152 0 3 موبایل موبایل موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد فروشگاه اینترنتی دیجی یزد : موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد موبایل,Mobile Main Page,موبایل,Mobile موبایل
152 0 3 موبایل موبایل موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد فروشگاه اینترنتی دیجی یزد : موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد موبایل,Mobile Main Page,موبایل,Mobile موبایل 0 0 0 0 0 0 0
10 37
10:37-1403/2/7 1403 2 7 1403/2/7
152 0 0 0 3 موبایل موبایل موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد فروشگاه اینترنتی دیجی یزد : موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد موبایل,Mobile Main Page,موبایل,Mobile موبایل
-- --

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy Note20 Ultra ظرفیت 256 گیگابایت - رم 8 گیگابایت - مشکی

Samsung Galaxy Note20 Ultra - 256GB - Ram 8GB - Mystic Black

ویژگی های محصول

دوربین اصلی : 108 مگاپیکسل

دوربین سلفی : 10 مگاپیکسل

اندازه صفحه نمایش : 6.9 اینچ

پردازنده : 2x2.73 GHz Mongoose M5 & 2x2.50 GHz Cortex-A76 & 4x2.0 GHz Cortex-A55

توضیحات : باتری 4500 میلی آمپر ساعتی با قابلیت شارژ سریع 25 وات

حافظه داخلی : 256 گیگابایت

مقدار رم : 8 گیگابایت

دسته بندی : موبایل سامسونگ
رنگ :


ناموجود

توضیح محصول
گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy Note20 Ultra ظرفیت 256 گیگابایت - رم 8 گیگابایت - مشکی

نقد و بررسی تخصصی Galaxy Note 20 Ultra

 

سیری کوتاه در دنیای Samsung Galaxy Note20 Ultra

کمپانی سامسونگ در 5 آگوست 2020، گوشی پرچم دار دیگر خود را با نام Galaxy Note20 Ultra، روانه بازار کرد. این گوشی مدرن، با وزن 208 گرم، دارای ابعاد 164.8*77.2*8.1 میلی متراست، که با طراحی Note20 Ultra، یک سنت شکنی در طراحی را به ارمغان آورده است. اگر از طرفداران گوشی هایی با قامت کشیده و بسیار زیبا هستید، بدون شک عاشق این گوشی کره ای خواهید شد.

این گوشی 6.9 اینچی، از بین گوشی هایی که تا کنون روانه بازار شده اند؛ با صفحه نمایش 1440*3088 پیکسلی خود، پیروانش را شگفت زده کرد. البته که بدنه ی شیشه ای و فریم ساخته شده از استیل ضد زنگ Note20 Ultra، طراحی خاص و بی نظیری را به این اسمارتفون بخشیده است.

دنیای دوربین های سه گانه پشتی Note20 Ultra با رزولوشن 12, 12, 108 مگاپیکسل،شما را در ثبت به یادمانی ترین لحظات در کنا عزیزانتان همراهی خواهد کرد. البته که با دوربین سلفی 10 مگا پیکسلی این گوشی دوست داشتنی، می توانید با سلفی گرفتن های دسته جمعی خاطره سازی کنید.

به سراغ باتری لیتیوم یونی Note20 Ultra می رویم. باتری 4500 میلی آمپر ساعتی، که با یکبار شارژ کامل این گوشی هوشمند، می توانید مطمئن باشید که برای یک روز کامل، این گوشی شماراهمراهی خواهد کرد. البته که قابلیت شارژ سریع با توان 25 وات و شارژ سریع بی سیم با توان 15 وات از دیگر امکانات خیره کننده این گوشی هوشمند فوق العاده می باشد.

با وجود امکانات گفته شده این گوشی کره ای تبار، شاهد حافظه 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت هستیم. کمپانی سامسونگ سعی کرد تا Note20 Ultra را با استفاده از پیشرفته ترین و مدرن ترین فناوری های روز دنیا، به یکی از پرچم داران بی رقیب تبدیل کند.

 دنیای Note20 Ultra در انتظار شماست...

 

درباره ی Note 20 Ultra

حدود 9 سال از معرفی نخستین گوشی هوشمندی که تلفن را با قلم درآمیخت، می گذرد. تلفیقی که انسان عصر فناوری اطلاعات را به جهانی نو دعوت کرده است. و اینک خانواده ی شگفت انگیز Note از بالغ ترین های سامسونگ به حساب می آیند.

این شرکت، در 5 آگوست 2020، عضو جدیدی از سری Note و خانواده ی Note 20  را به بازار گوشی های هوشمند معرفی کرد. جدیدترین پرچم دار قلم به دست که چون ستاره ای دنباله دار در آسمان سامسونگ خوش درخشید. ستاره ای به خوش نامی Note 20 Ultra .

واژه ی Note بیانگر ادغام قلم با تلفن در این سازه ی هوشمند است . نسخه ای که مدال افتخار Ultra، را کسب کرده است. Ultra های سامسونگ، نقاط درخشانی در کارنامه ی این برند با اصالت به شمار می آیند، پسوندی که البته به قیمت نجومی این ستارگان خارق العاده نیز منتهی خواهد شد!

Note 20 Ultra، میراث دار شباهت های بسیاری با 20 Ultra ی دوست داشتنی است. نسخه ای که می توان آن را رقیبی سر سخت برای این جدید ترین پرچم دار دست  به قلم دانست.

Note 20 Ultra سراسر شگفتی تنها یک گوشی هوشمند نیست، انقلابی است در جهان تکنولوژی، تا شما یک کامپیوترتمام و کمال را درقابی مستطیل شکل و قابل حمل، در اختیار داشته باشید.

در سیر به دنیای تماشایی Note 20 Ultra با ماهمراه شوید.

 

کیفیت ساخت و طراحی

آدمی شیفته ی زیبایی است. ساخته های دست بشر نیز، همراه از ذهن خلاق الهام گرفته از طبیعت نشأت گرفته اند تا بتوانند مخاطبان خود را در نخستین نگاه، مجذوب شکوه و زیبایی خود کند. زیبایی که کیفیت مطلوب ساخت این محصولات را در بر می گیرد تا کیفیت در لباسی موقر به دستتان برسد!

بی شک آنچه پرچم داران گوشی های هوشمند را، در یک برچسب قیمتی نجومی ارائه می کند، تلفیقی از این دو عنصر حیاتی است . کیفیت ساخت در جامه ای زیبا و مسحور کننده!

Note 20 Ultra، از زیباترین های دنیای امروزی اسمارتفون های مدرن است. نسخه ای در ابعاد 164.8*77.2*8.1 میلی متر، که تمامی وسعت پنل های جلویی و پشتی آن پوشیده شده از شیشه ی ویکتوس است. این شیشه، نسل هفتم از گوریلا گلس مقاوم در برابر خط وخش به شمار می آید، که برای نخستین بار در Note 20 Ultra بکار گرفته شده است. سامسونگ مدعی است که با این محافظ مدرن، سقوط از ارتفاع 2 متری نیز به این ستاره ی خارق العاده آسیبی نخواهد رساند. این دو پهنه ی صیقلی و زیبا، در تلاقی با رنگ های خیره کننده ی سفید ، مشکی و به طور اختصاصی برنز مات و جذاب ، زیبای گوشی را دو چندان کرده اند. نوارمرزی با کیفیتی از جنس فولاد ضد زنگ ، فریم Note 20 Ultra را پوشش می دهد.

در پنل جلویی، صفحه نمایش پهناور 6.9 اینچی چشم نوازی می کند. نمایشگری که حدود 92 درصد از فضای مقابل گوشی را به انحصار خود درآورده و با انحنای جذابش، چون آبشاری برفریم مقاوم اطراف سرازیر می گردد.

البته این خمیدگی ممکن است گاهی باعث لمس اتفاقی نمایشگر گردد، با این حال زیبایی در آن حرف اول را می زند!

در قسمت بالایی نمایشگر، دوربین پرطرفدار سلفی  درون حفره ای کوچک حکمرانی می کند تا با سخاوت خود، بیشترین فضای پنل جلویی را به نمایشگر ببخشد. حسگر اثر انگشت، در قسمت پایینی نمایشگر مستقر شده تا با یک دسترسی آسان، شما را به دنیای درونی Note 20 Ultra دعوت کند. این حسگر فراصوت، با دقت و سرعت بالایی ظاهر شده است تا شما با خیالی آسوده ، محتوای شخصی خود را به گوشی خود بسپارید.

Note 20 Ultra تا حد بسیار زیادی از دامن زدن به حواشی خودداری کرده است. حتی حاشیه های نیمه پایینی نیز، نسبت به نسل قبل، کاهش چشمگیری داشته است.

پنل پشتی پوشیده شده از ویکتوس مقاوم، در ظاهری مات همچون فلز برس خورده، زیبایی را در سادگی معنا می کند. این سبک مات ، رنگ آمیزی شده با  برنزی خاص، شاهکاری چشم نواز را خلق کرده است.

در نیمه ی بالایی این گستره ی زیبا، ماژول بزرگ دوربین های Note 20 Ultra با برآمدگی نسبتا زیادی، بخشی از سمت چپ پنل را به انحصارخود در آورده اند. این ماژول، جایگاه استقرار لنز های عکاسی، فلش روشنایی بخش LED و حسگر های مربوط به دوربین ها از جمله فوکوس لیزری است. گرچه شاید برجستگی این ماژول، برای برخی کاربران کمی ناخوشایند به نظر برسد. اما خبر خوب اینکه این بار، این جایگاه به رنگ مشکی در نیامده و هماهنگی آن با طیف جذاب رنگی بدنه، به قدری بر زیبایی گوشی افزوده که گویی با برآمدگیش، بر این حس و حال خوب خوش رنگ و لعاب، دامن زده است.

در لبه ی پایینی بدنه ی Note 20 Ultra میکروفون اصلی، درگاه Type-C، بلندگوی اصلی و در نهایت قلم زیبایی Spen، مستقرشده اند. Spen برای نخستین بار به نیمه ی پایینی گوشی مهاجرت کرده است، در حالیکه بسیاری معتقدند این سبک و سیاق جدید، چندان هم بر آرگونومی Note 20 Ultra تاثیر گذار نبوده است.

لبه ی سمت چپ، میزبان درگاه سیم کارت ها و کارت حافظه جانبی مشترک با اسلات سیم کارت دوم است.

 اما کیفیت ساخت و طراحی این پرچم دار حیرت آور به همین جا  ختم نمی شود، Note 20 Ultra دارای گواهینامه IP68 ، بیانگر مقاومت در برابر آب و گرد و غبار است. سامسونگ مدعی است که این گوشی تا مدت زمان 30 دقیقه ، می تواند در عمق 1.5 متری آب دوام بیاورد.

Note 20 Ultra با لبه ها ی تیز، پنل های خمیده، نمایشگری پهناور، بدنه ای آراسته ومقاوم با تلفیقی از شیشه و فلز، در انتظار شماست تا دنیای حیرت آور درونی اش را کشف کنید. سازه ای فرا هوشمند که پا را از جهان تکنولوژی فراتر می نهد تا شما هر آنچه می خواهید را در اختیار داشته باشید.

اقیانوسی از محتوای دلخواهتان، بر صفحه نمایش Note 20 Ultra جاریست ، تا توصیف ظاهر بکر و زیبایش را به کمال برساند.

 

صفحه نمایش

تماشای فیلم های مورد علاقه تان، هرزمان و در هر مکانی که بخواهید، به اندازه حضور در یک سینمای واقعی لذت بخش خواهد بود، اگر Note 20 Ultra را انتخاب کنید! سازه ای هوشمند و زیبا، با نمایشگری 6.9 اینچی که با کمترین حواشی در اطراف، حدود 92.5 درصد از وسعت پنل جلویی گوشی را به انحصار خود در آورده است. صفحه ای که لبالب سرشار از محتوای مورد علاقتان خواهد شد، در حالیکه با حدود 1500 نیت روشنایی، سرزنده ترین نمایشگر در یک گوشی هوشمند به حساب می آید. این میزان روشنایی نوید بخش راحتی چشمان شماست، مادامیکه در یک عصر بهاری، در فضای باز و زیر نور درخشان خورشید، با Note 20 Ultra وقت می گذرانید.

این صفحه نمایش با پشتیبانی از استاندارد+HDR 10 ، تصاویر را در رنگ های واقعی و با کیفیت +QHD به نمایش می گذارد. این پنل  Dynamic AMOLED 2X، نخستین اولد سایز کوچک با پشتیبانی از Variable Refresh Rate است.

رزولوشن این صفحه نمایش برابر با 1440*3088 پیکسل و تراکم پیکسلی آن 494 پیکسل در هر اینچ است.

Note 20 Ultra ی 208 گرمی، بیشترین وسعت فضای مقابل خود را به نمایشگر اختصاص می دهد تا بتوانید در هیجان بازی های مورد علاقتان غرق شوید.

دوربین سلفی در قسمت بالای صفحه نمایش در حفره ای کوچک حکمرانی می کند. سامسونگ این سبک طراحی را  Infinity-O می نامد.

قابلیت محبوب Always- on display نیز، از تجهیزاتی است که این سینمای شخصی قابل حمل برایتان به ارمغان آورده است.

انحنای زیبای پنل جلویی، از نمایشگر آبشاری می سازد که محتوا را از لبه ها به سمت فریم مقاوم گوشی لبریز خواهد کرد. شاهکاری از تکنولوژی که در کیفیتی بسیار مطلوب، نمایشگرهر آن چیزی است که شما اراده خواهید کرد.

Note 20 Ultra تجربه ایست شیرین، از حساب ناب غوطه وری در جهان تکنولوژی!

 

دوربین

با Note 20 Ultra جهان در انتظار شماست...

گوشی هوشمند خود را بردارید و از دریچه های قدرتمند و جذاب عکاسی آن، به جهان نگاهی بیندازید. شکوه هستی را کشف کنید و زیبایی های بکر و سرشارش را در قابی ماندگار، به ثبت برسانید. لحظات ارزشمند بودن در کنار خانواده و عزیزانتان را غنیمت شمارید و این ناب ترین روزهای عمر گذران را، به دستان توانمند دوربین Note 20 Ultra جاودانه کنید.

لنزهای سه گانه ی این نسخه ی سخاوتمند، درماژولی بزرگ و برجسته،  آمیخته با رنگ آمیزی هماهنگ با بدنه ی گوشی، فرمانروایی می کند.

اعضای دوست داشتنی این ماژول محبوب عبارتند از:

لنز اصلی  wide  108 مگاپیکسلی دوربین، سنسور 12 مگاپیکسلی تله فوتو و لنز Ultra wide  12 مگاپیکسلی جذاب.

لنز 108 مگاپیکسلی قدرتمند گوشی، سنسوری است از نوع  Isocell Bright HM1 ساخت سامسونگ با گشودگی دیافراگم f/1.8 که با اصطلاح  Nonacell توسط این شرکت نام گذاری شده است.  Nona در لاتین به معنای عدد 9 است. به کارگیری آن در این اصطلاح به معنای ایجاد یک پیکسل بزرگتر متشکل از قرارگیری 9 پیکسل در کنار یکدیگر، برای ساخت تصاویری شارپ و با کیفیت با میزان نویز کمتر و البته عملکرد بهتر دوربین در شرایط عکاسی به هنگام عدم وجود نور کافیست.  این روش نسخه ی مدرن فناوری QuadBayer به شمارمی آید که علاوه بر خلق تصاویری جذاب، به ثبت ویدئوهای شفاف و سرزنده ی  8k نیز کمک شایان توجهی خواهد کرد.

این لنز wide نیرومند، برای ثبت تصاویری چشم نواز، به جای بهره بردن از پردازنده ی گوشی، از ساختار سخت افزاری یکپارچه ای برای تبدیل پیکسل ها یاری می گیرد.

قابلیت لرزش گیر اپتیکال، لرزش گیر الکترونیکی با استفاده از ژیروسکوپ، فناوری تشخیص فاز  Super – PDو Zoom 12   مگاپیکسلی تا سقف 3 برابر بدون ایجاد خدشه ای در کیفیت، از این لنز 108 مگاپیکسلی، یک دوربین عکاسی حرفه ای می سازد.

لنز 12 مگاپیکسلی تله فوتوی این ماژول، با قابلیت های جذاب و کاربردی، جزئیات را از نزدیکترین فاصله ها، خواهد شمرد! این سنسور با سازوکار پریسکوپی خود و با تجهیزاتی چون لرزش گیر اپتیکال، فوکوس خودکار با تشخیص فاز، بزرگنمایی اپتیکال 2x و بزرگنمایی هیبریدی 5 برابری، استودیوی شخصی کوچک اما مجهز شما را ارتقا می دهد. این سنسور با گشودگی دیافراگم f/3.0 ، جذابیت تصاویر را به شما هدیه می دهد.

اما به هنگام نظاره ی طلوع با شکوه خورشید در یک ساحل زیبا و یا سفر به جنگلی بکر وتماشایی ، آنچه حس روح نواز لحظه ها را جاودانه خواهد کرد، دریچه ایست با رزولوشن 12 مگاپیکسل و از نوع ultra wide، تا بخش وسیع تری از منظره ی حیرت آور پیش رویتان را ثبت و با عزیزانتان به اشتراک بگذارید. این سنسور با گشودگی دیافراگم  f/2.2 و با قابلیت های جذابی چون فوکوس خودکار با تشخیص فاز و حالت فیلم برداری  Super Steady برای حذف لرزش، حس حضور در منظره ی زیبایی نشسته برقاب و یا جاری در ویدئوهای خلاقانه تان را تداعی می کند.

در این نسخه، ماژول فوکوس خودکار لیزری جایگزین ماژول سه بعدی  TOF شده تا به همراهی فوکوس خودکار تشخیص فاز، عکس هایی شارپ، شفاف و سرشار از جزئیات را به بار بنشاند.

قابلیت خارق العاده Zoom در خانواده ی Note 20  در دو بخش ارائه می گردد.

Hybrid optic zoom که در نسخه Ultra بزرگنمایی تا سقف 10 برابر در شرایط ضعیف نوری و Super Resolution zoom با بزرگنمایی تا سقف 50 برابری در نسخه ی  Ultra در شرایط نوری ایده آل را امکان پذیر خواهد کرد. شاهکاری که می توان با به کارگیری آن از فواصل دور، جزئیات فراوانی را کشف کرد.

رابط کاربری دوربین Note 20 Ultra، حالت های فراوان عکاسی را در اختیارتان می گذارد. حالاتی چون (عکاسی خودکار)photo ، (فیلم برداری خودکار) video، قابلیت های پانوراما و  HDR و حالت جدید  SINGLE TAKE و حالت های بسیار دیگری که از طریق گزینه ی More    در دسترس شما خواهد بود.

SINGLE TAKE مدرن به یاری فناوری هیجان انگیزهوش مصنوعی، با مجموعه ای از حالت های مختلف دوربین، تا مدتی حدود 10 ثانیه از سوژه ی مورد نظرتان محتوای جذابی  چون تایم لپس، ویدئوی وارونه و یا عکس هایی با کیفیت ثبت کرده و سپس از میان آنها بهترین را بر می گزیند، البته امکان تغییر این انتخاب نیز فراهم شده تا محدودیت ها برسر راه خلاقیت و مهارت شما قرار نگیرد.

امکان فیلم برداری  HDR 10 با دقت و سرعت  720p @ 960 fps، 1080p@30/60/240 fps ، 4k@30/60 fps و 8k@24 fps نیز فراهم شده تا خاطراتتان سرشار از روح زندگی جاودانه شوند.

به همراهی این ماژول قدرتمند و مجهز، لنز 10 مگاپیکسلی نیرومند سلفی، با گشودگی دیافراگم f/2.2 ، طرفداران این سبک عکاسی را شیفته ی خود خواهد کرد. این سنسور با قابلیت فوکوس خودکار با تشخیص فاز، سلفی هایتان را در نهایت جذابیت به شما هدیه خواهد داد. خبر خوب اینکه طرفداران ویدئوهای 4k می توانند با این لنز، فیلم های هیجان انگیز و خلاقانه ای با نرخ 30/ 60 فریم بر ثانیه را ضبط کنند ، امکان فیلم برداری با رزولوشن 1080 پیکسل و با سرعت 30 فریم بر ثانیه نیز مهیاست تا در یک جشن تولد دوستانه، لحظات شیرین و به یادماندنی را برای همیشه به همراه داشته باشید!

ماژول خوش رنگ دوربین های Note 20 Ultra، مجهز به بهترین و مدرن ترین ابزار های حرفه ای عکاسی در اختیار شماست تا استودیوی شخصی خود را در بهترین حالت ممکن، در جیب خود نگه داری کنید.

مجموعه ای شگفت انگیز که کوشیده است تا لحظه ها به رنگ زندگی و به سبک مورد علاقتان جاودانه شوند!

 

S pen

قلم، شاهکاری که اینک در جامه ای مدرن از تکنولوژی، با گوشی های هوشمند تلفیق شده و جذابیت ابر سازه ی هوشمندی چون Note 20 Ultra را به اوج رسانده است.

در این نسخه ی با شکوه، میزان تأخیر در عملکرد این ابزار شگفتی آفرین به قدری پایین آمده که به کاربران، حس ناب قلم به دست بودنی واقعی را هدیه می دهد. علاوه بر سرعت، قابلیت های فوق العاده اش، از آن قدرتمندترین قلم  Galaxy را ساخته است. این قلم چند منظوره، کاربردهای خارق العاده ای دارد که در ادامه به برخی از آنها اشاره می کنیم:

ازنوامبرسال 2020 قابلیتی شگرف برای windows 10 در دسترس قرار گرفت. همکاری یکپارچه ی تلفن همراه و کامپیوتر شخصی شما!

 به گونه ای که Note 20 Ultra ی فوق هوشمند، با قلم سحرآمیزش نوشته های درج شده بر  Samsung Note را به صورت خودکار در  One Note رایانه، به شهود می رساند.

علاوه بر این، در قسمت های مختلف گوشی می توان از این قلم دوست داشتنی به عنوان کنترلر بهره برد. این قابلیت توسط تکنولوژی Anywhere Actions مهیا گشته و جالب تر اینکه قابلیت شخصی سازی را نیز فراهم می کند ، به گونه ای که می توانید با یک فرمان حرکتی، اپ مورد نظر را اجرا کنید.

برای به اشتراک گذاری یادداشت های بی نظیرتان، امکان تبدیل آنها به قالب های PPT و یا word فراهم شده، متونی که در صورتی که بخواهید امکان انتقالشان به Power point نیز فراهم است.

قلم هوشمند Note 20 Ultra، به نوشتارتان سامان می بخشد و اگر خطوط نوشتن شما کج شود، نظم و ترتیب لازم را اعمال خواهد کرد.

در بخش Airview، وظایف جالبی را برای قلم جذاب خود فعال و پتانسیل های نهفته در آن را شکوفا کنید.

قلم سحرآمیز Note 20 Ultra را در دست بگیرید و شاهکاری از واژه ها خلق کنید.

 

باتری

گرچه ابعاد Note 20 Ultra وسعت فراوانی را برای این نسخه ی مدرن به ارمغان آورده است، با این حال فضای لازم برای جاسازی قلم، جایی برای تعبیه باتری عظیم الجثه ی 5000 میلی آمپر ساعتی مورد انتظار باقی نگذاشته است.

با این حال طراحان این گوشی شگفت انگیز، کوشیده اند تا باتری 4500 میلی آمپر ساعتی قدرتمندی را در دل Note 20 Ultra جای دهند.

عمر این باتری با توجه به روشنایی و وضوح بالای نمایشگر و ابعاد وسیعش، احتمالا چندان طولانی نخواهد بود.

با این حال جایی برای نگرانی نیست. چرا که قابلیت شارژ سریع 25 واتی این باتری غیر قابل تعویض لیتیوم یونی در صورت خاموشی گوشی، برای احیای مجدد و رسیدن به شارژ 50% تنها حدود 30 دقیقه از وقت شما را می گیرد.

شارژ بی سیم سریع Qi/PMA نیز، وسعت Note 20 Ultra را برای سوخت گیری مجدد باز می گذارد.

این باتری، زمانیکه خاموشی گوشی دوستانتان را تهدید می کند در حالیکه امکان دسترسی به شارژ دهی فراهم نیست، با شارژ بی سیم معکوس 19

واتی خود، ناجی آن خواهد شد تا با وجود منبع سوخت نه چندان عظیم خود، سخاوتمندانه به گوشی دیگری جان ببخشد.

Note 20 Ultra ی هوشمند نیز از این میزان نیرو، به صورت بهینه استفاده می کند تا در طول یک روز کاری طولانی و یا تفریحی شبانه ، با آسودگی خاطر از آن استفاده کنید.

Note 20 Ultra یک تکنولوژی همراه و سخاوتمندانه برای شماست!

 

عملکرد

عملکرد گوشی های هوشمند، بسته به فونداسیون سخت افزاری و نرم افزاری است که با آنها معماری شده اند.

Note 20 Ultra در دو نسخه ی جهانی و امریکایی ، سخت افزار متفاوتی را در بر گرفته است.

نسخه ی گلوبال، مجهز به تراشه ی Exynos 990 است. تراشه ای که مرکب پردازنده ی 8 هسته ای متشکل از 2 هسته ی 2.73 گیگاهرتزی  Mongoose M5، 2 هسته ی 2.50 گیگاهرتزی Cortex – A76 و 4 هسته ی 2.0 گیگاهرتزی از نوع  Cortex -A55  است.

در نسخه ی امریکایی اما، چیپست Qulcomm SM 8250 Snapdragon 865 تعبیه شده است.

در این نسخه پردازنده ای 8 هسته ای متشکل از 1 هسته ی 3.09 گیگاهرتزی  kryo 585، 3 هسته ی 2.42 گیگاهرتزی و 4 هسته ی 1.8 گیگاهرتزی از نوع kryo 585 قلب Note 20 Ultra را به شماره می اندازد.

به همراهی این سیستم پردازنده ی مرکزی، Mali-G77 MP11 در نسخه ی گلوبال و Adreno 650 در نسخه ی امریکایی، عملیات پردازشی گرافیکی را بر عهده گرفته اند.

ساختار نرم افزاری Note 20 Ultra بر پایه ی اندروید 10 معماری شده است. سامسونگ وعده داده است که این پرچم دار قدر، تا 3 به روز رسانی اندروید را نیز پشتیبانی خواهد کرد. شاید بتوان درخشان ترین ویژگی های نرم افزاری این سیستم عامل را در قابلیت های مربوط به نوت برداری دانست. از جمله می توان به امکان افزودن نوت روی فایل  pdf، تبدیل نوت به pdf و یا power point، تشخیص هوشمندانه ی دستخط و همسان سازی یادداشت ها مابین موبایل و کامپیوتر اشاره کرد.

رابط کاربری دوست داشتنی  One UI 2.5 در Note 20 Ultra، سرشار از سهولت و جذابیت به کارگرفته شده است. رابطی که به چندی از قابلیت های شگرفش اشاره می کنیم:

Edge panel: آیکون های بزرگتر و خواناتر برای دسترسی آسان

Edge Lighting: با دریافت پیغام جدید، لبه ی گوشی به رنگ دلخواهتان خواهد درخشید.

Nearby share: با Galaxy های نزدیک خود، فایل هایتان را به اشتراک بگذارید.

Music share: با این امکان Note 20 Ultra می تواند به یک بلندگوی بلوتوث متصل شود. از این پس ، هر گوشی که تمایل داشته باشید به این بلندگو متصل شود، کافیست به Note 20 Ultra ی شما وصل گردد.

قابلیت های فراوانی در ساختار نرم افزاری این نسخه ی حیرت آور در نهفته اند. طراحی هوشمندانه ای که تجهیزات سخت افزاری را مقتدرانه پشت سر می گذارد.

از لحاظ میزان حافظه ذخیره سازی، Note 20 Ultra در 3 نسخه با رم و حافظه داخلی 128/12 ، 256/12 ، 512/12 گیگابایت عرضه می گردد.فضای پهناوری که با وجود آن می توانید با خیالی آسوده، هرچه می خواهید دانلود کنید، بی آنکه ناگریز از حذف برخی برنامه ها شوید.

علاوه بر این ، رم 12 گیگابایتی نوید بخش جریان روان کاربری و اجرای بازیهای هیجان انگیز شما بدون تأخیری ناخوشایند است.

با وجود فضای ذخیره سازی بسیار مناسب، امکان ارتقای حافظه توسط  micro SD در جایگاه مشترکی با سیم کارت دوم هم چنان مهیاست. در این گوشی اثری از جک 3.5 میلی متری هدفون نیست.

اسپیکر های استدیو، یکی در لبه پایینی گوشی سکنی گزیده و دیگری همان اسپیکر مکالمه ی گوشی است. عملکرد هردو عالی و بلندی صدای کانال اصلی بردیگری برتری دارد.

دو گارد امنیتی حسگر اثر انگشت و تشخیص چهره نیز، Note 20 Ultra را به گنجینه ی اسرار شما تبدیل کرده اند. سنسور اثر انگشت هم چنان در ایمنی حرف اول را می زند.

با Note 20 Ultra جهان مجازی در جریانی روان به واقعیت می پیوندد.

 

جمع بندی

Note 20 Ultra در ظاهری زیبا و با شکوه ظاهر شده است. شاید وزن سنگین این گوشی 208 گرمی در ابعادی بزرگ، برای برخی کاربران کمی دشوار باشد، با این حال قابلیت های شگفت آور این نسخه ی دوست داشتنی به سنگینی اندکش می ارزد!

برآمدگی ماژول دوربین در پنلی شیشه ای، شاید آن را با خطراحتمالی سقوط مواجه کند. این در حالیست که محافظ کیتوس، مقاومت بالایی را بر تن Note 20 Ultra پوشانده است.

نمایشگر پهناور با کیفیتی عالی، دوربین قدرتمند عکاسی، قلم سحر آمیز، ساختار سخت افزاری و نرم افزاری قدرتمند، بر طراحی با شکوه این گوشی خوش رنگ و مدرن جامه ی عمل پوشانده اند.

با Note 20 Ultra، جهان در انتظار شماست!

آگاهی، انتخاب درستی را به ارمغان می آورد.

ادامه مطلب

فیلم محصول
Label

70,986,000
68,918,000
تومان