152 0 3 موبایل موبایل موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد فروشگاه اینترنتی دیجی یزد : موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد موبایل,Mobile Main Page,موبایل,Mobile موبایل
152 0 3 موبایل موبایل موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد فروشگاه اینترنتی دیجی یزد : موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد موبایل,Mobile Main Page,موبایل,Mobile موبایل 0 0 0 0 0 0 0
17 32
17:32-1403/1/9 1403 1 9 1403/1/9
152 0 0 0 3 موبایل موبایل موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد فروشگاه اینترنتی دیجی یزد : موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد موبایل,Mobile Main Page,موبایل,Mobile موبایل
-- --

گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A01 Core ظرفیت 16 گیگابایت - آبی

Samsung Galaxy A01 Core - 16GB - Blue

ویژگی های محصول

دوربین اصلی : 8 مگاپیکسل

دوربین سلفی : 5 مگاپیکسل

اندازه صفحه نمایش : 5.3 اینچ

پردازنده : Quad-core 1.5 GHz Cortex-A53

توضیحات : دارای باتری با ظرفیت 3000 میلی آمپر ساعت

حافظه داخلی : 16 گیگابایت

مقدار رم : 1 گیگابایت

دسته بندی : موبایل سامسونگ
رنگ : آبی


گارانتی: رجیستر شده با 18 ماه گارانتی اصل شرکتی

ناموجود

توضیح محصول
گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A01 Core ظرفیت 16 گیگابایت - آبی

سیری کوتاه دردنیای Samsung Galaxy A01 Core

 

گوشی بحث برانگیز از برند کره ای بانام Sumsung Galaxy A01 Core موضوع نقد و بررسی این مقاله است. این گوشی هوشمند در نگاه اول ، دارای فریم و قاب پشتی پلاستیکی است. صفحه نمایش لمسی Galaxy A01 Core، 5.3 اینچی بوده و دارای رزولوشن 1480*720 پیکسلی با قابلیت اچ دی پلاس است.

این گوشی 150 گرمی، دارای ابعاد 141.7*67.5*8.6 میلی متری است که به جرات می توان گفت که Galaxy A01 Core، در مقایسه با گوشی های پرچم دار ارائه شده که کارکردن با یک دست با آنها کمی دشوار است، یک گوشی مینیاتوری است!

این محصول سامسونگ با نسخه سیستم عامل Android 10  روانه بازار شده است. از آنجایی که با این گوشی نمی توانید کارهای سنگین از قبیل بازی های با گرافیک سنگین و ... را اجرا کنید باتری گوشی با ظرفیت 3000 میلی آمپرساعت نیاز مشتریان را بر طرف خواهد کرد.

نوبت به دوربین Galaxy A01 Core می رسد، که نباید توقع چندانی از این گوشی ارزان قیمت و مینیمالیستی داشته باشید. دوربین اصلی Galaxy A01 Core ، 8 مگاپیکسلی و دوربین سلفی آن 5 مگاپیکسلی است.

شرکت سامسونگ بسیار خوش فکر و واقع بین بوده است و با وجود مشخصات گفته شده درمورد این گوشی، حافظه داخلی 16 گیگابایت و رم 1 گیگابایت را برای Galaxy A01 Core، در نظر گرفته است، که بعید است به بیشتر از این هم، نیاز پیدا کنید. هرچند که قادر خواهید بود با استفاده از کارت حافظه جانبی، حافظه داخلی را افزایش دهید.

بنابراین، اگر به گوشی های با حال و هوای قدیمی و کلاسیک علاقه مندید ، اما قابلیت جدید را از آن انتظار دارید، بدون شک شیفته این گوشی جذاب خواهید شد.

به زودی به گشت و گذاری در دنیای Samsung Galaxy A01 Core خواهیم پرداخت.
با ما همراه باشید...

 

 

 

نقد و بررسی تخصصی  Samsung A01 Core

 

درباره ی A01 Core

سامسونگ با اصالت کهن خود، همواره در ساخت و تولید محصولات مدرن از جمله گوشی های هوشمند، موفق عمل کرده است. این برند کره ای تبار محبوب، علاوه بر عرضه ی پرچم داران قدر و البته گران قیمتی که امکانات و قابلیت های شگفت انگیزشان در قالب یک طراحی باشکوه، مسحور کننده ظاهر شده اند، دنیای میان رده ها و حتی گوشی های اقتصادی خود را نیز به سبک مدرن و کاربر پسند خود معماری کرده است.

این شرکت در 21 جولای سال 2020، نسخه ای اقتصادی با نام A01 Core را به بازار روز این اپیدمی همراه معرفی کرد. مدلی معمولی که پاسخگوی نیاز آن دسته از افرادی است که کاربرد های متداول و روزمره را مد نظر دارند. A01 Core در6 آگوست 2020 قدم به دنیای اقتصادی های سامسونگ نهاد تا در یک طراحی مدرن به رقابت با اقتصادی های دیگر برند های دیگر موجود بپردازید. در سیربه دنیای ساده اما کاربردی A01 Core با ما همراه شوید.

 

کیفیت ساخت و طراحی

امروزه با پیشرفت سریع تکنولوژی، عناصر رقابتی جزو جدایی نا پذیری در طراحی و ساخت گوشی های هوشمند سراسر تنوع اند. از نخستین معیار های کاربران در انتخاب، زیبایی است. عنصری که در اولین نگاه، توجه افراد را به خود جلب خواهد کرد. بر این اساس، طراحان این سازه های هوشمند در تلاشند که حتی در مدل های اقتصادی خود نیز،  بر زیبایی ظاهری آنها توجه ویژه ای داشته باشند. A01 Core، اصالت برند خود را حفظ کرده و با توجه به برچسب قیمتی جذابش، همچنان با ظاهری مدرن معماری شده است. البته که زیبایی به تنهایی کافی نیست، از این به  رو می باید، هر نسخه بنابر رده ی متعلق به آن، تا حد ممکن به کیفیت مطلوب و در خوری در ساخت مجهز گردد.

A01 Core در محدوده ی قیمتی خود، توانسته طرفداران سامسونگ را از خود راضی نگه دارد. پنل روبه روی این گوشی پوششی شیشه ای بر تن کرده است. این در حالیست  که بدنه ی پلاستیکی آن، توسط فریم مرزی ساخته شده از پلاستیک، به پهنه ی جلویی گوشی منتهی می شود. A01 Core با بدنه ای باریک و جذاب در ابعاد 8.6*67.5*141.7 میلی متر رخ نمایی می کند. این گوشی 150 گرمی، طرفداران گوشی های سبک وزن را مجذوب خود خواهد کرد. مدت های طولانی به کار با A01 Core بپردازید و در دستانتان خستگی را احساس نکنید. پهنه ی پشتی این نسخه ی خوش قیمت در یک طراحی راه راه، با رنگ های چشم نواز قرمز ، آبی و مشکی تماشایی تر می شود. این سبک طراحی خواستگاه کاربرانی است که به دنبال گذر از سادگی بوده اند.

بدیهی است که جنس پلاستیکی بدنه ی A01 Core با توجه به توجیح اقتصادی آن ، منطقی به نظر می رسد. با وجود این، کیفیت مناسب ساخت این نسخه ی اصیل، در دنیای اقتصادی ها حرف های بسیاری برای گفتن خواهد داشت.

 

صفحه نمایش

هرچه در دنیای درونی این سازه های هوشمند پر طرفدار می گذرد، بر صفحه ی نمایشگر های مدرن آنها جاری خواهد شد. پنجره ای رو به دنیای وسیع و خارق العاده ی مجازی!

سامسونگ در تمامی نسخه های خود، از پرچم داران شگفت انگیزی که در آسمان این برند دوست داشتنی می درخشد تا میان رده های با کیفیت و مقرون به صرفه و حتی اقتصادی های کار راه انداز، در ارائه ی نمایشگر هایی با سطح کیفی بسیار مناسب شهره اند.

صفحه ای که به قدر توانش، محتوای دلخواهتان را تماشایی تر خواهد کرد.

صفحه نمایش در A01 Core ارزان قیمت، وسعت چندانی ندارد. این نمایشگر 5.3 اینچی از نوع  PLS TFT در نظر گرفته شده است. از آنجا که کیفیت تصویر در صفحه نمایش به تراکم پیکسلی موجود بستگی دارد، سامسونگ کوشیده است که در این نسخه ارزان قیمت نیز محتوا را شفاف و تماشایی به جریان بیندازد.

بنابراین نمایشگر A01 Core، با تراکم پیکسلی 311 پیکسل در هر اینچ و با رزولوشن 1480*720 پیکسل، ضامن یک سطح کیفی مناسب برای تصاویری است که از یک پایین رده انتظار خواهیم داشت. گرچه بسیاری از هم رده های A01 Core به چنین دقتی مجهز نیستند.

حواشی اطراف نمایشگر، باعث شده اند تا حدود 74.5 درصد از فضای پهنه ی مقابل گوشی به انحصار صفحه نمایش در آید.

در A01 Core می توانید تصاویررا با کیفیت +HD به نظاره بنشینید، به تماشای فیلم های مورد علاقتان بپردازید، بازی کنید و بدون مصرف هزینه های هنگفت برای خرید تلفن همراه خود، از تمام امکانات مدرن در حد معمول برخوردار شوید.

 

دوربین

جهان سرشار از دیدنی هاست. جای جای هستی، شاهکاریست سراسر تماشایی. اوقات خوش بودن در کنار خانواده و عزیزانی که غنیمت ارزشمند عمرند، ناب و تکرار نشدنی. لحظاتی که گذران فراز و نشیب های سخت روزگارمان را به جریان دل انگیز می سپارد. و تکنولوژی چه سخاوتمندانه در ماندگاری این همه زیبایی خوش درخشیده است.

حتی پایین رده ای چون A01 Core نیز شما را از لذت ساخت یک آلبوم دیجیتالی از خاطرات بی بهره نمی گذارد. یگانه لنز 8 مگاپیکسلی این گوشی اقتصادی کره ای تبار، با گشودگی دیافراگم f/2.2 و با قابلیت فوکوس خودکار، در حد توان خود به ثبت تصاویری از هرآنچه می خواهید، دست به کار شوید.

خلاقیت خود را به کار بگیرید تا لحظه ها به رنگ زندگی و به سبک مورد علاقه شما جاودانه شوند.

با پرسه زدن در ساختار A01 Core به این نتیجه می رسیم که طراحان این نسخه از سامسونگ تمرکزشان بر تجهیز دوربین نبوده است. بنابراین اگر از علاقه مندان به عکاسی هستید، شاید بهتر باشد که روی گزینه های دیگر متمرکز به این دریچه های جذاب بیشتر فکر کنید.

با این حال A01 Core خوش قیمت و دوست داشتنی، طرفداران عکس های سلفی را به ثبت تصاویر سلفی خلاقانه ای از دریچه ی سنسور 5 مگاپیکسلی دوربین جلویی دعوت کرده است. این حسگر محبوب، با گشودگی دیافراگم f/2.4 در انتظار ثبت تصاویری از چهره منحصر به فرد سرشار از زیبایی های شماست، در قابی ماندگار!

فلش روشنایی بخش عکس های ثبت شده در نور کم، جایگاه فرمانروایی دوربین، تعبیه شده در سمت چپ دوربین، به همسایگی آن در آمده است تا بر آنچه به هنگام فقدان نور کافی مایل به ثبت آنید، بدرخشد.

امکان فیلم برداری با دوربین های A01 Core با دقت 1080 مگاپیکسل و با نرخ 30 فریم بر ثانیه فراهم شده تا خاطراتتان سرشار از روح زندگی ، بماند به ماندگار!

A01 Core کوشیده است تا عکس هایی با شفافیت مناسب را به ارمغان بیاورد. زمان را در لحظه به توقف بنشانید و از عکاسی لذت ببرید.

 

باتری

گوشی های هوشمند، با سوخت ذخیره شده در باتری تعبیه شده در ساختار خود جان می گیرند و به همراهی گوشی با کاربران خود معنا می بخشند. A01 Core مجهز به باتری 3000 میلی آمپر ساعتی است. این منبع، میزان شارژ کافی برای یک کارکرد روزانه را فراهم خواهد کرد تا بیشتروقت گرانبهای خود را صرف انجام کارهای مفید خود نموده و کمتر نیازمند سوخت گیری مجدد شوید.

پس از گذراندن یک روز کامل در صورتی که این باتری لیتیوم یونی شمارا با خطر خاموشی مواجه کند، احتمالا فقدان قابلیت شارژ سریع برای نسلی که نمی تواند منتظر بماند، کمی نا خوشایند باشد.

با این حال درگاه  micro USB به کار گرفته می شود تا A01 Core بار دیگراحیا شده و برای یک همراهی وفادارانه مهیا می گردد.

 

عملکرد

نحوه ی عملکرد گوشی های هوشمند، این اپیدمی همراه، و البته به ساختار سخت افزاری و نرم افزاری است که در معماری هر نسخه بکار گرفته می شود.

فوندانسیون سخت افزاری A01 Core بر پایه ی تراشه ی Mediatek MT6739 بنا شده است. چیپستی 28 نانومتری که مرکب پردازنده ی 4 هسته ای گوشی است.

پردازنده ی مرکزی متشکل از 4 هسته ی 1.5 گیگا هرتزی Cortex – A 53  که قلب تپنده ی A01 Core را به شماره می اندازد.

به همراهی این سیستم ، Power VR GE8100 عملیات پردازشی گرافیکی گوشی را بر عهده گرفته است تا جریان روان بازیهای مورد علاقتان را قوت ببخشد.

A01 Core از نسخه ی  G اندروید 10 پشتیبانی می کند. رابط کاربری سبک  Goedition ، بهینه سازی شده برای رم های پایین برپیکره ی نرم افزاری این نسخه ارزان قیمت حکمرانی می کند.

A01 Core در دو نسخه 1/16 و 2/32 گیگابایتی عرضه شد. این میزان از فضای ذخیره سازی برای یک کاربرد معمولی در بیشتر موارد کفایت می کند. با این حال اگر به فضای وسیع تری برای دانلود فیلم ها، موزیک ها و بازیهای سبک مورد علاقتان هستید، نگران نباشید!

A01 Core از کارت حافظه جانبی پشتیبانی می کند تا هر چه قدر که می خواهید به گسترش فضای مورد نیازتان بپردازید.

خبر خوب اینکه در این گوشی دو سیم کارته، اسلات micro SD جایگاهی مجزا داشته و درگاه یکی از سیم کارت هایتان را تصاحب نخواهد کرد.

با A01 Core در انجام کارهای متداول خود آسوده خاطر باشید.

 

جمع بندی

A01 Core به عنوان نسخه ای اقتصادی، با برخورداری از باتری مناسبش شمارا به یک همراه وفادارانه ی مطلوب دعوت می کند. برخورداری از درگاه اختصاصی کارت حافظه ی جانبی، نوید بخش وسعت بخشیدن به فضای ذخیره سازی مورد نیاز شماست. بی آنکه ناچار به حذف یکی از سیم کارت های خود شوید.

گرچه تمرکز سامسونگ در این نسخه، متوجه بخش دوربین نبوده است و یگانه دوربین تعبیه شده در دل A01 Core، تمام وظیفه ی مربوط به یک خاطره سازی ارزشمند را به دوش می کشد. پردازنده ی این گوشی در حد و اندازه ی یک نسخه ی اقتصادی قابل قبول خواهد بود، با این حال برای کارکرد های سنگین احتمالا گزینه مناسبی محسوب نمی گردد.

حافظه داخلی محدود و عملکرد نه چندان بالای A01 Core، از ویژگی هایی است که بسته به نیاز کاربران ممکن است به عنوان  نقاظ ضعف آن به شمار آید.

با این حال اگر به دنبال یک گوشی هوشمند، در پوشش یک طراحی زیبا و مدرن و با قابلیت های معمول و مناسب برای کاربردی متداول هستید، A01 Core با در برداشتن یک برچسب قیمتی جذاب، از گزینه های مناسبی است که می توانید روی همراهی آن حساب کنید.

آگاهی، انتخاب مناسبی را به ارمغان می آورد.

ادامه مطلب

فیلم محصول
Label

70,986,000
68,918,000
تومان