152 0 3 موبایل موبایل موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد فروشگاه اینترنتی دیجی یزد : موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد موبایل,Mobile Main Page,موبایل,Mobile موبایل
152 0 3 موبایل موبایل موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد فروشگاه اینترنتی دیجی یزد : موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد موبایل,Mobile Main Page,موبایل,Mobile موبایل 0 0 0 0 0 0 0
16 30
16:30-1403/1/10 1403 1 10 1403/1/10
152 0 0 0 3 موبایل موبایل موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد فروشگاه اینترنتی دیجی یزد : موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد موبایل,Mobile Main Page,موبایل,Mobile موبایل
-- --

گوشی موبایل هوآوی مدل Y5p -گوشی موبایل هوآوی مدلY5p- ظرفیت 32 گیگابایت - رم 2 گیگابایت -مشکی

Huawei Y5P-32GB-Ram 2GB-Black

ویژگی های محصول

اندازه صفحه نمایش : 5.45 اینچ

پردازنده : Octa-core Cortex-A53

توضیحات : باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 3020 میلی آمپر ساعت

حافظه داخلی : 32 گیگابایت

دوربین اصلی : 8 مگاپیکسل

دوربین سلفی : 5 مگاپیکسل

مقدار رم : 2 گیگابایت

دسته بندی : موبایل هوآوی
رنگ :


گارانتی: رجیستر شده با 18 ماه گارانتی اصل شرکتی

ناموجود

توضیح محصول
گوشی موبایل هوآوی مدل Y5p -گوشی موبایل هوآوی مدلY5p- ظرفیت 32 گیگابایت - رم 2 گیگابایت -مشکی

نقد و بررسی تخصصی Huawie Y5p

 

درباره Y5p

برند های معتبر و اصیلی که سالها پیش از ورود هوآوی به عرصه تولید گوشی های هوشمند، پیروان بی شماری را در سراسر دنیا به سمت خود جلب کرده بودند. اینک، از رقبای سر سخت این برند چینی تبار و محبوب محسوب می شوند. رقبایی که علاوه بر ساخت ستارگان شگفت انگیزی که در آسمان پرچم داران اسمارت فون ها خوش می درخشند، در تولید محصولات اقتصادی و مقرون به صرفه نیز حرف های بسیاری برای گفتن دارند.

در این رقابت تنگاتنگ، طراحان هوآوی در صدد برآمدند که دنیای میان رده ها و پایین رده های امروزی را رنگارنگ تر کنند، آن هم با تولید نسخه های با کیفیتی که پایاپای رقبایشان غنی از قابلیتن و در برخی موارد، برچسب قیمتی جذاب تری نسبت به آنها به خود اختصاص داده اند. از جمله این محصولات می توان به نسخه ای از خانواده ی پر طرفدار Y اشاره کرد. گوشی هوشمندی که از لحاظ کیفیت و طراحی با رقبای اصلیش برابری می کند و درعین حال، با قیمت مناسب تری به کاربران ارائه می شود.

در سیر به دنیای Y5p با ما همراه باشید.

 

کیفیت ساخت و طراحی

رقابت میان برند های مختلف ساخت گوشی های هوشمند، به قدری سرسختانه در حال پیشروی است که طراحان، ناگزیرند در هر رده ای از کیفیت ساخت و طراحی و قیمت، اصول رقابتی را به بهترین شکل ممکن اجرا کنند. تا جائیکه علاوه بر ستارگان خارق العاده و حیرت انگیز، نسخه های متعلق به دنیای میان رده و پایین رده ها نیز، مورد توجه کاربران و در نتیجه سازندگان قرار گرفته اند.

در این راستا، هوآوی که بشترین توجه خود را بر ساخت محصولاتی با بر چسب قیمتی متعادل تر متمرکز کرده است، موفق شده تا این رده از گوشی های هوشمند پرطرفدار خود را به طراحی زیبا و کیفیت ساخت مطلوب و رضایت بخش مجهز کند.

در دنیای اقتصادی های دوست داشتنی هوآوی، Y5p برخاسته از سری محبوب Y، در سه رنگ خیره کننده، خودنمایی می کند. سبک ظریف طراحی این نسخه خوش دست و زیبا، در رنگ های سرشار از طراوت Phantom Blue، Midnight Black کلاسیک و Mint Green جذاب و دلربا، شکوه بیشتری بر این مستطیل خلاقانه بخشیده است. بدنه پلاستیکی Y5p، صیقلی و براق است تا در نخستین نگاه، حس کاوری شیشه ای را به کاربرانش منتقل و البته در حین استفاده، الهام گرفته از جذابیت های ستارگان چشم نوازی کند.

بر این پنل پشتی براق، یگانه لنز عکاسی Y5p، در بک جایگاه مربعی شکل جذاب، به همسایگی فلش روشنایی بخش LED در آمده است. دکمه های تنظیم صدا و پاور در یک سمت و درگاه سیم کارت های گوشی درسمتی دیگر مستقر شده اند. لبه پایینی Y5p نیز میزبان پورت  USB، اسپپیکر و جک دوست داشتنی 3.5 میلی متری هدفون است.

این نسخه از خانواده Y، با برخورداری از رم 2 گیگابایت و حافظه داخلی 32 گیگابایت فضای خوبی را برای ذخیره فیلم ها و عکس ها، بازیهای مورد علاقه ی کاربران و البته برنامه های مورد نیازشان را فراهم خواهد کرد. خبر خوب اینکه اگر به فضای ذخیره سازی بیشتری نیازمندید، درگاه اختصاصی کارت حافظه جانبی امکان ارتقای این فضارا تا سقف 512 گیگا بایت فراهم کرده است.

Y5p 144 گرمی، با ابعاد 70.94*146.5*8.35 میلی متر یک گوشی خوش دست با آرگونومی بالا را به بازار روز دنیا معرفی کرده است.

نسخه ای از سری پرطرفدار Y که برای مدت زمان طولانی می توانید از آن استفاده کنید، بدون آنکه در دستانتان احساس خستگی داشته باشید. کیفیت ساخت و طراحی Y5p، به عنوان یک گوشی هوشمند اقتصادی مطلوب و رضایت بخش خواهد بود.

 

صفحه نمایش

تمام آنچه در دنیای درونی گوشی های هوشمند می گذرد، بر صفحه نمایشی جاریست که وسعت و کیفیت آن ، از مهم ترین معیارهای کاربران در انتخابی هوشمندانه است. نمایشگر Y5p از نوع TFT است. طبیعی است که هوآوی برای این نسخه ی مقرون به صرفه اش هنوز به سمت و سوی پنل های مدرن امولد برای صفحه نمایش مهاجرت نکرده است.

بدین ترتیب نمایشگر 5.45 اینچی Full View در حد توان خود کوشیده تا محتوای دلخواهتان راگستره ای وسیع تماشا کنید. البته باید پذیرفت که مانند اغلب اقتصادی های هوشمند، Y5p نیز کمی به حواشی دامن زده است! بدین ترتیب تمام فضای پنل جلویی به انحصار صفحه نمایش  نخواهد آمد.

رزولوشن این نمایشگر 1440*720 پیکسل با تراکم پیکسلی 295 پیکسل در هر اینچ است. این مشخصات برای صفحه نمایش یک اسمارت فون با برچسب قیمتی جذاب، منطقی و البته رضایت بخش خواهد بود. با صرف هزینه ای متعادل، از یک تجربه کاربری مناسب، لذت ببرید.

 

دوربین

جهان سرشار از دیدنی هاست. از مناظر سراسر شگفتی که در طی سفر های حیرت انگیز و خارق الععاده با آنها مواجه می شویم، تا تجربه هم نشینی با خانواده و دوستان که بی شک، از ارزشمند ترین لحظات زندگی آدمی است، همگی در انتظارند تا با دریچه های مدرن و جذاب عکاسی، به جاودانگی بپیوندند. اینک، طراحان گوشی های هوشمند حتی در پایین ترین رده های موجود نیز، اغلب از این لنز های جادویی غافل نمانده اند.

حتی اگر از ماژول های چندگانه ی دوربین در گوشی های هوشمند خبری نباشد، تنها یک لنز نیز می تواند شما را به خوبی در ساخت آلبوم دیجیتالی خاطراتتان یاری دهد.

با پرسه زدن در پنل پشتی Y5p، جایگاه مربعی شکل می درخشد. جایگاهی که یگانه لنز 8 مگاپیکسلی wide گوشی در آن حکمرانی می کند. این سنسور دوست داشتنی، دارای قابلیت های فراوانی است که شمارابه لذت یک عکاسی خلاقانه و دلنشین دعوت خواهد کرد. حسگری با قابلیت فوکوس خودکار، پانورامای مدرن و جذاب و قابلیت HDR که به شما امکان می دهد تصاویری با جزئیات مناسب حتی در شرایطی که کاملا ایده آل نیست، خلق و به  آلبوم خاطرات به یادماندنی خود بیفزاییید.

امکان فیلم برداری با نرخ 30 فریم بر ثانیه نیز با این لنز یکه تاز و دوست داشتنی مهیاست تا خاطراتتان سرشار از روح زندگی جاودانه شوند.

به همراهی این لنز، دوربین 5 مگاپیکسلی سلفی نیز Y5p را همراهی می کند. گرچه این سنسور در ظاهر چندان هم قدرتمند نیست، اما برای طرفداران عکس های سلفی خبر های خوبی به همراه دارد. این دوربین به طور هوشمندانه ای در محیط هایی با میزان نور متفاوت سازگار می شود و به شما این امکان را می دهد تا زیبایی های شگفت انگیز خود را در چشم انداز های خارق العاده ای کشف کنید. قابلیت جذاب دیگر این دوربین سلفی، برخورداری از ویژگی Collage از جهان هستی طی یک سفر روح نواز، عکس های سلفی بسیاری بگیرد، تمام زوایای چشم نوازش را به ثبت برسانید و سپس هم آنها را،در قاب، با دوستان و عزیزانتان به اشتراک بگذارید.

امکان فیلم برداری با نرخ 30 فریم بر ثانیه با این لنز فراهم شده تا سلفی های دسته جمعی خود را سرزنده تر، به جاودانگی بسپارید. از عکاسی لذت ببرید!

 

باتری

عمر گوشی شما، به عنصر حیات بخشی وابسته است که بسته به دوامش، مدت زمان همراهی با شما را تعیین کرده و نیاز به احیای مجدد خود را با سکوتی خاموش فریاد خواهد زد!

Y5p نبض خودرا از باتری 3020 میلی آمپر ساعتی تعبیه شده در ساختار خود، می گیرد. این باتری لیتیوم یونی قابل تعویض توسط کاربران نیست. گرچه شاید این قدرت باتری روی کاغذ کمی برایتان نگران کننده باشد، اما آشنایی با قابلیت هوشمند صرفه جویی در مصرف انرژی، وضعیت را تغییر خواهد داد.

این ویژگی، بازده مصرفی این منبع سوخت را افزایش می دهد تا Y5p بتواند شمارابرای مدت زمان طولانی تری همراهی کند. خبر خوب اینکه این باتری از قابلیت شارژ سریع پشتیبانی می کند. بنابراین در صورت مواجه شدن با مشکل کمبود شارژ، Y5p برای سوخت گیری مجدد، وقت زیادی از شما نخواهد گرفت.

هوآوی مدعی است که این نسخه دوست داشتنی، برای 17 ساعت تماشای فیلم مورد علاقتان، به عنوان یک سینمای شخصی به خوبی عمل خواهد کرد. این نشان از دوام باتری است که روی کاغذ، قدرتی متفاوت از عملکرد خوب و حقیقتی اش شاهد خواهیم بود. بنابراین، با خیالی آسوده، روی همراهی Y5p حساب کنید.

 

عملکرد

عملکرد هر نسخه ای از گوشی های هوشمند، و البته به ساختاری سخت افزاری و نرم افزاری است که در مستطیلی سراسر جذابیت، با تکنولوژی روز آمیخته شده است.

فوندانسیون نرم افزاری Y5p، از نسخه 10 اندروید پشتیبانی می کند.

آخرین نسخه از اندروید که تا به امروز به دنیای فناوری های این اپیدمی همراه معرفی شده است. رابط کاربری دوست داشتنی EMUL 10.1، راه دستیابی کاربران به تمام آن خدماتی است که Y5p در اختیارشان قرار خواهد داد.

اما در ساختار سخت افزاری این نسخه از خانوادهY  هوآوی چینی تبار، تراشه هیلو P22، از جمله تراشه های میان رده رو به پایین شرکت مدیا تک حکمرانی می کند. این تراشه مرکبی است برای پردازنده ی 8 هسته ای مرکزی که قلب Y5p را به شماره می اندازد. این سیستم پردازشگر متشکل از 4 هسته ی 1.8 گیگا هرتزی Cortex-A53 است. به همراهی این پردازنده، Power GE 8320، عملیات پردازشی گرافیکی Y5p را بر عهده دارد. به یاری این سیستم، می توانید تصاویری با کیفیت بالاتر را تجربه کنید.

رم 2 گیگابایت برای پیشبرد این عملیات پردازشی به یاری Y5p می شتابد. این میزان از رم برای نسخه ای مقرون به صرفه رضایت بخش و منطقی خواهد بود. فضای ذخیره سازی 32 گیگابایت نیز در خدمت این گوشی در آمده است تا فضای مورد نیاز برای دانلود موزیک و محتوای مورد علاقتان را فراهم آورد. از نسخه ای با چنین برچسب قیمتی متعادلی، این میزان از حافظه Ram ,Rom چندان هم دور از انتظار نیست.

با این حساب، طراحان Y5p توانسته اند کاربران این نسخه اقتصادی را با عملکردی مناسب و درخور یک مقرون به صرفه ی خوش ساختار، به یک تجربه کاربری دلنشین دعوت کنند.

 

جمع بندی

دنیای Y5p، پیچیدگی های  فراوانی ندارد. امادر سادگی دوست داشتنی خود، امکانات و قابلیت های مورد نیاز کاربرانش را مهیا کرده است. طراحی مدرن این نسخه از خانواده ی پرطرفدار Y، در رنگ های خیره کننده ای، جذابیت های Y5p رابیشتر می کند. یگانه لنز عکاسی این گوشی با همراهی لنز یکه ناز سلفی، شما را به لذت یک عکاسی خلاقانه دعوت کرده اند.

Y5p از مدرن ترین نسخه اندروید فعلی پشتیبانی می کند. باتری Y5p، گرچه حجم زیادی برای ذخیره ی سوخت فراوان را در اختیار نخواهد داشت، اما فناوری هوشمند بهینه سازی مصرف انرژی، به یاری آن می شتابد تا بتوانید روی همراهی این گوشی با خیالی آسوده حساب کنید. اگر نیازمند یک اسمارت فون اقتصادی با قابلیت های مدرنی هستید که در طول استفاده شما را وا نگذارد، Y5p را به عنوان گزینه ای مناسب به شما پیشنهاد خواهیم کرد.

Y5p را بشناسید. چرا که آگاهی، انتخاب درستی را به ارمغان می آورد.

ادامه مطلب

فیلم محصول
Label

70,986,000
68,918,000
تومان