152 0 3 موبایل موبایل موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد فروشگاه اینترنتی دیجی یزد : موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد موبایل,Mobile Main Page,موبایل,Mobile موبایل
152 0 3 موبایل موبایل موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد فروشگاه اینترنتی دیجی یزد : موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد موبایل,Mobile Main Page,موبایل,Mobile موبایل 0 0 0 0 0 0 0
20 43
20:43-1403/1/9 1403 1 9 1403/1/9
152 0 0 0 3 موبایل موبایل موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد فروشگاه اینترنتی دیجی یزد : موبایل - Mobile | فروشگاه اینترنتی دیجی یزد موبایل,Mobile Main Page,موبایل,Mobile موبایل
-- --

گوشی موبایل سامسونگ Galaxy S20+ Plus ظرفیت128 گیگابایت-5G-مشکی

Samsung Galaxy S20+ Plus -5G- SM-G986B/DS-128G-Black

ویژگی های محصول

دوربین اصلی : دارای چهار حسگر دوربین | دوربین‌هایی با رزولوشن 12، 64، 12 مگاپیکسل و TOF سه بعدی

دوربین سلفی : دارای دو حسگر دوربین | دو دوربین‌ با رزولوشن 10 مگاپیکسل

اندازه صفحه نمایش : 6.7 اینچ

پردازنده : Dual-core Mongoose M5 + Dual-core Cortex-A76 + Quad-core Cortex-A55 CPU

توضیحات : باتری 4500 میلی آمپر ساعتی با قابلیت شارژ سریع

حافظه داخلی : 128 گیگابایت

شبکه : 5G

مقدار رم : 8 گیگابایت

دسته بندی : موبایل سامسونگ
رنگ :


ناموجود

توضیح محصول
گوشی موبایل سامسونگ Galaxy S20+ Plus ظرفیت128 گیگابایت-5G-مشکی

نقد و بررسی تخصصی +Samsung Galaxy S20

 

 

سیری کوتاه در دنیای +Samsung Galaxy S20

کمپانی سامسونگ در فوریه 2020، گوشی پرچم دار دیگر خود را با نام Galaxy S20+ به بازار اسمارتفون های جهان معرفی کرد.

این گوشی مدرن با وزن 188 گرم و دارای ابعاد 161.9*73.7*7.8 میلی متر است که کمتر کسی مجذوب این گوشی عظیم الجثه و زیبا نخواهد شد.

این گوشی با نمایشگری 6.7 اینچی، از بین گوشی هایی که تا کنون روانه بازار شده اند، با صفحه نمایش 3200*1440 پیکسل، پیروانش را شگفت زده کرد. البته که تلفیق فلز و شیشه در بدنه ی این گوشی، طراحی خاص و بی نظیری را به این اسمارتفون بخشیده است.

S20+ در نسخه ای با رم 8 گیگابایت و حافظه داخلی 128 گیگابایت روانه بازار شد.

دنیای دوربین های چهارگانه S20+ با رزولوشن 64/12/12 مگاپیکسل و ماژول سه بعدی TOF، شما را در ثبت به یادماندنی ترین لحظات در کنار عزیزانتان همراهی خواهد کرد. البته که دو حسگر سلفی 10 مگاپیکسلی که در پنل جلویی حکمرانی می کند، می توانید با سلفی گرفتن های دسته جمعی زیبایی های چهره خود را به تصویر بکشید و خاطره سازی کنید.

به سراغ باتری S20+ دوسیم کارته می رویم. باتری 4500 میلی آمپر ساعتی که با یکبار فول شارژ کردن این اسمارتفون دوست داشتنی، می توانید مطمئن باشید که این گوشی شما را تا ساعت ها همراهی خواهد کرد. البته که قابلیت شارژ سریع و شارژ بی سیم از دیگر امکانات خیره کننده ی  این گوشی همراه غول پیکر است.

دنیای Galaxy S20+ در انتظار شماست...

 

Galaxy S20+ درباره ی

بررسی یك پرچم دار دوست داشتنی و پر طرفدار، قطعا از جذابیت بالایی برخوردار خواهد بود. نسخه ای از محصولات رده بالای سامسونگ كه در دنیای هیجان انگیز فناوری اطلاعات جای خود را به خوبی پیدا كرده است.

در فوریه 2020 سامسونگ با رونمایی از نسخه جهش یافته Galaxy S20 با نامPlus  Galaxy S20 در ادامه مسیر تولید محصولات بالا رده سری  S خود گام موثری برداشت .

در سال های اخیر شركت های بزرگ از جمله سامسونگ گوشی های پرچم دار خود را در قالب سه نسخه  معرفی كرده اند و در هر نسخه نسبت به نسخه پیشین تغییراتی را در جهت زیبایی و همچنین بهبود سخت افزاری اعمال نموده اند تا جذابیت لازم برای سوق دادن طرفداران به سمت و سوی ورژن به روز شده  را فراهم كنند.

نسخه Plus  این سری از گوشی های دوست داشتنی هم از نظر طراحی و هم ازدیدگاه سخت افزاری از برتری نسبی برخوردار بوده اند اما با پیشرفت  پر سرعتی كه در دنیای امروز فناوری  در حال شكل گیری است خیلی زود نسخه های max كه در محصولات سامسونگ  با عنوان Ultra ارائه شده اند، گوی سبقت را از نسخه ی plus ربودند و جایگاه خود را در بالاترین سطح قرار دادند. plus  Galaxy S20  به عنوان یك انتخاب میانی در میان سه نسخه عرضه شده ی این سری از پرچم داران  گرچه از ویژگی های خاص و منحصر به فرد صدر نشین سری خود یعنی   S20 Ultraبهره مند نیست اما در مقایسه با ورژن پیشین خود یعنی S20 بابرخورداری از یك دوربین TOF  برتری  دوربین خود را به رخ كشیده است.

با این حال  تفاوت های میان S20 وplus S20  به قدری جزیی است كه می توان گفت این ورژن به روز شده برادر دوقلوی نسخه قبلی خود به شمار می آید و تنها از لحاظ ظاهری  کمی از آن بزرگتراست.

سامسونگ همواره تلاش كرده تا بتواند  با بهبود بخشیدن به بخش سخت افزاری و دید بصری بتواند در بازار روز دنیا حرفی برای گفتن داشته باشد.

 

كیفیت ساخت و طراحی

شركت سامسونگ با خلق گوشی های Galaxy S20 خود دریچه ای جدید به سوی دنیای پهناور موبایل گسترده است. در مورد ساختار طراحی شده ی Plus S20 بدنه ای شیشه به همراه یك قاب فلزی جذابیت این گوشی را احاطه كرده اند.

تركیب این دو از كیفیت بالای ساخت و طراحی در این نسخه از S20 خبر می آورد. تركیب مورد علاقه ی طراحان سامسونگ كه Plus S20 نیز از پیروان این استایل به شمار می آید. با این تفاوت كه پنل شیشه ای بكار رفته در هر دو سمت این گوشی دوست داشتنی از جنس نسل ششم گوریلا گلس بهره برده است.

انحنای جذاب موجود در چهار ضلع شیشه ای پنل پشتی این نسخه به طور هوشمندانه ای در دو ضلع كناری آن بیشتر به سمت چهارچوب گوشی متمایل شده اند تا ارگونومی در خور قیمت بالای آن را به ارمغان بیاورند.

البته كه میزان خمیدگی این كناره ها به اندازه ای حساب شده اند كه احتمال لمس تصادفی نمایشگر را نیز به حداقل برسانند.

اگر از داشتن گوشی با صفحه نمایش بزرگ لذت می برید S20 Plus با بهره مندی ازنمایشگر 6.7 اینچی خود انتخاب جذابی برای شما خواهد بود. البته این نوید را به شما می دهیم كه بالانس در نظر گرفته شده به قدری مناسب است كه این بزرگی نمایشگر در دست گرفتن این گوشی را برای كاربران حتی در طولانی مدت  دشوار نخواهد كرد. در واقع طراحی این صفحه نمایش  به صورت Bezel-less بدون حاشیه صورت گرفته (به طوریكه ضخامت حاشیه ی پایین كمتر از 3mm است) و از نوع آمولر داینامیك است. بنابراین از كیفیت رنگ بالاتری نسبت به پرچمداران پیشین خود برخوردار است. هم چنین  بهره مندی از رابط كاربریOne Ul 2.0  به كاربر امكان می دهد كه به راحتی به كمك یك دست  نیز بتواند با Plus S20  كار كند.

تفاوت چشمگیر این گوشی نسبت به دو نسخه ی دیگر خانواده ی پرچم دار S20 ماژول غول پیكر دوربین تعبیه شده در این ورژن است كه سبب اضافه وزن قابل توجهی در این گوشی نسبت به برادران خود شده كه این بسته به سلیقه ی كاربر در مواردی ممكن است برای دسته ای از كاربران قابل چشم پوشی باشد. البته عده ای از كاربران را نیز به سمت برادران دیگرش سوق خواهد داد. هم چنین كه نحوه ی چیدمان لنز های دوربین در پنل پشتی نیز متفاوت طراحی شده است. این ماژول عظیم الجثه در مستطیل نسبتا بزرگی در سمت چپ ساختار S20 Plus قرار گرفته است.

برآمدگی ایجاد شده توسط این ماژول در بدنه ی گوشی گرچه شاید برای كاربر چندان خوشایند نباشد اما به احتمال زیاد با گذشت زمان به آن عادت خواهیم كرد. حفره سلفی S20 Plus این بار به سمت مركز انتقال یافته است كه این در دید بصری كاربرتقارن بیشتری را منتقل خواهد كرد و جذابیت ظاهری گوشی را افزایش خواهد داد به خصوص كه این حفره كوچكتر نیز به نظر می آید و در نتیجه كمتر متوجه حضور آن خواهیم شد.

در این گوشی هر دو پنل جلو و پشتی گوشی از به روزترین محافظ Corning بهره برده اند. بنابراین نگرانی كاربر را در هنگام زمین خوردن آن و یا برخورد جسم سخت به گوشی به دلیل مقاومت مطلوب ساختارش تا حد زیادی كاهش می دهد.

خبر خوب دیگر اینكه S20 Plus از گواهینامه IP68 برخوردار است و بنابراین در مقابل آب نیز مقاوم عمل می كند. گرچه این عایق بندی در مواردی میتواند جلوی از دست رفتن گوشی را بگیرد اما طبیعتا سبب افزایش وزن آن تا حدود 188 گرم شده است. سامسونگ مدعی است كه این محصول جدید میتواند تا 30دقیقه در عمق 1.5 متر در آب مقاومت كند.

حسگر اثر انگشت تعبیه شده در این گوشی از نوع اولتراسونیك است كه زیر صفحه ی نمایش و درنزدیكی كناره ی پایینی گوشی جای گرفته است. سامسونگ از كاربران خود در خواست كرده كه در فرایند ثبت اثر انگشت از حفاظ صفحه نمایش استفاده نكنند. این فرایند به زمانی در حدود 30 ثانیه نیازمند است اما سرعت عملكرد این حسگر و قابلیت های اتكای آن نسبت به نسخه های پیشین بهبود یافته است.

چهارچوب آلومینیومی جذاب در خانواده ی S20 كمی تغییر كرده است گرچه ویژگی هایی مانند پوشش براق آن كه در همانندگی چشم نوازی با رنگ بدنه در نظر گرفته شده است.
گوشه های منحنی با حاشیه های کم، مخصوصا در لبه های کناری نسبت به گوشه های بالا و پایین، بار دیگر در طراحی این خانواده مورد استفاده قرار گرفته است. اما اینک، کلیدهای پاور و کنترل صدا به کناره ی راست گوشی منتقل شده اند. به گونه ای که با جابه جایی مختصر دست می تواند بین آنها جا به جا شود. با این حساب لبه ی چپ بدنه دیگر میزبان هیچ دکمه و درگاهی نخواهد بود. هم چنین دیگر  کلید بیکسبی را به صورت اختصاصی نخواهیم داشت و کافیست با فشردن کلید کنونی برای یک بار بیکسبی را فراخوانی کنیم. هم چنین با دو بار فشردن این دکمه، می توانیم به دوربین گوشی دسترسی پیدا کنیم. در کناره ی بالایی گوشی روزنه ی میکروفون، درگاه سیم کارت/کارت حافظه(به صورت اشتراکی با سیم کارت دوم) تعبیه شده اند.
هم چنین در لبه ی پایینی گوشی، پورت USB 3.2 Type-C ، دریچه ی اسپیکر و روزنه ی دوم میکروفون به بار نشسته اند. با توجه به این ساختار برای روشن و خاموش کردن گوشی، می توانیم از کلید نرم افزاری موجود در مرکز اعلانات استفاده کنیم و یا کلیدهای پاور و کاهش صدا را بطور همزمان نگه داریم. S20 Plus در رنگ های جذاب متنوعی چون مشکی و خاکستری و سفید و آبی روشن و قرمز در بازار روز دنیا چشم نوازی می کنند.

 

صفحه نمایش

این پرچم دار مطرح سامسونگ، صفحه نمایش کم حاشیه ی این گوشی نمایشگری 7.6 اینچی است که نظر کاربران زیادی را به خود جلب کرده است. نمایشگری با رزولوشن 3200 در 1440 پیکسل و تراکم پیکسلی بیش از 500 ppi نویدبخش تصاویری است که شارپ، وضوح و شفافیت تصاویر را ضمانت می کند. S20 Plus از پنلی با نرخ نوسازی 120 هرتز بهره برده که ترکیب هوشمندانه آن با نرخ 240 هرتزی دریافت لمس، استانداردهای نمایشگر را تا حد قابل قبولی بهبود بخشیده اند. اصطلاح 2X در نام گذاری جدید صفحه نمایش های سامسونگ((Dynamic Amoled 2X بیانگر آن است که نرخ نوسازی تصویر S20+ در مقایسه با نسل های پیشین به میزان دو برابر افزایش یافته است که این موجب شده اسکرول کردن در نمایشگر به قدری برای کاربر لذت بخش شود که به احتمال زیاد پس از تجربه ی آن دیگر نمایشگرهای 60 هرتزی برایش جذابتی نخواهند داشت. امکان تغییر رزولوشن، پشتیبانی از +HDR 10 و نمایشگر همیشه روشن(Almoys-On Display) نیز از قابلیت های این پرچم دار محسوب می شود.

رنگ سفید در صفحه نمایش S20 Plus گرم تر و دقیق تر شده اما هنوز هم گوشی های بسیاری در میان پرچم داران از این حیث خطای کمتری را به خود نسبت داده اند.

 

دوربین

پرچم دارانی مانندS20 Plus  برای طرفداران عکاسی، کیفیت خارق العاده ای ارائه داده اند تا کاربر بتواند از نهایت لذت در عکس برداری بهره مند شود. امکان ثبت تصاویری که با وضوح بسیار نزدیک به واقعیت در بیننده حس حضور در آنها را تداعی می کند. سامسونگ در خانواده ی جدید S20 خود، برای هرچه بهتر شدن این قابلیت پرطرفدار، بازنگری های ارزشمندی داشته است. استفاده از لنز هایی با رزولوشن بالا که دلچسب ترین لحظات شما را به طور چشم نوازی به تصویر می کشند. لنز های تعبیه شده در S20 Plus ، دقیقا همان لنز های به کار رفته در S20 هستند، تفاوت تنها در بکارگیری سنسور TOF در قسمت پایین فلش LED و در مقابل دوربین های اصلی است. این ماژول 0.3 مگاپیکسلی که برای تشخیص عمق بکارگرفته می شود، سوژه ی مورد عکسبرداری را به خوبی از قسمت پس زمینه جدا می کند و این، جذابیت و کیفیت تصاویر را بهبود می بخشد بنابراین دوربین Depth Vision به کیفیت عکس های Live Focus کمک بسزایی کرده است. همچنین افزایش دقت در واقعیت (AR) از دیگر دستاورد های این دوربین به شمار می رود. این سنسور با قدرت تشخیص مناظر مختلف، تصاویر را متناسب با هر منظره بهبود می بخشد. بنابراین عملکرد این دوربین قطعا نقاط قوت این گوشی را افزایش داده است.
در سمت چپ مستطیل مشکی رنگی که لنز های دوربین S20 Plus قرار دارد، سه حسگر این دوربین جایگاه خود را به ترتیب ذیل به تثبیت رسانده اند.
صدرنشین آنها، لنز Ultra Wide 12 مگاپیکسلی است که در نور روز و روشنایی مناسب، تصاویری خوش رنگ و لعاب در گستره ی داینامیکی و رنگ هایی پویا و زنده به کاربر هدیه می دهد. این لنز در تاریکی شب و به طور کلی محیط های تاریک نیز تا حد بسیار بالایی رضایت بخش عمل کرده است. همچنین با استفاده از حالت اختصاصی Night می توانیم جزئیات و روشنایی را در عکس های خود داشته باشیم.

در مرکز این 3 لنز، دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی، قدرت نمایی می کند. سنسور بزرگی که گرچه در مقایسه با نسخه ی Ultra کوچکتر است، اما نسبت به نسخه های پیشتر سامسونگ، 28 درصد بزرگ تر طراحی شده است. از قابلیت های جذاب این لنز می توان به برخورداری از لرزه گیر اپتیکال یا OIS و فوکوس اتوماتیک اشاره کرد که نقش خود را در ثبت تصاویر با کیفیت، به خوبی ایفا می کند. عکس هایی که اگر در نور روز و روشنایی ثبت شوند عاری از نویز و سرشار از جزئیاتی هستند که آنها را به واقعیت نزدیک تر کرده است. این لنز گستره داینامیکی بسیار وسیعی را پوشش می دهد و تنها نقدی که می توان به این دوربین جذاب وارد کرد، سطح شارپ بودن عکس ها و میزان اشباع آنهاست.

 

عملکرد این دوربین در تاریکی و یا در هنگام شب، همچنان مطلوب بوده است. گستره ی داینامیکی، نویز بسیار کم و جزئیات تا حد قابل توجهی، مناسب اند. اگر از حالت اختصاصی Night استفاده کنیم به لطف نوردهی حتی چند ثانیه ای روشنایی افزایش یافته و عکس برداری در تاریکی را به کیفیت بالاتری ارتقا می بخشد.

شاید بتوان از نقاط قوت دوربین های خانواده ی S20، در نظر گرفتن جزئیات دربزرگنمایی به طور خارق العاده اشاره کرد. دوربین  زوم  S20 Plus در جایگاه پایینی دوربین اصلی، تعبیه شده است. یه لنز قدرتمند 64 مگاپیکسلی که بتوانیم از گریز بسیار کم و گسترده ی داینامیکی محدودتر آن چشم پوشی کنیم. بالا بودن سطح جزئیات ثبت شده در تصاویراین لنز احتمالا به قدری جذابیت خواهد داشت. این لنز پر قدرت بزرگنمایی اپتیکال بسیار محدود (X1.6) دارد بنابراین تمامی بزرگنمایی های این دوربین، کراپی از تصاویر 64 مگاپیکسلی آن می باشد.

این لنز درنور روز و روشنایی مطلوب، رکوردی تا سقف X9 را به ثبت رسانده است. اما در تاریکی در مورد این لنز امکان فعالسازی اختصاصی night وجود ندارد اما می توان عکس های سافتی از آن انتظار داشت.

یکی ازقابلیت های منحصر به فرد S20+  توانمندی در رکورد ویدیوهای K8 است. با  این گوشی می توانیم ویدیوهای جذاب  بسیاری با کیفیت و سرعت های متفاوت، ضبط کنیم. امکان ضبط ویدیو های 2160P با وضوح 384 و با کیفیت UHD و نیز فیلم برداری  با وضوح 1920 در 1080 پیکسل با کیفیت FHD با نرخ 30 فریم بر ثانیه فراهم شده است. اما دسترسی به نرخ 60 فریم بر ثانیه فقط با دوربین اصلی مهیا است .

همچنین ضبط ویدئوهای slow motion با سرعت 960 فریم بر ثانیه مهیا است. وضوح دوربین اصلب با نسل قبل آن تفاوتی ندارد، اما  افزایش 265 در صدی ابعاد تا 1.176 اینچ و نیز برخورداری از پیکسل های بزرگتر 1.8 میکرومتری ابزاری را فراهم کرده است تا بتوانیم عکس های واضح را با روشنایی مطلوب رادر محیط های کم نور به ثبت برسانیم. در S20، حالت Super Steady  وجود دارد، بنابراین در حالت معمولی تثبیت کننده ی تصویر در این گوشی، مانند دیگر اعضای خانواده اش، به خوبی عمل می کند. لرزش های تصویر را می گیرد و بدین ترتیب در حاشیه های تصویر، تاری نخواهیم داشت.

اپلیکیشن دوربین S20 چه در ظاهر و چه در عملکرد، به گوشی های دیگر سامسونگ شباهت دارد. گرچه با کمک رابط کاربری  OneUI 2.0بهبود یافته است. پیاده سازی حالت جدید Single take در این دوربین به کمک هوش مصنوعی تا بیش از 10 ثانیه ، قادر به ثبت عکس ها و ویدیو هایی وارونه با مجموعه ای از حالتهای دوربین است. به طوریکه از بین آنها یکی را به عنوان برگزیده انتخاب می کنند. اما کاربر برای تغییر این انتخاب آزادی عمل دارد.

در صفحه پیش فرض رابط کاربری دوربین این گوشی امکان دسترسی به Scenc optimizer برای تنظیم پارامترهای عکاسی به صورت اتوماتیک فراهم شده است. برای جابجایی بین دوربین پشتی و جلویی دو راه وجود دارد. یکی سویپ بالا و پایین روی منظره یاب و یا استفاده از سه آیکون مجزا، با لمس تله فوتو.

دوربن این گوشی به بزرگنمایی هیبریدی 3.0X سوئیچ می کند. هم زمان با آن چندین گزینه ی بزرگنمایی به صورت پیش فرض در یک نوار عمودی مشاهده خواهیم کرد تا بتوانیم زوم دلخواه را انتخاب کنیم.

در دوربین سلفی به صورت اختصاصی ماژول عمق سنج نداریم. اما امکان فعال سازی night با روشنی بخشی به تصاویر سطح جزئیات را بالا برده است. امکان فیلم برداری 4K با نرخ 30 و 60 فریم بر ثانیه و یا ضبط ویدئو 1080p با نرخ 30 فریم بر ثانیه فراهم شده است.

 

باتری و عملکرد

پرچم داران سامسونگ با توجه به رنج قیمتی بالا، حداکثر توانایی خود را برای رضایت کاربرانشان به نمایش گذاشته اند. بدون تردید کاربرانی که چنین گوشی های قدرتمندی را انتخاب می کنند، انتظار دارند که تا حد بالایی ایده آل هایشان را پاسخ دهد. کاربری که در دنیای سراسر تنوع گوشی های امروز S20+ را برگزیده نیز، بی شک می خواهد بتواند روی همراهی این گوشی در تمام مدت زمان خارج از منزل که دسترسی به امکان شارژ احتمالا فراهم نخواهد بود حساب کند. البته که سامسونگ با تعبیه باتری قدرتمند 4500 میلی آمپری در دل S20+ آن را در مقابل کاربرانش رو سغید کرده است! گرچه سامسونگ به تبع دیگر پرچم دارانش این بار نیز آمار دقیقی از میزان شارژدهی این باتری نداده اما به طرفدارانش نوید داده که با خیالی آسوده بتوانند ساعت ها بدون نیاز به شارژ مجدد از S20+ استفاده کنند. در خانواده ی S20، S20 Ultra قابلیت شارژ سریع 45 واتی را به انحصار خود درآورده است. دو برادر دیگر اما، از قابلیت شارژ سریع کابلی که بر USB Power Delivery مبتنی است و نیز شارژ بی سیم Oi/PMA با شارژ 15 واتی بهره برده اند. پس از آنباکسینگ S20+ ،شارژر دوست داشتنی گوشی از جای برخاسته و برای شارژ گوشی تا حدود 60 درصد طی مدت زمان 30 دقیقه، وارد ماراتن سرعتی می شود تا نیاز کاربر را با افتخار برآورده کند. طول عمر باتری این گوشی، به عوامل متعددی وابسته است. عواملی چون تعداد دفعات برقراری تماس، اپلیکیشن های مورد استفاده، محیط شبکه، عدم استفاده از گوشی در حین شارژ و ...بنابرین عمر باتری در دستان شماست!

اگر شما نیز از طرفداران پرچم داران سامسونگ هستید، خود را درگیر نوع پردازنده ی گوشی مورد نظرتان نکنید. چرا که تا بوده، پرچم داران این برند در کشور ما، با پردازنده اکسینوس به فروش رسیده اند. این استراتژی در تولید S20+ نیز توسط سامسونگ بکار گرفته شده است. سامسونگ در خانواده S20 از لحاظ قدرت پردازنده میان سه برادر این سری، عدالت را رعایت کرده و تمامی آنها را با پردازنده اسنپدراگون 865 یا اکسینوس 990 تجهیز کرده است. سامسونگ از جهش 20 درصدی در CPU و GPU این خانواده نسبت به نسل قبل از خود خبر می دهد. به نظر می رسد نسخه ی S20+ ارائه شده در کشور، نسخه ی 4G این گوشی است که تنها در یک ورژن حاوی رم 8 گیگابایتی و حافظه ذخیره سازی 128 گیگابایتی ارائه می شود. در واقع خانواده ی S20، پیشگامان گوشی های هوشمند با رم LPDDR5 در دنیای این دسته از محصولاتند که در مقایسه با نمونه  DPDDR 4X سریع تر و بهینه ترند.

می توان گفت S20 plus در خانواده ی پرطرفدارش گرچه به پای S20 Ultra نرسیده اما به نسبت خود، جذابیت های خارق العاده ای به همراه داشته است که سلیقه ی کاربر را به خوبی تحت تأثیر قرار خواهد داد.

در جمع بندی یک دید کلی و مختصر از این دوست داشتنی جذاب در اختیارتان قرار خواهیم داد.

 

جمع بندی

اگر شیفته ی اعضای بی نظیر خانواده ی پرچم دار S20 شده اید و اما برای انتخاب یکی از آنها معیاری برای سنجش با ایده آل هایتان نیاز دارید این نگاه کلی می تواند یاری رسان شما برای یک انتخاب مناسب شود.

از مهم ترین ویژگی های این خانواده ی جذاب، دوربین های هوش مصنوعی تعبیه شده در آنهاست. دوربین هایی که سوژه ی مورد نظر را در نظر میگیرند و با توجه به آن به طور هوشمندانه ای یکی از 4 دوربین موجود را به کار می گیرند. البته که باید گفت در این میان دوربین های Galaxy S20 Ultra به قدری قدرتمند ظاهر شده اند که رقیبی نخواهند داشت. سخت افزار مطلوب و طراحی دل انگیز این گوشی ها آنچنان مطلوبند که کمتر نقدی را متوجه خود کرده اند. به طور کلی اگر می خواهید گوشی بزرگتری نسبت به S20 داشته باشید و قیمت بالای S20 Ultra توانایی خرید آن را به چالش می کشد، بی شک S20 plus انتخاب مناسبی خواهد بود. با ما همراه باشید چرا که، آگاهی، انتخاب مناسبی را برایتان به ارمغان می آورد.

 

ادامه مطلب

فیلم محصول
Label

70,986,000
68,918,000
تومان