152 0 3 موبایل موبایل موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد فروشگاه اینترنتی دیجی یزد : موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد موبایل,Mobile Main Page,موبایل,Mobile موبایل
152 0 3 موبایل موبایل موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد فروشگاه اینترنتی دیجی یزد : موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد موبایل,Mobile Main Page,موبایل,Mobile موبایل 0 0 0 0 0 0 0
2 45
2:45-1403/1/10 1403 1 10 1403/1/10
152 0 0 0 3 موبایل موبایل موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد فروشگاه اینترنتی دیجی یزد : موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد موبایل,Mobile Main Page,موبایل,Mobile موبایل
-- --

گوشی موبایل اپل مدل iPhone 11 Pro - ظرفیت 512 گیگابایت - ZA/A - خاکستری

Apple iPhone 11 Pro - 512GB - ZA/A - Gray

ویژگی های محصول

اندازه صفحه نمایش : 5.8 اینچ

پردازنده : Dual-core Lightning + Quad-core Thunder CPU

حافظه داخلی : 512 گیگابایت

دوربین اصلی : دارای سه دوربین در پشت گوشی | سه دوربین 12 + 12 + 12 مگاپیکسل

دوربین سلفی : دارای دو دوربین سلفی | دوربین 12 مگاپیکسلی + دوربین SL

مقدار رم : 4 گیگابایت

توضیحات : باتری از نوع لیتیوم-یون با ظرفیت 3046 میلی‌آمپرساعت

دسته بندی : موبایل آیفون
رنگ : خاکستری


ناموجود

توضیح محصول
گوشی موبایل اپل مدل iPhone 11 Pro - ظرفیت 512 گیگابایت - ZA/A - خاکستری

نقد و بررسی تخصصی iphone 11 Pro

 

سیری کوتاه در دنیای iPhone 11 Pro

اگر به دنبال گوشی هوشمند، از برند اپل هستید اما نمی خواهید صفحه نمایش غول پیکری داشته باشد و به دنبال یک نسخه جمع و جور هستید، iPhone 11 Pro با صفحه نمایش 5.8 اینچ و رزولوشن 2436*1125 پیکسل گزینه‌ ای مناسب در پیش روی شماست.

iPhone 11 Pro از کیفیت ساخت فوق‌ العاده‌ای برخوردار است. در این اسمارت فون شگفت انگیز، پنل های شیشه ای و فریم فولادی طراحی زیبا، خلاقانه و منحصر به فردی را شاهد هستیم، که کمتر کاربری را مجذوب خود نخواهد کرد.

از دیگر امکانات خیره کننده این گوشی هوشمند 188 گرمی با ابعاد 144*71.4*8.1 میلی متر، مقاومت بالای آن در آب تا عمق 4 متر به مدت 30 دقیقه است.

یکی از اصلی‌ترین پارامترهایی که برای هر کاربری در انتخاب یک گوشی همراه مهم است، کیفیت دوربین آن است. در پنل پشتی سه لنز 12 مگاپیکسلی تعبیه شده‌ اند که تجربه یک عکاسی دلنشینی را برای پیروانش به ارمغان می‌آورد. البته که مسئولیت ثبت تصاویر سلفی در این اسمارت فون بی‌نظیر، برعهده لنز 12 مگاپیکسلی و دوربین SL است.

از این موارد که بگذریم، به سراغ باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 3046 میلی آمپر ساعت می رسیم، که از قابلیت شارژ سریع 18 واتی پشتیبانی می‌ کند.

iPhone 11 Pro، مجهز به حافظه داخلی 64/256/512 گیگابایت و رم با ظرفیت 4 گیگابایت است، تا فضای کافی برای ذخیره سازی را در اختیار کاربرانش قرار دهد. کمپانی اپل سعی کرد تاiPhone 11 Pro ، را با استفاده از پیشرفته ترین و مدرن ترین فناوری های روز دنیا به یکی از پرچمداران بی رقیب تبدیل کند.

 دنیای iPhone 11 Pro، در انتظار شماست...

 

درباره iphone 11 Pro

کمپانی اپل در زمینه ساخت و طراحی گوشی های هوشمند سال هاست که از محبوبیت چشم گیری در میان کاربران، در سراسر جهان برخوردار است. محبوبیتی که iphon های شگفت انگیز را به زیباترین شکل ممکن، ارزشمند می کند.

iphone 11 Pro  سپتامبر 2019 در شکوه و کیفیتی فوق العاده قدم به عرصه ی جهان سراسر تنوع این اپیدمی جذاب همراه گذاشت تا دوست داران برندش را، شیفته ی سبک مدرن و آرگونومی بالای خود کند.

در گشت و گذاری به دنیای این عضو هیجان انگیز از دنیای آیفون های جذاب و پرطرفدار با ما همراه شوید. 

 

کیفیت ساخت و طراحی

آدمی شیفته ی زیبایی است. زیبایی که در نگاه هر انسانی متفاوت از دیگری معنا پیدا می کند.

در عصر فناوری اطلاعات، انسانها کوشیده اند تا سازه های دست خود را در بازه ای گسترده از سبک طراحی ، برای در بر گرفتن سلایق مختلف  عرضه کنند.

در این میان کیفیت ساخت و طراحی سازه ی هوشمندی چون iphone 11 Pro ، کمترسلیقه ای را مسحور زیبایی خود نخواهد کرد. طراحی با شکوه این نسخه ی 188 گرمی، که در ابعاد 143.9*71.9*7.8 میلی متر، با بدنه ای باریک چشم نوازی می کند، شاهکاریست از نهادینگی زیبایی پسندی آدمی، تجلی یافته در یک تکنولوژی همراه!

تمام وسعت پنل جلویی و پشتی گوشی از شیشه پوشانده شده است. شیشه ای ضد خش، با پوشش اولفوبیک که بازتاب نور بر صفحه نمایشگر را کاهش داده و از بر جای ماندن جای لکه و اثر انگشت بر صفحه نمایش تا حد خوبی جلوگیری می کند. اپل مدعی است که این شیشه در اثر فرایندی که تبادل یون دوگانه نامیده می شود، به سخت ترین شیشه ی موجود در صنعت گوشی بدل شده است. دو پنل جلو و پشتی گوشی نیز با ظرافت ماهرانه ای به فریم فولاد ضد زنگ اطراف بدنه منتهی می شوند.   

گرچه آیفون هم چنان در طراحی این نسخه ی مدرن، در گسترش نوار مرزی حاشیه ای اطراف نمایشگرکوتاهی نکرده است و این احتمالا در عصری که نمایشگر های تمام صفحه دلربایی می کنند، برای بسیاری چندان دلنشین نخواهد بود، با این حال آرگونومی خارق العاده ی گوشی، از آن نسخه ای شایسته ی عشق ورزیدن ساخته است!

گوشه های گرد اطراف بدنه از iphone 11 Pro یک گوشی خوش دست ساخته است.

بر گستره ی پنل پشتی گوشی، سه دوربین در چیدمانی جذاب، بر سطحی مربعی شکل حکمرانی می کنند. در این مربع همرنگ با بدنه، دوربین ها به همسایگی فلش روشنایی بخش LED و روزنه ی میکروفون در آمده اند. پنل پشتی با پوشش Optical PVD کاور شده تا با بافتی مات و مقاوم در برابر اثر انگشت و لکه،  بار دیگر بر کیفیت و زیبایی iphone 11 Pro صحه بگذارد.

 iphone 11 Pro مجهز به گواهینامه ی IP68 است تا آن را در برابر نفوذ آب و گرد و غبار محافظت کند. بر اساس ادعای اپل، iphone 11 Pro می تواند حدود 30 دقیقه در عمق 4 متری آب دوام بیاورد.

 iphone 11 Pro تلفیق استادانه ایست از کیفیت و زیبایی!

 

صفحه نمایش

آنچه در دنیای درونی گوشی های هوشمند می گذرد، بر پهنه ی نمایشگر آنها به جریان زندگی می پیوندد. iphone 11 Pro همواره بر کیفیت محصولات فوق العاده خود متمرکز بوده است.  آنچه در دنیای درونی گوشی های هوشمند می گذرد، بر پهنه ی نمایشگر آنها به جریان زندگی می پیوندد. iphone همواره بر کیفیت محصولات فوق العاده خود متمرکز بوده است. iphone 11 Pro  این کمپانی خوش آوازه، مجهز به نمایشگر Super Retina XDR OLEDاست. این صفحه نمایش 5.8 اینچی، حدود 82.1 درصد از فضای پنل جلویی گوشی را به انحصار خود درآورده است. رزولوشن 1125*2436 پیکسل و تراکم پیکسلی 458 پیکسل در هر اینچ، کیفیت تصاویر جاری بر این صفحه را تعریف می کند. با وجود این تراکم پیکسلی نه چندان بالا، نحوه ی متفاوت و استادانه ی چیدمان پیکسل ها در این LCD، کیفیت مناسبی را برای محتوای جاری بر نمایشگر به ارمغان آورده است.

iphone 11 Pro  دوست داشتنی مانند دیگر برادرانش شما را مسحور تماشای فیلم های مورد علاقه تان خواهد کرد.

هدیه ای به زیبایی حس ناب غوطه وری در جهان تکنولوژی!

 

دوربین

زمان، هرگز تکرار نمی شود! شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که قفل شدن زمان در یک جای مشخص، در یک جمع دوست داشتنی و یا در کنار عزیزترین های زندگیتان را آرزو کنید. رویایی که گرچه در جهان واقعی به حقیقت نمی پیوندد، اما تکنولوژی  در مرز میان واقعیت و دنیای مجازی، در به بار نشاندن این آرزوی شیرین، خوش ظاهر شده است.

کافیست گوشی هوشمند خود را بردارید و از دریچه های جذاب عکاسی آن، به جهان نگاهی بیندازید.

هر زمان و درهر جای دنیا که هستید، می توانید از عملکرد جادویی دوربین دوگانه ی iphone 11 Pro  بهره برده و زمان را ، در خاص ترین اوقات زندگیتان و یا حتی یک جمع خانوادگی ناب و بی نظیر، در قاب یک تصویر ماندگار، متوقف کنید!

دوربین های iphone 11 Pro  بر پهنه ی پنل پشتی گوشی، با چیدمانی جذاب و در جایگاهی مربعی شکل که با اندکی برآمدگی، قدرت نمایی خود را نمایانگر شده، فرمانروایی می کند.

این لنز های جذاب متشکل از لنز عریض 12 مگا پیکسلی عریض با گشودگی دیافراگم f/1.8، مجهز به لرزش گیر اپتیکال تصویر و فوکوس خودکار تشخیص فاز؛ سنسور 12 مگاپیکسلی تله فوتو با گشودگی دیافراگم f/2.0 و با قابلیت زوم اپتیکال دو برابر، لرزش گیر اپتیکال تصویر و فوکوس خودکار تشخیص فاز و لنز 12 مگاپیکسلی فوق عریض با گشودگی دیافراگم f/2.4 است.

دوربین ها در این مربع هیجان انگیز، به همسایگی فلش LED و روزنه ی میکروفون در آمده اند.

علاوه بر عکاسی، امکان فیلم برداری 2160p@24/30/60 fps و 1080@30/60/120/240 fps نیز فراهم است تا برای ثبت خاطرات دلنشین خود، روح زندگی را جاودانه کنید.

لنز12 مگاپیکسلی سلفی نیز با گشودگی دیافراگم f/2.2 مهیاست تا با ثبت تصاویری چشم نواز طرفداران عکس های سلفی را مجذوب خود کند. امکان فیلم برداری با این دوربین با رزولوشن 1080p و با نرخ 30/60/120 فریم بر ثانیه نیز فراهم شده تا سلفی های دسته جمعی شما، شور و هیجان لحظه ها را در خود حفظ و در آلبوم دیجیتالی خاطراتتان به یادگار بگذارند.

لحظه ها را به رنگ زندگی و به سبک مورد علاقه ی خود جاودانه کنید.

 

باتری

iphone 11 Pro  مجهز به منبع سوخت جذابی است برای نسلی که نمی تواند منتظر بماند!

این باتری غیر قابل تعویض لیتیوم یونی با ظرفیت 3190 میلی آمپر ساعت، سوخت کافی برای یک استفاده ی مناسب را به ارمغان آورده است. پشتیبانی از شارژ سریع 18 واتی به iphone 11 Pro  این امکان را می دهد تا پس از یک کارکرد طولانی و رسیدن به یک خاموشی موقت، برای شارژ 50 درصد تنها 30 دقیقه از وقت شما را بگیرد.

با iphone 11 Pro سفر کنید و برای سوخت گیری مجدد نگران نباشید. چرا که این همراه وفادار و دوست داشتنی حتی پس از خاموشی، برای مدت بسیار کوتاهی شما را تنها خواهد گذاشت!

با خیالی آسوده روی همراهی iphone 11 Pro حساب کنید.

 

عملکرد

عملکرد گوشی های هوشمند بر پایه ی فونداسیون سخت افزاری و نرم افزاری بکار گرفته شده در معماری آنها ، تعیین می گردد.

ساختار نرم افزاری iphone 11 Pro مبتنی بر سیستم عامل ios 13 بنا شده است. تراشه ی 7 نانومتری A13 Bionic نیز فونداسیون سخت افزاری این گوشی دوست داشتنی را تشکیل می دهد. این چیپست مرکب پردازنده ی 6 هسته ای متشکل از 2 هسته ی 2.65 گیگا هرتزی از نوع Lighting و 4 هسته ی 1.8 گیگا هرتزی از نوع Thunder است. پردازنده ای مرکزی که قلب iphone 11 Pro را به شماره می اندازد. به همراهی این سیستم پردازشگر، Apple GPU ی 4 هسته ای نیز عملیات پردازشی گرافیکی این نسخه از iphone 11 Pro را بر عهده گرفته است.

iphone 11 Pro در سه نسخه با میزان حافظه ی داخلی 64/512/256 گیگا بایت و رم 4 گیگا بایت عرضه شد.

ساختار سخت افزاری این گوشی، نیازهای امروزی کاربران را پشت سر گذاشته تا iphone 11 Pro در سال های آینده نیز جزو بهترین های هوشمند جهان باقی بماند!

از یک تجربه ی کاربری روان لذت ببرید.

 

جمع بندی

iphone 11 Pro  از جدید ترین، خوش دست ترین، سبک وزن ترین و قدرتمند ترین های امروزی میان رده رده های هوشمند است که مدال افتخار Apple را به همراه دارد. عکس های جذاب ، تماشایی و طبیعی، نمایشگری آمیخته با یک گستره ی رنگی چشم نواز و روشنایی مطلوب و یا پشتیبانی قدرتمند نرم افزاری فوق العاده همگی iphone 11 Pro را ارزشمند تر می کنند.

iphone 11 Pro  شایسته ی عشق ورزیدن است!

 

 

 

 

 

ادامه مطلب

فیلم محصول
Label

70,986,000
68,918,000
تومان