152 0 3 موبایل موبایل موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد فروشگاه اینترنتی دیجی یزد : موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد موبایل,Mobile Main Page,موبایل,Mobile موبایل
152 0 3 موبایل موبایل موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد فروشگاه اینترنتی دیجی یزد : موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد موبایل,Mobile Main Page,موبایل,Mobile موبایل 0 0 0 0 0 0 0
12 39
12:39-1403/1/9 1403 1 9 1403/1/9
152 0 0 0 3 موبایل موبایل موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد فروشگاه اینترنتی دیجی یزد : موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد موبایل,Mobile Main Page,موبایل,Mobile موبایل
-- --

گوشی موبایل شیاومی مدل Xiaomi Redmi Note8 ظرفیت 128 گیگابایت - رم 6 گیگابایت-آبی

Xiaomi Redmi Note 8 - 128GB - 6G RAM -Neptune BLUE

ویژگی های محصول

اندازه صفحه نمایش : 6.3 اینچ

توضیحات : باتری 4000 میلی آمپر ساعت با قابلیت شارژ سریع

حافظه داخلی : 128 گیگابایت

دوربین اصلی : دارای 4 دوربین در پشت گوشی | دوربین 48 مگاپیکسل + 8 مگاپیکسل + دو دوربین 2 مگاپیکسل

دوربین سلفی : 13 مگاپیکسل

مقدار رم : 6 گیگابایت

پردازنده : Quad-core Kryo 260 Gold & Quad-core Kryo 260 Silver CPU

دسته بندی : موبایل شیائومی
رنگ : آبی


ناموجود

توضیح محصول
گوشی موبایل شیاومی مدل Xiaomi Redmi Note8 ظرفیت 128 گیگابایت - رم 6 گیگابایت-آبی

نقد و بررسی تخصصی

گوشی Redmi Note 8 از دیگر محصولات قدرتمند شرکت شیائومی که در سپتامبر 2019 راهی بازار گوشی های هوشمند شده است. در واقع هدف این شرکت از تولید این محصول این است که در بین گوشی های میان رده بازار بتواند گوشی با امکانات قابل قبول و قیمت مناسب را عرضه کند جوری که به راحتی می تواند با محصولات دیگر شرکت ها(هواوی ، سامسونگ و ...) رقابت کند.

امکانات جذابی در این گوشی وجود دارد، که باعث شده طرفداران زیادی پیدا کند، از جمله: وجود 4 دوربین قوی در پشت گوشی ، مجهز بودن به فناوری شارژ سریع و همچنین سنسورهای به کار رفته در آن که با گوشی های رده بالا برابری میکند. از دیگر ویژگی های این گوشی، مناسب بودن برای عکاسی و انجام بازی های مختلف می توان نام برد.

در ادامه به بررسی قسمت های مختلف گوشی می پردازیم...

 

کیفیت ساخت و طراحی

جنس بدنه این گوشی شیشه ای است به طوری که در قاب پشتی باعث زیبایی و درخشان شدن گوشی شده و در قسمت جلویی گوشی وظیفه محافظت از صفحه نمایش را برعهده دارد (گوریلا گلس 5). جنس فریم این گوشی فلزی است که وقتی آن را در دستتان می گیرید حس خوبی را به شما می دهد.

در کل کیفیت طراحی این گوشی به گونه ایست که نمی توان آن را به عنوان گوشی میان رده حساب کرد چرا که ظاهر آن بیشتر شبیه به گوشی های لوکس و رده بالاست با این حال که قیمت مناسبی هم دارد.

صفحه نمایش این گوشی 6.3 اینچ است و حاشیه های بسیار کمی دارد به طوریکه بیشتر فضای گوشی را در بر گرفته با این حال لبه پایینی گوشی نسبت به لبه بالایی حاشیه بیشتری دارد اما نگران این موضوع نباشید زیرا چندان نمایان نیس و جلب توجه نمی کند.

دوربین سلفی گوشی به صورت یک نقطه کوچک در بالای صفحه نمایش در یک ناچ قطره ای قرار گرفته و در کنار ان یک LED کوچک قرار دارد تا متوجه اعلان ها بشوید.

 

صفحه نمایش

همانطور که گفته شد این گوشی صفحه نمایش 6.3 اینچی IPS LCD لمسی خازنی دارد با وضوح 1080p که توسط گوریلا گلس 5 محافظت می شود.

رزولوشن صفحه نمایش آن 2340*1080 پیکسل است که کیفیت Full HD+ را ارائه می‌دهد و در کنار تراکم 409ppi ، کیفیت قابل قبولی را در این بخش دارد. این نمایشگر از قابلیت HDR 10 پشتیبانی می کند که در بین نمایشگر های LCD نادر است.

میزان روشنایی نمایشگر این گوشی نسبت به سایر مدل های دارای LCD بازار بیشتر است و در حالت تنظیم خودکار، نیت مناسبی برای فضای بیرونی به ما نشان می دهد. توجه داشته باشید که اگر محتوای نمایش داده شده در نمایشگر، به رنگ مشکی باشد، ممکن است برای مشاهده در محیط روشن به مشکل برخورد کنید. در عوض رنگ سفید را خیلی خوب به نمایش در می اورد.

به لطف رابط کاربری جدید، در تنظیمات صفحه نمایش این گوشی می توانید از بین گزینه های متنوعی که وجود دارد بیشترین استفاده را از پتانسیل نمایشگر داشته باشید.

 

دوربین

در این گوشی، 4 لنز برای دوربین اصلی که در قاب پشتی قرار گرفته وجود دارد و بیرون زدگی این مجموعه از قاب، کاملا به چشم می آید اما چیدمان این لنز ها بسیار مناسب است و برای یک گوشی میان رده یک مزیت بزرگ محسوب می شود.

اولین دوربین (لنز اولترا واید) که در قسمت بالایی قرار دارد به سنسور 8 مگاپیکسلی با زاویه باز مجهز شده است به طوریکه تا 119 درجه را پوشش میدهد. اندازه دهانه دیافراگم این لنز F/2.2 میباشد.

دوربین بعدی که در پایین لنز اولترا واید قرار دارد، دوربین اصلی است از سنسور 48 مگاپیکسلی با دیافراگم F/1.8 بهره می برد.

لنز سوم هم برای تشخیص عمق به کار گرفته می شود که برای تشخیص سوژه از پس زمینه در عکاسی به صورت پرتره به کمک لنز اصلی می آید. اندازه دهانه دیافراگم این لنز F/2.4 است و به سنسور 2 مگاپیکسلی مجهز شده است.

دوربین اخر که لنز ماکرو است با سنسور 2 مگاپیکسلی و دیافراگم F/2.4 که برای عکاسی در فاصله های نزدیک به کار می رود.

شما می توانید از فاصله ی بسیار نزدیک (حدودا 2 سانتی متری) عکاسی کنید و تصاویر جذاب و خلاقانه ای را از زاویه های مختلف ثبت کنید. استفاده از این سنسور در شرایط نوری کم حتی می تواند نظر شما را جلب کند و در کل یکی از ویژگی های جذاب این گوشی، ثبت تصاویر فوق العاده با این سنسور است البته این سنسور نمی تواند جزئیات بالای تصاویر را ثبت کند.

دوربین اصلی و اولترا واید هر دو عکس ها را کمی درخشان تر از واقعیت نمایش میدهند. میزان جزئیات تصاویر قابل قبول است اما خیلی زیاد نیست. سنسور اولترا واید این گوشی یکی از بهترین لنز های موجود در بین گوشی های میان رده است.

عکس هایی که توسط دوربین اولترا واید گرفته میشوند به مراتب رنگ های گرمتری نسبت به لنز اصلی دارند و در لبه های تصویر به هم ریختگی انچنان دیده نمی شود.

در شرایط نور کم، عکس ها نویز دارند و تاری در برخی از قسمت های عکس مشخص است اما می توانید دوربین را در حالت نایت مود قرار دهید و عکاسی کنید که نتیجه ی آن نور دهی در قسمت های مختلف، مخصوصا در قسمت های تاریک تر است و می توانید عکس های روشن تر و با جزئیات بیشتر و نویز کمتر را ثبت کنید.

کیفیت فیلمبرداری با دوربین گوشی Redmi Note 8 بسیار خوب است و این دوربین توانایی ظبط فیلم با کیفیت 4K و سرعت 30 فریم بر ثانیه را دارد اما همچنان چیزی که نمایش می دهند درخشان تر از واقعیت است.

و اما دوربین سلفی این گوشی، که مجهز به لنز 13 مگاپیکسلی است با دیافراگم F/2.0 و تصاویر با کیفیت بالا و جزئیات خوبی را ثبت می کند.

عکس های ثبت شده با دوربین سلفی نسبت به دوربین اصلی رنگ بهتری دارند. قابلیت عکاسی پرتره هم در این دوربین وجود دارد که به کمک آن می توانید عکس هایی با پس زمینه مات را ثبت کنید.

و در آخر

 به نسبت هزینه ای که برای خرید این گوشی می کنید دوربین های قوی و با کیفیتی را از آن خود می کنید.

 

باتری

باتری هایی که شرکت شیائومی در گوشی های خود قرار می دهد معمولا پرقدرتند واین شرکت به داشتن باتری هایی با ظرفیت بالا معروف است. از این رو گوشی هایی که تولید می کند مناسب افرادیست که مدت زمان زیادی را در گوشی سپری میکنند.

گوشی Redmi Note 8 باتری با ظرفیت 4000 میلی آمپر ساعتی دارد و یکی از بهترین ویژگی های این گوشی پشتیبانی از شارژ سریع 18 وات است که می تواند در مدت زمان اندکی مقدار قابل توجهی از شارژ گوشی را افزایش دهد.

شما در طول روز می توانید به راحتی به همه ی کار های خود مثل: گوش دادن به موسیقی ، تماشای فیلم آنلاین، وب گردی، بازی و چک کردن ایمیل خود در چندین ساعت از روز بپردازید و باز هم شاهد آن باشید که گوشی شما شارژ دارد. در این حالت، می توانید از گوشی تا 1 روز بدون نیاز به شارژ استفاده کنید و در حالت معمولی می توانید تا یک و نیم روز گوشی خود را بدون شارژ کردن نگه دارید.

 

عملکرد

گوشی Redmi Note 8 دارای تراشه ی اسنپ دراگون 665 (محصول شرکت کوالکام) است. این تراشه معماری 11 نانومتری ساخته شده و قدرت خوبی هم دارد.

شرکت شیائومی با قرار دادن چیپست قدرتمند اسنپ دراگون نشان داد نه تنها در طراحی گوشی بلکه در زمینه سخت افزاری گوشی هم خیال کاربر را راحت کرده به طوری که تقریبا همه ی نیاز های کاربر را رفع می کند.

پردازنده گرافیکی Adreno 610 که در این گوشی تعبیه شده است باعث شده تا بتوانید کار های گرافیکی سنگینی را با گوشی انجام دهید برای مثال شما می توانید بازی های پابجی و آسفالت 9 را به راحتی اجرا کنید بدون اینکه هیچ گونه لگی وجود داشته باشد.

با وجود اینها، رمی (GB 8 و 6) که در این گوشی قرار دارد سرعت اجرای برنامه ها را بالاتر برده است.

در کنار حافظه داخلی این گوشی(GB 128 و 64) می توانید یک حافظه جانبی تا سقف 256 گیگابایت به آن اضافه کنید.

 

جمع بندی

گوشی Redmi Note 8 یک گوشی میان رده بسیار خوبی است.

شرکت شیائومی در بخش طراحی این گوشی کم نگذاشته و کیفیت ساخت بالایی در قسمت های مختلف گوشی مشاهده می شود. یکی از چیزهایی که این گوشی را فوق العاده کرده دوربین های قوی و باکیفیتی است که در ان قرار دارد.

صفحه نمایش بزرگ و کاربر پسند این گوشی کار کردن با گوشی را لذت بخش تر کرده است.

امکانات و مجهز بودن گوشی به سنسورهای متنوعی که در ان قرار دارد از دیگر امتیاز های این گوشی محسوب میشود.

و در آخر

اگر به دنبال گوشی میان رده ی هوشمند و با کیفیت و همچنین قیمت مناسب می گردید این گوشی کاملا مناسب شماست چرا که ارزش پولی که در ازای آن می پردازید را دارد.

ادامه مطلب

فیلم محصول
Label

70,986,000
68,918,000
تومان