152 0 3 موبایل موبایل موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد فروشگاه اینترنتی دیجی یزد : موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد موبایل,Mobile Main Page,موبایل,Mobile موبایل
152 0 3 موبایل موبایل موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد فروشگاه اینترنتی دیجی یزد : موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد موبایل,Mobile Main Page,موبایل,Mobile موبایل 0 0 0 0 0 0 0
20 4
20:4-1403/2/1 1403 2 1 1403/2/1
152 0 0 0 3 موبایل موبایل موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد فروشگاه اینترنتی دیجی یزد : موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد موبایل,Mobile Main Page,موبایل,Mobile موبایل
-- --

گوشی موبایل نوکیا مدل 2720 فلیپ - قرمز

Nokia 2720 FLIP - Red

ویژگی های محصول

اندازه صفحه نمایش : 2.8 اینچ

پردازنده : 2x1.1 GHz Cortex-A7

توضیحات : باتری با ظرفیت 1500 میلی آمپر ساعت

حافظه داخلی : 512 مگابایت

دوربین اصلی : 2 مگاپیکسل

رزولیشن صفحه نمایش : 240*320 پیکسل

سیستم عامل : KaiOS

شبکه : 2G, 3G, 4G

مقدار رم : 4 گیگابایت

تعداد سیم کارت : دو سیم کارت

دسته بندی : موبایل نوکیا
رنگ :


گارانتی: رجیستر شده با 18 ماه گارانتی اصل شرکتی

ناموجود

توضیح محصول
گوشی موبایل نوکیا مدل 2720 فلیپ - قرمز

نقد و بررسی تخصصی Nokia 2720 FLIP

 

سیری کوتاه در دنیای  Nokia 2720 FLIP

Nokia 2720، از سری گوشی های تاشو و کلاسیک برند نوکیا است، که اغلب کاربران به عنوان گوشی دوم به آن نگاه می کنند.

Nokia 2720 118 گرمی، در ابعاد 192.7*11.6*54.5 میلی متر پا به عرصه ی گوشی های مقرون به صرفه روز دنیا گذاشت. این گوشی دوست داشتنی با بدنه ای از جنس پلی کربنات، بسیار خوش دست و سبک بوده و مناسب افراد سالمند و کسانی است، که در دنیای مجازی غرق شده اند اما می خواهند با ایجاد فاصله، همچنان ارتباطشان را حفظ کنند.

اگر از گوش دادن به موزیک های دلخواهتان لذت می برید، حافظه داخلی با ظرفیت 4 گیگابایت و رم 512 مگابایت، به شما امکان ذخیره آهنگ های روح نواز را خواهد داد.

Nokia 2720 با صفحه نمایش اصلی 2.8 اینچی و رزولوشن 240*320 پیکسل، کلید های صفحه کلید با فاصله ی نسبتا زیاد از هم تعبیه شده اند که امکان شماره گیری را مخصوصا برای سالمندان راحتتر کرده است.

در این گوشی اقتصادی، امکان نصب شبکه های اجتماعی از جمله واتساپ، فیس بوک، توییتر می باشد. Nokia 2720، قدرت خود را از باتری 1500 میلی آمپر ساعتی تامین می کند، که با یکبار فول شارژ کردن می تواند تا ساعت ها دوام بیاورد.

این گوشی کلاسیک با دوربین اصلی 2 مگاپیکسل و فاقد دوربین سلفی، در بازار گوشی های ساده خود نمایی می کند.

 دنیای Nokia 2720 در انتظار شماست...

 

 

درباره Nokia 2720 FLIP

نوکیا نوستالژی لحظه هاییست که گوشی های تلفن همراه، نخستین گام های خود را در عرصه ی جدیدی از زندگی انسان برداشتند.

امروزه با وجود تنوع بی نظیر گوشی های هوشمند، این سبک اصیل هم چنان طرفداران بسیاری دارد. از سالمندانی که تمایلی به گشت و گذار در دنیای مجازی ندارند تا کاربرانی که تمایل دارند کمی از دنیای مجازی فاصله بگیرند و اما هم چنان در صورت نیاز بتوانند بدان دسترسی داشته باشند، جمعیت پیروان Nokia 2720 FLIP را در بر می گیرند.

اپلیکیشن های امروزی برای سخت افزارهای قدرتمند و مدرن ساخته شده اند. از این رو گرچه امکان دسترسی به نرم افزارهای گوگل از جمله You Tube، Google Map و یا دستیار صوتی گوگل و یا شبکه های اجتماعی چون Facebook و WhatsApp فراهم است، اما تفاوت هایی در اجرای این برنامه ها، میان پایین رده ای چون Nokia 2720 FLIP و گوشی های هوشمند مدرن به چشم می خورد. به طور مثال در هنگام استفاده از Map با کندی محسوسی مواجه می شویم. در این گوشی خبری از توییتر و یا اینستاگرام نخواهد بود.

با Nokia 2720 FLIP زندگی در دنیای مجازی کوچکتری را تجربه کنید!

 

کیفیت ساخت و طراحی

زیبایی در سادگی است! نسخه ای چون Nokia 2720 FLIP نمونه ی بارز این سادگی دلنشین و با اصالت است. بدنه ی پلاستیکی این نسخه از نوکیا با پوششی با کیفیت و متفاوت، در حالیکه که گوشه های گرد بدنه بدان آراسته شده اند، حس خوب در دست داشتن یک گوشی سبک وزن و زیبا را در عین سادگی تداعی می کند.

Nokia 2720 FLIP از دو صفحه نمایش بهره برده است. برای محافظت از نمایشگر اصلی کافیست گوشی تاشوی خود را ببندید تا نمایشگر در برابر خطرات احتمالی در امان بماند. نمایشگر دیگر اما، حس برخورداری از صفحه نمایش همیشه روشن گوشی های هوشمند مدرن را در قالب نسخه ای ساده زنده می کند؛ نمایشگر کوچکی که به شما امکان می دهد بدون نیاز به باز کردن گوشی به اطلاعاتی چون ساعت و تاریخ دسترسی داشته باشید.

آنچه در قبال ساختار درونی نه چندان پیچیده ی Nokia 2720 FLIP انتظار می رود، دوام طولانی مدت باتری است. به گونه ای که تنها با یک بار سوخت گیری تا چند روز می توانید روی همراهی گوشی خود حساب کنید.

فاصله ی زیاد میان دکمه های فیزیکی، چیدمان مناسب حروف روی کیبرد و حک شدن الفبای فارسی بر روی دکمه ها، تایپ کردن را راحت تر می کند. به هنگام فشار دادن دکمه ها، صدای کمی به گوش می رسد که احتمالا در تایپ تأثیر مناسبی خواهد داشت.

یک طراحی ساده، زیبا و کاربردی!

 

صفحه نمایش

آنچه در دنیای درونی گوشی تلفن همراه شما می گذرد، بر پهنه ی صفحه نمایش به جریان می افتد. نمایشگر Nokia 2720 FLIP از نوع TFT است. جمعیت 256 هزار نفری رنگ ها تصاویر جاری بر این صفحه را رنگ آمیزی می کند!

صفحه نمایش داخلی این نسخه ی دوست داشتنی از نوکیا، 2.8 اینچ و نمایشگر خارجی، 1.3 اینچی است. رزولوشن این نمایشگر 240*320 پیکسل و تراکم پیکسلی در حدود 240 پیکسل در هر اینچ است.

نمایشگر خارجی Nokia 2720 FLIP برای دسترسی به اطلاعاتی چون ساعت و تاریخ، شما را از باز کردن گوشی بی نیاز می کند.

حس ناب برخورداری از نمایشگر های مدرن Always-On display در نسخه ای به سادگی Nokia 2720 FLIP!

 

دوربین

جهان سرشار از دیدنی هاست. از شب های پرستاره ی کویر که گویی چراغانی شادمانی هستی است تا انبوه جنگل های بکری که روح آدمی را به پرواز در می آورد. از عظمت دریایی با شکوه تا جوانه زدن شاخه ای روییده از دل سنگ! آری، جهان مالامال از شگفتی هاست.شاهکاری که در انتظار کشف شدن، فصل ها را به سفیدی برف و سرخی پاییز و سبزی بهار و سخاوت تابستان پشت سر می گذارد؛ و تکنولوژی در ثبت این همه زیبایی چه خوش درخشیده است.

حتی پایین رده ای چون Nokia 2720 FLIP نیز شما را از لذت عکاسی بی بهره نمی گذارد. گرچه به قدر وسع یک دوربین 2 مگا پیکسلی که به همراهی یک فلش روشنایی بخش LED عکاسی را برایتان امکان پذیر خواهد کرد. گرچه این نسخه ی با اصالت از دوربین سلفی بی بهره است اما با بکارگیری خلاقیت خود می توانید تصاویر دلنشینی را جاودانه کنید. Nokia 2720 FLIP در طی یک سفر طولانی همراه مناسبی است اگر دوربین مجزا و یا MP3 Player برای گوش سپردن به موزیک های دلخواهتان را در اختیار داشته باشید.

به سادگی، زمان را در لحظه متوقف کنید!

 

باتری و عملکرد

ساختار درونی Nokia 2720 FLIP، با وجود منبع سوخت 1500 میلی آمپر ساعتی گوشی دوام بسیار مناسبی را برای آن به ارمغان آورده است. تنها با یک بار شارژ کامل گوشی تا چند روز همراهی با گوشی خود خود را در اختیار داشته باشید.

ساختار نرم افزاری Nokia 2720 FLIP  بر پایه ی سیستم عامل kaiOS معماری شده است. تراشه ی Qualcomm MSM8905 Snapdragonn 205 نیز مرکب پردازنده ی 2 هسته ای متشکل از هسته های 1.1 گیگا هرتزی از نوع Cortex-A7 است. به همراهی این سیستم پردازنده ی مرکزی،    Adreno 304 عملیات پردازشی گرافیکی را در Nokia 2720 FLIP  بر عهده گرفته است.

حافظه ی داخلی 4 گیگا بایت و رم 512 مگابایت نیز مجموعه ی حافظه ی این نسخه ی دوست داشتنی را تشکیل می دهند. درگاه اختصاصی کارت حافظه نیز در ساختار گوشی تعبیه شده تا در صورت مواجه شدن با کمبود فضای ذخیره سازی با استفاده از micro SD بتوانید حافظه را تا سقف 32 گیگا بایت افزایش دهید.

روی همراهی وفادانه ی  Nokia 2720 FLIP حساب کنید!

 

جمع بندی

Nokia 2720 FLIP گزینه ی مناسبی برای افراد سالمندی است که علاقه مند به پرسه زدن در دنیای مجازی نیستند و یا آن دسته از کاربرانی که علاقه مند به در دست داشتن یک نوستالژی کاربردی و زیبا برای نیازهای متداول و روزمره ی خود به تلفن همراهند.

اگر تمایلی به غرق شدن در دنیای مجازی ندارید، Nokia 2720 FLIP را به عنوان گزینه ای جذاب در نظر داشته باشید.

انتخاب آگاهانه، همراه مناسبی را به ارمغان می آورد.

ادامه مطلب

فیلم محصول
Label

70,986,000
68,918,000
تومان