152 0 3 موبایل موبایل موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد فروشگاه اینترنتی دیجی یزد : موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد موبایل,Mobile Main Page,موبایل,Mobile موبایل
152 0 3 موبایل موبایل موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد فروشگاه اینترنتی دیجی یزد : موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد موبایل,Mobile Main Page,موبایل,Mobile موبایل 0 0 0 0 0 0 0
23 30
23:30-1403/1/9 1403 1 9 1403/1/9
152 0 0 0 3 موبایل موبایل موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد فروشگاه اینترنتی دیجی یزد : موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد موبایل,Mobile Main Page,موبایل,Mobile موبایل
-- --

گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A10 ظرفیت 32 گیگابایت - قرمز

Samsung Galaxy A10 - 32G - RED*

ویژگی های محصول

دوربین اصلی : 13 مگاپیکسل

دوربین سلفی : 5.0 مگاپیکسل

اندازه صفحه نمایش : 6.2 اینچ

پردازنده : Dual-Core Cortex-A73 + Hexa-Core Cortex-A53

توضیحات : باتری با ظرفیت 3400 میلی آمپر ساعت

حافظه داخلی : 32 گیگابایت

مقدار رم : 2 گیگابایت

دسته بندی : موبایل سامسونگ
رنگ : قرمز


گارانتی: رجیستر شده با 18 ماه گارانتی اصل شرکتی

ناموجود

توضیح محصول
گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A10 ظرفیت 32 گیگابایت - قرمز

Samsung Galaxy A10نقد و بررسی تخصصی 

 

سیری کوتاه در دنیای  Samsung Galaxy A10

کمپانی سامسونگ، یکی دیگر از محصولات مقرون به صرفه خود را ، با نام Galaxy A10 روانه بازار کرد.

این گوشی پایین رده ی 168 گرمی، در ابعاد 155.6*75.6*7.9 میلی متر طراحی شده است، تا کاربرانی که استفاده ی طولانی مدت از گوشی همراه خود دارند، از بابت خستگی دستانشان نگرانی نداشته باشند.

صفحه نمایش 6.2 اینچی با رزولوشن 1520*720 پیکسل در این گوشی با برچسب قیمتی مناسب تعبیه شده است که با توجه به اقتصادی بودن آن، چندان هم دور از انتظار نیست.

تلفیق پلاستیک و شیشه در ساخت وطراحی بدنه ی A10 ی دوسیم کارته، علاوه براینکه باعث مقرون به صرفه بودن آن شده است، زیبائی بصری دوست داشتنی را به این گوشی زیبا بخشیده و طرفداران بسیاری را شیفته ی خود کرده است.

این گوشی خوش دست، مجهز به دوربین 13 مگاپیکسلی است اگرچه نمی توان انتظار بالایی از آن داشت، اما این سنسور تمام تلاشش را برای ثبت تصاویر با کیفیت مطلوب، می کند. علاوه بر این، یگانه لنز سلفی 5 مگاپیکسلی در پنل چلویی سکنی گزیده است. به همراهی این سنسورها، در این گوشی پایین رده و اقتصادی می توانید عکس هایی با کیفیت مطلوب را ، در آلبوم خاطرات دیجیتالیتان ثبت کنید.

همراهی 2 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی، A10 را به عنوان یک محصول پایین رده و اقتصادی برای استفاده ی روزمره مناسب کرده است.

A10 از یک منبع سوخت با ظرفیت 3400 میلی آمپر ساعتی، برای انجام کارهای روزمره ی خود، کمک میگیرد که این میزان ظرفیت، برای یک چنین گوشی، قابل قبول است. اگر از کاربرانی هستید که استفاده ی معمول از گوشی همراه خود دارید، با یکبار فول شارژ کردن می توانید تا بیش از یک روز کامل روی همراهی گوشی همراهتان، حساب کنید.

دنیای  Galaxy A10 ، درانتظار شماست ...

 

درباره A10

سامسونگ، این برند دوست داشتنی، که سالهاست طرفدارانش را پای بند محصولات با کیفیت خود کرده و هر روز در جهت رفع نیاز های مختلف کاربرانش تلاش کرده، در زمینه گوشی های موبایل نیز عملکرد چشم گیری داشته است. از پرچم داران قدری که حتی در میان رقبایشان نیز حرف های زیادی برای گفتن داشته اند، تا دنیایی سرشار از تنوع در محصولاتی غنی از قابلیت های شگفت انگیز و پایین رده هایی که در عین مقرون به صرفه بودن، پاسخگوی نیاز های اساسی کاربرانشان هستند. گرچه دنیای تکنولوژی هرگز عاری از نقص نبوده و همیشه و همواره راه رشد و ارتقا در آن بی منتهاست. اما سامسونگ در این مسیر، بی شک خوش درخشیده است. دنیای میان رده های گوشی های ساخت سامسونگ نیز جولانگاه نسخه های جذاب و کاربردی و خوش قیمت این شرکت کره ای است. از خانواده سری A میان رده های پرطرفدار، معرفی Galaxy A10 هدیه ما به شما کاربرانی است که مایلید گوشی با مشخصات و امکانات سطح بالا در اختیار داشته باشید و در عین حال، قصد صرف هزینه های بالای پرچم داران مد نظرتان نیست! این نسخه از سامسونگ گرچه از خوش قیمت ترین گوشی ها در دنیای میان رده های سامسونگ محسوب می شود، اما نسبت به هم رده هایش آنچنان پرقدرت حاضر شده که طرفداران بسیاری را شیفته خود کرده است. با این عضو از خانواده سری A سامسونگ آشنا شویم...

 

کیفیت ساخت و طراحی

Galaxy A10 با ظرافت بدنه ی 7.9 میلی متری با انحنایی جذاب که در پنل پشتی تا فریم امتداد یافته و یکپارچگی شکوهمندی را خلق کرده است، اولین قدم برای آرگونومی دلچسب خود را مقتدرانه بر می دارد. سامسونگ کوشیده که با یک طراحی حساب شده و زیبا در A10، جهش قابل توجهی را در زیبایی بصری این نسخه نسبت به نسل های پیشینی که به فاصله ی حتی یک سال قبل از آن، پا به عرصه دنیای میان رده ها گذاشته اند، خلق کند. وزن ایده آل 168 گرمی A10، به کاربرانی که مدت طولانی گوشی در دست دارند نوید می دهد که به این زودی ها احساس خستگی نکنند! این گوشی دوست داشتنی و خوش قیمت، در طیف رنگی جذابی در میان رده ها رخ نمایی کرده است. سامسونگ اما در ساخت بدنه ی این گوشی، از شعار سیرت زیبا به از صورت زیباست، حمایت می کند! با این حساب جنس بدنه و فریم A10 پلاستیکی است تا با توجه به قیمت مناسبش، این صرفه جویی هوشمندانه بتواند تمرکز بیشتری را متوجه کیفیت درونی این گوشی کرده و هزینه ها را در عملکرد بالاتر آن اعمال کند. این بدنه ی صیقلی و درخشان، جنس پلاستیکی آن را تا حد امکان به سمت و سوی زیبایی سوق داده است. گرچه امکان ایجاد لکه و جای انگشت بر روی این سطح صیقلی دور از انتظار نیست، پس اگر این برایتان ناخوشایند است، پوشاندن کاوری بر تن A10 دوست داشتنی، علاوه بر اعمال سلیقه شخصی در این پوشش محافظ، این مشکل را نیز به سهولت مرتفع خواهد کرد.

در پنل پشتی صیقلی A10، ماژول دوربین با یگانه لنز 13 مگاپیکسلی خود، در گوشه ی بالایی سمت چپ به همسایگی فلش LED درآمد است. در راستای این ماژول، دریچه ی اسپیکر در گوشه پایینی سمت چپ جای گرفته است. جایگاهی که برای بسیار بحث بر انگیز است. چرا که به احتمال زیاد هنگام در دست گرفتن گوشی این دریچه با دست کاربر پوشیده میشود، همانگونه که اگر با A10 قصد گوش دادن به موزیک دلخواهتان را داشته باشید،  قرار دادن گوشی روی میز به دلیل جایگاه قرار گیری اسپیکر، صدا را کمی خفه خواهید شنید.

اما در لبه ی سمت راست گوشی، دکمه های تنظیم صدا و پاور تعبیه شده اند. البته فاصله ی میان آنها، سبب می شود تا برای رفت و آمد میان آنها، به کمی جا به جایی دست نیاز داشته باشید! در کناره ی سمت چپ گوشی اما دیگر دکمه ای نخواهیم دید، تنها دو درگاه برای سیم کارت ها و البته یک درگاه اختصاصی micro SD این گوشه را به انحصار خود درآورده اند. پس اگر به ارتقای میزان حافظه تا سقف 512 گیگابایت نیازمند شدید، برای استفاده از micro SD نیازی به اشغال درگاه یکی از سیم کارت ها منتفی است. در لبه ی پایینی A10 اما، میکروفون اصلی گوشی، جک 3.5 میلی متری هدفون، میکروفون دوم که نویز صدا را تا حد خوبی کاهش می دهد و البته که پورت شارژ micro USB به همسایگی هم در آمده اند. تعبیه این نوع پورت شارژ در گوشی های پایین و میان رده به دلیل توجیه اقتصادی دور از انتظار هم نیست.

در یک نگاه، galaxy A10 گوشی زیباییست که آرگونومی و کیفیت ساخت و طراحی آن در حد یک گوشی میان رده ی بسیار مقرون به صرفه، تا حد بالایی رضایت بخش بوده است. سیر در دنیای این گوشی پرطرفدار همچنان باقیست.

 

صفحه نمایش

مشاهده ی ویدئو های انگیزشی و یا نشاط آور و طنزی که احوال کل روزمان را دگرگون می کنند، در صفحه نمایش 6.2 اینچی وسیع و چشم نواز A10 تجربه ی دلنشینی است. با این نمایشگر کم حاشیه تا حد هیجان انگیزی در بازی های مورد علاقه تان غرق شوید و یا وب گردی را در پهنه ی وسیعی از این صفحه ی نمایش تجربه کنید.

طراحی Infinity-V که شکل و شمایل V مانند جایگاه دوربین سلفی سبب ساز این اصطلاح است، امروزه با طراحی قطره ای نیز شناخته می شود. صفحه نمایش های سری A ساسونگ همگی از پیروان این طراحی به شمار می آیند. نمایشگر Infinity-V در A10 نیز، به لطف ای طراحی زیبا، در یک پهنه ی وسیع و کمی کشیده کاربرانش را به یک تجربه ی دلنشین دعوت کرده است. با اینکه حاشیه های پایینی گوشی از کناره های دیگر کمی بیشترند، اما این چیزی از بزرگی مطلوب نمایشگر A10 کم نمی کند! صفحه نمایشی که با رزولوشن 720*1520 پیکسل قابلیت نمایش با کیفیت HD را فراهم کرده است. گرچه این رزولوشن چندان هم بالا نیست و به احتمال زیاد در هنگام مطالعه با گوشی، کمی چشمانتان را خسته خواهد کرد، اما باید گفت برای گوشی با این رنج قیمتی مناسب کیفیت معقولی است و تولید رنگ در آن با در نظر گرفتن این موضوع، عالی است. البته که این میزان رزولوشن چندان هم خالی از لطف نیست. چرا که مصرف باتری را تا حد چشمگیری کاهش داده و مدت زمان همراهی تلفن شما را بدون نیاز به سوخت گیری مجدد افزایش داده است.

پنل صفحه نمایش Galaxy A10 از نوع TFT IPS است. بنابراین باید پذیرفت که در تابش نور خورشید به نمایشگر، عملکرد خارق العاده ای را نخواهیم دید. خبر خوب اینکه اگر میزان نور نمایشگر را در بیشترین مقدار ممکن تنظیم کنیم، میزان نور تا حد مطلوبی افزایش خواهد یافت. سامسونگ به A10 لقب Adaptive Display را داده است؛ علت آن هم مجهز بودن این نسخه از خانواده ی سری A به فناوری تنظیم نور به کمک حسگر است، به گونه ای که در مکان های پرنور، به صورت خودکار میزان روشنایی گوشی را بالا برده و دید بهتری برای کاربرانش به ارمغان می آورد.

در یک نگاه می توان گفت اگر از طرفداران صفحه نمایش بزرگ و پهناورید، در دنیای میان رده های سامسونگ، A10 علاوه بر ارائه ی آن، فکر جیب شما را هم کرده است! بنابراین شاید بتوانید از رزولوشن نه چندان بالای این نمایشگر چشم پوشی کنید، چرا که در عمل کیفیت مطلوبی را به شما هدیه می دهد.
 

دوربین

در گذشته ای نه چندان دور، تمامی مسافرت ها و دور هم جمع شدن های خاطره انگیز، برای پیوستن به جمع آلبوم خاطراتی که ورق زدنشان حس ناب مرور لحظات به یاد ماندنی را تداعی می کرد، بدون در اختیار داشتن یک دوربین عکاسی امکان پذیر نبود. دیری نپایید که دنیای شگفت انگیز فناوری اطلاعات با پیشرفت روز افزون خود توانست این امکان را به سهولت و وفور در اختیار همگان قرا دهد. خلق گوشی های هوشمند که هر روز با قابلیت های بیشتری دوست داران تکنولوژی را مسحور خود می کنند، فریاد رس دنیایی است که دیگر از جنس ناب گذشته در آن خبری نیست. شبکه های اجتماعی امروزه، گرچه جایگزین تمام عیار دورهمی های خانوادگی نیستند، با این حال حس خوب به اشتراک گذاری تصاویر و فیلم های دلنشینی را بدون محدودیت در فاصله و زمان، برای تمامی خانواده ها فراهم کرده اند. کافیست تلفن همراه خود را از هر رده ای که مدنظرتان باشد، انتخاب کنید! شرکت های سازنده گوشی های امروزی، دنیای متنوع محصولات خود را به دوربین هایی در سطوح مختلف مجهز کرده اند، در این میان حتی گوشی هایی مانند Galaxy A10 میان رده، گرچه مانند اغلب میان رده های دیگر به دوربین چندگانه مجهز نشده است، اما باز کار شما را راه می اندازد. دوربین A10 با یگانه لنز 13 مگا پیکسلی خود همچنان تصاویری از هر آنچه مایل به ثبت آن هستید را جاودانه می کند. گرچه سطح این دوربین متوسط است اما باید اعتراف کرد که در این رنج قیمتی انتظار بیشتری هم نباید داشت. اما این سنسور تمام توان خود را برای رضایت بخشی هر چه بیشتر کاربرانش به نمایش گذاشته است. فیلترهایی که موقع عکاسی می توانند رنگ و لعاب جذابی به تصاویر شما ببخشند، و یا استیکر هایی که بکارگیری آنها در عکاسی حال و هوای نشاط آوری را خلق خواهد کرد، واقعیت را دلنشین تر جلوه خواهند داد. پردازنده ی 8 هسته ای تپنده در قلب A10  نیز به اجرای روان تر این ماجرا کمک می کند. البته اگر galaxy A10 را انتخاب می کنید، برای عکاسی روی قابلیت HDR خیلی حساب نکنید (فراتر رفتن از رنج داینامیکی). چرا که بکارگیری آن به ویژه در روز تنها به تیره تر شدن عکس ها منجر خواهد شد. به دلیل عدم برخورداری دوربین از قابلیت زوم اپتیکال، برای زوم دو برابر حواستان به کیفیت نهایی تصاویر باشد! کنتراست نور در هنگام شب و در مکان های تاریک بیشتر است. به احتمال زیاد دلیل عملکرد بهتر ویژگی HDR در شب نیز همین است.

به همراهی این سنسور یگانه، دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی، پاسخگوی نیاز کاربران علاقه مند به گرفتن سلفی خواهد بود. عملکرد این دوربین جلو که در جایگاه ناچ صفحه نمایش می نشیند، تا حد خوبی مطلوب و رضایت بخش است. گرچه هیچ فیلتری در گرفتن سلفی در اختیار ندارید اما این به معنای نزدیکی هر چه بیشتر تصاویر به واقعیت خواهد بود. جزئیات در عکس های به ثبت رسیده توسط این دوربین، قابل قبول است و توازن در عکس ها به خوبی برقرار می شود.

A10 با دوربین های خود، همچنان به خاطره سازی کاربرانش کمک کرده است. گرچه نه با آب و تاب فراوان بیشتر همسایگان دنیای میان رده ها، اما در حد وسع خود، خوب و دلنشین!
 

باتری و عملکرد

اینکه گوشی شما بتواند شما را در انجام تمام کاربردهای متداول روزمره تان همراهی کند، خواسته زیادی نیست. سامسونگ نیز با علم بر این انتظار به جای طرفدارانش، A10 را به یک باتری 3400 میلی آمپر ساعتی مجهز کرده است. این ظرفیت، سوخت کافی برای شرکت در ماراتن به اشتراک گذاری محتوا در شبکه های اجتماعی، مکالمات مورد نظرتان در کل روز، تماشای ویدئو و انجام بازی های مورد علاقه تان در اوقات فراغت را فراهم می کند. در واقع اگر از کاربرانی هستید که استفاده ی معمولی از تلفن همراه خود دارند، می توانید روی همراهی A10 حساب کنید.

سامسونگ از نسخه 1.1 رابط کاربری One UI در این نسخه از محصولات سری A خود بهره برده است. این رابط کاربری به سبک و سیاق مینیمالیست طراحی شده و شکل و شمایلی مشابه اندروید خالص را به خود اختصاص داده است. با غیر فعال سازی برخی نرم افزارهای موجود در این رابط کاربری، تا حد بالایی دنیای درون A10 را شخصی سازی کرده و تمرکزتان را بر چیزهایی معطوف کنید که برایتان بیشترین اهمیت را دارند. اگر از طرفداران استفاده از شبکه های اجتماعی هستید، این رابط کاربری با تجهیز به حالت Night Mode، نوید بخش برخورداری از پس زمینه ی تیره ایست که در گشت و گذارهای فراوان در این دنیای مجازی جذاب خالی از لطف نخواهد بود.

سیستم عامل اندروید Pie خدمتگزار این عضو از خانواده سری A است.

در قلب Galaxy A10 خوش قیمت، چیپست اگزینوس 7884 می تپد. تراشه ای که در سال 2018 برای اولین بار پا به عرصه ی گوشی های موبایل نهاد و این قدمت نه چندان طولانی، سبب شده که از آن به عنوان یک پیشکسوت قدیمی یاد شود. گرچه این معنای تبعیت نداشتن آن از تکنولوژی روز دنیاست، با این حال توانسته عملکرد خوبی از خود نشان دهد. به گونه ای که در طی استفتده روزمره از A10 با مشکل تأخیر مواجه نخواهیم شد.

اگر از طرفداران بازی با گوشی خود هستید، جالب است بدانید که A10 مجهز به حالت Gaming است. گرچه شاید تأثیر وجود این قابلیت در انجام بازی چندان هم محسوس نباشد، اما مدیریت نوتیفیکیشن ها از جمله کارهایی است که در حین بازی به وسیله این قابلیت صورت خواهد گرفت تا بازی شما را از چیزی محروم نکند!

Galaxy A10 تنها با یک اسپیکر کوچک بر پشت، می تواند در گوش دادن به موزیک و شنیدن صدای ویدئو و بازی های هیجان انگیز، شما را یاری کند. بنابراین لطفا انتظار شنیدن یک صدای خارق العاده را از این محصول خوش قیمت و اما دوست داشتنی نداشته باشید!

شاید بسیاری از ما محتوای شخصی فراوانی را بر روی گوشی همراه خود نگهداری می کنیم. بنابراین این همراه معتمد، برای محافظت از اطلاعات شخصی مان، راه کارهایی را ارائه می دهد. جای حسگر اثر انگشت در سیستم امنیتی A10 خالیست. بنابراین برای شخصی سازی حریم گوشی باید به استفاده از Pin Code، Pattern و یا سیستم تشخیص چهره پناه ببریم.

در سیستم تشخیص چهره، این گارد امنیتی جذاب، کافیست گوشی را جلوی صورتمان بگیریم تا A10 در زمانی حدود چند ثانیه آنلاک شود. گوشی شما برای خدمتگزاری منتظر نگاهی از سوی شماست!

البته سامسونگ دسترسی به این قابلیت را در کشور های مختلف، متفاوت می داند.
 

جمع بندی

A10 را می توان از جمعیت پایین رده های گوشی های امروزی نیز به حساب آورد. آنچه مطرح است قیمت مناسب این گوشی در کنار طراحی نوین Infinity-V و نمایشگر قدرتمند و وسیع آن، و همچنین رابط کاربری دوست داشتنی به کار گرفته شده در نرم افزار این گوشی خوش دست و دوست داشتنی است. البته که دوربین متوسط و عملکرد معمولی این گوشی توجیح اقتصادی قابل قبولی دارد. بنابراین اگر برای کارکرد روزانه خود به یک همراه خوب و خوش قیمت نیازمندید، Galaxy A10 را به عنوان گزینه ای به روز مدنظر قرار دهید. تنها سطح نیاز شما مطرح است. دنیای گوشی های امروزی سرشار از تنوعی است که تمامیت سلیقه ها را در بر میگیرد. ما شما را با تک تک اعضای این جمعیت جذاب آشنا می کنیم.

آگاهی، انتخاب درستی را به ارمغان می آورد.

 

ادامه مطلب

فیلم محصول
Label

70,986,000
68,918,000
تومان