152 0 3 موبایل موبایل موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد فروشگاه اینترنتی دیجی یزد : موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد موبایل,Mobile Main Page,موبایل,Mobile موبایل
152 0 3 موبایل موبایل موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد فروشگاه اینترنتی دیجی یزد : موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد موبایل,Mobile Main Page,موبایل,Mobile موبایل 0 0 0 0 0 0 0
12 30
12:30-1403/2/4 1403 2 4 1403/2/4
152 0 0 0 3 موبایل موبایل موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد فروشگاه اینترنتی دیجی یزد : موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد موبایل,Mobile Main Page,موبایل,Mobile موبایل
-- --

گوشی موبایل شیائومی مدل Mi Note 10 ظرفیت 128 گیگابایت - رم 6 گیگابایت - مشکی

Xiaomi Mi Note 10 - 128GB - Ram 6GB - Midnight Black

ویژگی های محصول

اندازه صفحه نمایش : 6.47 اینچ

توضیحات : باتری با ظرفیت 5260 میلی آمپر ساعت با قابلیت شارژ سریع 30 وات

حافظه داخلی : 128 گیگابایت

دوربین اصلی : دارای 5 دوربین در پشت گوشی | دوربین 108 مگاپیکسل + 12 مگاپیکسل + 5 مگاپیکسل + 20 مگاپیکسل + 2 مگاپیکسل

دوربین سلفی : 32 مگاپیکسل

مقدار رم : 6 گیگابایت

پردازنده : Dual-Core Kryo 470 Gold & Hexa-Core Kryo 470 Silver CPU

دسته بندی : موبایل شیائومی
رنگ :


گارانتی: رجیستر شده با 18 ماه گارانتی اصل شرکتی

ناموجود

توضیح محصول
گوشی موبایل شیائومی مدل Mi Note 10 ظرفیت 128 گیگابایت - رم 6 گیگابایت - مشکی

نفد و بررسی تخصصی  Xiaomi Mi Note 10

 

درباره ی Mi Note 10

 Xiaomiاز آغاز حضورش در عرصه تولید گوشی‌های هوشمند، کوشیده است تا محصولاتی با کیفیت بالا و ارزشمند معرفی کرده و برچسب قیمتی رقابت پذیری را به تولیدات زیبای خود اختصاص دهد.

سری خاص و جذاب Mi Note پس از گذشته چندین سال عضو جدیدی به نام Mi Note 10 را در جمع خود پذیرفت. نسخه ای که با اختلاف سنی چند ساله از برادر بزرگترش Mi Note 10 Pro، حضور مقتدرانه و دلنشینی به هم رساند تا بار دیگر بر ارزش های این خانواده پر طرفدار و دوست داشتنی بیفزاید.

Mi Note 10، میراث دارای شباهت‌های فراوانی از عضو بزرگتر سری خود شده، تفاوت ها اما به دریچه های جذاب عکاسی، اختلاف میزان رم و حافظه ذخیره سازی داخلی منتهی  می شود.

در سیر به دنیایی تماشایی Mi Note 10، با ما همراه باشید.

 

کیفیت ساخت و طراحی

آدمی، شیفته زیبایی است. عضوی که روح انسان را دستخوش عظمت یک اساس ناب فرح بخش خواهد کرد. از این رو امروزه اغلب کاربران گوشی‌ های هوشمند، این اپیدمی همراه، در نخستین نگاه مجذوب طراحی خلاقانه نسخه های مد نظر خود خواهد شد. زیبایی، ظاهری که در نهایت موجودیت، به تنهایی کافی نیست!

آن چه ظاهری با شکوه یک گوشی را ارزشمند تر خواهد کرد کیفیت ساخت این سازه جذاب و کاربری است. کیفیتی که علاوه بر ظاهر، در ساختار درونی آن نیز معنا پیدا می‌کند.

شیائومی کوشیده است تا علاوه بر یک معماری دل انگیز، فوندانسیون سخت افزاری و نرم افزاری با کیفیتی را به کار گرفته و محصولاتی با ارزش بالای خرید خلق کند.

Mi Note 10،به عنوان عضوی سراسر جذابیت، در ابعاد 157.8*74.2*9.7 میلی‌ متر، خانواده دوست داشتنی Mi Note را گسترش داد. این گوشی 208 گرمی، وزین بودن و البته ضخامت نسبتاً بالای خود را با دوربین های سخاوتمند و دریای نیروی نهفته شده در باتری اش توجیه می کند.

تمامی گستره جلویی و پشتی گوشی پوشیده شده با شیشه ای است که با گوریلا گلس 5 است محافظت می شود. فریم آلومینیومی حالتی که مرز میان دو پنل را تعیین کرده است، کیفیت ساخت این بدنه درخشان را تکمیل می کند. این پهنه ی براق، در برابر جای لکه و اثر انگشت مقاومتی نشان نمی‌دهد!

بنابراین اگر بر هم خوردن ظاهر بکر Mi Note 10، شما را آزار می‌دهد، پیشنهاد می کنیم از یک گارد محافظ مطابق با سلیقه خود استفاده کنید. لبه های گوشی هم از زاویه مقابل و هم از پشت دارای انحنای جذابی هستند که آرگونومی این نسخه از شیائومی را به ارمغان می آورد.

اما حدود 88 درصد از وسعت فضای جلوی گوشی، به انحصار صفحه ‌نمایش خمیده ی Mi Note 10، درآمد است. نمایشگری با باریک ترین مرزها با بدنه و طراحی ناچ استایل دوربین سلفی که تا حد ممکن بر قلمرو فرمانروای خود افزوده است. اگر از طراحان نمایشگرهای خمیده هستید، Mi Note 10، از بهترین های این ظاهر مدرن و منحنی است، با این حال حتی اگر نمایشگر های Flat را ترجیح می دهید، انحنای متعادل و جذاب این صفحه نمایش، احتمالاً نقطه شروع علاقه مندی شما به این ظاهر دلنشین خواهد شد، در لبه سمت راست گوشی، کلید های تنظیم صدا، روشن/خاموش کاملاً شبیه به هم، به همسایگی در درگاه سیم کارتها درآمده‌ اند.

لبه سمت چپ اما، میزبانی هیچ کلید و درگاهی را نپذیرفته تا به طور یکپارچه، فریم فلزی به کار رفته را در بر بگیرد. در لبه بالای گوشی درگاه  اینفرارد و میکروفون دوم حکمرانی می کند.

درلبه پایینی Mi Note 10 دوست‌داشتنی، جایگاه ،Type-C جک 3.5 میلی متری هدفون و اسپیکر را در گستره خود پذیرفته است. کناره های  بالایی و پایینی این گوشی، کاملا تحت طراحی شده‌اند، تا در کنار انحنای نمایشگر، گوشه های بدنه ظاهری جذاب به این شیائومی با شکوه ببخشد. کیفیت ساخت طراحی زیبای Mi Note 10، اولین آزمونی است که این شیائومی چینی تبار از آن سربلند بیرون آمده است.

حکایت اما همچنان باقیست!

 

صفحه نمایش

نیا را از زاویه یک قاب مستطیل شکل هوشمند ببینید. صفحه ای لبالب سرشار از محتوای دلخواه تان که شما را در دنیایی شگفت انگیز مجازی غرق میکند. پیکسل های کوچکی که همانندِسلول‌های بدن، پیکره گوشی شمارامعماری کرده اند. این صفحه ی جذاب، در mi note 10 از جنس AMOLED ساخته شده است. نمایشگری که بیشترین وسعت فضای جلویی گوشی را به انحصار خود در آورده است تا محتوای مورد نظرتان را با کیفیت FHD به نمایش بگذارد.

پوشش گوریلا گلس ۵ از این پهنه ی شیشه ای جذاب در برابر خط و خش تا حدود زیادی مقاومت می‌کند.  صفحه نمایش ۶.۵اینچی  mi note 10، با رزولوشن 2340*1080 پیکسل و تراکم پیکسلی بالای ۳۹۸ پیکسل در هر اینچ، نمایش چشم نوازی از تلاقی رنگ های سرزنده و  با طراوت را، در اختیار کاربران قرار داده است. بالا بودن عمق رنگ مشکی، به تماشای منظره ی دلچسب تری منتهی خواهد شد.

خبر خوب اینکه روشنایی این Super AMOLED به قدری مناسب است که، می توانید با خیالی آسوده از کارکردن باmo note 10   هنگام قدم زدن در یک روز زیبای آفتابی لذت ببرید.

وجود منوی متنوع و کاربردی تنظیمات در صفحه نمایشی که تصاویر را با غلظت فوق‌العاده ای از رنگ ها ارائه میدهد، قابلیت سخاوتمندانه ایست که mi note 10 از آن بی بهره نمانده است. با گشت و گذاری در این منوی کارآمد، به قابلیت‌های جذابی می رسیم. قابلیت های چون:

Coler Scheme: گرمای رنگ ها رو هر طور  میخواهید تنظیم کنید.

Anti _Flicher Mode: اگر مایلید با فعالسازی این گزینه،بستری فراهم کنید تا درخشش نور در محیط های تاریک تنظیم شود و چشمتان را دچار خستگی نکند. البته احتمالا تصاویر کمی تحت تاثیر قرار خواهند گرفت.

Dark Mode:تمام قسمت های سفید منو را مشکی می کند تا در نور کم ،کاربری راحت ترب را تجربه کنید.

Full Screen Display:حذف و یا تنظیم چیدمان کلیدهای باربری

Notch & Status Bar:بالای نمایشگر گوشی خود را شخصی سازی کنید.  مثلاً میتوانید اطراف ناچ سلفی را مشکی کنید تا پنهان شود، درصد شارژ موجود روی آیکون باتری و یا کنار آن نمایش داده  شود و از این قبیل تنظیمات.

Always_on، mi note 10  این قابلیت جذاب را مدیون نمایشگرAMOLED خود است. با فعالسازی این آیتم ، اطلاعات مورد نیاز خود از جمله ساعت ، تاریخ، نوتیفیکیشن های دریافتی و ... را روی صفحه ی خاموش گوشی در دسترس داشته باشید . هم چنین می توانید با استفاده از این تنظیمات، هنگام برداشتن گوشی از روی سطح، صفحه نمایش روشن گوشی را ببینید، میزان روشن ماندن صفحه پس از وقفه در استفاده را تعیین کنید و البته به این نکته توجه داشته باشید که این فعالسازی های کاربردی، در مصرف شارژ باتری بی تاثیر نخواهد بود.

صفحه نمایش  mi note 10، از محتوای مورد علاقتان، منظره ای چشم نواز خلق می کند.

 

دوربین

با این شاهکار سخاوتمند تکنولوژی، به دیروز نگاهی بیندازید. در گذشته قدمی بزنید وخاطرات دلنشین و به یاد ماندنیتان را مرور کنید.

زندگی، مسیریست که می توان به زیبایی های بی شمارش چشم دوخت. سختی هارا پشت سر گذاشته و در ساحلی آرام، به نظاره ی طلوعی نشست که می توان از دریچه های ارزشمند دوربین یک گوشی هوشمند، بدان نگاهی انداخت و ثثبت با شکوهی از اعجاز هستی را رقم زد.

 اگر از علاقه مندان به عکاسی هستید، دنیای دوربین های شگفت انگیز mi note 10 خوش آمدید.

نگین درخشان mi note 10، دوربین 5 گانه ی قدرتمندی است که در خاطره سازس، حرف های فراوانی برای گفتن دارد. دریچه های ارزشمندی که در سمت چپ پهنه وسیع پشتی، حکمرانی می کند. سه سنسور از این جمعیت دوست داشتنی، در یک جایگاه اختصاصی در چیدمانی عمودی نشسته اند. در لنزبعدی نیز در امتداد این جایگاه برخط شده اند.

صدر نشین این دوربین، لنز اصلی قدرتمند 108 مگا پیکسلی mi note 10، حسگری با گشودگی دیافراگم f/1.7 که لذت  یک عکاسی خارق العاده را به کاربران هدیه می دهد. با این دوربین قدرتمند، تصاویری با سطح شارپ عالی،رنج داینامیکی و کنتراست بالا و غنی از رنگ هایی کمی گرم تر،ثبت کنید. منظره ای چشم نواز را از فاصله ای طولانی بنگرید و جزییات شگفت آوری که چشم قادر به دبدن آنها نیست، با این لنز دوست داشتنی کشف کنید. این دوربین جذاب، در خلق پرتوهایی فوق العاده نیز شهره است.پرتوهایی که در آنها، سوژه با کم ترین میزان  بهم ریختگی از پس زمینه جدا می شود تا سوژه در قاب یک تصویر خاص، بدرخشد. در تاریکی شب و یا در مکان هایی با نور کم ، عکاسی کنید. چرا که این لنز در تاریکی نیز عملکرد عالی از خود نشان داده، جزییات و رنگ ها را به خوبی به کار گرفته و تصاویری با نویز اندک، در شگفتی شب بر جای می نهد. کیفیت این تصاویر به قدری مطلوب است که شاید نیاز چندانی به حضور Night mode احساس نشود. با این حال این قابلیت برای روشنایی بخشیدن به شب های به یاد ماندنی  شما، با یاری دوربین mi note 10، می شتابد.

در این ماژول برجسته، سنسور تله فوتو 12،5  مگاپیکسلی قدرت نمایی

می کند. لنز تله فوتوی 12 مگاپیکسلی دوربین، با گشودگی دیافراگم f/2.0، امکان زوم 2 برابری اپتیکال را فراهم کرده است. این در حالیست که تله فوتو 5 مگاپیکسلی مجهز به OIS زوم تا 5 برابر را امکان پذیر می کند. تصاویر ثبت شده با این میزان از زوم، کیفیت بالای خود را حفظ خواهند کرد. جزییات تصاویری که ازفواصل طولانی به ثبت می رسند، بسیار مناسب اند. اما شاید میزان شارپنسی کمی پایین باشد، به یاری این سنسور های جذاب، نهایت زوم تا 50 برابر مقدور است میزان زوم فوق العاده ای که گرچه کیفیت محس.پوسی را در تصاویر ثبتی خود نشان داده اند. با این حال هم چنان جزییات را در بر می گیرند.

لنز  Ultra wide دوربین،با رزولوشن 20 مگا پیکسل، بخش وسیع تری از  منظره ی چشم نواز پیش رویتان را در قاب جاودانه ی خود جای می دهد. اما پنجمین لنز این مجموعه دوریبن دلنشین،لنز 2 مگاپیکسلی ماکرو است. به یاری این سنسور دوست داشتنی، از فاصله بسیار نزدیک عکاسی کنیدو در جزییات حیرت آور یک تصویر جذاب غوطه ور شوید.

به همراهی این خانواده متحد و توانمند،لنز 32 مگاپیکسلی سلفی با گشودگی دیافراگم f/2.0 ، شما را به خلق سلفی هایی سراسر زیبایی دعوت می کند. تصاویری که چهره شما را با جزییات کامل، شارپ عالی  وبا کیفیت فوق العاده غنی از رنگ هایی ناب،جاودانه می کند. امکان عکاسی پرتره با این دوربین مهیاست. پرتره هایی که با ماتی خوب پس زمینه و با برش  منظم سوژه از پس زمینه، شما را مسحور خور خواهد کرد.

با درییایی از لنز های با کیفیت، حس داشتن یک استودیوی شخصی را در جیبتان تجربه کنید.

استودیویی که از دوربین های مجهز آن می توانید برای فیلم برداری  4K ، با نرخ 30 فریم بر ثانیه، فیلم برداری با رزولوشن 2160 پیکسل با سرعت 30 فریم بر ثانیه،فیلم برداری با نرخ 960fps استفاده کنید تا خاطراتتان، سرشار از روح سرزندگی و هیجان انگیز، اشتیاق، جاودانه شود.

شاید بتوان تنها ایراد وارد بر مجموعه دوربین ها mi note 10 را ، سرعن پایین آن در تغییر فوکوس دانست. نقدی که دربرابر انبوه مزایای بی نظیر قابل چشم پوشی است.

از دریچهی دوربین های mi note 10 ، به جهان نگاهی بیندازید و هر آنچه دیدنی است برای به اشتراک گذاری با دوستات و خانواده ی خود، به ثبت برسانید.

ار عکاسی لذت ببرید.

 

باتری

درمسیر یک سفر طولانی ، شاید یک گوشی هوشمند مجهز به دوربینی خارق العاده از بهترین همراهانی است کهوفاداریش، حضورش را ارزشمندتر خواهد کرد. گوشی که بتوانید  با آن در تمام طول  مسیر زیباییهای حیرت انگیز را ثبت کنید.سلفی های هیجان انگیزبگیرید، عکس های دسته جمعی را برای یک خاطره سازی بی نظیر خلق کنید، مکالمه کنیدو خانواده خود را از سلامس خود آسوده خاطر نگه دارید، به موزیک های مورد علاقتان گوش جان بسپارید و نگران مواجه شدن با کمبود شارژ باتری گوشی خود نباشید، چرا که mi note 10 ،با منبع سوخت عظیم 5260 میلی آمپر ساعتی، همسفر فوق العاده ایست  فراوانی که رد پرچم داران شگفت انگیز، سخاوتمندانه عمل می کند.

در طی یککارکرد سنگین، این گوشی تا یکروز کامل دوام می آورد. این در حالیست که اگر استفاده ای معمول از mi note 10 ، داشته باشید. یک روز و نیم و شاید حتی تا دوروز نیز به سوخت گیری مجدد نیازمند نخواهد شد. این همراهی خارق العاده،به سنگین وزنی این اسمات فون  دوست داشتنی، که تا حد زیادی نشات گرفته از باتری حجیم آن است، می ارزد.

خبر خوب اینکه پس از ساعت ها استفاده از گوشی و اتمام شارژ فراوان باتری لیتیوم – پلیمری غیرقابل تعویض آن، پشتیبانی از شارژ سریع 30 واتی راه گشاست. mi note 10 ، برای احیای مجدد مدت زمان زیادی شما را تنها نمی گذارد! تنها 27 دقیقه زمان لازم است تا میزان شارژ گوشی از صفر تا 50 درصد افزایش یابد. اما این همراه دوست داشتنی نیمه جان، برای رسیدن به حداکثر میزان شارژگیری، تنها60 دقیقه از وقت شما را خواهد رگفت.

بایستید! آتشی کوچک بر پا کنید و یک چای بنوشید تا همراهتان در این مدت نفسی تازه کند.

 

عملکرد

ساختار سخت افزار گوشی های هوشمند، آنچه فوندانسیون اصلی این  سازه ی شاهکار دست بشر را تشکیل داده است. فوندانسیونی که سازماندهی هر آنچه در دنیای  درونی گوشی می گذرد، نشات گرفته از آن  خواهد بود.

چیپست اسنپدراگون 750G ، مغز mi note 10، تراشه ای که برای یک گوشی با این سطح کیفی انتظار  سری 8 آن می رفت، اساس ساختار سخت افزاری  این نسخه خوش ساخت و زیبای شیائومی است . این چیپست مرکب  پردازنده ی 8 هسته ای متشکل زا 2 هسته 2.2 گیگاهرتزی Keryo 470 Gold و 6  هسته 1.8 گیگاهرتزی keryo 470 Silver  شده که  قبل mi note 10، را به شماره می اندازد. به همراهی این  سیستم  پردازنده مرکزی Adreno 618  عملیات پردازشی گرافیکی گوشی را به دوش می کشد. برخورداری از رم 6 گیگابایت و حافظه داخلی ذخیره سازی داخلی 32 گیگابایت،فضای وسیعی برای دانلود هرچه می خواهید، مهیا کرده است.

علاوه بر آنکه وجود این میزان ازحافظه در کنار سیستم پردازشی قدرتمند گوشی، نوید بخش یک تجربه کاربری روان و بدون لگ خواهد بود.

 اگر از علاقه مندان به بازیهای حتی با گرافیک  سنگین هستید، mi note 10 ساعت ها بازی کنید، داغی در گوشی حس نکنید و از غوطه وری در جهان تکنولوژی لذت برید.

ساختار نرم افزاری mi note 10 بر پایه ی سیستم عامل  اندورید 9 بنا گذاشته شده ،رایط کاربری اختصاصی شیائومی با نام MIUI 11 از این گوشی پشتیبانی می کند. رابطی با ظاهری مطلوب و قابلیت شخصی سازی بالا که به شما امکان می دهد تا حد ممکن از پتانسیل های دستگاه استفاده کنید. بدیهی است که میزان رضایت و حس خوب کاربران نسبت به یک رابط کاربری  کاملا سلیقه ایست. MIUI 11 برای نمایش برنامه از دو سناریو پشتیبانی می کند.

در سناریو اول تمامی برنامه ها روی صفحه اصلی قرار میگیرند. این روش در شیائومی های پیش از mi note 10 نیز به چشم می خورد.

اما در سناریوی جدید این رایط کاربری، می توانید برنامه های نصب شده را در صفحه ای مجزا با نام App Drive قرار دارد. با این حساب فضای صفحه ی اصلی تنها به برنامه هایی تعلق می گیرد که پر کاربردند و در دسترس بودنشان حس دلنشینی  برای کاربران ایجاد خواهد کرد.

در این رابط کاربری جذاب، Notification Bar ، تکامل یافته  و کارآمد، شمارا قادر می سازد که به سوییچ های فراوانی دسترسی پیدا کنید،بدون آنکه به مهاجرت به سمت تنظیمات نیازمند شوید.

mi note 10 علاوه بر یک کاربری آسان، گنجینه ی اسرار شما خواهد بود.

چرا که دو گارد امنیتی مدرن وظیفه حفاظت از محتوای شخصی کاربران در حافظه ی گوشی را بر عهده گرفته اند. حسگر تشخیص اثر انگشت در قسمت پایینی نمایشگر، با سرعت  متوسط اما امنیت بالا، قفل گشایی را به انجام می رساند. گرچه شاید اگر کمی پایین تر مستقر می شد، استفاده از آن برای کاربران آسان تر صورت می کرفت.

سنسورتشخیص چهره نیز، با بکار گیری دوربین سلفی، عملکرد فوق العاده سریعی ازخود نشان داده است. این حسگر، حتی در نور کم نیز، منحصر به فرد شما را خیلی زود شناسایی خواهد کرد.گرچه این حسگر در تشخیصچهره بسیار توانمند عمل کرده اند، اما به اندازه ی سنسور تشخیص اثر انگشت از امنیت بالایی برخوردار نیست.

یگانه اسپیکر mi note 10، در لبه پایینی گوشی مستقر شده  تا موزیک مورد علاقتان را با وضوح فوق العاده پخش کند گرچه شاید بلندی صدا کمی پایین به نظر برسد.

 

 جمع بندی

اگر مایل به داشتن یک استودیوی شخصی هستید، روی mi note 10 به خوبی حساب کنید! مجموعه ای مجهز از لنز هایی که لذت را به عکاس های خلاقانه ی شما می آمیزند! این گوشی  دوربین محور زیبا و مدرن، در یک طراحی با شکوه، به پشتوانه ی ابر باتری قدرتمندش، ساعت ها بدون نیاز به سوخت گیری مجدد، شما را همراهی خواهد کرد. این دو ویژگی از اصلی ترین نقاط قوت این نسخه از خانواده ی جذاب mi note  خوهند بود. گرچه کیفیت بالای ساخت و طراحی و البته عملکرد مطلوب آن، بر جذابیت های این گوشی هوشمند می افزاید.

با mi note 10، عکاسی کنید، بازیهای هیجان انگیز را تجربه کنید و از در دست داشتن یک گوشی زیبا لذت ببرید.

آگاهی ، انتخاب درستی را به ارمغان می آورد.

ادامه مطلب

فیلم محصول
Label

70,986,000
68,918,000
تومان