152 0 3 موبایل موبایل موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد فروشگاه اینترنتی دیجی یزد : موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد موبایل,Mobile Main Page,موبایل,Mobile موبایل
152 0 3 موبایل موبایل موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد فروشگاه اینترنتی دیجی یزد : موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد موبایل,Mobile Main Page,موبایل,Mobile موبایل 0 0 0 0 0 0 0
10 33
10:33-1403/2/7 1403 2 7 1403/2/7
152 0 0 0 3 موبایل موبایل موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد فروشگاه اینترنتی دیجی یزد : موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد موبایل,Mobile Main Page,موبایل,Mobile موبایل
-- --

گوشی موبایل نوکیا مدل N3.2 - ظرفیت 64 گیگابایت-مشکی

Nokia N3.2 - 64G - BLACK

ویژگی های محصول

اندازه صفحه نمایش : 6.26 اینچ

پردازنده : Quad-core Cortex-A53 CPU

توضیحات : باتری 4000 میلی آمپر ساعتی با قابلیت شارژ سریع

حافظه داخلی : 64 گیگابایت

دوربین اصلی : 13 مگاپیکسل

دوربین سلفی : 5.0 مگاپیکسل

سیستم عامل : اندروید 9.0 (Pie)

مقدار رم : 3 گیگابایت

تعداد سیم کارت : دو سیم کارته (نانو سیم)

دسته بندی : موبایل نوکیا
رنگ :


گارانتی: رجیستر شده با 18 ماه گارانتی اصل شرکتی

ناموجود

توضیح محصول
گوشی موبایل نوکیا مدل N3.2 - ظرفیت 64 گیگابایت-مشکی

سیری کوتاه در دنیای  Nokia 3.2

 

کمپانی با اصالت نوکیا،با طراحی مدرن و کاربر پسند Nokia 3.2، کاربران زیادی را مجذوب خود کرد.

دراین اسمارتفون دوست داشتنی، شاهد صفحه نمایش 6.26 اینچی با رزولوشن 1520*720 پیکسل هستیم، وقتی به نمایشگرغول پیکر گوشی همراهتان نگاه می کنید، حس تصاویر با کیفیت در شما القا خواهد شد.

Nokia 3.2 181 گرمی، در ابعاد 159.1*76.2*8.6 میلی متر در میان گوشی های هوشمند بازار، خودنمایی می کند.در این نسخه از نوکیا 3.2 ، حسگر اثر انگشت در پنل پشتی حکرانی می کند.

نوکیای با اصالت، Nokia 3.2 دوسیم کارته را، با حافظه داخلی 64/32/16 و رم 3 گیگابایت به جهان معرفی کرد.

اگرچه با دوربین 13 مگاپیکسلی این گوشی مقرون به صرفه، نمی توانید عکس های حرفه ای داشته باشید، اما مطمئن باشید این سنسور نهایت تلاشش را می کند تا زیبا ترین لحظاتتان را در قابی سراسر جذابیت به تصویر بکشید. اگر از گرفتن عکس های سلفی لذت می برید، با لنز 5 مگاپیکسلی زیبایی های خود را به تصویر بکشید و خاطره سازی کنید.

از دیگر امکانات خیره کننده ی این گوشی همراه، منبع قدرتمند 4000 میلی آمپر ساعتی آن است.

خبر خوب اینکه، این منبع لیتیوم – یونی از شارژ سریع 10 واتی پشتیبانی می کند؛ و بدون فوت وقت، در کوتاهترین زمان سوخت گیری مجدد انجام شود.

به زودی به گشت و گذاری در دنیای Nokia 3.2، خواهیم پرداخت. با ما همراه شوید.

 

بررسی تخصصی Nokia 3.2
 

درباره Nokia 3.2

نوکیا از بدو تولد گوشی های موبایل توانست نام خود را در زمره ی نخستین نسل های این دست از محصولات جذاب قرار دهد. اما به تدریج همکاری این شرکت با ماکروسافت به سرانجام نرسید و کمرنگ شدن این برند محبوب با تولیدات سازندگان شرکت های نوپا بیش از پیش احساس می شد. تا اینکه همکاری این برند اصیل با شرکت فنلاندی HMD Global، احیای مجدد نوکیای دوست داشتنی را نوید داد. اینک بیش از دوسال از این شروع هیجان انگیز می گذرد. نوکیا با تولید محصولات پایین رده و میان رده ی کاربردی و زیبایی، در تلاش است تا سهم از دست رفته ی بازار گوشی های تلفن همراه را پس بگیرد. بیشتر جمعیت نوکیا  از  Android Pie پیروی می کنند. با این حال این برند در جهت ایجاد تحولی حیرت انگیز، استفاده از  Android One را در نسخه های جوان خود پیاده سازی کرده است. این به روزرسانی مدرن نسخه ی اندروید در تولید محصولاتی متعلق به دنیای میان رده و پایین رده ها توانست نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب کند. اینک، به معرفی یکی از محصولات برند با اصالت نوکیا با نام Nokia 3.2 می پردازیم. محصولی که در سال 2019 پا به عرصه ی گوشی های خوش قیمت گذاشته و توانسته طرفداران خود را به خوبی پیدا کند. و اما گشت گذار در دنیای این نوکیای جوان آغاز می شود.
 

کیفیت ساخت و طراحی

دید بصری مناسب و آرگونومی بالا از عواملی هستند که با معطوف کردن سلیقه کاربر به سبک طراحی خاصی، او را از سردرگمی در دنیای سراسر تنوع گوشی های امروزی نجات خواهد داد! تا جایی که یک طراحی با شکوه به خوبی می تواند کاربران را ترغیب به خرید مدلی کند که شاید قبل از دیدن آن، در میان گزینه های مدنظرش جایی نداشته است.

نوکیا در طراحی این نسخه ی دوست داشتنی سبک طراحی مدرنی را بکار گرفته است. این برند که مدت ها بر تولید گوشی های دکمه دار متمرکز شده بود، اکنون در قالب Smart Phone های جذاب نیز خود را معرفی می کند. کیفیت مطلوب ساخت Nokia 3.2 در کنار طراحی به روز این گوشی مجموعه ای کامل از یک گوشی دوست داشتنی و مقرون به صرفه را به ارمغان آورده است. با پرسه زدن در زوایای مختلف این نسخه ی فنلاندی تبار 8.6  میلی متری ، با صفحه ی نمایش تمام صفحه ای مواجه می شویم که زیبایی این گوشی را دوچندان کرده است. Nokia 3.2 سبک وزن حس راحتی فوق العاده ای را به کاربر منتقل می کند. در قاب پشتی این گوشی، دوربین، گارد امنیتی حسگر اثر انگشت و لوگوی اصیل نوکیا در قسمت میانی پنل، با نظم و سادگی شکیلی در چیدمانی عمودی به خط شده اند تا به اثبات این شعار حقیقی جامه عمل بپوشانند که زیبایی در سادگی است.

در کناره ی پایینی بدنه ی گوشی درگاه USB ، میکروفون و اسپیکر تعبیه شده اند. لبه ی بالایی گوشی میزبان اختصاصی جک دوست داشتنی 3.5 میلیمتری هدست است. درگاهی که نیاز به تهیه مبدل را برایتان مرتفع خواهد کرد.

طراحان این گوشی دست به ابتکاری جذاب زده اند. روشن شدن حواشی دکمه ی پاور شما را از دریاف اعلان با خبر خواهد کرد. در همسایگی این دکمه، Google Assistant به عنوان دستیار کاربردی صوتی Nokia 3.2 را برای یک همراهی بی نظیر با کارر مجهز کرده است.

قابلیتی که گوگل از آن به عنوان امضای Nokia 3.2 یاد کرده و اینگونه آن را توصیف می کند: این یک دستگاه محاوره ای است.

همراهی که محدودیت ها را تا حد بالایی از پیش پای شما بر می دارد. به این ترتیب درحین قدم زدن در یک صبح پاییزی دل انگیز، با گوگل گفتگو کنید و از آن برای خرید بلیط سینما یاری بگیرید. این گفتگوی جذاب Nokia 3.2 را به گوشی تبدیل کرده که دنیای شما را به گوگل معرفی می کند. پس از حرکت نایستید، گوگل راه گشاست.

 

صفحه نمایش

تماشای فیلم های مورد علاقه تان و یا اجرای بازی های هیجان انگیز، وب گردی و مشاهده ی هرگونه محتوای دلخواه، گرچه نتیجه ی یک پروسه ی پردازشی در ساختار درونی گوشی است، اما جاری شدن این محتوا بر صفحه نمایش، تنها مرحله ایست که در نهایت در مقابل دیدگان کاربران قرار خواهد گرفت. بنابراین تعامل نزدی بسیاری از افراد در انتخاب مدل دلخواهشان، بر نمایشگر گزینه های مد نظرشان توجه خواهند کرد. Nokia 3.2 با صفحه نمایش 6.26 اینچی خود تا حد امکان از دامن زدن به حواشی دوری کرده است! این نمایشگر دوست داشتنی با به انحصار درآوردن 80.5 درصد از فضای پنل جلویی گوشی به خود، توانسته لذت تماشای محتوای مورد علاقه کاربرانش را به خوبی به آنها هدیه دهد. رزولوشن صفحه نمایش Nokia 3.2 معادل 1520*720  پیکسل است. این میزان شما را به تماشای تصاویری با جزئیات مطلوب و دقت رنگ رضایت بخشی دعوت خواهد کرد، چرا که در دنیای پایین رده ها این وسعت دلنشین و مطلوب خواهد بود. برای شناخت دوربین Nokia 3.2 منتظر ما باشید.
چرا که عکاسی لذت جاودانگی لحظات ناب است.

 

دوربین

همه ما لحظات بی نظیری را در کنار عزیرانمان تجربه می کنیم. لحظاتی که ثبت آن ها در آلبوم خاطراتمان، جاودانگی خاطره انگیزی را خلق می کند.

امروزه اسمارت فون های جذاب، متعلق به هر رده ای که باشند برای ثبت این اوقات دلنشین و گران بها، مجهز به دوربین هایی هستند که با توجه به رنج قیمتی هر مدل، مجهز به امکانات متناسب اند. در دنیای پایین رده هایی چون Nokia 3.2 خوش قیمت، طبیعتا نباید انتظار ماژول چند گانه دوربین را داشته باشیم. با این حال از لذت عکاسی در سفرهای هیجان انگیز نیز بی بهره نخواهیم ماند. دوربین 13 مگاپیکسلی اصلی Nokia 3.2 با دریچه دیافراگم f/2.2 همچنان تصاویر با کیفیتی را با در نظر گرفتن جزئیات مطلوب به ارمغان می آورد. در همسایگی این دوربین فلشی تعبیه شده که به کاربر امکان می دهد تا در نور کم نیز بتواند تصاویر دلخواهتان را ثبت کند. گرچه عکاسی در شب با این دوربین، تصاویری دارای نویز و با جزئیات کمی را نتیجه خواهد داد، با این حال همچنان می توان زیبایی های فوق العاده ی یک شب مهتابی را در پس زمینه ی عکس های به یاد ماندنی به تصویر کشید. با این دوربین امکان فیلم برداری FHD با رزولوشن 1080 پیکسل با نرخ 30 فریم بر ثانیه نیز مهیا شده تا بتوانید لحظات تکرار نشدنی زندگی تان را جاودانه کنید.

اگر از طرفداران عکس های سلفی هستید، Nokia 3.2 با دوربین سلفی 5 مگا پیکسلی خود شما را به خوبی همراهی خواهد کرد. خبر خوب اینکه این دوربین wide نوید بخش سلفی هایی است که جمع گرم خانواده و یا دوستانتان را در یک قاب دوست داشتنی به تصویر می کشد. در صورت نیاز می توانید با اشاره روی سوژه مورد نظرتان، بر روی آن فوکوس کرده و عکس های خلاقانه ای بگیرید.بنابراین با این لنز عریض جذاب، از سلفی گرفتن لذت ببرید.

در این دوربین می توانید با بهره بردن از قابلیت قفل گشایی به روش نوین تشخیص چهره، قفل گشایی کنید.  

گرچه Nokia 3.2 به دلیل مقرون به صرفه بودن نتوانسته امکانات دوربین های قدرتمند پرچم داران را در خود جای دهد، با این حال به عنوان عضوی از دنیای پرطرفدار پایین رده های خوش قیمت، تصاویر رضایت بخشی را به کاربرانش هدیه خواهد داد. اگر به یک سفر یک روزه می روید، برای سنجش میزان همراهی این گوشی در طول این سفر هر آنچه لازم است را به شما خواهیم گفت.سوخت گیری آغاز می شود...

 

باتری

با پرسه زدن در دنیای Nokia 3.2 به بخش شگفت انگیز ساختار این گوشی دوست داشتنی می رسیم. سورپرایز طراحان این گوشی که برای بسیاری از کاربران قابل توجه است. تعبیه باتری قدرتمند 4000 میلی آمپر ساعتی در یک گوشی پایین رده، نقطه قوت ارزشمندی است که Nokia با بکار گیری آن در این نسخه توانسته از این لحاظ  بر بسیاری از پرچم داران نیز پیشی بگیرد. Nokia مدعی است این باتری لیتیوم یونی نیرومند، شارژ کافی برای کارکرد متداول تا دو روز را بدون نیاز به سوخت گیری مجدد، برای کاربران مهیا خواهد کرد. این در حالی است که بسیاری از ستارگان برند های مختلف، بیش از یک روز دوام نمی آورند و به شارژ مجدد نیازمند خواهند شد. Nokia ادعای خود را سازمان دهی و اعلام کرده است که با هر بار شارژدهی نسخه ی 3.2 می توانیم 20 ساعت مکالمه کنیم، 18 ساعت در صفحات وب پرسه بزنیم، 8 ساعت به تماشای فیلم مورد علاقه مان بپردازیم و ویدئوهایی را ضبط کنیم که حتی اگر 5 ساعت هم ادامه داشته باشند هم چنان سوخت کافی Nokia 3.2 کفایت خواهد کرد. با این حساب، به جرأت می توان از باتری این گوشی، به عنوان نگین درخشان ساختار Nokia 3.2 یاد کرد.

این ماجرای هیجان انگیز به اینجا ختم نمی شود. پس از این استفاده ی طولانی مدت، امکان شارژدهی سریع به Nokia 3.2  امکان می دهد که درمدت زمان کوتاهی سوخت گیری مجدد را دریافت کرده و شارژ از صفر تا 100 درصد را به کاربرانش هدیه دهد، سریع و بی وقفه.

با این باتری قدر با خیالی آسوده روی همراهی وفادارانه Nokia 3.2 حساب کنید. سوخت کافی است!

 

عملکرد

Nokia 3.2 علاوه بر باتری، توانسته با بهره بری از Android One تمایزی دیگر در مقایسه با دیگر رقبایش را رقم بزند. گرچه مجهز بودن این گوشی به اندروید خالص بدون رابط کاربری دلیلی برنصب نبودن نرم افزارهای مازاد بر روی گوشی است، اما باید گفت مزایای بسیاری را برای این گوشی خوش دست به ارمغان آورده است. طرفداران Android One عواملی چون بهینه سازی مصرف انرژی ، امنیت بالا و اجرای روان برنامه ها را دلیل جذابیت آن می خوانند. البته که تک تک این موارد تاثیر بسزایی در عملکرد هر چه بهتر گوشی تلفن همراه خواهند داشت.

سمت چپ گوشی مجهز به دکمه دستیار گوگل است. این محل استقرار مناسبی است، مخصوصا برای افرادی که از دستیار صوتی استفاده ی فراوانی دارند. البته که این دسترسی آسان، تمام کاربران را به استفاده از این قابلیت جذاب ترغیب خواهد کرد.

Nokia 3.2 دوست داشتنی مجهز به تراشه ی Snapdragon 429 است. تراشه ای که برای گوشی متعلق به دنیای پایین رده ها قدرت مناسبی دارد. پردازنده ی گرافیکی Adreno 504 نیز سوار بر تراشه ی این گوشی، عملیات پردازشی گرافیکی لازم را تسهیل خواهد کرد.

Nokia با اصالت، مدل 3.2  را در دو نسخه ی 32 گیگا بایتی به همراهی 3 گیگا بایت رم، و نسخه ای 16 گیگا بایتی با 2 گیگا بایت رم به دنیای سراسر تنوع گوشی های امروزی معرفی کرده است. البته که در صورت نیاز به فضای ذخیره سازی بالاتر، امکان ارتقای میزان حافظه تا سقف 400 گیگا بایت توسط microcard مهیاست. خبر خوب اینکه درگاه اختصاصی برای کارت حافظه در ساختار این گوشی طراحی شده تا بتوان در حین فعال سازی هر دو سیم کارت، حافظه ی مورد نیاز را ارتقا بخشید.

ساختار سخت افزاری و نرم افزاری Nokia 3.2، به قدری مناسب است که عملکرد مطلوب برای تبادل محتوا، وب گردی، انجام بازی های هیجان انگیز و اما سبک را در اختیار کاربرانش قرار می دهد. نوکیا با این بازگشت مقتدرانه بار دیگر پیروان سبک خود را به تجربه ی یک نوآوری خلاقانه دعوت می کند.

 

جمع بندی

اگر قصد صرف هزینه های هنگفت گوشی های پرچم دار را ندارید، اگر نیازمند گوشی هایی با دوربین های چند گانه ی فوق العاده و مجهز و در عین حال گران قیمت نیستید، اگر می خواهید از کارکرد های متدوال با تلفن همراه خود لذت ببرید و این همراهی دلنشین، انتظارات شما را از گوشیتان برآورده خواهد کرد، Nokia 3.2 را در میان گزینه های مد نظرتان با دقت بیشتری بررسی کنید . گوشی خوش قیمتی که با آرگونومی بالا و طراحی زیبا، ساختار درونی مناسبی نیز دارد. وجود نرم افزاری که به عملکرد آن سرعت بخشیده ، به همراهی ساختار سخت افزاری مناسب، و البته وجود باتری قدرتمند 4000 میلی آمپر ساعتی با قابلیت شارژ سریع، همه و همه خبر از یک گوشی جذاب و کاربردی دارند. معیار های خود را با هر آنچه در دنیای Nokia 3.2 می گذرد مقایسه کنید. رسالت ما این است تا هر آنچه در مورد این گوشی اصیل دانستنی است، در اختیار شما قرار دهیم.

آگاهی، انتخاب درستی را به ارمغان می آورد.

 

ادامه مطلب

فیلم محصول
Label

70,986,000
68,918,000
تومان