152 0 3 موبایل موبایل موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد فروشگاه اینترنتی دیجی یزد : موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد موبایل,Mobile Main Page,موبایل,Mobile موبایل
152 0 3 موبایل موبایل موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد فروشگاه اینترنتی دیجی یزد : موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد موبایل,Mobile Main Page,موبایل,Mobile موبایل 0 0 0 0 0 0 0
13 24
13:24-1403/1/9 1403 1 9 1403/1/9
152 0 0 0 3 موبایل موبایل موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد فروشگاه اینترنتی دیجی یزد : موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد موبایل,Mobile Main Page,موبایل,Mobile موبایل
-- --

گوشی موبایل اپل مدل iPhone SE 2020 - ظرفیت 128 گیگابایت - LL/A - سفید

Apple iPhone SE 2020 - 128GB - LL/A - white

ویژگی های محصول

اندازه صفحه نمایش : 4.7 اینچ

پردازنده : Dual-core Lightning + Quad-Core Thunder CPU

توضیحات : باتری 1831 میلی آمپر ساعت

حافظه داخلی : 128 گیگابایت

دوربین اصلی : تک لنز 12 مگاپیکسل

دوربین سلفی : 7.0 مگاپیکسل

مقدار رم : 3 گیگابایت

توضیحات : باتری لیتیوم-یون با ظرفیت 1821 میلی آمپر ساعت

دسته بندی : موبایل آیفون
رنگ :


ناموجود

توضیح محصول
گوشی موبایل اپل مدل iPhone SE 2020 - ظرفیت 128 گیگابایت - LL/A - سفید

نقد و بررسی تخصصی iphon SE 2020

 

درباره iphon SE 2020

کمپانی اپل در زمینه ساخت و طراحی گوشی های هوشمند سال هاست که از محبوبیت چشم گیری در میان کاربران، در سراسر جهان برخوردار است. محبوبیتی که iphon های شگفت انگیز را به زیباترین شکل ممکن، ارزشمند می کند.

Apple پس از گذشت حدود 4 سال از عرضه ی آیفون 8 دوست داشتنی، به معرفی نسخه ای به روز شده از این سازه ی زیبای هوشمند پرداخت. نسخه ای که شباهت های فراوانش با نسل پیشین، به اندازه ای است که گویی با وجود اختلاف سنی 4 ساله ی این دو برادر، اپل اعتقادی به خلق جهش های چشم گیری در آن نداشته است. این شباهت سبب می گردد که بتوانید حتی از لوازم جانبی آیفون 8 برای این مدل مدرن استفاده کنید.

iphon SE 2020 نام این میان رده ی جذاب است که در 5 آوریل 2020 معرفی و در 24 آوریل 2020 قدم به عرصه ی گوشی های هوشمند دلربای اپل نهاد.

در گشت و گذاری به دنیای درونی iphon SE 2020 با ما همراه شوید.

 

کیفیت ساخت و طراحی

آدمی شیفته ی زیبایی است. زیبایی که در نگاه هر انسانی متفاوت از دیگری معنا پیدا می کند.

در عصر فناوری اطلاعات، انسانها کوشیده اند تا سازه های دست خود را در بازه ای گسترده از سبک طراحی ، برای در بر گرفتن سلایق مختلف  عرضه کنند.

در این میان کیفیت ساخت و طراحی سازه ی هوشمندی چون iphon SE 2020، کمترسلیقه ای را مسحور زیبایی خود نخواهد کرد. طراحی با شکوه این نسخه ی سبک وزن 148 گرمی، که در ابعاد 138.4*67.3*7.3 میلی متر، با بدنه ای باریک چشم نوازی می کند، شاهکاریست از نهادینگی زیبایی پسندی آدمی، تجلی یافته در یک تکنولوژی همراه!

تمام وسعت پنل جلویی و پشتی گوشی از شیشه پوشانده شده است. این دو پنل با ظرافت ماهرانه ای به فریم آلومینیومی اطراف بدنه منتهی می شوند.

گرچه آیفون هم چنان در طراحی این نسخه ی مدرن، در گسترش نوار مرزی حاشیه ای اطراف نمایشگرکوتاهی نکرده است و این احتمالا در عصری که نمایشگر های تمام صفحه دلربایی می کنند، برای بسیاری چندان دلنشین نخواهد بود، با این حال آرگونومی خارق العاده و وزن سبک گوشی، از آن نسخه ای شایسته ی عشق ورزیدن ساخته است!

انحنای ظریف لبه های پنل پشتی و جلویی گوشی، فرمی متقارن به iphon SE 2020 بخشیده است.

گرچه پوشش شیشه ای پنل پشتی، در جذب لکه ها و اثر انگشت مستعد است اما پوشش اولئوفوبیک به کار رفته، لکه زدایی را به آسانی امکان پذیر کرده است.

در کناره ی سمت راست بدنه ی با کیفیت گوشی، کلید پاور مستقر شده است. کناره ی سمت چپ نیز میزبان کلیدهای کنترل صدا و سوئیچ نوتیفیکیشن است. کلید آشنای Home و حسگر اثر انگشت Touch ID نیز پس از غیبتی 3 ساله به دنیای سراسر شگفتی آیفون بازگشته اند.

تمامی کلیدهای فیزیکی به کار رفته در ساختار این گوشی دوست داشتنی فلزی هستند و بارخورد فوق العاده ای را به پیروان این برند محبوب هدیه می دهند.

در iphon SE 2020 از پورت Type_C خبری نیست؛ اما پورت لایتینگ به همسایگی دریچه  ی اسپیکر درآمده است.

iphon SE 2020 تلفیق استادانه ایست از کیفیت و زیبایی!

 

صفحه نمایش

آنچه در دنیای درونی گوشی های هوشمند می گذرد، بر پهنه ی نمایشگر آنها به جریان زندگی می پیوندد. iphone که همواره بر کیفیت محصولات فوق العاده خود متمرکز بوده است، در ساخت و طراحی میان رده های خود نیز از این مهم غافل نمانده است. iphon SE 2020 این کمپانی خوش آوازه، مجهز به نمایشگر Retina IPS LCD است. این صفحه نمایش 4.7 اینچی، حدود 65.4 درصد از فضای پنل جلویی گوشی را به انحصار خود درآورده است. جمعیت 16 میلیونی رنگ ها، تصاویری با رزولوشن 750*1334 پیکسل و البته تراکم پیکسلی نسبتا پایین 326 پیکسل در هر اینچ را رنگ آمیزی می کنند. با وجود این تراکم پیکسلی نه چندان بالا، نحوه ی متفاوت و استادانه ی چیدمان پیکسل ها در این LCD، کیفیت مناسبی را برای محتوای جاری بر نمایشگر به ارمغان آورده است. میزان رزولوشن نیز گرچه پایین به نظر می رسد، اما هم چنان از محدوده ی استانداردی مناسب جای خواهد گرفت.

iphon SE 2020 دوست داشتنی مانند دیگر برادرانش شما را مسحور تماشای فیلم های مورد علاقه تان خواهد کرد.

هدیه ای به زیبایی حس ناب غوطه وری در جهان تکنولوژی!

 

دوربین

زمان، هرگز تکرار نمی شود! شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که قفل شدن زمان در یک جای مشخص، در یک جمع دوست داشتنی و یا در کنار عزیزترین های زندگیتان را آرزو کنید. رویایی که گرچه در جهان واقعی به حقیقت نمی پیوندد، اما تکنولوژی  در مرز میان واقعیت و دنیای مجازی، در به بار نشاندن این آرزوی شیرین، خوش ظاهر شده است.

کافیست گوشی هوشمند خود را بردارید و از دریچه های جذاب عکاسی آن، به جهان نگاهی بیندازید.

هر زمان و درهر جای دنیا که هستید، می توانید از عملکرد جادویی یگانه دوربین iphon SE 2020 بهره برده و زمان را ، در خاص ترین اوقات زندگیتان و یا حتی یک جمع خانوادگی ناب و بی نظیر، در قاب یک تصویر ماندگار، متوقف کنید!

iphon SE 2020 میراث دار تک لنز با کیفیت نسل پیشین خود، آیفون 8 است. حسگری با پیکسل های 1.22 میکرومتری، نشسته بر تصاویری که لنز واید مجهز به لرزش گیر اپتیکال به ثبت می رساند. این دوربین از فوکوس خودکار نیز پشتیبانی می کند.

به همراهی این دوربین جذاب، فلش چهارگانه ای برای روشنایی بخشیدن به تصاویر، به یاری دوربین iphon SE 2020 می شتابد. با فعال سازی این فلش ها، شاتر دوربین برای مدت طولانی تری باز می ماند تا جذب نور محیطی افزایش یافته و بدین طریق، عکس ها طبیعی تر به نظر برسند.

حالت پرتره ی این دریچه ی عکاسی اما، مخصوص چهره ی انسان برنامه ریزی شده و برای عکاسی از حیوانات باید تنظیمات دلخواه را به صورت دستی اعمال کنید.

خبر خوب اینکه این نسخه ی مدرن قابلیت Smart HDR که در آیفون 11 و 11 Pro به چشم می خورد را بدین میان رده ی دوست داشتنی بخشیده است.

با سوایپ به کناره ها می توانید بین حالت های مختلف دوربین مانند تایم لپس، اسلوموشن، فیلم برداری، عکاسی، پرتره و پانوراما به راحتی جابه جا شوید.

علاوه بر عکاسی، امکان فیلم برداری 2160p@24/30/60 fps و 1080@30/60/240 fps نیز فراهم است تا برای ثبت خاطرات دلنشین خود، روح زندگی را جاودانه کنید.

لنز7 مگاپیکسلی سلفی نیز با گشودگی دیافراگم f/2.2 مهیاست تا با ثبت تصاویری چشم نواز طرفداران عکس های سلفی را مجذوب خود کند. امکان فیلم برداری با این دوربین با رزولوشن 1080p و با نرخ 30 فریم بر ثانیه نیز فراهم شده تا سلفی های دسته جمعی شما، شور و هیجان لحظه ها را در خود حفظ و در آلبوم دیجیتالی خاطراتتان به یادگار بگذارند.

به یاری پردازنده ی قدرتمند AB Bionic هر دو دوربین پشتی و سلفی پرتره هایی تماشایی خلق می کنند.

خلاقیت خود را به کار گرفته و به زیبایی هر چه تمام تر، زمان را در لحظه ای ناب متوقف کنید.

 

باتری

iphon SE 2020 مجهز به منبع سوخت جذابی است برای نسلی که نمی تواند منتظر بماند!

این باتری غیر قابل تعویض لیتیوم پلیمری با ظرفیت 1821 میلی آمپر ساعت، گرچه در ظاهر محدود به نظر می رسد اما اپل مدعی است که نیروی لازم برای 13 ساعت پخش ویدئو، 40 ساعت پخش موزیک های گوش نواز دلخواهتان و 8 ساعت استریم محتوا را فراهم می کند. اما سورپرایز این باتری به همین جا ختم نمی شود. پشتیبانی از شارژ سریع 18 واتی به iphon SE 2020 این امکان را می دهد تا پس از یک کارکرد طولانی و رسیدن به یک خاموشی موقت، برای شارژ 50 درصد تنها 30 دقیقه از وقت شما را بگیرد.

این باتری هم چنین از شارژ بی سیم Qi نیز پشتیبانی می کند.

با iphon SE 2020 سفر کنید و برای سوخت گیری مجدد نگران نباشید. چرا که این همراه وفادار و دوست داشتنی حتی پس از خاموشی، برای مدت بسیار کوتاهی شما را تنها خواهد گذاشت!

با خیالی آسوده روی همراهی iphon SE 2020 حساب کنید.

 

عملکرد

عملکرد گوشی های هوشمند بر پایه ی فونداسیون سخت افزاری و نرم افزاری بکار گرفته شده در معماری آنها ، تعیین می گردد.

ساختار نرم افزاری iphone SE 2020 مبتنی بر سیستم عامل ios 13 بنا شده است. تراشه ی A13 Bionic نیز فونداسیون سخت افزاری این گوشی دوست داشتنی را تشکیل می دهد. این چیپست مرکب پردازنده ی 8 هسته ای متشکل از 2 هسته ی 2.65 گیگا هرتزی از نوع Lighting و 4 هسته ی 1.8 گیگا هرتزی از نوع Thunder است. پردازنده ای مرکزی که قلب تپنده ی iphone SE 2020 را شکل می دهد. به همراهی این سیستم پردازشگر، Apple GPU ی 4 هسته ای نیز عملیات پردازشی گرافیکی این نسخه از iphone را بر عهده گرفته است. iphone SE 2020 در سه نسخه با میزان حافظه ی داخلی 64/128/256 گیگا بایت و رم 3 گیگا بایت عرضه شد.

پردازنده ی این دلربای مدرن، با اختلاف از اسنپدراگون و اکسینوس 9825 پیشی گرفته است. حتی در برابر پردازنده ای چون کواکام نیز مقتدرانه ظاهر می شود.

iphone SE 2020 با نرم افزاری بهینه و پردازنده ای فوق العاده قدرتمند، طرفداران iphone را به یک تجربه ی کاربری لذت بخش دعوت می کند.

ساختار سخت افزاری این گوشی، نیازهای امروزی کاربران را پشت سر گذاشته تا iphone SE 2020 در سال های آینده نیز جزو بهترین های هوشمند جهان باقی بماند!

 

جمع بندی

iphone SE 2020 از جدید ترین، خوش دست ترین، سبک وزن ترین و قدرتمند ترین های امروزی میان رده رده های هوشمند است که مدال افتخار Apple را به همراه دارد. عکس های جذاب ، تماشایی و طبیعی، نمایشگری آمیخته با یک گستره ی رنگی چشم نواز و روشنایی مطلوب که حتی بسیاری از OLED ها را به چالش کشیده است، و یا پشتیبانی قدرتمند نرم افزاری فوق العاده همگی iphone SE 2020 را ارزمند تر می کنند.

iphone SE 2020 شایسته ی عشق ورزیدن است!

 

 

ادامه مطلب

فیلم محصول
Label

70,986,000
68,918,000
تومان