152 0 3 موبایل موبایل موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد فروشگاه اینترنتی دیجی یزد : موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد موبایل,Mobile Main Page,موبایل,Mobile موبایل
152 0 3 موبایل موبایل موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد فروشگاه اینترنتی دیجی یزد : موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد موبایل,Mobile Main Page,موبایل,Mobile موبایل 0 0 0 0 0 0 0
22 51
22:51-1403/1/9 1403 1 9 1403/1/9
152 0 0 0 3 موبایل موبایل موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد فروشگاه اینترنتی دیجی یزد : موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد موبایل,Mobile Main Page,موبایل,Mobile موبایل
-- --

گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A11 ظرفیت 32گیگابایت - رم 2 گیگابایت - سفید

Samsung Galaxy A11 - 32GB - Ram 2GB - White

ویژگی های محصول

دوربین اصلی : دارای 3 دوربین در پشت گوشی | دوربین هایی با رزولوشن های 13 مگاپیکسل + 5 مگاپیکسل + 2 مگاپیکسل

دوربین سلفی : دوربین 8 مگاپیکسلی

اندازه صفحه نمایش : 6.4 اینچ

پردازنده : 8 هسته Cortex-A53 با فرکانس 1.8 GHz

توضیحات : باتری 4000 میای آمپر ساعت با قابلیت شارژ سریع

حافظه داخلی : 32 گیگابایت

مقدار رم : 2 گیگابایت

دسته بندی : موبایل سامسونگ
رنگ :


ناموجود

توضیح محصول
گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A11 ظرفیت 32گیگابایت - رم 2 گیگابایت - سفید

نقد و بررسي تخصصي Samsung Galaxy A11

 

سیری کوتاه در دنیای Samsung Galaxy A11

سامسونگ با اصالت کهن خود، در 13 مارس 2020، Galaxy A11 را به بازار اسمارتفون های هوشمند معرفی کرد.

این گوشی دوسیم کارته 177 گرمی، با ابعاد 161.4*76.3*8   میلی متر باقامتی کشیده و ظاهری مدرن ، کمتر کاربری را مجذوب خود نخواهد کرد.

در بازاری که امروز، اغلب کاربران به دنبال گوشی هایی با صفحه نمایش بزرگ هستند و صفحه نمایش بزرگ طرفداران خودش را دارد، Galaxy A11 هم به نمایشگری 6.4 اینچی با رزولوشن 1560*720 پیکسل مجهز شده و از این قاعده مستثنی نیست.

جنس بدنه ی Galaxy A11 تلفیقی است از پلاستیک و شیشه، قاب پشتی پلاستیکی گوشی در قالب رنگ های جذاب، حس دلنشینی را در کاربر القا خواهد کرد.

در پنل پشتی Galaxy A11 کره ای تبار، دوربین سه گانه 13،5،2 مگاپیکسلی در انتظار شماست! با ثبت تصاویر در کنار عزیزانتان در قابی ماندگار، لذت ببرید. البته که یگانه لنز سلفی 8 مگاپیکسلی این گوشی، شما را در گرفتن سلفی های هرچه جذاب تر و با کیفیت مطلوب یاری خواهد کرد.

Galaxy A11 در نسخه ای با رم 3/2 و حافظه داخلی 32 گیگابایت وارد بازار روز دنیا شد.

منبع انرژی که در این گوشی خوش دست تعبیه شده است، منبعی لیتیوم-پلیمری با ظرفیت 4000 میلی آمپر ساعت است. خبر خوب اینکه باتری Galaxy A11 از شارژ سریع 15 واتی هم پشتیبانی می کند.

دنیای Galaxy A11 در انتظار شماست...

 

 Galaxy A11درباره ی

شركت سامسونگ در سال هاي اخير با ظهور گوشي هاي ميان رده و پايين رده ي شركت هايي چون شيائومي و هواوي، دست به ابتكاري در توليد محصولات خود در زمينه ي گوشي هاي موبايل زد تا بتواند در بازاري كه آن را به رقابت تنگاتنگي دعوت مي كند، طرفداران زيادي را به سوي خود جذب كند. توليد گوشي هاي سريA  اين شركت كره اي، براي شروع اين رقابت سرسختانه و در گام هاي بعدي تلاش براي به حداكثر رساندن تنوع در اين دسته از محصولات، گام شايان توجهي در عرصه ي رقابت با ميان رده هايي چون شيائومي و هواوي به حساب مي آيند. سامسونگ بار ديگر در اين مسير، با رونمايي از نسخه ي جديدي از Galaxy A10 و Galaxy A10s، در مي ماه 2020 توانست Galaxy A11 را به بازار معرفي كند. A11 كه به لحاظ قيمتي گوشي مقرون به صرفه ايست، نسبت به نسخه هاي پيشين خود تفاوت هاي بسياري دارد، گرچه ويژگي هاي مشتركي نيز ميان آن ها به چشم مي خورد. براي آشنايي كامل با A11 با ما در سير به دنياي اين گوشي همراه باشيد.

 

كيفيت ساخت و طراحي

شركت سامسونگ در طراحي بيشترگوشي هاي خود از الگوي تقريبا يكساني پيروي مي كند. در طراحي A11 نيز مانند بسياي از گوشي هاي سامسونگ، دكمه هاي پاور و تنظيم صدا در كناره ي سمت راست گوشي و درگاه اختصاصي كارت حافظه در كناره ي سمت چپ تعبيه شده اند. امكاناتي مانند جك هدفون 3.5 ميلي متري، درگاه شارژ USB Type-C، اسپيكر و ميكروفون نيز در لبه ي پاييني A11 طراحي شده اند.

قاب پشتي اين گوشي كه همچنان از جنس پلاستيك ساخته شده، در پهنه ي خود ماژول عمودي سه گانه ي دوربين، فلش LED و سنسور اثر انگشت را با چيدماني متعادل، جاي داده است. قاب جلويي Galaxy A11، از جنس شيشه طراحي شده است. بنابراين با نگاهي اجمالي به اين گوشي خوش دست، خواهيم ديد كه نحوه ي طراحي و متريال به كار برده شده در آن، از شباهت هاي بسياري با نسخه هاي قبلي خود برخوردار است.

A11 در رنگ هاي جذابي چون آبي، مشكي، سفيد و قرمز، سليقه هاي متفاوتي را تحت پوشش خود قرار داده است. رنگ هاي چشم نوازي كه تركيب انها با بدنه ي پلاستيكي پنل پشتي گوشي، جذابيت آنها را دوچندان كرده است.

A11 هم چنين از صفحه ي نمايش باكيفيتي در ساختار خود بهره برده است. تراكم پيكسلي 271 پيكسل در هر اينچ، گواهي بر اين كيفيت قابل قبول، در دنياي ميان رده هاست. در اين نمايشگر نسبت تصوير 19.5:9 مي باشد.

A11 از یک حافظه ی 32 گیگابایتی بهره برده است كه در صورت تمايل به سادگي مي توانيد با استفاده از يك كارت حافظه ي جانبي، سطح حافظه ي در دسترس خود را افزايش دهيد.

Galaxy A11 از يك دوربين سه گانه بهره برده است. يك لنز Wide با رزولوشن 13 مگاپيكسل، يك لنز Ultra wide با رزولوشن 5 مگاپيكسل و يك سنسور عمق با رزولوشن 2 مگاپيكسل كه براي شما امكان ثبت لحظه هاي بي نظيري را با كيفيت مطلوب فراهم مي كند. در ادامه به طور مفصل به بررسي هر يك از آنها خواهيم پرداخت.

A11 از سيستم عامل اندرويد نسخه ي 10 براي به بار نشستن محصولي مدرن، بهره برده است.

 

صفحه نمايش

Galaxy A11 از يك نمايشگر 6.4 اينچي PLS TFT با رزولوشن 1560*720 و تراكم پيكسلي 268 پيكسل بر اينچ بهره مي برد.TFT مخفف واژه ي Thin Film Transistor است كه يك مدل پنل LCD است. مزيت اين پنل در آن است كه از فرايند ساده تري در ساخت آن استفاده شده و اين به مقرون به صرفه بودن قيمت A11 كمك مي كند. خبر خوب اينكه اگر از طرفداران گوشي هايي با صفحه نمايش بزرگي هستيد كه ميدان ديد وسيع تري را در اختيارتان بگذارد، نمايشگر كم حاشيه A11 نظر شما را به خود جلب خواهد كرد. نمايشگر اين گوشي 81.6 درصد از پنل جلويي گوشي را به خود اختصاص داده است. دوربين سلفي 8 مگاپيكسلي A11، با طراحي جذاب ناچ استايل در قسمت بالايي اين نمايشگر تعبيه شده است. ميزان شفافيت و شارپ تصاوير اين صفحه نمايش، به خوبي A20s است و طيف رنگي خوبي را پوشش مي دهد. در واقع بايد گفت در فاصله ي مناسب شارپنس خيلي مناسبي خواهيد داشت، گرچه اگر به دقت بالايي نياز داشته باشيد، بايد گفت تصاوير در نمايشگر A11 به اندازه ي A51 و A31 شارپ نيست. اما مي توان گفت چگالي پيكسلي به نسبت پايين اين نسخه، كيفيت ويديو را كاهش نداده است و به احتمال زياد براي كاربر چندان ناخوشايند نخواهد بود.

از جمله ويژگي هايي كه نظر كاربر را به خود جلب مي كند، سرعت بالاي حسگر اثر انگشت در A11 است. اين حسگر در پنل پشتي گوشي جايگاه خود را به ثبت رسانده است. با اين حسگر كافيست با زدن ضربه اي به پشت گوشي، آن را آنلاك كنيم و اين بدان معناست كه ضرورت استفاده از پسورد و يا قابليت تشخيص چهره براي احراز هويت، از بين رفته است. به خصوص كه درصد خطاي اثر انگشت نيز در اين گوشي بسيار پايين است.

اين صفحه ي نمايش Infinity مي تواند شما را غرق در تماشاي ويديوها و انجام بازي هاي مورد علاقه تان با كيفيت Full HD كند. نمايشگري كه در اين بازه ي قيمتي، چه از نظر كيفي و چه امكانات، مي توان گفت از بهترين گوشي ها در مقايسه با نسل هاي پيشين خود مانند A10  به حساب مي آيد.

 

دوربين

امروزه كمتر كسي است كه كيفيت و قابليت هاي بالاي دوربين را در انتخاب گوشي خود در نظر نگيرد. به اشتراك گذاشتن عكس هايي كه لحظات تكرار نشدني و نابي را به ثبت رسانده اند در شبكه هاي اجتماعي، شايد بيشتر از گذشته توجه كاربران را به قابليت هاي دوربين معطوف كرده است. عكس هايي كه در ماندگار شدن لحظات خوب و يك خاطره سازي دلچسب ، نقش بسزايي را ايفا مي كنند. بنابراين اگر شما هم از طرفداران بي شمار عكاسي با گوشي هستيد، اگر سفرهاي زيادي را تجربه مي كنيد و مناظر چشم نواز و خارق العاده اي از جهاني با زيبايي هاي بي كران در اين مسير، شما را به ثبت تصاويري از آنها ترغيب مي كند، ما براي شما زمينه اي را فراهم آورده ايم تا بتوانيد در مورد دوربين A11 اطلاعات كامل و جزئي تري در اختيار داشته باشيد.

Galaxy A11 از يك دوربين سه گانه بهره برده است. سه لنز اين دوربين در مستطيل مشكي رنگي بر روي يك خط عمودي چيدمان شده اند.

حسگر عمق 2 مگاپيكسلي دوربين، صدرنشين اين مستطيل مشكي رنگ است. اين سنسور سوژه ي مورد نظر شما را براي عكاسي، در مركز توجه قرار مي دهد. هم چنين امكان تنظيم عمق هم قبل و هم بعد از عكاسي وجود دارد. لنز اصلي دوربين A11، يك سنسور 13 مگاپيكسلي است كه از رنج دايناميكي مناسبي برخوردار است، اين لنز در داشتن عكس هايي با وضوح مناسب به ما كمك مي كند.

لنز فوق عريض دوربين نيز، پايين ترين جايگاه اين دوربين را به خود اختصاص داده است. لنز 5 مگاپيكسلي در آپچور F 2.2، كه امكان عكس برداري و فيلم برداري wide تا 77 درجه و Ultra wide تا 115 درجه را براي ما فراهم مي كند. اين لنز به تار شدن زمينه ي پشت عكس هاي پرتره كمك خواهد كرد تا بدين ترتيب سوژه ي مورد نظر در نهايت جذابيت و درخشش توجه بيننده را به انحصار خود در آورد.

از ديگر قابليت هاي دوربين A11، مي توان به HDR، عكاسي پرتره، قابليت عكس برداري پانوراما و فيلم برداري به صورت Full HD با سرعت 30 فريم بر ثانيه اشاره كرد.

علاوه بر اين دوربين سه گانه، دوربين سلفي 8 مگاپيكسلي A11 را نيز به شما معرفي مي كنيم. اين دوربين نيز با قابليت فيلم برداري Full HD با سرعت 30 فريم بر ثانيه، نظر طرفداران سلفي را تا حد خوبي به خود جلب مي كند.

امكان عكس برداري پرتره چه در مورد دوربين جلو و چه دوربين پشتي، فراهم شده است.

از ديگر ويژگي هاي جذاب دوربين A11، مي توان به فوكوس اتوماتيك اشاره كرد كه براي طرفداران عكاسي بسيار كاربردي است.

بنابراين مي توان گفت در اين بازه ي قيمتي، A11 مي تواند انتظارات كاربر را در زمينه ي دوربين تا حد مطلوبي برآورده كند.

 

باتري و عملكرد

اگر از آن دسته افرادي هستيد كه بيشتر زمان خود را بيرون از خانه مي گذرانيد و انتظار داريد در تمام طول اين مدت، گوشيتان شما را همراهي كند، دانستن ويژگي هاي باتري A11  خالي از لطف نخواهد بود. بنابراين مي توانيد قابليت اين باتري را با معيار هاي خود بسنجيد تا در صورت ايده آل بودن، اين گوشي را به جمع گزينه هاي انتخابي مد نظرتان دعوت كنيد.

A11  از يك باتري 4000 ميلي آمپري بهره برده است. اين ميزان از ظرفيت باتري براي كاربراني كه به طور معمول از گوشي خود استفاده مي كنند كفايت مي كند. البته كه قابليت شارژ سريع 15 واتي،  به شما امكان مي دهد تا در كمتر از 2 ساعت بتوانيد گوشي خود را شارژ كنيد. گرچه توان 4000 ميلي آمپري A11، تا حد مطلوبي نياز شما را براي بازي كردن، به اشتراك گذاري محتوا و به طور كلي استفاده ي روزانه از گوشي را برآورده خواهد كرد.

در A11  از تراشه ي اسنپدراگون 450 با پردازنده ي 8 هسته اي براي توان پردازشي اين گوشي استفاده شده است. اين پردازنده با فركانس 1.8 گيگا هرتز، قدرت كافي را براي پاسخگويي به نيازهاي روزمره ي كاربران خود، تا حد مطلوبي خواهد داشت.  اين چيپست با رم 3 گيگابايتي تعبيه شده در اين گوشي در هماهنگي است.

اگر شما هم از طرفداران بازي كردن با گوشي موبايل خود هستيد، بايد گفت كه A11 براي بازي هايي با گرافيك پايين و متوسط عملكرد خوبي دارد. اما اگر مي خواهيد در هنگام بازي كمترين ميزان لگ و تأخير را داشته باشيد، تا بتوانيد از لذت كافي براي بازي كردن بهره ببريد و سرعت اجراي بازي مانع از بردتان در آن نشود، به شما پيشنهاد مي كنيم ابتدا تنظيمات گوشي را روي گرافيك پايين و يا متوسط قرار دهيد و سپس با خيالي آسوده از بازي و رقابت با دوستانتان در آن لذت ببريد.

ظرفيت حافظه ي 32 گيگا بايتي A11، گرچه آنچنان هم بالا نيست، اما مي توان گفت پاسخگوي اپليكيشن هاي مورد نيازتان تا حد مطلوبي خواهد بود. اما قاعدتا اگر برنامه هاي زيادي روي گوشي آپلود مي كنيد، در اين ميزان حافظه، ديگر براي فيلم و عكس و فايل هاي ديگر جاي زيادي باقي نمي ماند و به احتمال زياد براي نگهداري آن ها بايد از كارت حافظه ي Micro SD كمك بگيريد.

از زيبايي هاي طراحي Galaxy A11 بايد به ظرافت خاص موجود در دكمه هاي صدا اشاره كنيم. ساختاري كه علاوه بر زيبايي، به دليل حساسيت بالا، كاربري آسان و دوست داشتني را به كابر خود هديه مي دهد. حساسيتي كه در دكمه ي پاور اين گوشي تا اين اندازه بالا نيست.

A11 از سيستم عامل اندرويد 10 كه روي OneUI 2.0 نصب شده، بهره برده است. اين بدان معناست كه بسياري از اپليكيشن هاي اختصاصي گلکسي، بر روي A11 موجودند، برنامه هايي چون Dolby Atmos، راديو FM و تنظيمات  Oultra Data Saving.

در زمينه ي امنيتي نيز اين امكان در  A11 ميسر شده كه بتوانيد با استفاده از قابليت تشخيص چهره گوشي خود را آنلاك كنيد. گرچه اين قابليت در A11 به اندازه ي سيتم تشخيص هويت در اپل، مدرن و سريع نيست و از نظر دقت نتوانسته خود را تا آن سطح ارتقا دهد، اما مي توان گفت در اين زمينه نسبت به هم رده هايش عملكرد خوبي داشته است.

و اما آشنايي با ترفندي كاربردي هديه ما به شما علاقه مندان به دنياي گوشي هاي موبايل است. اگر شما از گوشي خود با ميزان روشنايي بالا استفاده مي كنيد و بازي كردن از علاقه مندي هايتان به شمار مي رود، پيشنهاد مي كنيم براي بالا بردن كيفيت گوشي و البته كه كاهش ميزان هنگ آن، به منوي Developer مراجعه كرده و اندازه ي انيميشن را تا 5 برابر كوچك نماييد. هم چنين با روشن كردن گزينه ي Advance Features مي توانيد به بهبود اين رويه كمك كنيد.

 

جمع بندي

بهتر است براي يك انتخاب درست براي خريد گوشي همراه، اولويت هاي خودتان را مشخص كنيد تا در ميان گستره ي پهناور و سرشار از تنوع دنياي گوشي هاي امروزي، كه جمعيتشان با سرعت چشمگيري رو به افزايش است، با در دست داشتن معيارهاي مناسب، دچار سردرگمي نشويد.

ما نيز در اين مسير، شما را با نقاط قوت و ضعف Galaxy A11  آگاه خواهيم كرد تا اگر اولويت هاي شما در بازه ي قوت اين گوشي قرار بگيرد، آگاهانه ضعف هاي آن را نيز بپذيريد.

شايد بتوان گفت بزرگترين ضعف اين گوشي، جاي دوربين سلفي آن است. قرار گيري اين سنسور به گونه ايست كه سبب برخورد نور صفحه ي نمايش به لنز دوربين شده و در حاشيه ي سمت چپ آن هاله اي ايجاد مي كند.

ضعف ديگري كه A11 با آن درگير است، اسپيكر هاي ضعيف تعبيه شده در اين گوشي هستند كه ممكن است براي كاربران چندان خوشايند نباشند.

در كنار اين نقاط ضعف، A11 در مواردي نيز قدرتمند ظاهر شده است. اين گوشي توانسته با برخورداري از نقاط قوتي مانند داشتن باتري مناسب، صفحه ي نمايشي با كيفيت مطلوب و البته كه قيمت مقرون به صرفه ي خود، نظر كاربران زيادي را به خود جلب كند.

انتخاب درست، همراه مناسبی را برایتان به ارمغان می آورد.

ادامه مطلب

فیلم محصول
Label

70,986,000
68,918,000
تومان