند! این فریم آلومینیومی یکنواختی چشم نوازی را در طراحی Mi 9T به همراه آورده است.

صفحه نمایش این نسخه حیرت آور از دنیای میان رده های شیائومی، بدون هیچ بریدگی و یا کوچکترین فضایی در طراحی ناچ حدود ۸۷ درصد فضای پنلی جلوی گوشی را، به انحصار خود درآورده است. اینک دوربین سلفی نیز به صورت پاپ آپ طراحی شده تا از بخش بالایی گوشی، در صورت نیاز خارج و سلفی های سراسر جذابیت شما را به ثبت برساند، بی‌ آنکه حضورش حتی ذره ای صفحه نمایش را اشغال کرده باشد. این پنل جلویی پوشیده شده با گوریلا مکس ۵ است، تا در برابر خط و خش های احتمالی در امان بماند.

خروجی صدای مخاطب کاملاً به لبه بالایی گوشی نزدیک شده تا حاشیه بالایی را زیاد نکرده باشد. لبه سمت راست گوشی میزبان کلیدهای پاورو ولوم شده، با شباهتی نظم آفرین و زیبا.

در لبه پایینی گوشی، درگاه ارتباطی از نوعType-C ، میکروفون دوم و درگاه سیم کارتها به همسایگی یکدیگر درآمده‌اند. در لبه بالایی اما، جک دوست‌ داشتنی سه و نیم میلیمتری هدفون، میکروفون دوم، دوربین سلفی و البته چراغی که در هنگام سوختگیری رو گوشی روشن خواهد بود، مستقر شده اند.

بر پهنه خیره کننده قاب پشتی Mi 9T، ماژول جذاب دوربین بر محور تقارن نیمه بالایی بدنه ی گوشی حکمرانی می کند. با چیدمانی خطی و البته متفاوت! در گارد امنیتی حسگر اثر انگشت و سنسور تشخیص چهره نیز حفاظت از محتوای شخصی درون گوشی شما را بر عهده گرفته اند.

حسگر اثر انگشت زیر صفحه نمایش تعبیه شده تا به آسانی، هر زمان که بخواهید، شما را به دنیای درونی Mi 9T شخصیتان دعوت کند. سریع و بی وقفه! با اینکه در جعبه گشایی خبری از هدفون نبود، اما وجود جک سه و نیم میلیمتری صدای تعبیه شده در ساختار Mi 9T خبر خوبی است.

در این گوشی، جایگاهی برای استفاده از micro SD تعبیر نشده ولی فضای ذخیره‌سازی مناسبی برای آن در نظر گرفته شده تا کمتر کاربری با مشکل کمبود فضا مواجه شود. اگر از علاقه مندان به گوشی‌های هستید که نمایشگر های جذابی دارند، شناخت صفحه نمایش Mi 9T برایتان خالی از لطف نخواهد بود. به دریای محتوای Mi 9T خوش آمدید!

 

صفحه نمایش

صفحه ای لبالب پر از محتوای دلخواه تان، که شما را در تماشای فیلم های مورد علاقه و یا اجرای بازی های هیجان انگیز، غرق خواهد کرد، نمایشگر پهناور Mi 9T. صفحه نمایشی با عملکرد خارق العاده، که از بهترین های ۲۰۱۹ شناخته شد. این نمایشگر FHD 6.4 اینچی، با رزولوشن 2340*1080 پیکسل و با تراکم پیکسلی 403 پیکسل در هر اینچ، کیفیت و شفافیت دلپذیری را در تصاویر و محتوای جاری بر گستره خود می‌بخشد.

طراحان Mi 9T، با حذف بریدگی ناچ دوربین سلفی، بیشترین فضای ممکن از پنل مقابل گوشی را به صفحه نمایش اختصاص داده است. با نگاهی به Mi 9T خواهیم دید که این گوشی در پنل جلویی تا حد ممکن از دامن زدن به حواشی خودداری کرده است تا با کمترین میزان حاشیه، وسعت چشم نواز نمایشگر را به ارمغان بیاورد.

خبر خوب اینکه از نمایشگرها مدرن آمولد در طراحی Mi 9T استفاده شده است. وجود این صفحه نمایش با کیفیت، بیانگر عمق بیشتر رنگ مشکی، کنتراست فوق العاده و رنگ‌های سرشار از سرزندگی و طراوت است تا تماشای محتوای دلخواه تان را چشم‌ نواز تر از همیشه تجربه کنید.

پشتیبانی از HDR در کنار گزینه های فراوان موجود در تنظیمات صفحه نمایش، به شما این امکان را می‌دهد تا هر چقدر که می خواهید از قابلیت‌های این نمایشگر دوست داشتنی استفاده کنید. گزینه هایی از جمله :

Reading mode: برای تنظیم نور بیکسل های آبی و زرد

Contrast & Color: دارای سه دسته از تنظیمات:

- کنتراست خودکار که به واسطه آن می‌توانیم سرما و گرما ی رنگ ها را به طور دلخواه تغییر دهیم

- کنتراست افزایش یافته

- حالت استاندارد

Ambient Duplay: تا بتوانید با پس زمینه تم هایی جذاب اطلاعاتی مانند ساعت و تاریخ و نوتیفیکیشن ها را در صفحه ی خاموش در اختیار داشته باشید.

Dark Mode: قابلیت جدید گوشی‌های هوشمند که به واسطه آن می توانید تمام بخش‌های سفید گوشی را به مشکی تغییر داد بدین ترتیب با وجود صفحه نمایش آمولد، مصرف باتری گوشی تا حد قابل توجهی بهینه سازی خواهد شد تا Mi 9T برای زمان طولانی ترهمراه شما بماند.

علاوه بر این می تواند تنظیمات صفحه نمایش را روی حالتی قراردادی که با ضربه زدن بر روی صفحه نمایش روشن شود، و یا با برداشتن گوشی از روی میز، نمایشگر به طور خودکار فعال شود.

لذت تماشای محتوای دلخواهتان در گستره پهناورنمایشگر باکیفیت Mi 9T، هدیه طراحان شیائومی به پیروان بی شماری است که در سراسر جهان به تجربه کاربری تولیدات این برند قدرتمند و دوست داشتنی دعوت شده‌اند.

اینک دنیای عکاسی پیش روی شماست.

 

دوربین

سوار بر پنل پشتی خیره‌کنندهMi 9T ، ماژول سه‌گانه دوربین گوشی، حکمرانی می کند در قسمت میانی این قاب، لنز اصلی دوربین در اوج می نشیند. سپس دلیل دیگر عکاسی در چیدمانی خطی، درون یک جایگاه مشترک، پس از لنز صدرنشین قرار گرفته اند. فلش روشنایی بخش LED نیز به همسایگی این دریچه های جذاب درآمده است.

 صدرنشین این سه لنز دوست داشتنی، سنسور 48 مگاپیکسلی اصلی wide گوشی، با گشودگی دیافراگم  f/1.8 است حسگری از نوعlMx582  سافت سونی با قدرت بسیار مناسبی، شما را به جایگاهی لحظات دلنشین زندگی تان دعوت می‌کند.

سنسور ۸ مگاپیکسلی تله فوتو با گشودگی دیافراگم f/2.4 و با قابلیت زوم دو برابری اپتیکال و همچنین لنز 13 مگاپیکسلی Ultra wide با گشودگی دیافراگم f/2.4 که زاویه 124.8 درجه را پوشش می‌دهد تا چشم انداز وسیع‌تری را ثبت کنید، به یاری این سنسور wide می شتابند تا آلبوم دیجیتالی خاطراتتان مملوء از عکس‌هایی شود که تماشای هر بار آنها، روح زندگی را در لحظاتتان، جاری کند. تصاویری طبیعی و بسیار نزدیک به واقعیت که کیفیتشان را در دنیای میان رده ها مثال زدنی است. هیچ یک از این سه لنز، به لرزش گیر اپتیکال مجهز نشده اند.

در نور روز و یا در مکان هایی با میزان روشنایی بالا، عملکرد این دوربین ستودنی است. تصاویر با کمترین میزان نویز که جزئیات را تا حد چشمگیری در خود جای داده است.

در منوی تنظیمات دوربین قابلیت های جذاب فراوانی به چشم می‌خورد، از جمله قابلیت HDR، عکاسی پرتره که به طور خیره کننده ای با کیفیت خواهد بود. جداسازی لبه ها را برای هرچه زیباتر شدن تصویر در کنار محو پس زمینه اعمال خواهد کرد، قابلیت ضبط ویدیوی 4K و امکاناتی که تجربه یک عکاسی حرفه ای را با استفاده از یک قاب مستطیل شکل سرشار از تکنولوژی به شما هدیه می دهد در فیلمبرداری 4K لرزشگیر به صورت الکترونیکی عمل می کند که در نوع خود و البته در مقام مقایسه با رقبای هم رده ی Mi 9T، مطلوب و رضایت بخش خواهد بود.

به همراه این ماژول دوربین سلفی قدرتمند ۲۰ مگاپیکسلی، نوید بخش ثبت سلفی های خارق العاده ای است، که زیبایی های منحصر به فردتان را در قابی سراسر جذابیت به تصویر خواهد کشید.

عملکرد این لنز پاپ آپ در نور کافی بسیار مطلوب خواهد بود، اما در نور کم شاتر گوشی برای جذب نور بیشتر به ناچار مدت زمان بیشتری باز خواهد ماند و این سبب ایجاد کمی محوی در تصاویر خواهد بود. با این حال، دوربین سلفیMi 9T ، سلفی های دسته جمعی شما را دلنشین و به یاد ماندنی، به جاودانگی خواهد سپرد.

در طرفین نمایشگر، کلید های رابط کاربری در دو نوار به خدمتگزاری درآمده اند. در یک سمت، آیکون های فلش، فیلترها، HDR، AI برای عکاسی به کمک هوش مصنوعی به همسایگی منوی همبرگری برای دستیابی به تنظیمات بیشتر در آمدند در سمت دیگر، امکان جابجایی میان حالت های مختلف عکاسی و فیلمبرداری مانند عکاسی خودکار(photo) ، عکاسی حالت شب (Night)، حالت پرتره، فیلمبرداری عادی و فیلمبرداری Slow motion فراهم شده است.

با دوربین های Mi 9T ، تمام آنچه که برای یک عکاسی حرفه ای و لذت بخش نیاز خواهید داشت، در اختیار شماست. از عکاسی لذت ببرید.

 

باتری

همراهی Mi 9T، به دوام باتری آن وابسته است عنصر حیات بخشی که در صورت اتمام سوختش، دسترسی به شارژ دهی مجدد برای احیای گوشی ضروری است.

Mi 9T، از باتری قدرتمند ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی برای همراهی با شما بهره می برد. این میزان از انرژی، شارژ کافی برای یک روز کامل را برای گوشی فراهم می کند، در صورتیکه استفاده معمول از آن داشته باشید. این منبع سوخت نیرومند، از فناوری شارژ سریع پشتیبانی می کند تا با بهره‌گیری از توان ۱۸ واتی شارژ، در صورت نیاز به سوختگیری مجدد وقت شما را زیاد نگیرد! البته Mi 9T، از فناوری شارژ بی‌سیم بهره نبرده، گرچه وجود این قابلیت احتمالاً چندان هم ضروری نیست.

خبر خوب اینکه رابط کاربری دوست‌ داشتنی شیائومی، در اقدام خارق‌ العاده‌ای برنامه هایی را که برای مدتی طولانی بلا استفاده مانده‌اند، غیرفعال خواهد کرد، با این حساب مصرف باتری به میزان قابل توجهی کاهش یافته و Mi 9T را در یک همراه یه وفادارانه با شما، پشتیبانی خواهد کرد.

با وجود این باتری مفید با خیال آسوده، روی Mi 9T حساب کنید.

 

 

عملکرد

فرمانروایان دنیای درونی Mi 9T، ساختار سخت افزاری و نرم افزاری تعبیه شده درآنند.

فوندانسیون نرم افزاری، این گوشی هوشمند را نسخه ۹ اندروید پشتیبانی میکند. ظاهر متفاوت به این اندروید شناخته شده، نشآت گرفته از رابط کاربری اختصاصی شیائومی با نام MIUI است، که نسخه 10 آن، در Mi 9T به خدمت گرفته شده است. این رابط کاربری شگفت‌ انگیز در مدیریت عملکرد زبانزد تنظیمات نرم افزاری موجود در این گوشی دستتان را برای شخصی سازی آن چه در Mi 9T شما می گذرد، باز می گذارد ویژگی هایی چون :

Always on: که به واسطه آن می توانید اطلاعاتی چون تاریخ و ساعت برای صفحه خاموش نیز ببینید.

Dark mode: که رنگ سفید پیش فرض منوها و تنظیمات را به مشکی تغییر می‌دهد. با وجود نمایشگر امولد و فعال سازی این حالت ، علاوه بر بهینه‌سازی مصرف باتری، از خستگی چشم در نور کم پیشگیری می کند.

اما در ساختار سخت افزاری Mi 9T ، چیپست ساخت شرکت کوالکام تعبیه شده است. با قدرت پردازش بالا که مختص میان رده های خوش ساخت طراحی شده است. این تراشه، مرکب نیرومند پردازنده ۸ هسته ای، متشکل از دو هسته پرمصرف با فرکانس ۲.۲ گیگاهرتزی و ۶ هسته ی کم مصرف ۱.۸ گیگاهرتزی است.

Mi 9T در دو نسخه با حافظه داخلی ۶۴ و ۱۲۸ گیگا بایتی به بازار روز دنیا عرضه شد.

هر دو نسخه با رم ۶ گیگابایت مجهز شده‌اند، تا یاری رسان سیستم پردازشی Mi 9T باشد. خبر خوب اینکه اگر از علاقه مندان به بازی های هیجان انگیز حتی با گرافیک بالا هستید، روی این گوشی جذاب همراه به خوبی حساب کنید. زیرا دنیای درونی Mi 9T، توان اجرای برنامه ها و بازی های سنگین را بدون کوچکترین لگ و تأخیری خواهد داشت.

یگانه اسپیکر گوشی در بخش پایینی بدنه جاسازی شده ان، بلندی و کیفیت این اسپیکر مناسب، اما در قیاس با عملکرد دیگر بخش‌های Mi 9T کمی ضعیف است. بنابراین پیشنهاد می کنیم، در صورتی که می خواهید برای لحظاتی غرق در موزیک دلخواه ایران شوید، از هدفون استفاده کنید.

خبر خوب اینکه، Mi 9T چون گنجینه ای از اسرار شماست!

دو گارد امنیتی حسگر اثر انگشت تصویر تشخیص چهره از محتوای شخصی شما محافظت می کنند. سنسور اثر انگشت داخل صفحه نمایش رخ می نماید، با عملکرد خارق العاده با قدرت تشخیص قدرتمندی که از تمامی جهات اثر انگشت شما را شناسایی می‌کند، برای قفل گشایی تنها به اندازه یک چشم بر هم زدن وقت شما را می گیرد! به سرعت و دقیق چه دنیای درو نی گوشی شخصی تان وارد شوید.

سنسور تشخیص چهره نیز در حفظ امنیت اطلاعات شخصی کاربران، به یاری سنسور اثر انگشت می‌شتابد این حسگر برای قفل گشایی به واسطه‌ی چهره منحصر به فرد تان از دوربین سلفی استفاده می کند. سرعت تشخیص این گارد امنیتی مدرن، بسیار بالا است با این حال خروج دوربین سلفی از جایگاهش کمی زمان می‌برد. بنابراین قفل گشایی با این سنسور، ممکن است کمی بیشتر وقت شما را بگیرد. با وجود این سیستم محافظتی قدرتمند و مجهز با خیال آسوده ، هرآنچه را که می خواهید به حافظه Mi 9T خود بسپارید. ایمنی برپاست!

خبر خوب اینکه، Mi 9T از حافظه خارجی پشتیبانی می کند قابلیتی مدرن و جذاب! اگر فلشی دارید که در یک سمتش پورتType-C  قرار دارد و یا آداپتوری در اختیار دارید USB  که کلاسیک Type- C را به تبدیل می کند، این نسخه ی دوست‌ داشتنی از سری Mi شیائومی، قابلیت اتصال فلش شما را خواهد داشت تا به دریایی از فضای ذخیره سازی متصل و از وسعت هیجان انگیزش لذت ببرید. با Mi 9T  زندگی را زیباتر تجربه کنید.

 

جمع بندی

Mi 9T الهام گرفته از ستارگانی است که دنیای گوشی‌های هوشمند را شکوهمند تر کرده اند. این میان رده سراسری کیفیت و جذابیت، با طراحی مدرن و بدنه آمیخته با شیشه و فلز، ماژول سه گانه دوربین، لنز سلفی پاپ آپ، صفحه نمایشی با طراوت و سرزنده پهناور، دو گارد امنیتی قدرتمند سریع، سیستم پردازشی نیرومند رابط کاربری مقتدر، کمتر کاربری را  وسوسه نخواهد کرد.

شاید تنها میتوان ایراد کوچکی چون نبود درگاه micro SD و عدم مقاومت بدنه زیبای Mi 9Tدر برابر لک و اثر انگشت را بر این نسخه دلربا وارد دانست، اما به طور کلی آنچه در دنیای درونی این گوشی میگذرد، جهان بیرونی هرکاربری را دلنشین تر خواهد کرد. اگر از گزینه های مد نظر شماست لطفا آن را بیشتر بشناسید.

 آگاهی، انتخاب درستی را به ارمغان می آورد.

 

ادامه مطلب

فیلم محصول
Label

70,986,000
68,918,000
تومان