152 0 3 موبایل موبایل موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد فروشگاه اینترنتی دیجی یزد : موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد موبایل,Mobile Main Page,موبایل,Mobile موبایل
152 0 3 موبایل موبایل موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد فروشگاه اینترنتی دیجی یزد : موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد موبایل,Mobile Main Page,موبایل,Mobile موبایل 0 0 0 0 0 0 0
18 37
18:37-1403/1/10 1403 1 10 1403/1/10
152 0 0 0 3 موبایل موبایل موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد فروشگاه اینترنتی دیجی یزد : موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد موبایل,Mobile Main Page,موبایل,Mobile موبایل
-- --

گوشی موبایل سامسونگ Galaxy M31 ظرفیت 128 گیگابایت - رم 6 گیگابایت - مشکی

Samsung Galaxy M31 - 128GB - Ram 6GB - Black*

ویژگی های محصول

دوربین اصلی : دارای دوربین چهارگانه | دوربین‌هایی با رزولوشن 64، 8، 5 و 5 مگاپیکسل

دوربین سلفی : 32 مگاپیکسل

اندازه صفحه نمایش : 6.4 اینچ

پردازنده : Quad-core Cortex-A73 + Quad-core Cortex-A53 CPU

توضیحات : باتری 6000 میلی آمپر ساعتی با قابلیت شارژ سریع 15 واتی

حافظه داخلی : 128 گیگابایت

مقدار رم : 6 گیگابایت

دسته بندی : موبایل سامسونگ
رنگ :


ناموجود

توضیح محصول
گوشی موبایل سامسونگ Galaxy M31 ظرفیت 128 گیگابایت - رم 6 گیگابایت - مشکی

نقد و بررسی تخصصی  Samsung Galaxy M31

 

سیری کوتاه در دنیای Samsung Galaxy M31

شرکت سامسونگ بعد از نسخه M30، از نسخه جدید خود با نام Galaxy M31 رونمایی کرد.

 Galaxy M31توانست کاربران بسیاری را مجذوب قابلیت ها و طراحی زیبای خود کند و در زمره بهترین گوشی های روز دنیا قرار بگیرد. از آنجایی که پنل جلویی Galaxy M31 از شیشه ، فریم وپنل پشتی از پلاستیک ساخته شده است، باعث شد تا این میان رده خوش ساخت، ظاهری مدرن و آرگونومی مناسبی داشته و گزینه ای در خورتوجه کاربران باشد.

این گوشی 191 گرمی با ابعاد 159.2*75.1*8.9 میلی متر پا به دنیای میان رده ها گذاشت.

در پنل جلویی این گوشی دوست داشتنی، یک صفحه نمایش 6.4 اینچی با رزولوشن 2340*1080 پیکسل قرار داد. صفحه نمایش Galaxy M31 کره ای تبار، در حد و اندازه یک گوشی میان رده، بسیار عالی و فوق العاده است؛ به طوریکه وقتی صفحه نمایش این اسمارتفون را روشن می کنید از وضوح و کیفیت آن شگفت زده خواهید شد.

اگراز پیروان گوشی های سامسونگ هستید و از ثبت لحظات هیجان انگیز و تکرارنشدنی زندگیتان لذت می برید، دوربین 4 گانه Galaxy M31 می تواند شما را در این لحظات همراهی کند. لنز هایی با رزولوشن 5 و 5 و 8 و 64  مگاپیکسل که رضایت شمارا جلب خواهند کرد.

اگر طرفدار عکس های سلفی هستید، لنز 32 مگا پیکسلی در جایگاه ناچ در پنل جلویی Galaxy M31 در انتظار شماست.

حضور باتری لیتیوم پلیمری 6000 میلی آمپر ساعتی، در قلب Galaxy M31 بیانگر وجود منبع عظیمی از انرژی است که با آن می توانید تا 32 ساعت مکالمه مداوم با عزیزانتان را با خیالی آسوده تجربه کنید. البته که این کمپانی، برای این گوشی همراه دوست داشتنی، قابلیت شارژ سریع را هم در نظر گرفته است.

Galaxy M31 مجهز به حافظه داخلی 128 گیگابایت و رم 6 گیگابایت است تا فضای کافی برای ذخیره سازی را در اختیار کاربرانش قرار دهد.

اگر به دنبال گوشی همراه خوش قیمت با سخت افزاری به روز و فوق العاده هستید، می توانید روی این نسخه از برند با اصالت سامسونگ حساب کنید.

دنیای Galaxy M31 در انتظار شماست...

 

درباره ی Galaxy M31

سامسونگ، این برند جهانی که از گذشته تا کنون حرف های فراوانی در جهان تکنولوژی برای گفتن داشته، بار دیگر با ظهور سری M خود توانست پیروان بی شمارش در سراسر جهان را مسحور تکنولوژی زبانزد خود کند.

سری شگفت انگیز M، با ویژگیهای خاص و خارق العاده شان، خود را در زمره ی پرطرفدارترین گوشی های هوشمند میان رده ی سامسونگ جای داده اند.

در فوریه ی سال 2020، شاهکاری دیگر از این خانواده ی دوست داشتنی معرفی شد. نسخه ای با نام Galaxy M31 که در 5 مارس 2020، نخستین گام خود را در بازار جهانی اسمارتفون های مدرن امروزی نهاد و با یک برچسب قیمتی جذاب، چون ستاره ای در آسمان یکی از محبوب ترین سری های سامسونگ درخشید.

در گشت و گذاری به دنیای درونی Galaxy M31 زیبا با ما همراه شوید.

 

کیفیت ساخت و طراحی

زیبایی، عامل مسحورکننده ای که طراحان گوشی های هوشمند بر ارتقای سطح آن همواره کوشیده اند. زیبایی که در تلاقی استادانه ای با کیفیت ساخت و طراحی، ارزشمند می گردد.

Galaxy M31 زیبا، در ابعاد 8.9*75.1*159.2 میلی متر، در دنیای میان رده های فرهیخته ی سامسونگ، رخ نمایی کرده است. باتری حجیم حیات بخش این گوشی، مانع از باریک تر شدن بدنه ی چشم نواز آن می گردد. باتری که در وزن 191 گرمی Galaxy M31 نیز نقش بسزایی ایفا می کند. با این حال بهایی که در ضخامت و وزن به ازای برخورداری از یک منبع سوخت نیرومند پرداخته شده، به همراهی وفادارانه ی Galaxy M31 جذاب می ارزد!

سطح مقابل گوشی از جنس شیشه ای تعبیه شده که گوریلا گلس3 مقاوم در برابر خط و خش از آن محافظت می کند. Galaxy M31 برای شکستن حصار قیمتی نجومی پرچم داران، در این میان رده ی خوش ساخت چاره ای جز ایجاد ساختاری متناسب با یک برچسب قیمتی متعادل نداشته، شاید پنل پشتی پلاستیکی گوشی نیز نشأت گرفته از این توجیح اقتصادی است. پنل جلویی و پشتی گوشی، توسط نوار مرزی پلاستیکی فریم اطراف بدنه به یکدیگر متصل می گردند. بدنه ی براق Galaxy M31، در تلاقی با رنگ های چشم نواز مشکی ،قرمزو آبی، ظاهرمدرن این سازه ی هوشمند را تماشایی ترکرده است.

گرچه بسیاری از گوشی های هوشمند در این رنج قیمتی، از اسکنر اثر انگشت بر روی صفحه نمایش بهره برده اند، اما Galaxy M31 هم چنان گارد امنیتی تشخیص اثر انگشت خود را بر پنل پشتی گوشی مستقر کرده است. اما ویژگی های هیجان انگیز فراوانی بر گستره ی قاب جلوی گوشی در انتظار شماست. Galaxy M31 مجهز به صفحه نمایش  Super AMOLED است. نمایشگر با کیفیتی که نشان می دهد این بار نیز عملکرد سامسونگ از لحاظ  صفحه نمایش ستودنی است. این صفحه ی تماشایی، با کم ترین میزان حواشی در اطراف، با روشنایی فوق العاده ای محتوای دلخواهتان  را آمیخته با کنتراست رنگی عالی، بر گستره ی پهناورش به جریان می اندازد. قابلیت Always-on display هدیه ی AMOLED  به شماست تا بدون نیاز به روشن بودن نمایشگر، به اطلاعاتی چون تاریخ، ساعت، نوتیفیکیشن های دریافتی و اطلاعاتی از این قبیل دسترسی داشته باشید. می توان گفت در این بازه ی قیمتی، کمتر گوشی هوشمندی توانسته برصفحه نمایش با کیفیت AMOLED مجهز گردد، یکی از ویژگی هایی که Galaxy M31 را خواستنی تر می کند.

در بخش پشتی گوشی ماژول چهارگانه ی دوربین گوشی، در نیمه ی سمت چپ بدنه حکمرانی می کند. ماژولی که نسبت به نسل پیشین این نسخه، یعنی Galaxy M30S، جمعیت بیشتری را در برگرفته است. این در حالیست که دوربین سلفی در یک طراحی ناچ در مرکز پنل جلویی، بر اوج صفحه نمایش می نشیند تا در جایگاه Infinity-U، نوید بخش ثبت سلفی های خیره کننده باشد.

Galaxy M31 دارای گواهینامه ی Widevine L1 است.

طراحی باشکوه این نسخه از خانواده ی محبوب M سامسونگ، در حد وسع یک میان رده ی جذاب، جامه ای از کیفیت را برتن کرده است.

Galaxy M31 تلفیق استادانه ایست از کیفیت و زیبایی!

 

صفحه نمایش

در کارنامه ی حاصل از ساخت و طراحی گوشی های هوشمند سامسونگ، صفحه نمایش همواره در نهایت موفقیت درخشیده است. نمایشگری که جریان حیات در گوشی شما را بر پهنه ی رنگارنگش جاری می کند.

 Galaxy M31 نیز از این موهبت مدرن بی بهره نمانده و صفحه نمایش Super AMOLED خارق العاده ای را به شما هدیه داده است. نمایشگری 6.4 اینچی که با کمترین نوارهای مرزی در اطراف، حدود 84.1 درصد از پنل چلویی گوشی را به انحصار خود در آورده است.

رزولوشن 1080*2340 پیکسل و تراکم بالای پیکسلی 404 پیکسل در هر اینچ، کیفیت تصاویر بر این صفحه ی هوشمند را فریاد می زند! جمعیت 16 میلیونی رنگ ها، محتوای شفاف و سرزنده ی پیش رویتان را رنگ آمیزی می کند.

صدرنشین این صفحه نمایش، دوربین جذاب سلفی است که در جایگاهInfinity-U  اندکی از فضای نمایشگر را به عنوان قلمروی فرمانروایی خود برگزیده است.

سامسونگ با نمایشگر با کیفیت M31، بار دیگر در ورطه ی تولید صفحه نمایش شگفتی می آفریند. صفحه ی پهناوری که تجربه ای شیرین از تماشای فیلم های مورد علاقه ی شما، انجام بازی های هیجان انگیز دلخواهتان و در نهایت انجام چندین کار به طور همزمان را برایتان به ارمغان آورده است.

شاهکاری برای تجربه ی حس ناب غوطه وری در جهان تکنولوژی!

 

دوربین

حتی در سخت ترین روزگاران، مادامیکه حتی سفرکردن نیز میسر نخواهد بود، زیبایی ها هنوز هم زنده اند! کافیست گوشی هوشمند خود را بردارید و از دریچه های جذاب عکاسی آن، به جهان نگاهی بیندازید. یک جشن خانوادگی گرم و صمیمانه را به قدر بهای بی اندازه اش، غنیمت شمارید و به ثبت لحظات خارق العاده ای بپردازید که شاید آزادی بی حدوحصر پیش از این روزها، چشم هایتان را به روی این گرانبهاترین داشته هایتان بسته بود! آری، بی نظیرترین لحظات زندگی، زیر سقف خانه ای کوچک و در کنارعزیزترین هایتان رقم خواهد خورد.

Galaxy M31 نیز در ثبت لحظات زیبای شما، به غایت کوشیده اند.

در نیمه ی سمت چپ پنل پشتی براق و خوش رنگ گوشی، ماژول چهارگانه ی دوربین به چشم می خورد. سه لنز تشخیص عمق، فوق عریض در چیدمانی برخط، بر سمت چپ ماژول و لنز ماکرو در همسایگی فلش روشنایی بخش  LED در نیمه ی سمت راست ماژول سکنی گزیده اند.

صدرنشین چیدمان برخط سمت چپ در این مستطیل سرشار از تکنولوژی، لنز 5 مگاپیکسلی Depth Camera است. این لنز با گشودگی دیافراگم  f/2.2، پس زمینه ی سوژه ی مورد نظر شما در عکاسی را محو می کند تا سوژه به تنهایی در قاب ماندگار یک تصویر جذاب بدرخشد. امکان تنظیم عمق میدان، قبل و بعد از عکاسی مهیاست. به یاری این دوربین، نویز ناخواسته ی پس زمینه را ازبین ببرید تا عکس هایتان جامه ی حرفه ای بر تن کنند.

در مرکز این چیدمان، Main Camera با رزولوشن 64 مگاپیکسلی حکمرانی می کند. گشودگی دیافراگم f/1.8 این لنز عریض، بر کیفیت تصاویرافزوده است. شما می توانید توسط این دوربین تا زاویه ی 81 درجه از منظره ی پیش رویتان را به تصویر بکشید، در حالیکه کیفیت در آن حرف اول را می زند.

کمی پایین تر، لنز 8 مگاپیکسلی Ultra wide، با گشودگی دیافراگم f/2.2 مستقر شده  تا با پوشش دادن 123 درجه بتوانید از همان جایی که ایستاده اید، منظره ی بکر و تماشایی پیش رویتان را مشاهده و بخش وسیع تری از آن را به ثبت برسانید.

قابلیت های پانوراما و  HDR نیز از تجهیزات این ماژول دوست داشتنی برای یک عکاسی حرفه ای است، بی آنکه حرفه ای شوید!

در نیمه ی راست ماژول، لنز 5 مگاپیکسلی ماکرو با گشودگی دیافراگم  f/2.4، فوکوس روی سوژه ها از فاصله ای بسیار نزدیک و ثبت تصاویری از آنها، آمیخته با کیفیت و شفافیت بالا و سرشار از جزئیات دقیق و حیرت آور را امکان پذیر می کند. افکت هنری بوکه نیز پس زمینه را محو می کند تا سوژه ی شما همراه با جزئیات بی نظیرش درمرکزتوجه بدرخشد.

علاوه بر این ماژول دوربین 32 مگاپیکسلی قدرتمند سلفی در طراحی ناچ استایل و با گشودگی دیافراگمf/2.0  فراهم شده تا در عکس های سلفی ثبت شده به دستان توانمند آن، خودتان را متفاوت و در نهایت جذابیت ببینید. این لنزwide دوست داشتنی با قابلیت فوکوس زنده به تدریج پس زمینه را محو می کند و با انتخاب بهترین زوایا برای عکاسی، زیبایی های منحصر به فردتان را در یک شاهکارهنری خیره کننده به ثبت می رساند. دوربین سلفی M31، علاوه بر عکاسی و فیلم برداری، وظیفه ی خطیر تشخیص چهره برای قفل گشایی گوشی را نیز برعهده گرفته است. امکان تصویربرداری 4K توسط این دوربین فراهم شده تا لحظات خارق العاده ی زندگی سرشار از روح سرزندگی جاودانه شوند.

لحظات ارزشمند و دلچسب شما، با قابلیت فیلم برداری به دقت 1080 پیکسل و با سرعت 30 فریم بر ثانیه و هم چنین 2160P@30fps، جریان زندگی را در آلبوم دیجیتالی خاطراتتان برقرار خواهند کرد. ماژول دوربین M31، با مجهز شدن به لرزشگیرالکترونیکی تصویر، شکوه تکنولوژی را در یک خاطره سازی سرزنده و نزدیک به واقعیت به تصویر می کشاند.

M31 از لحاظ دوربین نیز عملکرد بسیار مناسبی به همراه داشته تا نقطه ی قوتی در رزومه ی این تلفن همراه دوست داشتنی به شمارآید.

همه چیز مهیاست تا لحظه ها به رنگ زندگی و به سبک مورد علاقه شما جاودانه شوند!

 

باتری

نقطه ی قوت دیگری در قلمروی وسیع یک سازه ی هوشمند زیبا به نام M31! منبع سوخت عظیمی که در طول یک سفر طولانی و یا یک روز کاری پر مشغله از M31 همراهی وفادار می سازد. باتری 6000 میلی آمپر ساعتی که دستاورد بزرگی برای یک میان رده به حساب می آید.

سامسونگ مدعی است که M31 تا 32 ساعت مکالمه ی طولانی تا 21 ساعت وب گردی، تا 119 ساعت پخش موسیقی گوش نواز و تا 26 ساعت نمایش ویدئو و فیلم های مورد علاقه تان را دوام می آورد، بدون آنکه به سوخت گیری مجدد نیازمند شود.

این باتری عظیم الجثه در بالا بردن وزن گوشی نیز بی تاثیر نبوده است. با این حال، سنگینی نسبی M31، ارزش خاطری آسوده از یک همراهی دلنشین را خواهد داشت.

خبر خوب اینکه در مسیر یک سفر خاطره انگیز پس از ساعت ها عکاسی از مناظر بکر و تماشایی در حین گوش جان سپردن بر یک موزیک روح نواز، به هنگام خاموشی M31، شارژ سریع 15 واتی گوشی دست به کار می شود تا احیای مجدد و رسیدن به شارژ حداکثری باتری، وقت زیادی از شما نگیرد.

M31 همراه جذاب و وفاداریست برای نسلی که نمی تواند منتظر بماند!

 

عملکرد

نحوه عملکرد گوشی های هوشمند وابسته به ساختار سخت افزاری و نرم افزاری آنها در معماری است. طراحان این اپیدمی جذاب همراه، علاوه بر بهبود طراحی بر تقویت ساختار درونی آنها نیز تمرکز داشته اند؛ تا جایی که در نسخه ای میان رده چون M31، تراشه ی  Exynos 9611 را به کار گرفته اند. سخت افزار مدرنی که علاوه بر بهبود چشم گیر عملکرد گوشی، برسرعت جریان روان پردازش در آن افزوده تا یک تجربه ی کاربری لذت بخش را به شما هدیه دهد.

این چیپست، مرکب پردازنده ی 8 هسته ای مرکزی M31، متشکل از 4 هسته ی 2.3 گیگا هرتزی از نوع  Cortex- A73  و 4 هسته ی 1.7 گیگاهرتزی از نوع  Cortex-A53  است. سیستم پردازنده ای که  Mali-G72 MP3 به عنوان پردازنده ای گرافیکی، آن را به تکامل می رساند.

فونداسیون نرم افزاری M31 نیز بر پایه ی اندروید 10.0 بنا شده است. رابط کاربری  One UI 2.0 نیز به عنوان محیطی آشنا برای طرفداران سامسونگ شما را برای پرسه زدن  در فناوری های نهفته ی دنیای درونی M31 همراهی می کند.

M31 از لحاظ حافظه در دو نسخه ارائه می گردد. نسخه ای با میزان حافظه ی داخلی 64 گیگابایت و رم 6 گیگابایت و نسخه ی دیگر با میزان حافظه 128 گیگابایت و رم 6 گیگابایت، وسعت فضای ذخیره سازی در هر نسخه نوید بخش امکان ثبت عکس ها و فیلم های فراوانی است که در دل M31، آلبومی از خاطراتتان را ساخته و نگه داری می کنند. با وجود این فضای گسترده می توانید تمامی برنامه ها و بازی های مورد علاقتان را دانلود و نصب کنید، بدون آنکه به حذف کردن نیازمند شوید. با این حال امکان ارتقای حافظه تا سقف 1 ترابایت فراهم شده تا کوچکترین نگرانی برای ذخیره ی هر آنچه می خواهید، نداشته باشید.

رم 6 گیگابایت نیز در هر دو نسخه، نوید بخش اجرای روان چند وظیفه ای M31 خواهد بود. این میزان از حافظه ی رم، چیپست Exynos 9611 را در کاربردی بی وقفه و جاری، توانمند تر می کند. تراشه ای که با بهینه سازی مصرف برق، به باتری نیرومند M31 قوای بیشتری بخشیده است.

با M31 در بازیهای هیجان انگیزتان غرق شوید و بدون تأخیر از اجرای آنها لذت ببرید.

 بگذارید جهان حیرت آور مجازی، در جریانی روان و دلنشین به واقعیت بپیوندند!

 

جمع بندی

سامسونگ، با معرفی یکی دیگر از اعضای خانواده ی پر طرفدار سری M بار دیگر پیروان خود را مجذوب فناوری اصیل خود، در پوششی زیبا و با شکوه می کند. M31 نه در رنج قیمتی نجومی پرچم داران، اما با ویژگیهای بسیاری از آنان، در آسمان میان رده های سامسونگ دوست داشتنی خوش درخشیده است.

شاید ضعف هایی چون فریم و پنل پشتی پلاستیکی گوشی، وزن کمی سنگین و ضخامت نه  چندان اندک بدنه را بتوان بر M31 وارد دانست. این در حالیست که تمامی این عوامل در گشت و گذار به دنیای درونی این نسخه ی جذاب، توجیح منطقی و قابل قبولی داشته اند که بدانها پرداخته ایم.

با این حال نقاط قوت خارق العاده ای چون صفحه نمایش مدرن و با کیفیت، ماژول دوربینی مجهز و کارآمد، منبع سوخت عظیم نهفته در باتری M31، معماری با شکوه سخت افزاری و نرم افزاری گوشی و فضای وسیع ذخیره سازی، M31 را به شاهکاری از تکنولوژی تبدیل کرده اند.

سازه ای هوشمند که ارزش فکر کردن را دارد.

آگاهی در انتخاب، همراه مناسبی را به ارمغان می آورد.

ادامه مطلب

فیلم محصول
Label

70,986,000
68,918,000
تومان