152 0 3 موبایل موبایل موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد فروشگاه اینترنتی دیجی یزد : موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد موبایل,Mobile Main Page,موبایل,Mobile موبایل
152 0 3 موبایل موبایل موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد فروشگاه اینترنتی دیجی یزد : موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد موبایل,Mobile Main Page,موبایل,Mobile موبایل 0 0 0 0 0 0 0
15 53
15:53-1403/1/9 1403 1 9 1403/1/9
152 0 0 0 3 موبایل موبایل موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد فروشگاه اینترنتی دیجی یزد : موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد موبایل,Mobile Main Page,موبایل,Mobile موبایل
-- --

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 9S ظرفیت 64 گیگابایت - آبی

Xiaomi Redm Note 9S - 64GB - BLUE

ویژگی های محصول

اندازه صفحه نمایش : 6.67 اینچ

توضیحات : باتری 5020 میلی آمپر ساعتی با قابلیت شارژ سریع

حافظه داخلی : 64 گیگابایت

دوربین اصلی : دوربین 48 مگاپیکسل + 8 مگاپیکسل + 5 مگاپیکسل + 2 مگاپیکسل

دوربین سلفی : 16 مگاپیکسل

مقدار رم : 4 گیگابایت

پردازنده : Dual-Core Kryo 465 Gold + Hexa-Core Kryo 465 Silver CPU

دسته بندی : موبایل شیائومی
رنگ : آبی


ناموجود

توضیح محصول
گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 9S ظرفیت 64 گیگابایت - آبی

نقد و بررسی تخصصی  Xiaomi Redmi Note 9S

 

درباره ی Redmi Note 9S

در روزگاری که قیمت خرید ستارگان برند های مختلف ساخت گوشی های هوشمند سر به فلک کشیده اند، شیائومی خوش فکر چینی تبار با تولید اسمارت فون هایی که از لحاظ کیفیت و  سطح امکانات بسیار قابل توجه بودند و کاربران را به یک تجربه کاربری روان و لذت بخش دعوت می کردند. با این حال بر چسب قیمتی جذاب و رقابیت باهم رده های متنوع خود، درس می گرفتند، برگ برنده ای شد برای رشد خارق العاده جمعیت طرفداران این برند جذاب در سراسر جهان!

شیائومی با معرفی خانواده ی خوشنام و مقرون به صرفه Redmi Note  تحولی در سهم خود از بازار روز دنیا ایجاد کرد. محبوبیت این برند جوان، در بسیاری از نقاط جهان همچون کشور ما، با ظهور Redmi Note 7 اوج گرفت. این نسخه ی کاربردی و مقرون به صرفه، دنیای میان رده های متنوع گوشی های هوشمند را به چالش کشید. پس از آن شیائومی کوشید تا اعضای به روز رسانی شده ی این سری مدرن میان رده را به خواستگاه نیازها و علاقه مندیهای پیروانش تبدیل کند.اینک، خانواده Redmi  از درخشان ترین و محبوب ترین زیر مجموعه های شیائومی هستند و هر بار نسخه ای جدید و دوست داشتنی ، مجهز به قابلیت های فراوان ، در یک طراحی با شکوه به جمع آنها می پیوندد.

در 23 مارس 2020، شیائومی عضو مدرن دیگری با نام Redmi Note 9S را به دنیای چشم نواز میان رده هایش معرفی کرد. محصولی که سپس ، در 30 آوریل 2020 پا به عرصه ی شیائومی های پر طرفدار نهاد.

با ما در گشت و گذاری به دنیای Redmi Note 9S همراه شوید.

 

کیفیت ساخت و طراحی

آدمی شیفته زیبایی هاست. عنصر شگفت انگیز و روح نواز که با الهام از جهان خارق العاده هستی، در تلاش است تا سازه های دست خود را در قالب یک طراحی باشکوه خلق کند.

گوشی های هوشمند به عنوان یکی از همراهان همیشگی انسان عصر حاظر، برای جذب سلیقه ی کاربرانش ناگریز از آمیختن با زیباییهاست!از این رو طراحان این اپیدمی جذاب همراه ، همواره در ساخت نسخه هایی با ظاهری زیبا و البته با کیفیت، بر جمعیت طرفداران محصول خود بیقزایند. در این میان شیائومی نیز با سبک زیبای خود ارزش های میان رده های خوش قیمت و کاربردیش، ارتقا بخشیده است. بی شک زیبایی ظاهری کافی نیست و آنچه بدان معنا می بخشد، کیفیت ساخت مطلوبی است که درون این دید مناسب بصری جای می گیرد.

 Redmi Note 9Sاز لحاظ کیفیت ساخت و طراحی خیره کننده و مدرن خود، حرف های بسیاری برای گفتن دارد. در دنیای میان رده هایی که اغلب از پنل پشتی پلاستیکی بهره برده اند، بدنه جذاب Redmi Note 9S با شیشه ای براق و محافظت شده توسط گوریلا گلس 5 ضد خش و مقاوم، پوشیده شده است.

بدنه ای که به غیر از فریم پلاستیکی اش، سراسر شیشه ایست تا میراث دار ظاهربا کیفیت پرچم داران گران قیمت می باشد.بر پهنه ی این پنل مدرن، سبک متفاوت چیدمان دوربین چارگانه ی گوشی، جلب توجه می کند. این دریچه های شگفت انگیز ، این بار و بر خلاف نحوه ی چینش مرسوم، در جایگاهی مربعی شکل منطبق بر محور تقارن پنل، حکمرانی می کند.

بر آمدگی این ماژول فدرتمند و دوست داشتنی، در کنار جنس آیینه ای قلمرواش،گوشی را با خطر لیز خوردن در گیر خواهد کرد. هم چنان که براق این گستره ی زیبا، استعداد عجیبی در جذب جای اثر انگشت و لکه از خود نشان داده است!با این حساب، به احتمال  زیاد استفاده از قاب ژله ای درون جعبه ، برای محافظت از گوشی در برابر این تهدیدات احتمالی، خالی از لطف نخواهد بود.

در حالیکه این گوشی 2.9 گرمی، دارای گواهینامه ی مقاومت در برابرپاشش آب است و گوریلا گلس  مقاوم،تا حد مناسبی از آن محافظت خواهد کرد. با این حال اگر ایجاد لکه و البتهخطر لیز خوردن، برایتان نا خوشایند تر از پوشاندن ظاهر بکر Redmi Note 9S باشد، گارد محافظ انتخاب هوشمندانه ایست!

این نسخه ی دوست داشتنی از خانواده Redmi Note 9S نامدار، در ابعاد 165.8*76.7*8.8 میلی متر و در رنگ های چشم نواز سفید، آبی شفقی و خاکستری طراحی شده است.

دو طرف پنل پشتی خیره کننده ی گوشی به انحنای جذابی منتهی می شود که در جهت بالا بودن آرگونومی دستگاه قدم موثری برداشته است. این در حالیست  که نمای تخت مقابل گوشی، زیبایی را در سادگی  تعریف می کند.

حدود 85 درصد از وسعت فضای این پنل جلویی پوشیده شده با گوریلا گلس 5 به انحصار نمایشگر 6.67 اینچی گوشی در آورده است. Redmi Note 9S تا حدود زیادی  ازدامن زدن به حواشی خودداری کرده،با این حال در نیمه پایینی، شاهد گسترش لمسی حاشیه های  مرزی خواهیم بود. دوربین سلفی   این بار، به پیروی از سبک متفاوت دوربین پشتی، در طراحی ناچ استایل ظاهر نشده است. این لنز پر طرفدار، در یک بریدگی کوچک حفره ای دایره ای شکل  را در میانه ی بالایی نمایشگر،به عنوان جایگاه فرمانروایی خود برگزیده است.

با پرسه زدن در حوالی پنل پشتی و جلویی گوشی، اثری از حسگر اثر انگشت نخواهیم دید! گارد امنیتی اثر انگشت نیز در Redmi Note 9S ، در جایگاهی جدید مستقر شده است.

این نسخه به پیروی از دیگر اعضای خانواده Redmi Note 9S، کلید پاور گوشی که در کناره ی سمت راست تعبیه شده استره به عنوان یک گارد امنیتی نیز به کار می گیرد! فضای اطراف کلید پاور با اندکی  فرورفتگی طراحی شده تا دسترسی به کلید پاور، مخصوصا در هنگام ایفای نقش خود به عنوان حسگر اثر انگشت،به سادگی صورت می گیرد. این سنسور دقیق و امن Redmi Note 9S را به گنجینه ی اسرار شما تبدیل می کند تا محتوای شخصی خود را با خیالی آسوده بدان بسپارید و هرزمان که بخواهید، با لمس پاور دو وظیفه ای گوشی، به دنیای  درونی Redmi Note 9S شخصی خود راه یابید.سریع و بی وقفه!

در لبه ی سمت راست گوشی، کلید های پاور و تنظیم صدا تعبیه شده اند. در کناره ی سمت چپ، شکاف سیم کارت های دستگاه به همسایگی درگاه اختصاصی کارت حافظه ی جانبی در آمده اند.در لبه ی بالایی، میکروفون دوم، فرستنده مادون قرمز(اینفرارد) و بلندگوی دوم قرار گرفته اند. لبه پایینی نیز میزبان جمعیت فراوانی به نام های میکروفون اصلی، جک 3.5 میلی متری دوست داشتنی هدفون، درگاه شارژ  Type-C ، میکروفون اصلی و بلندگوی اصلی را پذیرفته است.

Redmi Note 9S در یک طراحی زیبا و با کیفیت بالای ساخت، به یک گزینه ی جذاب میان رده ای مدرن، تبدیل شده است.

دنیای این گوشی اما هنوز، دیدنی های فراوانی دارد.

 

صفحه نمایش

تلاش هایبی وقفه ی ساختاردرونی گوشی تلفن همراه  شما در پردازش، بر پهنه ی صفحه نمایش آن به بار می نشیند. امروزه وسعت این صفحه نمایشگر از عناصر زیبایی شناسی این اپیدمی همراه به شمار می آید و کاربران بسیاری مایلند هنگام کار با گوشی خود، در صفحه ای لبالب  پر از محتوا غرق شوند.

از این رو طراحان برند های مختلف نیز ساخت اسمارتفون های مدرن در تلاشند تا در نشخه های بلند قامت و عظیم الجثه ی خود نیز، تا حد ممکن دامن زدن به حواشی خودداری کند تا بیشترین وسعت فضای مقابل دستگاه به انحصار صفحه نمایش در آید.

پنل تخت IPS LCD  نسخه ی9S از خانواده Redmi Note  نیز کوشیده تا حدود 85 درصد از فضای پنل جلویی را به نمایشگر ببخشد. صفحه ای 6.67 اینچی که محتوای دلخواهتان را با کیفیت  FHD و رزولوشن بالای 2400*1080 پیکسل و تراکم مطلوب پیکسلی 395 پیکسل در هر اینچ، در گستره ای پهناور به نمایش می گذارد.

گرچه بساری منتقدان بر آنند که زمان مهاجرت نمایشگر میان رده های شیائومی به سمت و سوی جهان مدرن نمایشگر های OLED فرا رسیده است، اما هم چنین Redmi Note 9S به یک LCD مجهز شده است که البته تصاویردر آن تا اندازه ی مطلوبی شارپ خواهند بود.

حداکثرروشنایی در LCD ها، در حالت خودکار ویا تنظیمات  دستی تفاوت چندانی نمی کند گرچه در نمایشگر Redmi Note 9S روشنایی در مقایسه با دیگر میان رده های مجهز به  LCD بیشتر است. و معمولا در فضای باز  با نور زیاد هم کار کردن با این گوشی را امکان پذیر کرده با این حال خم چنان عمق رنگ مشکی  محدود است. سردی رنگ سفید نیز در این نمایشگر کاملا قابل مشاهده است که البته امکان اصلاح با تنظیمات  warm مهیاست.

شاید از تیراد های وارد بر  IPS LCD، مشاهده ی هاله نور در اطراف حفره سلفی باشد که در پس زمینه های پرتونور، محسوس تر نیز خواهد بود. محتوای دلخواه نمایش داده شده در این LCD، گرچه غنی از رنگ های بی شمار نیست، اما تصاویر کاملا شفاف و با طراوت ارائه می گردند، اگر از علاقه مندان به فعالسازی قابلیت  Always on هستید، متاسفانه  LCD این گوشی، توان دسترسی به آن را فراهم نخواهد کرد. اما خبر خوب اینکه در قسمت بالای صفحه، در دل خروجی صدای مخاطب، چراغ  LED مستقر شده تا بدون روشن کردن نمایشگر، شما را از دریافت نوتیفیکیشن ها آگاه کند.

Dark mode نیز قابلیت در دسترسی است که در صورت فعالسازی، قسمت های سفید مورا به مشکی تغییر می دهد تا در استفاده ی طولانی مدت و یا درمکان هایی با نور کم، چشمانتان دچار خستگی نشود.

در وسعت بالای نمایشگر Redmi Note 9S، فیلم های مورد علاقه تان را تماشا کنید و لذت یک بازی هیجان انگیز را تجربه کنید، حس ناب غوطه وری در جهان تکنولوژی!

 

دوربین

جهان سرشار از دیدنی هاست. اوقات خوش هم نشینی با اعضای ارزشمند خانوادتان، دور همی های دوستانه، سفر به یادماندنی، برای پیوستن به خاطراتتان در انتظارند. گوشی هوشمندخود را بردارید و از دریچه های جذاب عکاسی آنها به جهان نگاهی بیندازید. تکنولوژی، فاصله ها را در نوردیده و امکان به اشتراک گذاری لحظات هم اکنونتان را، با دوستانی فرسنگها دورترفراهم کرده است. شاهکاری که عمر گذران ما را در قاب یک تصویر، جاودانه  خواهد کرد.

Redmi note 9s، از فراوانی دلنشینی در لنز های عکاسی برخوردار است. چهار سنسور کاربردی، با سبکی متفاوت تر از همیشه، بر پهنه ی قاب براق پشتی، در یک جایگاه مربعی شکل مدرن چیدمان شده اند. صدرنشین این مربع جذاب را به ترتیب از سمت راست، لنز قدرتمند 48 مگاپیکسلی اصلی دوربین و سپس سنسور 8 مگا پیکسلی  Ultra wide، تشکیل داده از سنسور  wide اصلی ، با گشودگی دیافراگم f/1.8  در نور روز تصاویری سرشار از رنگ های با طراوت و نزدیک به واقعیت، در شارپ متوسط ولی رخ داینامیکی قابل  قبولی خلق حواهد کرد. عملکرد این سنسور در تاریکی شب اما، به خوبی روز نخواهد بود. گرچه وجود قابلیت  Night Mode  یاری رسان تصاویری است که در تاریکی حیرت آور شب های به یادماندنی شما، شفاف و با جزئیات کافی و رضایت بخش به ثبت خواهند رسید.

لنز8 مگاپیکسلی  Ultra wide تا زاویه ی 119 درجه را پوشش می دهد تا بخش وسیع تری ازمنظره ی شگفت انگیزپیش رویتان را ثبت کنید. نقطه قوت این سنسور بهم ریختگی بسیار اندک محسوس لبه هاست که تصاویر را با جذابیت هرچه بیشتر، همراهی می کند. اما می توان به رنگ پریدگی این عکس ها، افت نسبی میزان شارپ آنها و وجود نویز، نقد هایی را وارد دانست.

در این مربع دوست داشتنی و کمی پایین تر این لنز های کاربردی، به ترتیب از راست لنز 2 مگا پیکسلی تشحیص عمق و سپس سنسور 5 مگا پیکسلی ماکرو به خدمت گرفته شده است.

Depth Camera با گشودگی دیافراگم  f/2.4 ، شما را به لذت یک عکاسی خلاقانه دعوت می کند. می توان گفت به دلیل ابعاد بزرگ دوربین اصلی ، وسعت ناحیه فوکوس کاهش می یابد. این موضوع هنگام عکاسی از سوژه هایی با فاصله نزدیک با محو بخش هایی، مشهور تر نیز خواهد شد.در چنین مواقعی لنز ماکرو این ماژول دوست داشتنی، به یاری شما می شتابد. شیائومی مدعی است که این سنسوردر نور کافی، جزئیاتی که نسبت به تصویر مشابه کراپ شده، از دوربین اصلی غنی ترند.

به همراهی این مجموعه جذاب،دوربین پر قدرت 16 مگاپیکسلی سلفی ، طرفداران  این دست از عکس ها را مجذوب خود می کند. جزئیات فراوان در تلاقی با رنگهای واقعی و شارپ، قاب سلفی شمارا به دریایی از زیبایی ها ی خیره کننده می آمیزد.

در تصاویر سلفی ثبت شده توسط این دوربین، سوژه از پس زمینه گوشی تمیز و با کمترین میزان به هم ریختگی جداسازی می شود تا سلفی هایتان چشم نواز و مطلوب،به آلبوم دیجیتالی خاطراتتان بپیوندد.

علکرد دوربین های  Redmi note 9s در پرتره نیز رضایت بخش است. گرچه برش سوژه از پس زمینه فوق العده نیست، اما پس زمینه به اندازه ی کافی مات می شود تا پرتره های جذاب تری را به ارمغان بیاورد. البته که کیفیت عکس های پرتره با دوربین این گوشی، به شدت به میزان نور محیط وابسته است و پرتوهای ثبت شده در نور روز، تماشایی ترخواهد بود.

از عکاسی لذت ببرید.

 

باتری

Redmi note 9s، همراهی وفادارانه ، در طی یک سفر طولانی و خاطره انگیز است. باتری قدرتمند 5020 میلی آمپر ساعتی این گوشی، گرچه شایداز مهم ترین دلایل وزن تقریبا بالای آن به شمار می آید، اما نیروی عظیم نهفته شده در آن، ارزش کمی سنگین تر بودن را خواهد داشت. شیائومی مدعی است که Redmi note 9s، تا 147 ساعت گوش جان سپردن به موزیک، تا 22 ساعت مکالمه ی طولانی و دلنشین، تا 13 ساعت اجرای بازیهای هیجان انگیز را دوام می آورد، بدون آنکه به سوخت گیری مجددنیازمند شود. بر اساس ادعای شیائومی ، این باتری قدرتمند، نیروی لازم برای 2 روز استفاده معمول و 1 تا 1.5 روز کارکرد سنگین از گوشی را مهیا خواهد کرد. بدون آنکه با خطر مرگ مواجه شود.

به لطف اسپندراگون 720 این گوشی ، از شارژ  سریع 18 واتی پشتیبانی می کند.

جالب است بدانید که شارژ تعبیه شده در جعبه ی Redmi note 9s، از توان 22.5 واتی برخوردار است. با این اوصاف پس از همراهی طولانی مدت و بی وقفه، گوشی شما برای احیای مجدد و رسیدن به شارژ 50 درصد به 45 دقیقه زمان نیازمند است. گرچه شاید از این زمان چندان هم  کوتاه نباشد، اما بی شک، دوام خارق العاده باتری پس از شارژ کامل ، کارکرد باتری را متعادل تر خواهد کرد. با Redmi note 9s به این زودی ها نگران نگران اتمام سوخت گوشی خود نباشید، آسوده سفرکنید!

 

عملکرد

قدرت ساختار سخت افزاری و نرم افزاری گوشی های هوشمند، نحوه عملکرد آنها را تعریف می کند.

Redmi note 9s در فوندانسیون سخت افزاری خود از تراشه ی   اسنپدراگون 720  استفاده می کند. این چیپست مرکب پردازنده ی 8 هسته ای متشکل از 2 هسته ی 2.3 گیگاهرتزی kryo 465 Gild مبتنی بر  cortex – A76 ، 6 هسته ی  Keryo 465 Silver  مبتنی بر  cortex-A55 و با فرکانس 1.8 گیگاهرتز است. به همراهی این سیستم پردازنده مرکزی، Adreni 618  نیز، عملیت پردازش گرافیکی را بر عهده دارد.

Redmi note 9s در دو نسخه با میزان Ram  و  Rom 64.4 گیگابایت  و 128.6 گیگابایت عرضه می شود. گرچه بی شک تجربه کاربری روان تری در نسخه ی 6 گیگابایتی ارائه خواهد شد، با این حال هر دو نسخه به راحتی از پس انجام کارکرد های روزمره شما بر می اید. اگر از طرفداران بازیهای هیجان انگیز هستید،روی Redmi note 9s حساب کنید.

چرا که حتی از اجرای بازیهای با گرافیک سنگین، با کمی داغی در صفحه نمایش که البته نگران کننده نیست، موفق عمل کرده است.

اما ساختار نرم افزرای این گوشی بر پایه ی اندروید 10 و با پشتیبانی از رایط کاربری اختصاصی  شیائومی با نام MIUI 11  بنا شده است. این رابط کاربری دوست داشتنی با ظاهری متفاوت و عملکردی فوق العاده امکان شخصی سازی فراوانی را به کاربرانش هدیه می دهد تا مطابق با سلیقه خود، فضای Redmi note 9s را دکور کنید!  قابلیت های جذابی چون  Dark Mode، تبادل فایل  mi share، بهینه سازی باتری Ultimate power snuing mode و زمان طراحی مینیمالیستی، از ویژگی های  این رابط کاربری شیائومی است.

درگاه امنیتی وظیفه ی محافظت از محتوای شخصی شما را بر عهده گرفته اند. حسگر اثر انگشت، با محل قرار گیری نوین خود بر دکمه ی پاور،با عملکردی خارق العاده و ایمنی بالا، در صورت  نیاز در چشم بر هم زدنی شما را به دنیای درونی Redmi note 9sدعوت می کند.

سنسور مدرن تشخیص چهره نیز، به کمک دوربین سلفی، با دقت مثال زدنی، حتی اگر گوشی را افقی و یا بر عکس نگه دارید،تشخیص را به سرعت انجام و قفل گشایی را میسر خواهد کرد.

یگانه لنز اسپیکر تعبیه شده در ساختار Redmi note 9s نیز در قسمت پایینی بدنه، با  بلندی صدای بسیار مطلوبی، ایفای نقش می کند. البته ممکن است در حداکثر میزان بلندی صدا، کمی افت کیفیت را احساس کنیم.

اما به طور کلی، عملکرد Redmi note 9s  کاربران را از خود راضی نگه می دارد تا  این عضو از خانواده ی Redmi note  نیز براریکه ی قدرت میان رده های پر طرفدرار بنشیند.

 

جمع بندی

بهره بری Redmi note 9s از پردازنده ای که جزء قدرتمند ترین های میان رده هایکوالکام است، عملکردی عالی را برای این نسخه به همراه آورده است. دوام خارق العاده ی باتری، نمایشگر وسیع و کم حاشیه ی  FHD، بدنه ای شیشه ای که میان ردهها کمتر نسخه ای بدان مجهز شده و عملکرد فوق العاده ی ماژول دوربین هایدر طی روز، نقاط قوت درخشانی در کارنامه  به این گوشی مقرون به صرفه اند. گرچه شاید بتوان افت کیفیت عکس ها در تاریکی و سرعت نسبتا پایین سوخت گیری گوشی را از ایراد های وارد بر آن دانست.

آگاهی، انتخاب درستی را به ارمغان می آرود.

ادامه مطلب

فیلم محصول
Label

70,986,000
68,918,000
تومان