152 0 3 موبایل موبایل موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد فروشگاه اینترنتی دیجی یزد : موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد موبایل,Mobile Main Page,موبایل,Mobile موبایل
152 0 3 موبایل موبایل موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد فروشگاه اینترنتی دیجی یزد : موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد موبایل,Mobile Main Page,موبایل,Mobile موبایل 0 0 0 0 0 0 0
5 19
5:19-1403/1/31 1403 1 31 1403/1/31
152 0 0 0 3 موبایل موبایل موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد فروشگاه اینترنتی دیجی یزد : موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد موبایل,Mobile Main Page,موبایل,Mobile موبایل
-- --

گوشی موبایل هوآوی مدل Y8S ظرفیت 64 گیگابایت - مشکی

Huawei Y8S - 64G - Ram 4G - Midnight BLACK

ویژگی های محصول

اندازه صفحه نمایش : 6.5 اینچ

پردازنده : Quad-Core Cortex-A73 + Quad-core Cortex-A53 CPU

توضیحات : باتری با ظرفیت 4000 میلی آمپر ساعت

حافظه داخلی : 64 گیگابایت

دوربین اصلی : دوربین 48 مگاپیکسل + 2 مگاپیکسل

دوربین سلفی : دارای دوربین دوگانه | دوربین 8 مگاپیکسل + 2 مگاپیکسل

مقدار رم : 4 گیگابایت

دسته بندی : موبایل هوآوی
رنگ : مشکی


گارانتی: رجیستر شده با 18 ماه گارانتی اصل شرکتی

ناموجود

توضیح محصول
گوشی موبایل هوآوی مدل Y8S ظرفیت 64 گیگابایت - مشکی

بررسی تخصصی Huawie Y8s

 

درباره Y8s

هوآوی، شرکت چینی تباری که با قدرت پا به عرصه ساخت و تولید گوشی های هوشمند، در سطوح کیفی مختلفی گذاشت و خیلی زود توانست در رقابت با برند های اصیل، حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد.

ستارگانی که در یک طراحی با شکوه و ساختاری با کیفیت عالی، رقبایشان را به یک چالش سر سختانه دعوت کرده اند؛ تا عرضه ی اسمارت فون هایی که کاربران را از صرف هزینه های نجومی پرچم داران بی نیاز کرده ، و در ساختاری با کیفیت ، برچسب های قیمتی جذابی را به خود اختصاص داده اند، این گستره ی متنوع در نسخه های فراوان و با ویژگیهای فنی متفلومت، و البته تمرکز بیشتر در مقرون به صرفه بودن هوآوی های میان رده و حتی اقتصادی تر و پایین رده، در خانوادده سری Y این برند، پررنگ تر هم شد.

در می ماه 2020، عضو جدیدی به خانواده Y اضافه شد. نسخه ای با ظاهر مدرن و چشم نواز و دوربین با کیفیت که می توان آن را نسخه جهش یافته ای از سری های قبل هوآوی دانست.

در سیر به دنیای این گوشی اقتصادی و دوست داشتنی با ما همراه شوید.

 

کیفیت ساخت و طراحی

Y8s، متعلق به دنیاییست که بسیاری از اهالی آن، بهره ی چندانی از ظاهری مدرن و یا ساختاری قدرتمند نبرده اند. بنابراین، چشم انداز این جهان متعادل، با وجود نسخه هایی با طراحی مدرن، از زیبایی قابل ستایشی برخوردار شده است.

هواوی در نسخه های جدید خود، با بکارگیری طراحی هوشمندانه ای که رنگ های چشم نواز و خیره کننده ای به خود گرفته اند، حس خوبی رت در همان نخستین نگاه، به پیروانش هدیه داده است.

گوشی های هوشمندی که مخصوصا در دنیای میان رده های این برند، نتوانسته اند شاختار شیشه ای گران قیمتی را به تسخیر در آورند، اما پوشش براق بدنه هایشان، طراحی مدرن آنها را به زیبایی کشانده اند.

طراحان Y8s نیز، با بگارگیری روش های نوین و خلاقانه ای، به خلق رنگین کمانی در گستره ی پنل پشتی این گوشی اقتصادی و زیبا، دست یافته اند. رنگین کمانی که با تابش نور بر بدنه Y8s ، کاربران بسیاری را شیفته طیف رنگی جذاب خود خواهد کرد. بکار گیری این سبک طراحی، کم کم دارد به عنوان امضای  Huawei شناخته می شود. امضایی که به زیبایی این برند دوست داشتنی را معرفی خواهد کرد.

اما جمعیت پرطرفداری، بر پهنه قاب پشتی Y8s سکنی گزیده اند.

گارد امنیتی حسگر اثر انگشت در بر محور تقارن این پنل حکمرانی می کند تا در عین محافظت از محتوی گوشی شما، با یک دسترسی آسان، امکان قفل گشایی را برایتان مهیا کند. سیستم امنیتی قدرتمندی که برای محافظت از هر آنچه در گوشیتان نگهداری می کنید، تنها اثر انگشت منحصر به فردتان را می شناسد تا تنها فردی باشید که می تواند به دنیای درونی Y8s شخصیتان ، را یابد.

علاوه بر این سنسور دوست داشتنی، ماژول دوگانه دوربین های Y8s نیز، در چیدمانی عمودی در سمت چپ این بدنه صیقلی، می درخشد. این گوشی پایین رده، با مجهز شدن به دوربینی با کیفیت، نقطه قوت جذابی را در ساختار خود جای داده است.

این به همراهی این ماژول، فلش LED نیز، به همسایگی دو لنز دوربین Y8s، درآمده است تا با قرار گیری در یک جایگاه مشترک و چیدمانی منظم، سادگی را به پنل پشتی این گوشی بخشیده و روشنایی بخش عکس های ثبت شده در نور کم شود. در مورد آنچه در این مستطیل مشکی رنگ می گذرد، در ادامه به طور مفصل خواهیم گفت.

Y8s 180 گرمی، در ابعاد 8.1*77.1*162.4 با قامتی کشیده و طراحی مدرن، دنیای اقتصادی های هوآوی را سخاوتمندانه زیباتر کرده است.

بربدنه پلاستیکی این گوشی اما، جای لکه و اثر انگشت باقی می ماند. بنابراین اگر این موضوع برایتان حس ناخوشایندی ایجاد می کند، پیشنهاد می کنیم که از گاردی مطابق با سلیقه تان برای حفاظت از Y8s، استفاده کنید.

 

صفحه نمایش

صفحه نمایش گوشی، همچون صحنه تئاتری است که تمام آنچه در پشت پرده می گذرد را به نمایش می گذرد. تمامی عملیات پردازشی، عکس هایی که با دوربین Y8s ثبت کرده ایم، بازیهای هیجان انگیزی که برای گذران لحظات سخت، به آنها پناه می بریم، وب گردی های روز مره و ... همه و همه بر پهنه نمایشگر گوشی تجلی می یابند.

امروزه طراحان گوشی های هوشمند در تلاشند که وسعت و کیفیت محصولات خود را ارتقا دهند . تا بدین ترتیب بتوانند پیروان نمایشگر های عظیم را مجذوب خود کنند.

Y8s گرچه به دلیل رنج قیمتی خود، نتوانسته صفحه نمایش خارق العاده ای را تسخیر کند، اما در نوع خود، کاربرانش را از خود راضی خواهد کرد. نمایشگر 6.5 اینچی این گوشی، از نوع IPS LCD است. از بارزترین ویژگی های این نوع از صفحه نمایش، تجلی واقعی رنگ هاست، به گونه ای که رنگ آمیزی هرگز اغراق آمیز نبوده و به واقعیت بسیار نزدیک خواهد بود.

این نمایشگر، در رزولوشن 2340*1080 مگا پیکسل و با تراکم پیکسلی 396 پیکسل در هر اینچ، از دامن زدن به حواشی تا جای ممکن ، خودداری کرده، تا بتواند حدود 82.8 درصد از پهنه ی قاب جلویی گوشی را به انحصار خود درآورد. این بدان معنیست که  می توانید فیلم های مورد علاقه تان را براین صفحه پهناور جاری کرده و در لذت تماشای آن غرق شوید، هیجان بازی های دلخواهتان در نمایشگری لبالب سرشار از جریان بازی تجربه کنید.

از مزایای این صفحه نمایش واقعیت گرا، روشنایی مطلوب آن است  که کارکردن در محیط های پور نور را نیز ممکن  می سازد.نمایشگر وسیع Y8s، غنی از رنگ هایی است که با نزدیکی به واقعیت، حس زندگی را در پهنه ی خود به جریان می اندازد؛ تا جایی که به گفته ی هوآوی، 16 میلیون رنگ برای یه تصویر کشیدن محتوای دلخواهتان، دست به دست هم داده اند تا لذت تماشای هر آنچه را که می خواهید، دو چندان کنند.

اگر از طرفداران عکاسی با گوشی تلفن همراهتان هستید، ماژول دوربین دوگانه Y8s در انتظارشماست!

 

دوربین

زمان، هرگز تکرار نخواهد شد! این شاید دلیلی است که جاودانگی لحظات ناب و بی نظیر انسان را، در قالب یک تصویر به یاد ماندنی، ارزشمند تر می کند.

Y8s نیز کوشیده است تادر حد توان دنیایی که به آن تعلق دارد، بهترین خود را دراین زمینه ارائه دهد. برخورداری از ماژول دوگانه دوربین آن هم با لنز اصلی قدرتمند48 مگاپیکسلی، از نقاط قوت این گوشی دوست داشتنی است. این ماژول در چیدمانی عمودی برنیمه سمت چپ پنل براق پشتی نشسته اند. صدر نشین این مستطیل مشکی رنگ، لنز 48 مگاپیکسلی اصلی گوشی است. لنز با کیفیت و نیرومندی که با حضور مقتدرانه خود، نوید بخش تجربه ی یک عکاسی لذت بخش شده است. اما لنز بعدی، سنسور 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق دوست داشتنی است. همکاری این دو حسگر، با مجهز بودن به فناوری فوکوس اتوماتیک، تصاویری روشن و با کیفیت مطلوب را نتیجه خواهد داد.

به همراهی این دوربین، فلش LED برای روشنایی بخشیدن به تصاویری که در تاریکی و یا نور کم مایل به ثبت آنها هستیم، تعبیه شده است.

عکس هایی که از مناظر زیبا در طی یک سفر خاطره انگیز،خواهید گرفت، عکس های دسته جمعی روح نواز، هم با دوربین Y8s به وضوح مطلوبی رسیده اند تا آلبوم دیجیتالی خاطراتتان را رنگ و لعاب بیشتری ببخشند.

برخورداری از قابلیت HDR، سبب شده تا بخش های تاریک عکس، تا اندازه مطلوبی روشن و قابل دیدن شوند. طبیعی است دنیای دوربین های Y8s اقتصادی، عملکرد خارق العاده ای از خود بر جای نخواهد گذاشت، اما بی شک این سنسور های دوست داشتنی سطح این گوشی  زیبا را ارتقا بخشیده اند.

اگر از طرفداران عکس های سلفی هستید، شما را به برخورداری Y8s از یک دوربین دوگانه ی سلفی هیجان انگیز نوید می دهیم. دو لنز 2 و 8 مگا پیکسلی با لذت سلفی گرفتن را، برای کاربران دو چندان کرده اند. برای یک گوشی اقتصادی، وجود دوسنسور برای ذوربین جلویی، مزیتی است که بسیاری از پایین رده های امروزی، از آن بهره مانده اند. زیبایی های چهره خود را به تصویر بکشید و با سلفی گرفتن های دسته جمعی خاطره سازی کنید.

دنیای دورببین های Y8s شما را در ثبت به یادماندنی ترین لحظات همراهی خواهد کرد.از عکاسی لذت ببرید.

 

باتری

در دنیای هوشمند امروزی، مادامیکه بسیاری از میان رده های خوش ساختار و پر طرفدار، از باتری 3000 میلی آمپرساعتی بهره می برند،وجود منبع سوخت عظیم 4000 میلی آمپر ساعتی نقطه قوت قابل توجهی است. با نگاهی به ساختار سخت افزاری این گوشی دوست داشتنی، و البته قدرت این باتری حجیم ،به عملکرد مطلوب آن خواهیم رسید.

باتری Y8s با شارژ10 واتی، پس از خاموشی برای احیای مجدد و رسیدن به شارژ کامل، به زمانی حدود 2 ساعت نیازمند است. اما پس از سوخت گیری مجدد، می توانید روی همراهی وفادارانه ی آن برای یک روز کاری پر کاربرد، حساب کنید. ویدئو تماشا کنید، بازی های مورد علاقه تان را اجرا کنید، به گشت و گذاری دل پذیر در دنیای هیجان انگیز وب بپردازید، با دوستان و خانوادتان مکالمه ای دلنشین داشته باشید و به این زودی ها با کمبود شارژ مواجه نشوید.

درگاه شارژ Y8s، USB2  است، که انتقال سوخت رابه گوشی شما بر عهده گرفته است. حضور مقتدرانه ی باتری چنین نیرومندی، با ط.ل عمر بالا در این اسمارت فون دوست داشتنی، بر ارزش های Y8s تا حد بالایی افزوده است.

با خیالی آسوده، روی همراهی گوشی خود حساب کنید.

 

عملکرد

فونداسیون سخت افزاری و نرم افزاری گوشی های هوشمند، شاید به اندازه ی دوربین، باتری، نمایشگر و طراحی مورد توجه کاربران قرار نگرفته است. این در حالیست که عملکرد هر نسخه از گوشی های هوشمند، و البته به ساختار سخت افزاری و نرم افزاری است که در دنیای درونی آنها تعبیه شده است. از این رو، شرکت های سازنده در تلاشند تا با بهبود سطح این ساختار، عملکردگوشی های ساخت برند مربوط به خود را ارتقا دهند تا طرفدارانشان را به یک کاربری فرح بخش دعوت کند.

در این راستا، هوآوی، Y8s را به سیستم عامل اندروید 9 و رابط کاربری EMUI9.1 تجیز کرده است. نسخه ای زا اندروید که در زمره سیستم عامل های به روز گوشی های هوشمند قرار می گیرد. خبر خوب اینکه Y8s ازتمامی سیستم های گوگل پشتیبانی می کند. در ساختار سخت افزاری این گوشی، چیپست اختصاصی هایسلیکون ساخت هوآوی، خود نمایی می کند. این تراشه مجهز به پردازنده 8 هسته ای Kirin 710، از جمله پردازنده های خوب میان رده های این برند چینی تبارمحبوب است.این پردازنده متشکل از هسته های 1.7 گیگاهرتزی Cortex-A53 و 2.2 گیگاهرتزی Cortex-A73 است.

در کنار این سخت افزار مطلوب، رم 4 گیگابایت مهیاست تا نوید بخش امکان باز کردن چندین برنامه به طور همزمان باشد؛ سریع و بی وقفه!

حافظه ی داخلی Y8s، 64 گیگابایت در نظر گرفته شده است. که البته هم چنان امکان ارتقا این میزان از فضای ذخیره سازی با استفاده از micro SD مهیا است. اگر علاقه مند به اجرای بازیهایی با گرافیک سنگین هستید ، Y8s گزینه چندان مناسبی نخواهد بود. این در حالیست که این گوشی برای کارکرده های معمول روزانه و البته اجرای بازیهای سبک، با توجه به برچسب قیمتی جذاب، طراحی مدرن و زیبایش، بی شک گزینه دلنشینی است.

 

جمع بندی

برای پایین رده ای مانند Y8s زیبا،برخورداری از نمایشگری کم حاشیه، دوربین قدرتمند 48 مگاپیکسلی پشتی و ماژول 2 گانه ی دوربین سلفی، منبع سوخت عظیم 4000 میلی آمپرساعتی، نقاط قوتی است که کاربران بسیاری را مجذوب این نسخه از خانواده پر طرفدار Y هواوی خواهد کرد.

گرچه شاید قامت کشیده این گوشی دوست داشتنی، در ذست گرفتن آن را رای عده ای از کاربران دشوار کند. اما بی شک ، بسیاری، علاقه مند به داشتن موبایلی عظیم الجثه اند.

بدنه پلاستیکی Y8s که البته در یک طراحی زیبا کاور شده، با توجه به رنج قیمتی این گوشی قابل توجیه است. ساختار سخت افزاری و نرم افزاری از هوآوی نیز، گرچه عملکرد خارق العاده ای نخواهد داشت، اما بریا یک پایین رده، بسیار مطلوب و رضایت بخش است. معیارتان را با هر آنچه در Y8s می گذرد مقایسه کنید.

آگاهی، انتخاب درستی را به ارمغان می آورد.

ادامه مطلب

فیلم محصول
Label

70,986,000
68,918,000
تومان