152 0 3 موبایل موبایل موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد فروشگاه اینترنتی دیجی یزد : موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد موبایل,Mobile Main Page,موبایل,Mobile موبایل
152 0 3 موبایل موبایل موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد فروشگاه اینترنتی دیجی یزد : موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد موبایل,Mobile Main Page,موبایل,Mobile موبایل 0 0 0 0 0 0 0
19 23
19:23-1403/1/9 1403 1 9 1403/1/9
152 0 0 0 3 موبایل موبایل موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد فروشگاه اینترنتی دیجی یزد : موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد موبایل,Mobile Main Page,موبایل,Mobile موبایل
-- --

گوشی موبایل شیائومی مدل Mi Note 10 Lite ظرفیت 64 گیگابایت - رم 6 گیگابایت - ارغوانی

Xiaomi Mi Note 10 Lite - 64GB - Ram 6GB - Nebula Purple

ویژگی های محصول

اندازه صفحه نمایش : 6.47 اینچ

توضیحات : باتری لیتیوم-پلیمر ظرفیت 5260 میلی‌آمپر ساعت با قابلیت شارژ سریع 30 وات

حافظه داخلی : 64 گیگابایت

دوربین اصلی : دارای دوربین چهارگانه در پشت گوشی | دوربین 64 مگاپیکسل + 8 مگاپیکسل + 2 مگاپیکسل + 5 مگاپیکسل

دوربین سلفی : 16 مگاپیکسل

مقدار رم : 6 گیگابایت

پردازنده : 2x2.2 GHz Kryo 470 Gold & 6x1.8 GHz Kryo 470 Silver

دسته بندی : موبایل شیائومی
رنگ :


ناموجود

توضیح محصول
گوشی موبایل شیائومی مدل Mi Note 10 Lite ظرفیت 64 گیگابایت - رم 6 گیگابایت - ارغوانی

نقد و بررسی تخصصی Xiaomi  Mi note  10 Lite

 

 

درباره ی Mi note  10 Lite

شیائومی در 30 آوریل 2020، به معرفی نسخه ای از خانواده ی شگفت انگیز Mi note  10 Lite پرداخت که دنیای میان رده های این برند محبوب چینی تبار را ارتقا بخشید.

Mi note  10 Lite، نسخه ی اقتصادی شده ی برادر بزرگترش Mi note  10  بود، که در عین برخورداری از امکانات عالی نظیر مجموعه دوربین های با کیفیت تا عملکرد سخت افزاری بسیار دلچسب و قابل توجه توانست با در برگرفتن بر چسب قیمتی جذاب خود، کاربران زیادی را مجذوب خود کرده و با ورودش به عرصه بازار روز گوشی های هوشمند در 9 می ماه 2020، به عنوان نمونه ای الهام گرفته از پرچم داران قدرتمند شناخته شود.

با ما در گشت و گذاری تماشایی در دنیای این سازه ی هوشمند دوست داشتنی همراه باشید.

 

کیفیت ساخت و طراحی

آدمی شیفته زیبایی است. ساخته های دست بشر با الهام از شاهکار آفرینش، همواره در تلاشند تا این عنصر روح نواز را در تولیدات خود اعمال کنند تا در بازار سراسر تنوع و رو به پیشرفت عصر فناوری اطلاعات، از این مهم ، به عنوان برگ برنده ای در رقابت بهره مند شوند.

بدیهی است که همچون بسیاری از تولیدات مدرن، در مورد گوشی های هوشمند نیز، زیبایی به تنهایی کافی نیست! کیفیت ساخت محصولات در کناریک طراحی خلاقانه، خواستگاه انسان امروزی است.

شرکت های سازنده ی گوشی های هوشمند، برای دوام آوردن در رقابت های تنگاتنگ حال حاضر، ناگریزند تا آیتم های مورد نظر کاربران را هر بار ارتقا بخشیده و نسخه ای به روز رسانی شده را به بازار عرضه کنند.

شیائومی نیز از این اصل غافل نمانده و هربار در ارائه ی نسخه ای جدید، به تمرکز بیشتر بر نیاز های کاربران پرداخته است. نتیجه ی این پیشبرد هوشمندانه، تصاحب بخش بزرگی از بازار جهانی اسمارت فون هاست.

طراحان شیائومی، در Mi note  10 Lite تا حد قابل توجهی از شکوه ستارگان الهام گرفته اند. تا جایی که این نسخه ی جذاب، تمام وسعت پنل جلویی و پشتی خود را از جنس شیشه در اختیار خواهد داشت. این در حالیست که میان رده های بسیاری با بدنه ای پلاستیکی پوشانده شده اند. گوریلا گلس 5 مقاوم و ضد خش، از این در پهنه ی شیشه ای مدرن و خیره کننده محافظت می کند. فریم آلومینیومی اطراف بدنه، نوار مرزی میان این دو قلمروی زیباست تا کیفیت ساخت و طراحی بدنه را به حد اعلای خود برساند. انحنای خیره کننده ی نمایشگر، در کنار خمیدگی زوایا و پنل پشتی، این معماری با شکوه را به یک آرگونومی بالا رسانده است.

Mi note  10 Lite  208  گرمی، در ابعاد 157.8*74.2*9.7 میلی متر، در دل این وسعت و وزن کمی سنگین، خبر های خوب فراوانی دارد.

گرچه شیشه ای بودن بدنه، فراخوانی کاربران به مراقبت بیشتر از این گوشی زیبا در برابر خطر لیز خوردن خواهد بود. شیشه ی درخشانی که در تلاقی تماشایی آن با رنگ های جذاب سفید، مشکی و بنفش ممکن است شما را از پوشاندن گوشی با یک گارد محافظتی و پنهان شدن ظاهر بکر این اپیدمی همراه جذاب، منصرف کند!

در قلمرو صیقلی و خوش رنگ و لعاب پشتی، ماژول دوست داشتنی دوربین حکمرانی می کند.

قلمرویی که زیبایی را در سادگی معنا کرده و حتی فلش روشنایی بخش  LED را نیز در جایگاه ماژول گنجانده است تا نظم این وسعت زیبا، آن را تماشایی تر کند.

اما قلمروی جلویی گوشی، تا حد امکان مرزهای باریکی با فریم و نمایشگر تعیین کرده است تا صفحه نمایش بتواند بیشترین وسعت این فضا را به انحصار خود در آورد.  طراحی ناچ استایل دوربین سلفی نیز، بخش کوچکی از این قلمرو را تسخیر کرده تا سخاوتمندانه، ببیشتر فضای پنل جلویی را به نمایشگر ببخشد.

زیبایی حیرت آور Mi note  10 Lite در دنیای میان رده ها، حس خوب در دست گرفتن یک ستاره ی با کیفیت را به کاربرانش هدیه می دهد. یک طراحی با شکوه محیط بر کیفیتی مطلوب !

 

صفحه نمایش

هرروزه با پیشرفت تکنولوژی و قدم نهادن در مسیر عصر فناوری اطلاعات، دنیای مجازی قلمرو فرمانروایی خود را گسترش می دهد. دنیایی با وسعت فراوان، که امروزه به راحتی می توانید در یک قاب مستطیلی شکل هوشمند به جای جای آن سفر کنید!

آنچه در جهان مجازی در گذر است،  بر پهنه ی صفحه نمایش این گوشی های هوشمند به جریان می افتد. نمایشگر هایی که سازوکار پیشرفته ی این تکنولوژی پرطرفدار را در قالب نتیجه ای شسته رفته و آماده، در اختیار شما می گذارند!

این صفحه نمایش شگفت انگیز در Mi note  10 Lite از نوع نمایشگر های مدرن AMOLED در نظر گرفته شده اند تا نقطه ی قوت دیگری برای این نسخه ی مقرون به صرفه از خانواده ی Mi note  به ارمغان بیاورد. از آنجایی که AMOLED ها توانایی ارائه ی رنگ های بهتری نسبت به LCD ها داشته اند، این مهاجرت قطعا به محبوبیت Mi note  10 Lite می افزاید.

صفحه نمایش 6.47 اینچی این گوشی، از دامن زدن به حواشی تا حد امکان خودداری کرده است! تا جاییکه توانسته حدود 87.8 درصد از فضای قاب جلویی را به انحصار خود در آورد. گرچه در نیمه پایینی، شاهد گسترش نسبی حاشیه های مرزی خواهیم بود.

نمایشگرMi note  10 Lite محتوای دلخواهتان را با رزولوشن 1080*2340 پیکسل و با  تراکم بالای پیکسلی 398 پیکسل در هر اینچ به نمایش می گذارد. کیفیت  Full HD Plus تصاویر جاری بر آن، با توجه به پهنه ی حکمرانیش، دقت بالایی را به ارمغان آورده است.

اگر از جمله کاربرانی هستید که بیشتر وقت خود را در فضای باز و در نور بسیار می گذرانید، به هنگام انتخاب گوشی هوشمند خود، میزان روشنایی نمایشگر را در نظر بگیرید. چرا که در مواجه با نور خورشید، نمایشگر هایی با روشنایی پایین شما را دچار مشکل خواهند کرد. روشنایی صفحه نمایش Mi note  10 Lite، 430 نیت بر آورد شده است. این میزان، نوید بخش امکان مشاهده ی محتوای جاری بر آن  در فضای بیرونی خواهد بود.

نمایشگر Mi note  10 Lite در دنیای میان رده ها، جزو بهترین هاست. پهنه ای که می توانید در آن ، لذت تماشای فیلم مورد علاقتان را تجربه کنید. بازی های هیجان انگیز را اجرا کنید و برای ساعاتی از دغدغه های دنیای واقعی جداشوید، با حس ناب غوطه وری در جهان تکنولوژی!

 

دوربین

زمان، هرگز تکرار نمی شود! شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که قفل شدن زمان در یک جای مشخص، در یک جمع دوست داشتنی و یا در کنار عزیزترین های زندگیتان را آرزو کنید. رویایی که گرچه در جهان واقعی به حقیقت نمی پیوندد، اما تکنولوژی  در مرز میان واقعیت و دنیای مجازی، در به بار نشاندن این آرزوی شیرین، خوش ظاهر شده است.

کافیست گوشی هوشمند خود را بردارید و از دریچه های جذاب عکاسی آن، به جهان نگاهی بیندازید.

هر زمان و درجای دنیا که هستید، می توانید از ترکیب جادویی دوربین های Mi note  10 Lite کمک بگیرید و زمان را ، در خاص ترین اوقات زندگیتان و یا حتی یک جمع خانوادگی ناب و بی نظیر، در قاب یک تصویر ماندگار، متوقف کنید!

طراحان Mi note  10 Lite، در ماژول چهارگانه ی دوربین مستقر بر پهنه ی درخشان پشتی، یک استودیوی شخصی کوچک اما مجهز را برای کاربران فراهم آورده اند. این ماژول در نظمی دوست داشتنی، سمت چپ وسعت پنل پشتی را به عنوان جایگاه فرمانروایی خود برگزیده است.

4 لنزکه در یک مربع مشکی رنگ، در چیدمانی عمودی بر خط شده اند تا معجونی از عکس های خارق العاده را خلق و در آلبوم دیجیتالی خاطراتتان به یادگار بنشانید.

صدر نشین این ترکیب شگفتی آفرین، لنز 8 مگاپیکسلی  Ultra wide است. با گشودگی دیافراگم f/2.2 . سنسوری که حضورش نوید بخش در بر گرفتن وسعت بیشتری از منظره ی مورد نظر شماست.  طلوع بی نظیر خورشید را در ساحلی زیبا و حیرت آور، به نظاره بنشینید و با دوربین عکاسی Mi note  10 Lite خود، این شکوه با عظمت را جاودانه کنید.

حسگر 8 مگاپیکسلی تشخیص عمق ماژول، کمی پایین تر از لنز Ultra wide ، در این مربع جذاب سکنی گزیده است. سنسوری با گشودگی دیافراگم f/2.4  که در خلق پرتره های تماشایی نقش به سزایی ایفا خواهد کرد. لنز بعدی در این چیدمان ، سنسور قدرتمند 64 مگاپیکسلی اصلی دوربین Mi note  10 Lite است. این حسگر wide، با گشودگی f/1.4 ، قابلیت فوکوس خودکار با تشخیص فاز را به کار میگیرد و تماویری با سطح کیفی بسیار مطلوب را به ثبت می رساند. لنز 2 مگاپیکسلی ماکرو، با گشودگی دیافراگم  f/2.4  ، خاتمه بخش این چیدمان عمودی خاطره ساز است. این لنز با عملکرد فوق العاده اش در نور کم رخ نمایی می کند. شیائومی مدعی است که این سنسور از فاصله ی 2 سانتی متری از سوژه، عکس هایی با جزئیات کافی و قابل قبول را به ثبت خواهد رساند.

مجموعه ی لنز های دوربین Mi note  10 Lite برای تجربه ی احساس خوب یک عکاسی حرفه ای، با اندکی مهارت و خلاقیت شما جان می گیرد. کافیست کمی از تکنیک های عکاسی بیاموزید تا در این استودیوی مربعی شکل کوچک، شاهکاری از ثبت زمان را به یادگار بکذارید. چاشنی این ماژول پر جمعیت، قابلیت هایی چون پانوراما و  HDR جذاب اند که عکاسی را برایتان لذت بخش تر نیز خواهد کرد.

ماژول دوربین Mi note  10 Lite به عنوان تصویربرداران قدری در دنیای میان رده های پرطرفدار ، شهره اند. امکان فیلم برداری با این دوربین با رزولوشن 2160 پیکسل و با سرعت 30 فریم بر ثانیه و هم چنین دقت 1080 پیکسل و نرخ 30 فریم بر ثانیه، به خاطراتتان روح زندگی خواهد بخشید. به یک جشن تولد کوچک، یک سوپرایز به یادماندنی و تولد لحظه ای دل انگیز را به دستان توانمند این ماژول wide، برای همیشه جان دهید.

اگر از طرفداران عکس های سلفی هستید، دوربین 16 مگاپیکسلی این گوشی، همراه بسیار مناسبی برای شماست. این لنز با گشودگی دیافراگم  f/2.5 ، شما را در مرکز توجه قرار داده و تصویری از چهره منحصر به فردتان ثبت می کند که در آن، سرشار از زیبایی بدرخشید. رنگ ها در این تصاویر طبیعی و بدون اغراق ظاهر شده اند تا جزئیات را  نزدیک به واقعیت خلقت شگفت آور شما جاودانه کنند.سنسور سلفی، در جایگاه ناچ استایل حکمرانی می کند و عکس هایی با کیفیت عالی را به کاربرانش هدیه می دهد.

طراحان Mi note  10 Lite کوشیده اند تا با تجهیز این نسخه به هر آنچه برای یک عکاسی بی نظیر نیازمندید، فراهم کنند تا لحظه ها به رنگ زندگی و به سبک مورد علاقه شما جاودانه شوند.

از عکاسی لذت ببرید!

 

باتری

در سفرهای طولانی که دسترسی به امکان شارژدهی به راحتی میسر نیست، آنچه لذت سفر را بیشتر می کند، همراهی وفادارانه ی گوشی هوشمندی است که امروزه جزو جدایی نا پذیر زندگی انسانهاست. این همراهی با مجهز شدن این تلفن همراه  به دوربین های عکاسی ، در زمانهایی چون اوقات سفری خوش، بیشتر نمود پیدا می کند. گذر از مناظری که ثبت و به اشتراک گذاری آنها با عزیزانتان، بر لذت آن خواهدافزود و یا گوش دادن به موزیک های دلخواهتان و ارتباط با کسانی که مطالعه با آنها در طی این مسیر، مانع از نگرانیشان می گردد، در صورتی به راحتی مقدور است که گوشی شما به باتری قدرتمند و با دوامی مجهز باشد.

بنابراین اگر زمان زیادی را خارج از منزل و یا در سفر می گذرانید، می توانید روی همراهی Mi note  10 Lite حساب کنید. باتری غیر قابل تعویض لیتیوم پلیمری این گوشی، منبع سوخت عظیمی است که در یک همراهی بی وقفه و پر کاربرد، به این زودی ها شما را با مشکل کمبود شارژ مواجه نخواهد کرد، این باتری 5260 میلی آمپرساعتی، مقتدرانه Mi note  10 Lite را در یک کارکرد طولانی مدت ساپورت می کند. نقطه درخشان دیگری در کارنامه ی این نسخه ی دوست داشتنی از خانواده Mi note خوش نام .

با این حساب می توانید ساعت ها فیلم ببینید، در هیجان بازی های دلخواهتان غرق شوید، به گشت و گذاری در وب بپردازید، بدون آنکه به این زودی ها به سوخت گیری مجدد نیازمند شوید.

اما این خبر خوب همین جا به پایان نمی رسد!

پس از یک کارکرد طولانی مدت، هنگامیکه شارژ گوشی رو به اتمام است، پشتیبانی از شارژ سریع 30 واتی ، Mi note  10 Lite را خیلی زود از مرگ نجات می دهد!

شیائومی مدعی است که این گوشی برای احیای مجدد و رسیدن به شارژ 58%، 30 دقیقه از وقت شما را خواهد گرفت. بنابراین پرشدن این منبع عظیم نیرو، تنها به 65 دقیقه زمان نیازمند است. زمانی که برای چنین باتری قدرتمندی، کوتاه و گرانبهاست.

Mi note  10 Lite همان همراه وفاداریست که در جستجوی آنید!

 

عملکرد

نحوه عملکرد گوشی های هوشمند، وابسته به ساختار نرم افزاری و سخت افزاری است که بر اساس آنها معماری می گردد. هر چه  فوندانسیون سخت افزاری قدرتمند تر و پایه ریزی نرم افزاری مدرن تر باشد، عملکرد این سازه ی هوشمند نیز دستخوش بهبود قابل توجهی خواهد شد.

سخت افزار Mi note  10 Lite بر تراشه ی Qualcom SDM730 Snapdragon 730 G  استوار است. چیپستی با معماری 8 نانومتری که با قدرت مناسبش، این گوشی را در کارکرد های روز مره کاربران، با عملکردی در خور، سربلند خواهد کرد.

این تراشه مرکب پردازنده ای 8 هسته ای متشکل از 2 هسته ی 2.2 گیگاهرتزی از نوع   Keryo 470 Gold و 6 هسته ی  Keryo 470 Silver با فرکانس 1.8 گیگاهرتز است. در کنار این پردازنده ی مرکزی قدرتمند، Adreno 618  نیز با قدرتی بسیار مناسب و کیفیتی مطلوب، عملیات پردازشی گرافیکی دستگاه را به ثمر می نشاند.

پلتفرم Mi note  10 Lite، بر پایه ی اندروید 10 بنا شده است. رابط کاربری اختصاصی شیائومی با نام MIUI  نیز در ساختار نرم افزاری

گوشی بکار گرفته شده است.

Mi note  10 Lite در 3 نسخه با میزان رم و حافظه ی ذخیره سازی داخلی 128/6 گیگابایت، 64/6 ، 128/8 گیگابایت عرضه می گردد. گرچه قابلیت ارتقای حافظه با استفاده از کارت حافظه ی جانبی مهیا نشده ، اما میزان حافظه ی در نظر گرفته شده به اندازه ی مطلوبی وسیع است و به احتمال زیاد کمبود کارت حافظه را احساس نخواهیم کرد. رم 6 و یا 8 گیگابایت برای یک میان رده، عالی است. این میزان از حافظه در کنار سیستم پردازشی قدرتمند Mi note  10 Lite، نوید بخش آن است که می توانید بازیها و اپلیکیشن های سنگین و نیمه سنگین را بدان سپرده و در یک جریان روان و بدون لگ، غرق در یک تجربه ی کاربری لذت بخش شوید. گارد امنیتی اثر انگشت نیز در قسمت پایینی نمایشگر، محافظ دقیق و با سرعت محتوای شخصی شماست.

رازهایتان را به Mi note  10 Lite بسپارید!

 

جمع بندی

Mi note  10 Lite بی شک چون ستاره ای در آسمان میان رده های با کیفیت و مقرون به صرفه می درخشد. این گوشی در قالب یک طراحی باشکوه و با کیفیت ، جامه ای الهام گرفته از پرچم داران گران قیمت را بر تن پوشانده است. این ظاهر بکر تماشایی ، به نمایشگری مدرن و با دقت منتهی خواهد شد که تا حد بالایی بیشترین وسعت پنل جلویی گوشی را به انحصار خود در آورده است. دنیای دوربین های مجهز Mi note  10 Lite نیز، در کنار فلش  LED روشنایی بخش، شمارابه داشتن یک استودیوی شخصی در جیب خود دعوت می کند. دوربین هایی که در ثبت فیلم هایی خلاقانه سرشار از روح سرزندگی، زبان زدند.

باتری قدرتمند 5260 میلی آمپر ساعتی این گوشی، منبع سوخت عظیمی است که علاوه بر یک همراهی وفادارانه، از شارژ سریع 30 واتی پشتیبانی می کند تا برای ادامه ی یک همراهی طولانی، وقت زیادی را از شما نگیرد.

Mi note  10 Lite با عملکردی مناسب و با میزان رم تعبیه شده، تجربه ی چند وظیفگی روانی را به شما هدیه خواهد داد. این گوشی به عنوان یک میان رده، سرشار از مزیت هاست. برای خرید همراه هوشمند خود بیشتر بدانید.

چرا که آگاهی، انتخاب مناسبی را به ارمغان می آورد.

ادامه مطلب

فیلم محصول
Label

70,986,000
68,918,000
تومان