152 0 3 موبایل موبایل موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد فروشگاه اینترنتی دیجی یزد : موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد موبایل,Mobile Main Page,موبایل,Mobile موبایل
152 0 3 موبایل موبایل موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد فروشگاه اینترنتی دیجی یزد : موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد موبایل,Mobile Main Page,موبایل,Mobile موبایل 0 0 0 0 0 0 0
7 18
7:18-1403/1/31 1403 1 31 1403/1/31
152 0 0 0 3 موبایل موبایل موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد فروشگاه اینترنتی دیجی یزد : موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد موبایل,Mobile Main Page,موبایل,Mobile موبایل
-- --

گوشی موبایل شیاومی مدل Xiaomi Redmi Note9 ظرفیت 128 گیگابایت - رم 6 گیگا بایت -سبز

Xiaomi Redmi Note 9 - 128GB Mobile Phone -RAM 6GB-GREEN

ویژگی های محصول

اندازه صفحه نمایش : 6.53 اینچ

توضیحات : باتری 5020 میلی آمپر ساعتی با قابلیت شارژ سریع

حافظه داخلی : 128 گیگابایت

دوربین اصلی : دارای 4 دوربین در پشت گوشی | 48 + 8 + 2 + 2 مگاپیکسل

دوربین سلفی : 13 مگاپیکسل

مقدار رم : 4 گیگابایت

پردازنده : Dual Core Cortex-A75 + Hexa Core Cortex-A55

دسته بندی : موبایل شیائومی
رنگ : سبز


ناموجود

توضیح محصول
گوشی موبایل شیاومی مدل Xiaomi Redmi Note9 ظرفیت 128 گیگابایت - رم 6 گیگا بایت -سبز

نقد و بررسی تخصصی Xiaomi Redmi Note 9

 

درباره Redmi Note 9

خانواده ،Redmi Note 9 با سه عضو دوست داشتنی و زیبا به نام های Redmi Note 9 Pro، Redmi Note 9S و اینکRedmi Note 9  پا به عرصه شیائومی های محبوب و مدرن نهاد. برندی چینی تبار که خیلی زود خود را به رقابت پایاپای با برندهای اصیلی چون سامسونگ رساند و طرفداران بسیاری در سراسر جهان به سمت و سوی محصولات جذاب و کاربر پسند خود جذب کرد.

سری Redmi Note 9، نیز سهم بزرگی از بازار روز دنیا را تصاحب کرده است در کشور ما نیز، پیروان بسیاری یافت، بدین ترتیب این شرکت بر آن شد تا برای متعادل کردن قیمت بالای نخستین اعضای این خانواده دوست داشتنی، نسخه جدید را ارائه دهد. تا با تغییراتی جزئی برچسب قیمتی جذاب‌ تری را به خود اختصاص دهد بدین‌ترتیب، شیائومی در 30 آوریل 2020، Redmi Note 9 را به دنیای میان رده های با شکوهی معرفی کرد.

به سیر در دنیای درونی Redmi Note 9، با ما همراه باشید.

 

کیفیت ساخت و طراحی

آدمی شیفته زیباییهاست. تکنولوژی ساخته دست بشر نیز آمیخته با این خصلت دلنشین و جمعی است طراحان گوشی‌ های هوشمند این اپیدمی همراه، همواره در تلاشند تا علاوه بر ارتقای سطح کیفی محصولات به روز رسانی شده خود، بدان ها ظاهری با شکوه چشم‌ نواز ببخشد.

Redmi Note 9، میراث دار شباهت‌ های ظاهری فراوانی با دیگر برادرانش شده است. پنل جلو و پشتی گوشی از جنس شیشه ی براق معماری شده اند که به فریمی پلاستیکی منتهی می گردد. این نسخه محبوب رنگ های خیره کننده خاکستری نیمه شب، سبز جنگلی و سفید قطبی دنیای میان رده های شیائومی را با زیبایی سخاوتمندانه ای، رنگ آمیزی کرده است. رنگ هایی که در تلاقی با پرتوهای درخشان خورشید، طیف رنگی حیرت‌ آوری را خلق می‌ کند. این پنل پشتی براق از جای لکه و اثر انگشت در امان نخواهد بود، بدین منظور شیائومی، در جعبه ی Redmi Note 9، گارد مشکی محافظی قرار داده تا در صورت تمایل برای ایمن ماندن این بدنه صیقلی از آن استفاده کنید. اگر می توانید از زیبایی طیف ناب رنگی آن بگذرید!

ماژول چهارگانه دوربین Redmi Note 9، حسگر اثر انگشت و فلش روشنایی بخش LED ، جمعیت ساکن در این پنل پشتی را تشکیل داده‌اند. چهار لنز جذاب، در یک جایگاه مربعی شکل مشکی رنگ، در میان یک قاب پشتی به انتظار نشسته اند تا تصاویری به یادماندنی را به آلبوم دیجیتالی خاطراتتان هدیه دهند حسگر اثر انگشت کمی پایین‌تر از این جایگاه جذاب مستقر شده است تا Redmi Note 9 را، به گنجینه ای  اسرار تبدیل کند سمت راست این مربع، فلش LED قرار گرفته است که یاری رسان ثبت عکس های خلاقانه شماست.

Redmi Note 9 199 گرمی در ابعاد 162.3*77.2*8.9 حدود 84 درصد از فضای جلوی خود را به نمایشگری 6.53 اینچی اختصاص داده است از صفحه نمایشی که با پوشش شیشه گوریلا گلس 5 محافظت شده با این حال استفاده از یک محافظ، اطمینان خاطر بیشتری را به همراه خواهد داشت.

این گوشی تا حد امکان از دامن زدن به حواشی خودداری کرده است که تنها در نیمه پایینی شاهد گسترش نسبی حاشیه مدرن خواهیم بود شاید تنها وجه تمایز این نمای مقابل Redmi Note 9، با برادران دیگرش، عدم طراحی ناچ استایل دوربین سلفی است و در این نسخه لنز محبوب سلفی مدرن، حفره ای کوچک در گوشه ی سمت چپ نمایشگر حکمرانی می کند.

در لبه بالایی گوشی، میکروفون دوم و حسگر مادون قرمز جای خوش کرده‌اند. حضور این حسگر در کنار اپلیکیشن  MI Remoteنوید بخش ایفای نقش Redmi Note 9، به عنوان کنترل از راه دور لوازم خانگی شماست. فناوری که زندگی را بار دیگر آسان‌ تر کرده است.

لبه پایینی گوشی اما میزبان درگاهType-C ، جک دوست داشتنی 3.5 میلیمتری هدفون، میکروفون اصلی و بلندگو ست در لبه ی سمت چپ درگاه سیم کارت جای Redmi Note 9، به همسایگی درگاه مجرای کارت حافظه درآمده است تا در صورت نیاز، به ارتقای سطح فضای ذخیره‌سازی، ناچار به حذف یکی از سیم کارت های خود نباشید.

درلبه ی سمت راست نیز کلیدهای پاور و کنترل صدا تعبیه شده اند، شاید محل استقرار این کلیدها مخصوصاً تنظیم صدا، برای گوشی با این ابعاد، دسترسی به آنها را کمی دشوار کرده باشد و این در آرگونومی Redmi Note 9، به رغم برخی کاربران خلال ایجاد کرده است.

Redmi Note 9، در صورت نیاز ناجی گوشی های دوستان شماست، زمانی که با خطر خاموشی مواجه شوند پشتیبانی این گوشی از قابلیت شارژ معکوس، از آن در مواقع ضرورت یک پاوربانک حیات‌ بخش خواهد ساخت.

با اینکه این نسخه از شیائومی پرطرفدار، از گواهینامهIP  برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار بی‌بهره مانده است، این کمپانی مدتی است که پوشش باندی بدنه در برابر قطرات آب از آن محافظت خواهد کرد، بر اساس این ادعای شیائومی، نگران استفاده از Redmi Note 9، در هنگام باریدن نم نم باران پاییزی، نباشید قدم بزنید، عکاسی کنید، از همراهی گوشی با هوش خود، لذت ببرید.

 

صفحه نمایش

عضو حیاتی پیکر گوشی هوشمند، صفحه نمایش...

عضوی که در صورت آسیب دیدن، تمامی تلاش‌ های ساختاری درونی گوشی شما، بی نتیجه خواهد ماند چرا که تنها زمانی به بار نشستن عملیات سازماندهی شده آن را شاهد خواهیم بود، که ثمره اش بر نمایشگر دستگاه جاری شود و نبض حیات حیرت انگیز این تکنولوژی جذاب را به دست گیرد.

Redmi Note 9، در مقایسه با برادرانش، از IPS LCD کوچک‌ تری برخوردار است البته این اختلاف به وسعت چند میلی متری، برچسب قیمتی جذاب‌ تری را برای این نسخه به ارمغان آورده است. این نمایشگر 6.52 اینچی، محتوای دلخواه شما را با رزولوشن 2240*1080 پیکسل و با تراکم پیکسلی 395 پیکسل در هر اینچ، نمایش خواهد داد، تا در تصاویری با کیفیت و شارپ مناسب بر پیش چشمانتان به جریان بیفتد.

اگر از علاقه مندان به عکاسی هستید دریچه هایی رو به هرچه می خواهید، در انتظار شماست.

 

دوربین

دوربین شاهکار تکنولوژی دریچه ای رو به سوی هر آنچه زیبایی است. گذران فصول حیرت آور شگفتی آفرین از شکوه خش خش برگها درختان تنومند در خزان، تا لذت سفر به دریای بیکران در گرمای تابستان، از خواب طولانی طبیعت که پوشیده شدن شاخه های خشکیده بر برخی روح نواز و دلربا به هنگامه ی زمستان، تا اعجاز سخاوتمندانه بهاری سرشار از شکوفه های زندگی بخش جوان!

جهان، برای هدیه شگفتی های ناتمامش، نه تنها در سفر های به یاد ماندنی، که حتی در سکون پر هیاهوی نسل پر مشغله ی شیرینش، در تکاپوست.

تکنولوژی برای ثبت این همه زیبایی چه خوش می درخشد!

گوشی هوشمند خود را بردارید و از دریچه های جذاب آنها به جهان نگاهی بیاندازید لحظات تکرار نشدنی به نام خود را با عزیزانتان را در قالب دوربینی خاطره‌ساز، جاودانه کنید و زیبایی های فصل هایی که نوید  بخش گزار سختی هاست را، مادامی که خود را به کمی قدم زدن دعوت کرده اید به تصویر بکشید.

Redmi Note 9، به عنوان همراهی وفادار مجهز به دنیایی است از لنز های متنوع، تا لذت عکاسی دلنشینی را برایتان دو چندان کند.

ماژول چهارگانه دوربین این گوشی، مربعی مشکی رنگ را به عنوان قلمرو فرمانروایی خود بر گستره براق پنل پشتی ذخیره کرده است شما را به گشت و گذاری در این مربع جذاب دعوت می کنیم. به استودیوی شخصی خود خوش آمدید!

لنز اصلی wide این گوشی، با رزولوشن بالای 48 مگاپیکسل و با گشودگی دیافراگمf/1.8 ، مقتدرانه بر این قلمرو سلطنت می‌کند.

این سنسور، به لرزشگیر اپتیکال مجهز نشده، با استفاده از فوکوس خودکار تشخیص فاز اما شما را در یک عکاسی خلاقانه به‌خوبی همراهی می‌کند. تصاویری که در روشنایی روز و یا در مکان هایی با نور کافی به وسیله این لنز قدرتمند به ثبت برسد، جزئیات را تا حد رضایت بخشی در بر خواهد گرفت. فراوانی و طراوت رنگ‌ها در این تصاویر آنها را تماشایی تر خواهد کرد. گستره داینامیکی این  لنز متوسط است و گاهی ممکن است میزان شارپ کمی زیاد به نظر برسد. با این حال، عکسهایی که به دستان این سنسور دوست داشتنی به بار نشسته اند، با کمی خلاقیت، شاهکاری از خاطرات بی نظیرتان خلق و خواهد کرد.

اما به هنگام یه تاریکی هوا و در عظمت شبی به یادماندنی قابلیت Night Mode این لنز، نویدبخش امکان ثبت تصاویری است که با جزئیات کافی و کیفیت مطلوب آلبوم خاطراتتان را دیدنی تر خواهند کرد.

لنزUltra wide  8 مگاپیکسلی Redmi Note 9، نیز با گشودگی دیافراگم f/2.2  تا زاویه 118 درجه از منظره ی مد نظرتان را در بر می گیرد تا بخش وسیع تری از آن را به ثبت برسانید. این سنسور فاقد لرزشگیر اپتیکال یا قابلیت خودکار است، با این حال، وضوح چشم نوازعکسهایی که برجای خواهد گذاشت در کنار نمایی جذاب پانوراما، عکاسی با این لنز را لذت بخش تر خواهد کرد.

در این مجموعه، لنز 2 مگاپیکسلی ماکرو، با گشودگی دیافراگم f/2.4 حاضر شده است تا با توانایی بالای خود در فوکوس خودکار روی سوژه، در فاصله ای نزدیک عکس هایی با وضوح دلنشین خلق کند.

در سنسور 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق نیز، طرف داران عکس های پرتره را به خود فرا می خواند، این لنز با جداسازی سوژه از پس زمینه، کمک می‌کند تا سوژه مورد نظر در یک پرتره تماشایی به جذابیت بنشیند.

نرم افزار دوربین Redmi Note 9، در رابطه کاربری به روز رسانی شدهMIUI 12  سرشار از امکاناتی است که حس برخورداری از یک استودیوی شخصی را در جیبتان تداعی می کند. در نوار بالای این صندوقچه ی قابلیت ها، فلش، قابلیت HRD، قابلیت هوش مصنوعیAI ، تصاویر زنده، فیلتر های هیجان انگیز و منوی همبرگری به چشم می‌خورد. در نوار پایینی، نیز امکان مهاجرت به عکاسی حرفه ای، فیلمبرداری، عکاسی پرتره و حالتMore  سرشار از قابلیتهای دیگر، فراهم شده است.

شاید بزرگترین ایراد وارد بر این دوربین، وقفه ای است که پس از یک عکس برداری تا آماده‌ شدن مجدد دوربین برای عکاسی بعدی ایجاد خواهد شد. در اصلاح شاتر لگ زیاد دوربین، با این حال سنسورهای حاکم بر Redmi Note 9، خاطره سازان دوست داشتنی و جذابی هستند که شما را به لذت یک عکاسی دلچسب دعوت می‌کند به همراه این مجموعه دوربین پشتی لنز 13 مگاپیکسلی است سلفی، علاقه مندان به عکاسی سلفی را همراهی می‌ کند.

این دوربین این بار به جای طراحی ناچ، در حفره ای کوچک ماوا گزیده است. سنسوری با گشوگی دیافراگمf/2.3  که با پشتیبانی از قابلیت های مدرن هوش مصنوعی AI، سلفی های شما را در نهایت جذابیت به تصویر خواهد کشید. پشتیبانی از حالت عمودی نیز در این حسگر پرطرفدار فراهم شده تا در صورت نیاز بتوانید از آن استفاده کنید و عکس های سلفی به رنگ زندگی، به سبک دلخواه تان خلق کنید.

به دلیل محدودیت بپردازند هیچ یک از دوربین ها از قابلیت فیلمبرداری 4K برخوردار نیستند اما امکان فیلمبرداری با سرعت 30 فریم بر ثانیه و با رزولوشن 720*1080 پیکسل فراهم شده تا روح زندگی در ثبت خاطراتتان جریان داشته باشد. اما فیلمبرداری صحنه آهسته با رزولوشن 720 و با نرخ 120 فریم بر ثانیه مهیاست تا ویدئو هایی آمیخته با خلاقیت و نوآوری به ثمر بنشاند. از عکاسی لذت ببرید.

 

 

 

باتری

در مسیر یک سفر دلچسب و خاطر انگیزه، و یا در طی یک روز کاری طولانی، دوام باتری گوشی همراه بیش از همیشه مهم تر به نظر می رسد، همراهی یک گوشی مجهز به دنیای شگفت انگیز از دوربین ها برای ثبت زیبایی های خیره کننده مسیری چشم نواز، بدون آنکه شما را با مشکل کمبود شارژ رو به‌ رو کند، هدیه ایست که شیائومی در قالب Redmi Note 9، به پیروانش هدیه بخشیده است.

باتری عظیم 5020 میلی‌ آمپر ساعتی این نسخه از سریRedmi Note ، بیانگر منبع سوخت نیرومندی است که کاربرانش را به لذت گوش جان سپردن به موزیک های دلخواه شان تا 147 ساعت، امکان مکالمه ای طولانی حتی به اندازه ی 33 ساعت، اجرای بازی های هیجان انگیز برای 16 ساعت، امکان استفاده ای دلخواه تا 16 ساعت دعوت می کند، بدون آنکه به سوخت‌ گیری مجدد نیازمند شود.

پس از ساعت‌ ها کار کرد بی وقفه، شارژر 18 واتی Redmi Note 9، شارژدهی را آغاز می‌ کند. این باتری حجیم برای رسیدن از شارژ صفر تا 100 درصد زمانی حدود 2 ساعت و 30 دقیقه نیازمند است. این در حالی است که پس از احیای مجدد، Redmi Note 9 را به یک همراه وفادار تبدیل خواهد کرد.

این گوشی دوست داشتنی، به پای چنین منبع سوخت نیرومندی، در صورتی که خطر مرگ گوشی دیگری را تهدید کند، با توان 9 وات در نقشه پاوربانک نیروبخش ظاهر شده ، و آن را به زندگی باز می گرداند. با وجود این باتری بادوام، روی همراهی Redmi Note 9، حساب کنید به این زودی‌ ها نگران اتمام سوخته فراوانش نباشید. آسوده سفر کنید!

 

عملکرد

عملکرد گوشی‌ های هوشمند توسط عضو حیاتی، به نام چیپست مدیریت می شود. قطعه ای ارزشمند که چون مغز انسان تمام آنچه که در دنیای درونی این اپیدمی همراه می‌گذرد را سازماندهی می‌کند.

این وظیفه خطیر در ساختار Redmi Note 9، به عهده ی Helio G85 مدیا تک است. پردازنده 8 هسته‌ ای متشکل از 2 هسته ی 2 گیگاهرتز Cortex-A75 و 6 هسته ی 1.8 گیگاهرتزی، قلب تپنده دستگاه را تشکیل داده است. در کنار این سیستم پردازنده مرکزی Mali-G52 نیز عملیات پردازش گرافیکی را در Redmi Note 9، به ثمر می‌رساند.

این گوشی دوست‌ داشتنی در سه نسخه به ترتیب با میزان رم 3/4 گیگابایت و حافظه داخلی 64/128 گیگابایت در سراسر جهان معرفی شد. فضایی ذخیره‌ سازی وسیعی که شما را به این زودی‌ها با کم بود حافظه مواجه نخواهد کرد. اما اگر از جمله کاربرانی هستید که دانلود برنامه ها، موزیک ها و بازی های فراوان از علاقه مندی ها و نیازمندی های شماست، همچنان امکان ارتقای وسعت فضای ذخیره سازی با micro SD و در یک درگاه اختصاصی مهیا است تا بیشتر دانلود کنید و نیازی به جذب نداشته باشید.

عملکرد Redmi Note 9، با در بر داشتن این ساختار سخت افزاری، نه به اندازه ستارگان خارق العاده اما در نوع خود مطلوب و رضایت بخش خواهد بود.

فوندانسیون نرم افزار گوشی نیز، بر پایه سیستم‌ عامل اندروید 10 و به یاری رابطه کاربریMIUI 11  بنا شده است. به محض روشن شدن دستگاه به روز رسانی MIUI 12 به شما پیشنهاد در دسترستان قرار خواهد گرفت.

 

جمع بندی

شاید بتوان ایراداتی چون سرعت پایین سوخت گیری گوشی، برخورداری از پردازنده‌ی با عملکرد متوسط، پوشش یکپارچه پلاستیکی بدنه را به Redmi Note 9 وارد دانست، اما نقاط قوت چشمگیری چون دوام بالای باتری، مجموعه ای  متعدد از لنزهای عکاسی برای لذت بردن از ثبت لحظات ناب، تجهیز شدن به جک دوست داشتنی 3.5 میلیمتری هدفون، توانسته‌اند از این گوشی خوش ساختار و  مدرن، گزینه ای مناسب برای آن دسته از کاربرانی بسازند که باتری و دوربین از اولویت های انتخاب آنها در یک گوشی زیبا و کاربردی است.

آگاهی، انتخاب درستی را به ارمغان می آورد.

 

ادامه مطلب

فیلم محصول
Label

70,986,000
68,918,000
تومان